abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104049112
-Tijdelijk weggehaald-

Voor de haters:

quote:
Met hulp van scheidsrechter Kevin Blom hield FC Twente een punt over aan de topper in De Grolsch Veste tegen PSV (2-2). Een rode kaart voor Kevin Strootman (foto) kostte de ploeg de zege in een duel dat negentig minuten lang zeer vermakelijk was.

Beide ploegen namen zeer weinig tijd om aan elkaar te wennen. Vrijwel direct vanaf de aftrap gingen ze op zoek naar een treffer. FC Twente slaagde daar het eerst in, zij het met enig fortuin. Uit een corner zette Douglas, hevig gehinderd door Toivonen, zijn voet min of meer toevallig tegen de bal, die buiten het bereik van doelman Andreas Isaksson over de lijn rolde: 1-0.

PSV kwam bijna direct op gelijke hoogte. Georginio Wijnaldum, opgestoomd op de rechterflank, leverde een loepzuivere voorzet af op Zakaria Labyad die ietwat gelukkig - hij trapte half mis - bij de eerste paal keeper Nikolay Mihaylov verschalkte: 1-1.

Zowel PSV als FC Twente hield na dit moment het tempo hoog. Waar de Tukkers het meeste balbezit hadden, loerden de bezoekers onafgebroken op de counter. Met dank aan Wout Brama, die op het middenveld veelvuldig werd afgetroefd door Wijnaldum, maakte PSV de meeste aanspraak op een tweede doelpunt.

Abel Tamata, de stand-in van de langdurig uitgeschakelde Erik Pieters, moest na negentien minuten het veld verlaten. Bij een ongelukkige botsing met Emir Bajrami in het strafschopgebied van Twente raakte hij geblesseerd aan een enkel. Naar het zich laat aanzien moet ook hij voorlopig toekijken.

Diens vervanger Jetro Willems liet zich niet van de wijs brengen. Zowel verdedigend als aanvallend liet hij behoorlijk goede dingen zien. Vooral zijn loopacties langs de zijlijn en voorzetten in de doelmond maakten indruk.

Na rust namen de teams een klein beetje gas terug. Onstuimigheid maakte plaats voor gerichte aanvallen. PSV vond op sublieme wijze een opening. Dries Mertens, al wekenlang de beste man in het team van trainer Fred Rutten, legde de bal met gevoel op het hoofd van Marcelo, die hoog boven de verdedigers van FC Twente torende en raak kopte: 1-2.

FC Twente leek niet meer bij machte de achterstand goed te maken, totdat Blom een tamelijk onschuldige tackle van Strootman op De Jong bestrafte met een rode kaart. Het spelbeeld draaide volledig om. In de 78ste minuut kwam de gelijkmaker, die zich reeds lang aandiende. Invaller Leroy Fer tikte bij de eerste paal een afgemeten voorzet van Ola John achter Isaksson: 2-2.

Heel even leek het erop, dat PSV alsnog met de winst uit Enschede zou vertrekken. Mertens schoot diagonaal langs Nikolay Mihaylov, maar raakte de paal. Door het gelijkspel blijven PSV en FC Twente respectievelijk tweede en derde, achter koploper AZ.

LAPO IS NIEUW TOPIC MENSJES!! :*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104049133
Sorry, duurde lang :*
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 6 november 2011 @ 20:47:12 #3
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_104049138
Ohh lol, gemist dat ik de lapo had :@
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_104049193
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 20:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Ohh lol, gemist dat ik de lapo had :@
Je kunt de TT aanpassen, als je 'm niet goed vindt :+
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 6 november 2011 @ 20:48:35 #5
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_104049217
Muahaha, ik mag dan ER zijn, maar heb geen modrechten :P

Deze is prima hoor ^O^
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zondag 6 november 2011 @ 20:48:52 #6
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_104049235
Was mooi om hem weer in PSV shirt te zien. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 6 november 2011 @ 20:49:52 #7
349307 yes_no_maybe
Not tottaly sure
pi_104049297
Net of we die nog nodig hebben.
Everything seems to be different.
  zondag 6 november 2011 @ 20:50:19 #8
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_104049325
Had liever een goeie extra verdediger gezien voor de rest van het seizoen, dan lange Jan.
pi_104049385
Lens mag gewoon weer op de bank beginnen. Labyad speelt gewoon beter.

Misschien volgende wedstrijd als rb beginnen, aangezien mano weg is. Of ga ik te ver? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 20:51:32 ]
pi_104049395
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Muahaha, ik mag dan ER zijn, maar heb geen modrechten :P

Deze is prima hoor ^O^
Ooh, ik zag blauw en keek niet naar rechts :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104049816
Ojo kan RB dus geen stress.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_104050004
Denk dat Matavs toch een miskoop is....raakt geen pepernoot
pi_104050039
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Nee, hij is zeker geen miskoop.
Geef 'm tijd :s) Hij redt het wel.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104050267
Met een beunhaas als Toivonen om je heen is het logisch dat Matavz geen pepernoot meer raakt. Toivonen moet even wat minder egoďstisch spelen.
pi_104050307
Mertens net zo, moet ook eens wat afleggen en niet steeds elke bal voor de rechtervoet proberen te krijgen en te schieten.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104050761
quote:
12s.gif Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mertens net zo, moet ook eens wat afleggen en niet steeds elke bal voor de rechtervoet proberen te krijgen en te schieten.
Doet hij soms wat te veel, maar soms heeft hij ook goede passes hoor. Een na een pass van Willems bijna een man vrijgezet voor zo goed als leeg goal, en natuurlijk die assist op Lens.
pi_104051032
quote:
Is geen miskoop, alleen wat moet je als je 2 buitenspelers hebt die alleen voor eigen succes gaan.
pi_104051071
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Doet hij soms wat te veel, maar soms heeft hij ook goede passes hoor. Een na een pass van Willems bijna een man vrijgezet voor zo goed als leeg goal, en natuurlijk die assist op Lens.
Ik bedoelde ook niet dat hij dat altijd doet :P Vaak valt het me op dat Matavz (wéér _O_ ) op de goede plek staat, maar dat Mertens toch voor eigen succes gaat en daarin faalt ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104051171
PSVStats twitterde op zondag 06-11-2011 om 21:16:02 Balans #PSV na 20 officiële wedstrijden in dit seizoen: W13 G6 V1.Doelcijfers 57-18. #psvher reageer retweet
6x gelijk. :'(

PSVStats twitterde op zondag 06-11-2011 om 21:05:54 Clubs met hoogste doelpuntengemiddelden in off. duels dit seizoen: PSV 2,85 - FC Twente 2,74 - AZ 2,43 - Ajax 2,42 - Heerenveen 2,36 reageer retweet
Dit maakt het wel weer goed. :)
pi_104051235
Ik kom dit topic volgen. :)
pi_104051393
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef dockx het volgende:
Ik kom dit topic volgen. :)
Dan kan je gewoon op de volg-knop drukken in plaats van zo'n onzinnige post plaatsen.
pi_104051620
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dan kan je gewoon op de volg-knop drukken in plaats van zo'n onzinnige post plaatsen.
Klopt inderdaad. :)
pi_104051708
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:D
  zondag 6 november 2011 @ 21:35:37 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104052376
Matavs laat het nog niet zien :N
  zondag 6 november 2011 @ 21:36:20 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104052428
Manolevje was wel echt weer dramatisch vandaag }:|
pi_104053116
Altijd wel een Lens fan geweest dus dit vond ik wel mooi. Kijken wat de oplossing is voor Manolev, ben die kerel wel zat nu. De backs zijn sowieso het grootste probleem.
pi_104054320
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
Had liever een goeie extra verdediger gezien voor de rest van het seizoen, dan lange Jan.
Mee eens.

Maar ja, dat kan nog in de winterstop natuurlijk. VoH was clubloos dus haalbaar buiten de transferwindow.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_104054440
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Matavs laat het nog niet zien :N
Tegen Twente kreeg hij geen bal, vandaag was de aanvoer ook niet geweldig. Dus waar baseer je dit op?
U MAD?
pi_104054545
quote:
:')

Echt.... kijken jullie wel meer dan alleen de samenvatting op SS :') ?!?
Oorzaak-gevolg enzo.
U MAD?
pi_104055200
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oorzaak-gevolg enzo.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 6 november 2011 @ 22:18:47 #31
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_104055249
Leuk om weer eens in het stadion te zijn geweest. Heb met m'n rode kaart staan zwaaien als een malle, vond het wel een leuk initiatief :D

Tragisch om te zien hoe PSV de eerste helft compleet werd weggetikt, en juist daar kwam de drive van Matavz mooi naar voren. Die jongen heeft echt een goed karakter, alleen de aanvoer is er niet.

Tot slot mag voortaan Toivonen of Matavz vanaf elf meter aanleggen, wat mij betreft. Ik ben een echte fan van Wijnaldum, maar dit lijkt toch zijn specialiteit niet.
Dit, dus.
pi_104055799
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oorzaak-gevolg enzo.
Ik ben er elke wedstrijd bij maar heb Matavs nog niet veel zien doen...zal wel aan mij liggen dan
pi_104056012
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Echt, al die 'PSV'ers' hier die zogenaamd een mening moeten hebben over een elftal terwijl ze alleen de samenvattingen bekijken.....
Iedere PSV liefhebber die meer dan alleen een samenvatting bekijkt, ziet dat Matavz zich uit de naad werkt maar niet de toevoer heeft om te kunnen scoren. En dat Matavz geen spits is die zelf 3 man uitspeelt en dan scoort.... dat was al bekend toen we hem kochten.
U MAD?
pi_104056108
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Ik ben er elke wedstrijd bij maar heb Matavs nog niet veel zien doen...zal wel aan mij liggen dan
.............. je snapt er geen hout van of je moet eens naar de Pearle.
U MAD?
  zondag 6 november 2011 @ 22:41:30 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104056593
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tegen Twente kreeg hij geen bal, vandaag was de aanvoer ook niet geweldig. Dus waar baseer je dit op?
Een echte spits creëert ook zelf kansen. En Matavs komt op mij wat houterig over tot nu toe.
  zondag 6 november 2011 @ 22:42:18 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104056639
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Mee eens.
pi_104056738
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Een echte spits creëert ook zelf kansen. En Matavs komt op mij wat houterig over tot nu toe.
Dan hadden ze hem niet moeten halen. Bij Groningen schoot hij ze er ook vooral in na een voorbereidende actie van iemand anders.

Maar goed. Ik geloof in hem, basta :-)
U MAD?
pi_104056748
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Echt, al die 'PSV'ers' hier die zogenaamd een mening moeten hebben over een elftal terwijl ze alleen de samenvattingen bekijken.....
Iedere PSV liefhebber die meer dan alleen een samenvatting bekijkt, ziet dat Matavz zich uit de naad werkt maar niet de toevoer heeft om te kunnen scoren. En dat Matavz geen spits is die zelf 3 man uitspeelt en dan scoort.... dat was al bekend toen we hem kochten.
Beetje overdreven om meteen mensen zo weg te zetten, niet iedereen heeft EL. Ik kijk alleen de Europese wedstrijden in z'n geheel. Verder ben ik het eens over Matavz, de aanvoer die hij van Tadic en andere Groningen spelers kreeg is er voorlopig niet, maar hij is wel al van waarde geweest en als hij de bal krijgt is het wel goed.

Mensen zeiken teveel over de verkeerde dingen.
  zondag 6 november 2011 @ 22:44:31 #39
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104056787
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ga hem niet de hemel in prijzen voordat hij iets heeft laten zien bij PSV. Misschien is hij niet de juiste spits voor ons. Hoop dat Reis binnenkort weer fit is :Y
pi_104056799
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Een Van Nistelrooy of Huntelaar maakt de acties ook niet. Matavz laat elke keer weer zien dat hij het afmaken in zijn systeem heeft. De aanvoer naar Matavz is gewoon slecht, daar kan hij ook niks aan doen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104057857
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een Van Nistelrooy of Huntelaar maakt de acties ook niet. Matavz laat elke keer weer zien dat hij het afmaken in zijn systeem heeft. De aanvoer naar Matavz is gewoon slecht, daar kan hij ook niks aan doen.
Dat dus.
En met een Mertens die al weken uit vorm is, is dat dan ook niet eens zo gek.
U MAD?
pi_104058669
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat dus.
En met een Mertens die al weken uit vorm is, is dat dan ook niet eens zo gek.
Mertens is niet perse uit vorm, hij scoort alleen niet en wil te veel zelf doen. Hij geeft nog steeds goede passes en ziet openingen e. d.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104058745
Kregen jullie ook kippenvel in de minuut voorafgaande aan de wissel van VoH? Nog maar weinig zoveel mensen mee horen schreeuwen.
pi_104058991
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mertens is niet perse uit vorm, hij scoort alleen niet en wil te veel zelf doen. Hij geeft nog steeds goede passes en ziet openingen e. d.
Tegen Twente leefde hij weer op, maar
misschien zeg ik het verkeerd; Hij heeft niet meer dat beslissende van de eerste wedstrijden.
U MAD?
pi_104059074
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

misschien zeg ik het verkeerd; Hij heeft niet meer dat beslissende van de eerste wedstrijden.
Klopt meer inderdaad ;)
Gelukkig zijn Labyad en Lens nu goed bezig :s)
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 6 november 2011 @ 23:55:21 #46
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_104060315
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat hij het liefst binnen een seizoen in Spanje loopt te ballen. Ik denk dat ie gewoon even pas op de plaats moet maken en als een echte buitenspeler zoveel mogelijk de man opzoeken, voorbij gaan en panklaar leggen voor Matavz. Even puur in dienst van het team spelen en op het moment dat het zelfvertrouwen weer terug is weer de vrije trappen opeisen en wat meer de acties maken.
Dit, dus.
pi_104060612
Vennegoor, de cultheld bij PSV toch wel.
pi_104060664
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat hij het liefst binnen een seizoen in Spanje loopt te ballen. Ik denk dat ie gewoon even pas op de plaats moet maken en als een echte buitenspeler zoveel mogelijk de man opzoeken, voorbij gaan en panklaar leggen voor Matavz. Even puur in dienst van het team spelen en op het moment dat het zelfvertrouwen weer terug is weer de vrije trappen opeisen en wat meer de acties maken.
Amen :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104060824
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Iedereen is het hier mee eens natuurlijk. Maar aangezien hij een paar wedstrijden lekker heeft gebald krijg je die instelling waarmee hij nu het veld ingaat er nooit meer uit, helaas voor jullie.

Rutten staat trouwens in rang onder een paar spelers heb ik het idee. Hij is dus niet de coach die je nodig hebt om gastjes als Mertens en Wijnaldum op hun plaats te zetten. Wie heeft er hier eigenlijk nog wel vertrouwen in Rutten?
pi_104060981
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Iedereen is het hier mee eens natuurlijk. Maar aangezien hij een paar wedstrijden lekker heeft gebald krijg je die instelling waarmee hij nu het veld ingaat er nooit meer uit, helaas voor jullie.
Hoe de neuk weet jij nou weer wat de instelling van Mertens is waarmee hij nu het veld ingaat. Zo'n bericht zoals ik zelf net postte, waarbij je een visie formuleert waarop jij denkt dat het beter kan gaan, vooruit. Maar dit soort posts waarbij er even wordt uitgelegd hoe die jongen in elkaar zit :')__!!

quote:
Rutten staat trouwens in rang onder een paar spelers heb ik het idee. Hij is dus niet de coach die je nodig hebt om gastjes als Mertens en Wijnaldum op hun plaats te zetten. Wie heeft er hier eigenlijk nog wel vertrouwen in Rutten?
We hebben fantastisch ingekocht, we staan tweede op de ranglijst en Rutten zit er gewoon tot het eind van het seizoen. Ik blijf volgas die man en de ploeg supporten, want dit is wat het is en met zeiken en bitchen word je geen kampioen. Rutten en z'n team gretig houden is mijn taak als supporter, daar bemoeit Rutten zich niet mee, dus ik ook niet met zijn taken en visie.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')