Ziet de vrouw weerquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef missU het volgende:
Andre heeft de bovenste knoopjes van zn overhemd open![]()
![]()
Sexy tochquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef missU het volgende:
Andre heeft de bovenste knoopjes van zn overhemd open![]()
![]()
beter zouden ze " tik hem aan ouwe! " doen!quote:
klopt maar dan moet je ze derwel uitrijdenquote:
dan rijd je een paar kilometer verderop wel in een fuik.quote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef WcPot het volgende:
Blijf dan op de snelweg en ga gewoon 300 rijden dan ben je zo'n politie auto zo kwijt
Moet je m maar niet smeren voor de pliesiequote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef gers het volgende:
wel belachelijk om een motor af te pakken
ding kost veel meer dan eventuele boete
mwha dikke kans dat het je luktquote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dan rijd je een paar kilometer verderop wel in een fuik.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dan rijd je een paar kilometer verderop wel in een fuik.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Nederlandse politie![]()
Sla die gast in de boeien voor vluchten van de politie en gooi hem een dag in de cel.
mooie ventquote:
Komt ook nog poltie tegen onderwegquote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
w
[..]
what the die rijdt 260
dat ie maar met 260 zich omvouwt tegen een boomquote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
w
[..]
what the die rijdt 260
en de motor kwijtquote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef darkshadow16 het volgende:
Maar 1350 euro en 4 maanden ontzegging??
Ja rotterdam amsterdam via utrecht in 20 minutenquote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gast heeft ook in NL gereden toch?
inderdaadquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gast heeft ook in NL gereden toch?
Zo, dat is heel rap.quote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja rotterdam amsterdam via utrecht in 20 minuten
quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
ik ga maar slapen, dit is toch saai, want geen confrontatie
er komt een confrontatie met zijn stiefvader denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
ik ga maar slapen, dit is toch saai, want geen confrontatie
Bekijk het filmpje maar staat boven jou postquote:
ssst teveel mods!quote:
Geen goed idee denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://users.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g16-07534-19
gastenboek van au petit paris
die spermasite vol spammen was wel leuk hoorquote:
Klinkt niet erg vrolijkquote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef WcPot het volgende:
straks op rtl 7 ook nog The men who jump off building
22:30 right?quote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef WcPot het volgende:
straks op rtl 7 ook nog The men who jump off building
Nee dat was geen succes volgens mijquote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Zou Peter met zijn mooie touchscreen komen zometeen?
Wat heb ik toen gelachenquote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef gers het volgende:
[..]
die spermasite vol spammen was wel leuk hoor
Ik heb asperger in het maakt mij niks uitquote:
egel en schildpadden graag!quote:
Ahh stoer. Wat een ballen die vent. Heb een keer uit een vliegtuig gesprongen en dat is al niet goed voor je bloeddrukquote:
DAT alles wordt toch weer weggehaald en de posts hier ook.quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jongens kom opdit keer geen gastenboek gespam
Vorige keer was het leuk icm het onderwerpquote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jongens kom opdit keer geen gastenboek gespam
Goatse koekjesquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat alweer een goatse in het gastenboek
Van wie is dat gastenboek danquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat alweer een goatse in het gastenboek
ik zie er alleen maar mannenquote:
wie zit er te F5enquote:Op zondag 6 november 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
614 bezoekers in dat gastenboek wtf
peter kan alles beter, jwzquote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de wekelijkse politie-afzeik van peter
Hoeveel had het eerst danquote:Op zondag 6 november 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
614 bezoekers in dat gastenboek wtf
http://users.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g16-07534-19quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Palomar het volgende:
wat voor gastenboek zitten jullie nou weer kapot te maken?
Het heeft afgelopen 10 minuten zijn eerste berichten gekregenquote:
Oh god not againquote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://users.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g16-07534-19
Waarom dit gastenboek is dit bij Peter R geweestquote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen 10 minuten zijn eerste berichten gekregen
kiek dat biest gaon!quote:
Kraan machinistquote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat deed ie voor de koste, dat ie een dikke x5 kan rijden?
politie is druk met overtreders te filmenquote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef gers het volgende:
vindt je het gek dat de pliesie het verkeerd doetze staan constant te flitsen
dit land gaat naar de klote
Hij verteld gewon veel details die niet zo belangrijk zijnquote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik raak altijd de draad kwijt bij de Peter verhalen.
Het laatste seizoen overslaan?!?quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik sla Peter over deze week. Dag mensen
Ik verlies mn interesse altijd bij die reconstructies. Die stem van die kerel is echt slaapverwekkendquote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik raak altijd de draad kwijt bij de Peter verhalen.
wanneer speelde dit zich af? kan je een x5 rijden als je kraanmachinist bent of was het een expat?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik sla Peter over deze week. Dag mensen
Saai item.quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het laatste seizoen overslaan?!?
ik vind het niet saai!quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Saai item.
Laatste uitzending wordt vast wel interesant
quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef TheKC het volgende:
Mag dat, Koos? 200 rijden op een natte polderweg
iets om je op andere gedachten te brengenquote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef donald_dick het volgende:
waarom zit ik nu te googlen naar schildpadden die sex hebben
Alleen andere kleurquote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef donald_dick het volgende:
ze hebben alle 4 dezelfde kleren aan
mwah, gewoon 'verdwijnen' op deze manier schijnt haast niet te doen te zijn. Met valse identiteit leven enzo moet je heel disciplinair te werk gaan de rest van je leven. Als ie een andere vrouw heeft kan ie ook gewoon weg gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Hij is er gewoon vandoor met een andere vrouw, vandaar de koffer.
is toch niet zo raarquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef EddyAlbena het volgende:
Waarom heeft die dude altijd pepper spray bij zich als daar nooit iets boeiends gebeurd?
quote:#7 | 06-Nov-11, 9:44 pm, GMT +1 | Moderator
Jongens, graag volspammen, dan kan ik modereren !
Op zich ook niet, maar er werd benadrukt dat daar nooit iets spannends gebeurde dus vond het wel opvallend.quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
is toch niet zo raar![]()
als je de politie belt zeggen ze toch dat er geen agenten beschikbaar zijn
Zelfs de reclames zijn saai.quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn jullie allemaal eten/drinken halen?
Of per ongeluk op de verkeerde plek/tijd dat hij iets gezien heeft wat de boefjes niet zo leuk vondenquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
mwah, gewoon 'verdwijnen' op deze manier schijnt haast niet te doen te zijn. Met valse identiteit leven enzo moet je heel disciplinair te werk gaan de rest van je leven. Als ie een andere vrouw heeft kan ie ook gewoon weg gaan.
Denk zelf een overval ofzo of criminele afrekening (al dan niet per ongeluk de verkeerde persoon).
Jezus wat vetquote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef missU het volgende:
[..]
iets om je op andere gedachten te brengen![]()
Precies, gast zat ook bij vrijwillige brandweer dus wel iemand die dan even stopt om polshoogte te nemen...quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of per ongeluk op de verkeerde plek/tijd dat hij iets gezien heeft wat de boefjes niet zo leuk vonden
Vind smosh normaal wel leuk maar deze is wat flauwquote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef missU het volgende:
[..]
iets om je op andere gedachten te brengen![]()
Maar wie was dan die gast met een koffer?quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
Precies, gast zat ook bij vrijwillige brandweer dus wel iemand die dan even stopt om polshoogte te nemen...
en ze ferm heeft aangesprokenquote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
Precies, gast zat ook bij vrijwillige brandweer dus wel iemand dan even stopt om polshoogte te nemen...
hersenschim van een getuigequote:Op zondag 6 november 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wie was dan die gast met een koffer?
Hij had vlak voor hij weg ging nog lekker zitten schijten, wat heeft dit te betekenen?quote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Zo kujn je overal wel wat bij verzinnen.
Bij dat kruisje op de kalender deed gewoon de pen het nog niet.quote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Zo kujn je overal wel wat bij verzinnen.
vast dolerquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
#8 | 06-Nov-11, 9:45 pm, GMT +1 | MarkoAlmelo
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
rustig in het gastenboek maar waarom dat gastenboek?quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
#8 | 06-Nov-11, 9:45 pm, GMT +1 | MarkoAlmelo
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Geen tv, geen pc. dat is traditioneel gereformeerdquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
een traditioneel reformeerd ondernemend gezin?
wat de neuk is da?
gaat het nu overquote:Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
rustig in het gastenboek maar waarom dat gastenboek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |