quote:Met hulp van scheidsrechter Kevin Blom hield FC Twente een punt over aan de topper in De Grolsch Veste tegen PSV (2-2). Een rode kaart voor Kevin Strootman (foto) kostte de ploeg de zege in een duel dat negentig minuten lang zeer vermakelijk was.
Beide ploegen namen zeer weinig tijd om aan elkaar te wennen. Vrijwel direct vanaf de aftrap gingen ze op zoek naar een treffer. FC Twente slaagde daar het eerst in, zij het met enig fortuin. Uit een corner zette Douglas, hevig gehinderd door Toivonen, zijn voet min of meer toevallig tegen de bal, die buiten het bereik van doelman Andreas Isaksson over de lijn rolde: 1-0.
PSV kwam bijna direct op gelijke hoogte. Georginio Wijnaldum, opgestoomd op de rechterflank, leverde een loepzuivere voorzet af op Zakaria Labyad die ietwat gelukkig - hij trapte half mis - bij de eerste paal keeper Nikolay Mihaylov verschalkte: 1-1.
Zowel PSV als FC Twente hield na dit moment het tempo hoog. Waar de Tukkers het meeste balbezit hadden, loerden de bezoekers onafgebroken op de counter. Met dank aan Wout Brama, die op het middenveld veelvuldig werd afgetroefd door Wijnaldum, maakte PSV de meeste aanspraak op een tweede doelpunt.
Abel Tamata, de stand-in van de langdurig uitgeschakelde Erik Pieters, moest na negentien minuten het veld verlaten. Bij een ongelukkige botsing met Emir Bajrami in het strafschopgebied van Twente raakte hij geblesseerd aan een enkel. Naar het zich laat aanzien moet ook hij voorlopig toekijken.
Diens vervanger Jetro Willems liet zich niet van de wijs brengen. Zowel verdedigend als aanvallend liet hij behoorlijk goede dingen zien. Vooral zijn loopacties langs de zijlijn en voorzetten in de doelmond maakten indruk.
Na rust namen de teams een klein beetje gas terug. Onstuimigheid maakte plaats voor gerichte aanvallen. PSV vond op sublieme wijze een opening. Dries Mertens, al wekenlang de beste man in het team van trainer Fred Rutten, legde de bal met gevoel op het hoofd van Marcelo, die hoog boven de verdedigers van FC Twente torende en raak kopte: 1-2.
FC Twente leek niet meer bij machte de achterstand goed te maken, totdat Blom een tamelijk onschuldige tackle van Strootman op De Jong bestrafte met een rode kaart. Het spelbeeld draaide volledig om. In de 78ste minuut kwam de gelijkmaker, die zich reeds lang aandiende. Invaller Leroy Fer tikte bij de eerste paal een afgemeten voorzet van Ola John achter Isaksson: 2-2.
Heel even leek het erop, dat PSV alsnog met de winst uit Enschede zou vertrekken. Mertens schoot diagonaal langs Nikolay Mihaylov, maar raakte de paal. Door het gelijkspel blijven PSV en FC Twente respectievelijk tweede en derde, achter koploper AZ.
Ooh, ik zag blauw en keek niet naar rechtsquote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Muahaha, ik mag dan ER zijn, maar heb geen modrechten
Deze is prima hoor
Nee, hij is zeker geen miskoop.quote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk dat Matavs toch een miskoop is....raakt geen pepernoot
Doet hij soms wat te veel, maar soms heeft hij ook goede passes hoor. Een na een pass van Willems bijna een man vrijgezet voor zo goed als leeg goal, en natuurlijk die assist op Lens.quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mertens net zo, moet ook eens wat afleggen en niet steeds elke bal voor de rechtervoet proberen te krijgen en te schieten.
Is geen miskoop, alleen wat moet je als je 2 buitenspelers hebt die alleen voor eigen succes gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat hij dat altijd doetquote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doet hij soms wat te veel, maar soms heeft hij ook goede passes hoor. Een na een pass van Willems bijna een man vrijgezet voor zo goed als leeg goal, en natuurlijk die assist op Lens.
6x gelijk.twitter:
Dit maakt het wel weer goed.twitter:PSVStats twitterde op zondag 06-11-2011 om 21:05:54Clubs met hoogste doelpuntengemiddelden in off. duels dit seizoen: PSV 2,85 - FC Twente 2,74 - AZ 2,43 - Ajax 2,42 - Heerenveen 2,36 reageer retweet
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon op de volg-knop drukken in plaats van zo'n onzinnige post plaatsen.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon op de volg-knop drukken in plaats van zo'n onzinnige post plaatsen.
Mee eens.quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
Had liever een goeie extra verdediger gezien voor de rest van het seizoen, dan lange Jan.
Tegen Twente kreeg hij geen bal, vandaag was de aanvoer ook niet geweldig. Dus waar baseer je dit op?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt.... kijken jullie wel meer dan alleen de samenvatting op SS?!?
Oorzaak-gevolg enzo.
Ik ben er elke wedstrijd bij maar heb Matavs nog niet veel zien doen...zal wel aan mij liggen danquote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt.... kijken jullie wel meer dan alleen de samenvatting op SS?!?
Oorzaak-gevolg enzo.
Echt, al die 'PSV'ers' hier die zogenaamd een mening moeten hebben over een elftal terwijl ze alleen de samenvattingen bekijken.....quote:
.............. je snapt er geen hout van of je moet eens naar de Pearle.quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik ben er elke wedstrijd bij maar heb Matavs nog niet veel zien doen...zal wel aan mij liggen dan
Een echte spits creëert ook zelf kansen. En Matavs komt op mij wat houterig over tot nu toe.quote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen Twente kreeg hij geen bal, vandaag was de aanvoer ook niet geweldig. Dus waar baseer je dit op?
Mee eens.quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik ben er elke wedstrijd bij maar heb Matavs nog niet veel zien doen...zal wel aan mij liggen dan
Dan hadden ze hem niet moeten halen. Bij Groningen schoot hij ze er ook vooral in na een voorbereidende actie van iemand anders.quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een echte spits creëert ook zelf kansen. En Matavs komt op mij wat houterig over tot nu toe.
Beetje overdreven om meteen mensen zo weg te zetten, niet iedereen heeft EL. Ik kijk alleen de Europese wedstrijden in z'n geheel. Verder ben ik het eens over Matavz, de aanvoer die hij van Tadic en andere Groningen spelers kreeg is er voorlopig niet, maar hij is wel al van waarde geweest en als hij de bal krijgt is het wel goed.quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt, al die 'PSV'ers' hier die zogenaamd een mening moeten hebben over een elftal terwijl ze alleen de samenvattingen bekijken.....
Iedere PSV liefhebber die meer dan alleen een samenvatting bekijkt, ziet dat Matavz zich uit de naad werkt maar niet de toevoer heeft om te kunnen scoren. En dat Matavz geen spits is die zelf 3 man uitspeelt en dan scoort.... dat was al bekend toen we hem kochten.
Ik ga hem niet de hemel in prijzen voordat hij iets heeft laten zien bij PSV. Misschien is hij niet de juiste spits voor ons. Hoop dat Reis binnenkort weer fit isquote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt, al die 'PSV'ers' hier die zogenaamd een mening moeten hebben over een elftal terwijl ze alleen de samenvattingen bekijken.....
Iedere PSV liefhebber die meer dan alleen een samenvatting bekijkt, ziet dat Matavz zich uit de naad werkt maar niet de toevoer heeft om te kunnen scoren. En dat Matavz geen spits is die zelf 3 man uitspeelt en dan scoort.... dat was al bekend toen we hem kochten.
Een Van Nistelrooy of Huntelaar maakt de acties ook niet. Matavz laat elke keer weer zien dat hij het afmaken in zijn systeem heeft. De aanvoer naar Matavz is gewoon slecht, daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een echte spits creëert ook zelf kansen. En Matavs komt op mij wat houterig over tot nu toe.
Dat dus.quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een Van Nistelrooy of Huntelaar maakt de acties ook niet. Matavz laat elke keer weer zien dat hij het afmaken in zijn systeem heeft. De aanvoer naar Matavz is gewoon slecht, daar kan hij ook niks aan doen.
Mertens is niet perse uit vorm, hij scoort alleen niet en wil te veel zelf doen. Hij geeft nog steeds goede passes en ziet openingen e. d.quote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
En met een Mertens die al weken uit vorm is, is dat dan ook niet eens zo gek.
Tegen Twente leefde hij weer op, maarquote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens is niet perse uit vorm, hij scoort alleen niet en wil te veel zelf doen. Hij geeft nog steeds goede passes en ziet openingen e. d.
Klopt meer inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen Twente leefde hij weer op, maar
misschien zeg ik het verkeerd; Hij heeft niet meer dat beslissende van de eerste wedstrijden.
Ik heb het gevoel dat hij het liefst binnen een seizoen in Spanje loopt te ballen. Ik denk dat ie gewoon even pas op de plaats moet maken en als een echte buitenspeler zoveel mogelijk de man opzoeken, voorbij gaan en panklaar leggen voor Matavz. Even puur in dienst van het team spelen en op het moment dat het zelfvertrouwen weer terug is weer de vrije trappen opeisen en wat meer de acties maken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen Twente leefde hij weer op, maar
misschien zeg ik het verkeerd; Hij heeft niet meer dat beslissende van de eerste wedstrijden.
Amenquote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij het liefst binnen een seizoen in Spanje loopt te ballen. Ik denk dat ie gewoon even pas op de plaats moet maken en als een echte buitenspeler zoveel mogelijk de man opzoeken, voorbij gaan en panklaar leggen voor Matavz. Even puur in dienst van het team spelen en op het moment dat het zelfvertrouwen weer terug is weer de vrije trappen opeisen en wat meer de acties maken.
Iedereen is het hier mee eens natuurlijk. Maar aangezien hij een paar wedstrijden lekker heeft gebald krijg je die instelling waarmee hij nu het veld ingaat er nooit meer uit, helaas voor jullie.quote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij het liefst binnen een seizoen in Spanje loopt te ballen. Ik denk dat ie gewoon even pas op de plaats moet maken en als een echte buitenspeler zoveel mogelijk de man opzoeken, voorbij gaan en panklaar leggen voor Matavz. Even puur in dienst van het team spelen en op het moment dat het zelfvertrouwen weer terug is weer de vrije trappen opeisen en wat meer de acties maken.
Hoe de neuk weet jij nou weer wat de instelling van Mertens is waarmee hij nu het veld ingaat. Zo'n bericht zoals ik zelf net postte, waarbij je een visie formuleert waarop jij denkt dat het beter kan gaan, vooruit. Maar dit soort posts waarbij er even wordt uitgelegd hoe die jongen in elkaar zitquote:Op maandag 7 november 2011 00:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen is het hier mee eens natuurlijk. Maar aangezien hij een paar wedstrijden lekker heeft gebald krijg je die instelling waarmee hij nu het veld ingaat er nooit meer uit, helaas voor jullie.
We hebben fantastisch ingekocht, we staan tweede op de ranglijst en Rutten zit er gewoon tot het eind van het seizoen. Ik blijf volgas die man en de ploeg supporten, want dit is wat het is en met zeiken en bitchen word je geen kampioen. Rutten en z'n team gretig houden is mijn taak als supporter, daar bemoeit Rutten zich niet mee, dus ik ook niet met zijn taken en visie.quote:Rutten staat trouwens in rang onder een paar spelers heb ik het idee. Hij is dus niet de coach die je nodig hebt om gastjes als Mertens en Wijnaldum op hun plaats te zetten. Wie heeft er hier eigenlijk nog wel vertrouwen in Rutten?
twitter:JanVofH twitterde op zondag 06-11-2011 om 23:57:54Wil de PSV fans vandaag bedanken voor het warme welkom. Kippenvel!!:-) reageer retweet
Je hoeft niet alles letterlijk te nemen hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet jij nou weer wat de instelling van Mertens is waarmee hij nu het veld ingaat. Zo'n bericht zoals ik zelf net postte, waarbij je een visie formuleert waarop jij denkt dat het beter kan gaan, vooruit. Maar dit soort posts waarbij er even wordt uitgelegd hoe die jongen in elkaar zit__!!
[..]
We hebben fantastisch ingekocht, we staan tweede op de ranglijst en Rutten zit er gewoon tot het eind van het seizoen. Ik blijf volgas die man en de ploeg supporten, want dit is wat het is en met zeiken en bitchen word je geen kampioen. Rutten en z'n team gretig houden is mijn taak als supporter, daar bemoeit Rutten zich niet mee, dus ik ook niet met zijn taken en visie.
Dat had hij beter kunnen doen door zijn 100% kans te verzilveren. Trouwens wel een redelijk aankoop (mits hij niet teveel salaris verdient). Zo'n stormram kan je altijd goed gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twitter:JanVofH twitterde op zondag 06-11-2011 om 23:57:54Wil de PSV fans vandaag bedanken voor het warme welkom. Kippenvel!!:-) reageer retweet
Ik troll helemaal niks jongen. En ik ben voor geen van beide.quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Hee Kromme ben jij nou voor Feyenoord of PSV, waarom troll je alleen hiero?
Een Ajacied dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Hee Kromme ben jij nou voor Feyenoord of PSV, waarom troll je alleen hiero?
Wordt vandaag 33.quote:Op maandag 7 november 2011 00:03 schreef Zweefkaak het volgende:
Vennegoor, de cultheld bij PSV toch wel.
Maakt het goed? Het geeft een gelijke trend aan met vorige seizoenen. Veel scoren, maar de punten binnenharken ho maar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef mrstylo het volgende:
6x gelijk.twitter:Dit maakt het wel weer goed.twitter:PSVStats twitterde op zondag 06-11-2011 om 21:05:54Clubs met hoogste doelpuntengemiddelden in off. duels dit seizoen: PSV 2,85 - FC Twente 2,74 - AZ 2,43 - Ajax 2,42 - Heerenveen 2,36 reageer retweet
Jij vraagt wat supporters hier van Rutten vinden en als ik dan daarop inga door te stellen dat ik achter hem blijf staan dan ligt Rutten niet wakker als ik hier eens goed losga? Apart.quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles letterlijk te nemen hoor.Mertens speelt gewoon met "teveel" zelfvertrouwen, waardoor hij denkt dat hij alles kan terwijl, wat jij terecht opmerkt, hij zich gewoon moet beperken tot de actie en de aanvoer op Matavz.
Blijf jij maar onvoorwaardelijk Rutten supporteren en durf geen kritiek te hebben (die je blijkbaar wel diep van binnen hebt). Ik denk ook dat Rutten erg wakker zal liggen als jij eens goed losgaat hier, kom op gast. Ten eerste ben je een internetsupporter en ten tweede kan Rutten het echt aan zijn reet roesten wat jouw mening is.
Was ook wel redelijk terecht toch?quote:Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb de eerste helft eigenlijk alleen maar gefluit gehoord vanaf de tribune.
Aangezien jij genoeg hebt aan te merken op de speelwijze en de motivatie/tactiek van bepaalde spelers is het inderdaad redelijk ongeloofwaardig dat je Rutten een prima coach vindt. Dat onvoorwaardelijk achter de coach staan is heel lief en schattig enzo, maar je mag je kritiek wel uiten hoor. Nogmaals: wees maar niet bang dat Rutten opstapt na het lezen van jouw mening.quote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vraagt wat supporters hier van Rutten vinden en als ik dan daarop inga door te stellen dat ik achter hem blijf staan dan ligt Rutten niet wakker als ik hier eens goed losga? Apart.
En internetsupporter? Al een aantal seizoenen lang nagenoeg iedere uitwedstrijd aanwezig, en ook Europees euro's laten rollen voor m'n cluppie, niet gaan praten alsof je mijn status als supporter denkt te kunnen ridiculiseren
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat wij niet helemaal op 1 lijn zitten qua mening over coaches. Rutten moet z'n team fit houden (check), de juiste poppetjes op de juiste plek zetten (ik zet m'n vraagtekens bij Manolev en Bouma, maar voor de rest; check), en zijn handelingen verantwoorden op tv (check) en verder denk ik dat Rutten heel weinig te vertellen heeft in het veld en dat de grote jongens zelf wel de dienst uitmaken. Of Mertens nou 44 of 2 scharen maakt, rechtsom of linksom gaat, naar binnen trekt of voorgeeft; ik denk dat het allemaal weinig met Rutten van doen heeft. Ik zou bij God niet weten wat het vertrek van Rutten zou opleveren. Hij heeft nog een seizoen contract, laat maar lekker uitdienen. Zolang de spelers met hem weglopen en hij iedere week z'n team fit heeft + iedereen op de juiste plek staat is er weinig aan de best man aan te merken.quote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Aangezien jij genoeg hebt aan te merken op de speelwijze en de motivatie/tactiek van bepaalde spelers is het inderdaad redelijk ongeloofwaardig dat je Rutten een prima coach vindt. Dat onvoorwaardelijk achter de coach staan is heel lief en schattig enzo, maar je mag je kritiek wel uiten hoor. Nogmaals: wees maar niet bang dat Rutten opstapt na het lezen van jouw mening.
Mijn reputatie hoe ik op het internet overkom is niet iets wat mij zorgen baart. Het houdt me niet uit mijn nachtrust.quote:Hiernaast kom je over als internetsupporter en op zn tijd als Ajacied422 (qua leeftijd dan). Goed van je dat je naar elke wedstrijd toegaat in ieder geval, dat zie je niet vaak meer hier op Fok!.
Voornamelijk de medische staf/assistent-trainers moeten het team fit houden (check). De juiste poppetje op de juiste plaats zetten is voornamelijk de taak van de hoofdtrainer... Hier gaat het compleet fout bij PSV. Wellicht staat Mertens op de goede positie (is iedereen het wel over eens), maar de instructies die Rutten meegeeft aan zijn spelers over de tactiek is ronduit lachwekkend. Matavz krijgt geen enkele bal/voorzet en alle buitenspelers draven en ego'en maar wat rond. Daarnaast staat zelfs Strootman compleet verkeerd en laat constant gaten vallen waardoor de verdediging in de problemen komt en men zoveel doelpunten moet incasseren. Dat Manolev er nog in staat is nog het ergste; heel Nederland ziet dat deze jongen er niks van bakt.quote:Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat wij niet helemaal op 1 lijn zitten qua mening over coaches. Rutten moet z'n team fit houden (check), de juiste poppetjes op de juiste plek zetten (ik zet m'n vraagtekens bij Manolev en Bouma, maar voor de rest; check), en zijn handelingen verantwoorden op tv (check) en verder denk ik dat Rutten heel weinig te vertellen heeft in het veld en dat de grote jongens zelf wel de dienst uitmaken. Of Mertens nou 44 of 2 scharen maakt, rechtsom of linksom gaat, naar binnen trekt of voorgeeft; ik denk dat het allemaal weinig met Rutten van doen heeft. Ik zou bij God niet weten wat het vertrek van Rutten zou opleveren. Hij heeft nog een seizoen contract, laat maar lekker uitdienen. Zolang de spelers met hem weglopen en hij iedere week z'n team fit heeft + iedereen op de juiste plek staat is er weinig aan de best man aan te merken.
Hij had hem kunnen maken, maar het was al vrij knap dat hij hem creëerdequote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef De_kromme het volgende:
Dat had hij beter kunnen doen door zijn 100% kans te verzilveren. Trouwens wel een redelijk aankoop (mits hij niet teveel salaris verdient). Zo'n stormram kan je altijd goed gebruiken.
We hebben het niet zo breed op die positie helaas. Hij is niet de handigste op het veld maar door hard te werken komt er nog wel eens iets uit. Ik zou hem ook in de basis zetten. Als de transfermarkt weer opengaat is het wel een van de eerste posities om eens goed voor rond te kijken.quote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat Manolev er nog in staat is nog het ergste; heel Nederland ziet dat deze jongen er niks van bakt.
Het is maar goed dat Ajax met zo'n schandalige score heeft verloren, maar jezus, wat heb ik me lopen opfokken...quote:Op maandag 7 november 2011 05:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trouwens als Strootman al een schorsing aan zijn broek krijgt, verdient die Ooijer er ook zeker 1.
Maar daar hoor je natuurlijk niemand over.
Tja maar Ooijer kan ook niet geschorst worden, omdat hij geel kreeg. En Snoeks was wel duidelijk in zijn commentaar dat dit gewoon rood had moeten zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 05:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trouwens als Strootman al een schorsing aan zijn broek krijgt, verdient die Ooijer er ook zeker 1.
Maar daar hoor je natuurlijk niemand over.
Meest domme regel die er bestaat.quote:Op maandag 7 november 2011 08:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja maar Ooijer kan ook niet geschorst worden, omdat hij geel kreeg.
Dat is aan de ene kant wel zo maar waar stop je dan met beslissingen terug draaien? Gisteren geen voetbal gezien maar PSV had de scheids niet tegen gisteren als ik het goed begrijp.quote:
De 2-1 en 3-1 waren buitenspel.. maar dan wel op het randje.. dus niet zoals die van NEC bijna 2 meter..quote:Op maandag 7 november 2011 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant wel zo maar waar stop je dan met beslissingen terug draaien? Gisteren geen voetbal gezien maar PSV had de scheids niet tegen gisteren als ik het goed begrijp.
Ach, we zijn 13 wedstrijden onderweg en staan gewoon degelijk tweede. Ondertussen schreeuwt iedereen die niet voor PSV is moord en brand over het falen van Rutten, maar ik deel die mening niet. Gewoon lekker ontspannen en zo rond de kerst de eerste check even doen wat er beter kan om kampioen te worden. Tot die tijd een goeie reeks neerzetten.quote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen niet ziet als coach, ben je ongeschikt. Je hebt veruit de beste selectie van de Eredivisie en alsnog verneuk je het. Als ik PSV'er was zou ik ook compleet achter deze briljant staan ja.
PSV doet in ieder geval nog volop mee, dat kan ik van mijn club niet zeggen, ik zal de naam in dit topic niet noemenquote:Op maandag 7 november 2011 09:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, we zijn 13 wedstrijden onderweg en staan gewoon degelijk tweede. Ondertussen schreeuwt iedereen die niet voor PSV is moord en brand over het falen van Rutten, maar ik deel die mening niet. Gewoon lekker ontspannen en zo rond de kerst de eerste check even doen wat er beter kan om kampioen te worden. Tot die tijd een goeie reeks neerzetten.
Je hebt er een nuchtere blik opquote:Op maandag 7 november 2011 09:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, we zijn 13 wedstrijden onderweg en staan gewoon degelijk tweede. Ondertussen schreeuwt iedereen die niet voor PSV is moord en brand over het falen van Rutten, maar ik deel die mening niet. Gewoon lekker ontspannen en zo rond de kerst de eerste check even doen wat er beter kan om kampioen te worden. Tot die tijd een goeie reeks neerzetten.
Staat in de planning ja.quote:Op maandag 7 november 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
Gaat PSV nu ook een groene kaarten actie houden, na 2 keer niet fluiten voor buitenspel en een onterechte pingel?
Naar mijn weten staat PSV derde op basis van het doelsaldo.quote:Op maandag 7 november 2011 09:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En gele kaarten ook na de onterecht afgekeurde goal.quote:Op maandag 7 november 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
Gaat PSV nu ook een groene kaarten actie houden, na 2 keer niet fluiten voor buitenspel en een onterechte pingel?
Conclusie: Die hele kaartenactie sloeg nergens op. Soms is het in je voordeel, soms niet. Dat gezeik van supporters bij zo'n twijfelachtige beslissing (zo duidelijk was het niet zonder 30 herhalingen) is vrij kansloos.quote:Op maandag 7 november 2011 10:35 schreef jpg97 het volgende:
En gele kaarten ook na de onterecht afgekeurde goal.
Tuchtcomissie hanteert tv beelden, dat is juist het schrijnende. Ze hebben de beelden kunnen zien, en dan nog oordelen ze alsnog verkeerd. Scheidsrechters en grensrechters mogen fouten maken (hoewel 2 mtr buitenspel bij Feyenoord - NEC is ietwat te gortig.quote:Op maandag 7 november 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Conclusie: Die hele kaartenactie sloeg nergens op. Soms is het in je voordeel, soms niet. Dat gezeik van supporters bij zo'n twijfelachtige beslissing (zo duidelijk was het niet zonder 30 herhalingen) is vrij kansloos.
Welnee, "selectieve verontwaardiging" is wel de specialiteit in Eindhoven. Met Rutten voorop. Vorige week was hij Calimero en nu beseft hij dat dingen mee en tegen kan zitten.quote:Op maandag 7 november 2011 10:22 schreef Kreator het volgende:
Hoe kinderachtig kan je worden.quote:Rutten geeft geen handjes meer
EINDHOVEN - Fred Rutten geeft de arbitrage na de wedstrijden geen hand meer. De trainer van PSV is tot dat opvallende besluit gekomen na alle ophef die vorige week onstond na de topper tegen FC Twente, toen hij weigerde scheidsrechter Kevin Blom de hand te schudden.
„Ik ben een type dat altijd aan het denken is, daarom vergeet ik wel eens iemand te groeten. Daarom ben ik er maar mee gestopt. Ik geef niemand meer een hand”, aldus Rutten zondag. De trainer sloeg Blom vorige week over bij het handenschudden omdat hij boos was over de rode kaart voor Kevin Strootman.
Je hebt gelijk, maar toch blijf ik bij m'n puntquote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Naar mijn weten staat PSV derde op basis van het doelsaldo.
En de gemeente uitmelken. Daar zijn wij ook heel goed inquote:Op maandag 7 november 2011 11:06 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Welnee, "selectieve verontwaardiging" is wel de specialiteit in Eindhoven.
Dat is inderdaad vrij treurigquote:Op maandag 7 november 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
Bron
[..]
Hoe kinderachtig kan je worden.
Ja even pietje precies, ook al is het op 1 doelpunt. Maar juist daarom, want daar herinner je je vast nog wel iets vanquote:Op maandag 7 november 2011 11:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar toch blijf ik bij m'n punt
[..]
En de gemeente uitmelken. Daar zijn wij ook heel goed in
Weinig. Ik heb mij die bewuste dag 128 halve liters pilsener in het keelgat laten lopen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Ja even pietje precies, ook al is het op 1 doelpunt. Maar juist daarom, want daar herinner je je vast nog wel iets van
Hee, ik ookquote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weinig. Ik heb mij die bewuste dag 128 halve liters pilsener in het keelgat laten lopen.
Alsof PSV niet had gewonnen als die twee doelpunten afgekeurd waren. Dan had het 2-1 gestaan namelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 11:06 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Welnee, "selectieve verontwaardiging" is wel de specialiteit in Eindhoven. Met Rutten voorop. Vorige week was hij Calimero en nu beseft hij dat dingen mee en tegen kan zitten.
Die theorie slaat ook nergens op, als de wedstrijd anders verloopt heb je een andere wedstrijd, dat zegt niet dat PSV dan niet gewonnen zou hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Alsof PSV niet had gewonnen als die twee doelpunten afgekeurd waren. Dan had het 2-1 gestaan namelijk.
Daardoor had Heracles er misschien nog voor gevochten, maar je kan ook zeggen dat PSV juist degene geweest zou zijn die er extra voor zou gaan. Discussie om niks dus.
De ene week wordt een club genaaid, de week erop gematst. Uiteindelijk heb je 0 verliespunten daardoor joh
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 7 november 2011 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die theorie slaat ook nergens op, als de wedstrijd anders verloopt heb je een andere wedstrijd, dat zegt niet dat PSV dan niet gewonnen zou hebben.
Vandaar dat die hele kaartenactie nergens op sloeg, na die 'aanslag' op mijn schatje De Jong.quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Zweefkaak het volgende:
De ene week wordt een club genaaid, de week erop gematst. Uiteindelijk heb je 0 verliespunten daardoor joh
Is jouw mening, dit betrof een geval die binnen de lijnen foutief beoordeelt werd, en vervolgens MET camerabeelden nog zwaarder werd veroordeelt. Jij noemt het aanslag, ik noem het een foutief ingezette tackel, waarbij Strootman netjes zijn been intrekt op het laatste moment. Wat dus duidelijk te zien is op de tv beelden.quote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaar dat die hele kaartenactie nergens op sloeg, na die 'aanslag' op mijn schatje De Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |