Vicky, dat ja, dat werkt(e) hier ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Vicky het volgende:
Ik ga geregeld met Tess naar de supermarkt toe. Dan mag ze me helpen met de boodschappen pakken. Vaak pakt ze nog tomaatjes of komkommer ofzoiets. En ze mag vaak nog iets lekkers uitzoeken. Meestal pakt ze Dorakoekjes, heel soms pakt ze een snoepje
heb ik ook al geprobeerd, en soms gaat het idd goed, zolang ik het pad met de pakken taksi maar zorgvuldig vermijdquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Vicky het volgende:
Ik ga geregeld met Tess naar de supermarkt toe. Dan mag ze me helpen met de boodschappen pakken. Vaak pakt ze nog tomaatjes of komkommer ofzoiets. En ze mag vaak nog iets lekkers uitzoeken. Meestal pakt ze Dorakoekjes, heel soms pakt ze een snoepje
Oh, die ferme afspraken heb ik hier met oudste gemaakt toen hij 1 keer t karretje tegenhield omdat we t ergens niet over eens warenquote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Vicky het volgende:
complimenten, hemel in prijzen
schone lei juist niet. Wij spreken altijd heel duidelijk met beide dames af dat er niet gezeurd gaat worden en dat we, zodra er wel gezeurd gaat worden, rechtsomkeer maken en naar huis gaan.
Noodrantsoen neem ik eigenlijk nooit mee. Bij hoge nood trek ik een zak krentenbollen open ind e winkel. Uiteraard betaal ik die gewoon
haha Stiemie, goeiequote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Stiemie het volgende:
Wat hier tegenwoordig een supermanier is om de aandacht te krijgen is: "als jij naar mij luistert, luister ik naar jou". Dus wie non-stop zeurt over onzin, alleen maar kan schreeuwen en niet luistert, hoor ik ook niet als er binnen 5 minuten iets aan mij gevraagd wordt over extra's zoals een koekje, tv kijken of iets anders leuks. Natuurlijk geldt het niet voor de "gewone dingen" zoals eten/drinken etc maar verder...Werkt als een tierelier al vroeg Esmee vanavond bj het eten wel: "mama poep in oren?"
ja, zo heb ik de "quote ipv edit"- knop voorgeprogrammeerdquote:Op maandag 7 november 2011 07:09 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, Wicky heeft KD voorgeprogrammeerd staan in dr telefoon.
[/ss-alert]
uhm BE.. linkje/pm?quote:Op maandag 7 november 2011 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Verder ben ik gestart met een soort van medicijn dat helpt bij hormonale disbalans, omdat mijn buien heel erg samen hingen met mijn cyclus en ik weet niet wat me overkomt. Mijn buien zijn zo goed als weg, ik kan weer normaal reageren op de mannen, ik ben niet meer zo geirriteerd, ik kan veel meer hebben, ik kan me beter afsluiten van hun speelherrie etc. etc.
Oeh, dat doet me denken aan wat we hier deden en ook weer gaan doen zodra t kan:quote:Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon zoekt soms de grenzen ook op, dan waarschuwen we 2x en bij de 3e x gaat hij even naar de gang. Als hij terugkomt, is hij meestal wel weer "normaal".
Ik neem geen noodrantsoen mee... als hij iets wil, pak ik het wel uit het karretje. Bijv. broodje of flesje drinken. Dat hebben we toch altijd in de kar liggen.
Niels, ja maar ik ben niet echt eng heurquote:Op maandag 7 november 2011 09:11 schreef Twinkly het volgende:
Cooki, Niels riep "koekiemonster" bij jouw avatar
Niels geeft wel vaak aan dat hij gaat poepen en dan wil hij ook wel met kleren aan op het potje zitten en soms doet hij net alsof (?) hij gaat plassen. Maar hij wil absoluut niet rondlopen zonder luier of op het potje of de wc zitten zonder luier. Hij lijkt het eng te vinden. Dus ik heb het potje vorige week maar weer opgeborgen, dan introduceer ik het wel weer in de zomer.
Hij durft ook nog niet op het loopfietsje wat hij op zijn verjaardag gekregen heeft, hij vindt het eng dat het fietsje omvalt wanneer je het loslaat.
Dat inderdaad. Hij mag ook terugkomen als hij weer normaal doet. Werkt idd goed!!quote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
Oeh, dat doet me denken aan wat we hier deden en ook weer gaan doen zodra t kan:
kind moet op de gang als t echt te erg wordt en dan ipv t aantal minuten (vd nanny oid) ... zeggen we : je mag terugkomen zodra je weer rustig doet/lief doet whatever.... dat afkoelen gaat dan best snelsoms moest er nog wel n 2e ronde komen, maar wat ik fijn vond/vind is dat t kind er ook iets in te betekenen heeft, zijn eigen gedrag leert sturen oid...
Dat is ook wel een beetje vreemd idd. Lennon dronk toen uit zo'n fruitshooter flesje, dat kon hij vrij snel. Maar het gebeurt niet vaak. Broodje of koekje eten in de winkel wel.quote:Noodrantsoen? haha ja uh.. om nou een antilekbeker te pakken en die te vullen met water, daar heb ik de centen niet voorgarpje...
(ik ben hier nog even soort van illegaal he, ivm dreumes, met ex-peuter deden we t ook zo, alleen smeet ie wel ns zn beker in een ontraceerbaar vak/rek
![]()
)
[..]
Lennon heeft ook een loopfiets en die vindt het nog steeds eng.quote:Niels, ja maar ik ben niet echt eng heur![]()
Twinkly, dat potje of de wc komt toch later wel, luierbroekjes ga ik wel doen, zodra ik aanleiding zie![]()
Loopfietsje: dat is toch ook eng, dat je kunt omvallen, achgossiekomt ook wel, maja, t zou me nu al veel plezier kunnen geven en dan wil je voor hem dat t dan nu ook al lukt he?
![]()
toch ms in een paar dagen, heeft ie t ineens door!
Nee, ik heb het via een internet-pharmacy besteld.quote:Op maandag 7 november 2011 09:17 schreef Troel het volgende:
BE, wat fijn dat het werkt
En als het een officieel medicijn betreft zal zelf-dokteren sowieso redelijk uitgesloten zijn toch
Ja, en dan laat je ons mooi in de steekquote:Op maandag 7 november 2011 09:19 schreef Cooki het volgende:
antilekbeker te pakken en die te vullen met water, daar heb ik de centen niet voorgarpje...
(ik ben hier nog even soort van illegaal he, ivm dreumes, met ex-peuter deden we t ook zo, alleen smeet ie wel ns zn beker in een ontraceerbaar vak/rek
![]()
)
ik heb net weer mn ding gedaan bij de dreumesjesquote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, en dan laat je ons mooi in de steek![]()
Nee, nog nietquote:Op maandag 7 november 2011 10:26 schreef Cooki het volgende:
keuzes geven: en dan komt ie boven en dan merkt ie heujj.. dat was n dubbele boodschapof niet?
![]()
![]()
Haha, Ko ging gister naar bed met zijn baby, zijn zebra en 2 lego-scooters.quote:Op maandag 7 november 2011 09:58 schreef Twinkly het volgende:
Of ik vraag hem welke auto hij meeneemt naar boven, dan zoekt hij er heel specifiek eentje op en neemt hij die helemaal blij mee de trap op
Maar ze heeft toch ook een hele creatieve mama! Ze heeft vast jouw handen ge-erfd!quote:Op maandag 7 november 2011 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
nou, ik vind het wel knaprechts is ze ook aan t oefenen op pap's baard.
de compositie is niet briljant maar het begin is er
zo is t ms beter: KD, wat heb je toch een knappe kinderenquote:
wat vervelend dat Niels t vervelend vindt... ik heb geen tips want meisje (ms je vriend vragen, doe ik ook als t die afdeling is.. ik ben echt noob (wat dat betreft)quote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Twinkly het volgende:
Net bij het naar bed brengen ging Niels telkens heel zielig huilen wanneer zijn piemeltje aangeraakt werd bij het schoonmakenNet of het pijn deed, maar er is niets te zien. Ik vermoed eigenlijk dat hij het gewoon vervelend vindt dat daar gevoel inzit, normaal voelt hij dat natuurlijk niet omdat hij dan een luier draagt. Misschien dat hij daarom ook nooit zonder luier wil, dan loopt hij helemaal gespannen met zijn beentjes en billen tegen elkaar.
t kost wat moeite idd, niet zozeer het zorgen dat ze zindelijk worden, maar dat constante gesjouw naar de plee en de angst dat ze je ban onderpiesen in t beginquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, Lennon geeft ook niet echt blijk van interesse. Ja, hij vindt zn piemeltje interessant en ook dat hij ermee kan plassen. Zegt ook vaak: pssss wat Twan hem dan voordoet Maar aandrang oid voelt hij nog niet echt volgens mij. Ik wacht nog even totdat hij 3 jaar is en ga dan actief beginnen met zindelijk worden. We vragen en zeggen het nu wel en als hij naar de wc wil, mag hij ook... dat doen ze op kdv ook en daar heeft hij 3 druppeltjes geplast op de wc
Ik vind het wel een gedoe dat zindelijk worden. Pfff.
Ja, dat dus inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t kost wat moeite idd, niet zozeer het zorgen dat ze zindelijk worden, maar dat constante gesjouw naar de plee en de angst dat ze je ban onderpiesen in t begin
en mijn eigen luiheid.. ik trek r echt een luier aan als we gaan 'shoppen' hoor..
Elin wilde ook nooit op de pot hoor, wij hebben zo'n pleestoeltje waar ze op kan klimmen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat dus inderdaad.
Ow en Lennon wil dus pertinent niet op het potje. Als hij al wil, is het zitten op de wc...
Ivan heeft precies hetzelfde. Hij ligt dan verstijfd op de commode en het enige wat werk is afleiden. Ik laat hem dan in de tussentijd zijn eigen buik schoonmaken of zo. Naakt rondlopen vindt hij ook niet prettig, en doen alsof hij naar de wc gaat is leuk zolang hij zijn kleren aan mag houden.quote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Twinkly het volgende:
Net bij het naar bed brengen ging Niels telkens heel zielig huilen wanneer zijn piemeltje aangeraakt werd bij het schoonmakenNet of het pijn deed, maar er is niets te zien. Ik vermoed eigenlijk dat hij het gewoon vervelend vindt dat daar gevoel inzit, normaal voelt hij dat natuurlijk niet omdat hij dan een luier draagt. Misschien dat hij daarom ook nooit zonder luier wil, dan loopt hij helemaal gespannen met zijn beentjes en billen tegen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |