Vind hem heel beleeft hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit voor junior cop
dhl toch ?quote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef darkshadow16 het volgende:
Goh nu hebben we geen idee dat het tnt/postnl is.................
hehe serieus ?quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef tralalala het volgende:
Tijdje terug was er toch iemand die 50 euro in zijn kentekenbewijs had gestopt?
klopt ja. Daar kwam ie maar nauwelijks mee weg.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef tralalala het volgende:
Tijdje terug was er toch iemand die 50 euro in zijn kentekenbewijs had gestopt?
zoiets verdien ik zelf in een maand met mijn bijbaantjequote:
youtube linkje ?quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt ja. Daar kwam ie maar nauwelijks mee weg.
zal voor die gast ook wel een bijbaantje zijn he...quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoiets verdien ik zelf in een maand met mijn bijbaantje
pffft. weet ik niet. 't ging toen om een aanhanger die niet deugde, en hij had 50 euro standaard tussen zn papieren zitten.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Palomar het volgende:
volgende week weer Overtreders met dat bike team
wat een heldenquote:
is goed corry!quote:
Fluiten ze naar jouquote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef missU het volgende:
Bouwvakkers in reclames![]()
In het echt zijn ze al erg genoeg
die is al heel erg lang op tvquote:
meh new kids is zo van vorige weekquote:
Bazen reclamequote:
gewoon downloadenquote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh new kids is zo van vorige week
welk?quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
waardeloze reclame zeg. vreselijk.
Geef nooit opquote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Peter Jan Rens is één van mijn jeugdhelden.
DAT IS MIJN WINKEL!quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
die kutreclame van mediamarkt, moet dat nu klanten trekken?
koopuhkoopuhkoopavond?
hij heeft tegenwoordig toch "vis"vakanties in thailand?quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vond die reclame zo onsmakelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
was toen wel echt jong, ging over dat kinderen hun droom konden insturen dat ze die dan gingen naspelen ofzo in een fantasiewereld?quote:
Ja !quote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was toen wel echt jong, ging over dat kinderen hun droom konden insturen dat ze die dan gingen naspelen ofzo in een fantasiewereld?
quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
doet ie het of doet ie het niet!quote:
Geeft duidelijk aan wat de aanbiedingen zijnquote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou wat vind jij dan van die reclame?
inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef darkshadow16 het volgende:
Op de vlucht slaan met een motor en dan niet ontkomen![]()
![]()
![]()
Dan faal je bestquote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef darkshadow16 het volgende:
Op de vlucht slaan met een motor en dan niet ontkomen![]()
![]()
![]()
ja iddquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
sjongejonge, kom zeg, laat die jongens toch?!? dit is gewoon cashen
IS GEVAARLIJK !!!quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
rijdt zeker ook zonder geldig rijbewijs heeft vast geen E achter Bquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar is Koos als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Geen flauw idee waar die agent het over heeft, oplooprem?
zeker geen rijbewijs?quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Geen flauw idee waar die agent het over heeft, oplooprem?
valt me tegen dat de belastingdienst er niet bij is om te cashenquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
hoor je te weten!quote:Op zondag 6 november 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar dit hebben ze me nooit geleerd
mijn eerste gedachte!quote:Op zondag 6 november 2011 21:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zweer dat is de originele Bassie en Adriaan caravan overgeschilderd met een andere kleur
de damp van sperma hangt er nogquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de damp van sperma hangt er nog
Die hebben OOK geen levenquote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef Palomar het volgende:
Die mensen op stoeltjes die gaan kijken naar de file_!
zijn die er serieus ?quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef Palomar het volgende:
Die mensen op stoeltjes die gaan kijken naar de file_!
gecondoleerdquote:
Nou ja, met op tijd rusten is niets mis natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat hele ritten systeem is ook kansloos trouwens maar goed
't gaat nergens meer over. Misschiein moet de TT maar afgeschaft?quote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nu rijdt de fietser zelfs te hard
uiteraard maar als je t zelf moet invullen kan je t ook zelf frauderen. het bijhouden op zich slaat dus nergens opquote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, met op tijd rusten is niets mis natuurlijk.
Wrom, levert veel geld opquote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't gaat nergens meer over. Misschiein moet de TT maar afgeschaft?
Daarom een tachograaf toch? Hoef je zelf niets in te vullen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
uiteraard maar als je t zelf moet invullen kan je t ook zelf frauderen. het bijhouden op zich slaat dus nergens op
Dan moet je nog steeds aangeven welke ritten prive en welke echte ritten zijn. Oftewel, helpt geen zak.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom een tachograaf toch? Hoef je zelf niets in te vullen.
Mag hem welquote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Die agent is wel eerlijk, zeggen dat hij het niet zo goed weet.
Wel hetzelfde niveau als in dit topic idd.quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Studiotje het volgende:
HEE! IK WIL EFFE DE GROETE DOEN AAN MEN VRIENDEN VAN FOK!![]()
![]()
We hebben een clubje opgericht, jij hoort erbij!quote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel hetzelfde niveau als in dit topic idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |