Toennet wel toch?quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is niet eens Jos van Ger nu
Dat is overduidelijk!quote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Hij kwam uit de kast, toen moest zijn vrouw hem niet meer.
ik kan niet stemmen!quote:
Ook geen helmquote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha hij ziet een camera, sjoef weg
gayquote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Helm ligt bij zijn ex-vriend
Dat zijn niet de enige tietjes van vanavondquote:
ik wil anders stemmen!quote:
Is dat zo? Oh ja, Peter natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zijn niet de enige tietjes van vanavond
echt een schokkende overtredingquote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef WcPot het volgende:
Geen motor rijbewijs hebben dat dit kan in Nederland
Geen WMB meer?quote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef missU het volgende:
Nooooooes overtreders vanaf volgende week
Hoe heet die buitenlands achtige toezicht houder die zo moeilijk uit zijn woorden komt en bij iedereen in de prullenbak zit te kijkenquote:
waarom heb jij een blikje bier in je hand? Nou dat is dan 60 euro!quote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kvind overtreders leuker van WMB
Dat dus.quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef missU het volgende:
Tering weer zo'n kutactie!Word ik vast weer door die klotekinderen belaagd
georgio ofzoquote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe heet die buitenlands achtige toezicht houder die zo moeilijk uit zijn woorden komt en bij iedereen in de prullenbak zit te kijken
Chersonissosssso!quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe heet die buitenlands achtige toezicht houder die zo moeilijk uit zijn woorden komt en bij iedereen in de prullenbak zit te kijken
Die vrouwen die helemaal spontaan lachen en gelukkig zijn van hun niet-witte strepenquote:
wie heeft ze uit de OP verwijderdquote:
Nee hoorquote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wie heeft ze uit de OP verwijderdVast doler!
1:44quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef tralalala het volgende:
Overtreders had ook wel leuke stukjes.
Die faceplant van die dronken gozer![]()
Die Hagenees jaquote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
Overtreders terug
Kennen jullie dat battie nog herinneren die z'n hond niet aan de lijn wilde houden, zich niet wilde legitimeren etc. en uiteindelijk met een busje moest worden opgehaald ..
quote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
Overtreders terug
Kennen jullie dat battie nog herinneren die z'n hond niet aan de lijn wilde houden, zich niet wilde legitimeren etc. en uiteindelijk met een busje moest worden opgehaald ..
quote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef Albertoooo het volgende:
Overtreders terug
Als of zwervers die boete gaan betalenquote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef gers het volgende:
dat overtreders lijkt me nog kutter als wegmisbruikers
krijgen we dan weer stadswachters te zien die zwervers boetes geven voor het drinken van bier
Veredelde stadswachten bedoel jequote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja bike team
echt van die wespenagentjes
volledig met je eens!quote:
veredelde stadswandelaars!quote:
Niet eens een huisadres om het heen te sturenquote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als of zwervers die boete gaan betalen
gratis douche , eten en warme slaapplek 14.gifquote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als of zwervers die boete gaan betalen
2 minuutjes in de magnentron!quote:
zie ik je over 5 minutenquote:
Willibrord on ice!quote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
holliday on ice, wat een kitsch
die van unox zijn hetzelfde hoorquote:
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen maar huismoeder reclames...
quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hou eens op met dat geworst, krijg honger hier
't is een fries, die zijn nooit ziekquote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef donald_dick het volgende:
kan Piet niet 6 weken lang ongesteld zijn?
komende 5 jaar nog steeds Pietquote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef donald_dick het volgende:
kan Piet niet 6 weken lang ongesteld zijn?
toffe Avatarquote:Op zondag 6 november 2011 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik sla Peter R deze week over. Niet zo'n interesant item.
Oud nieuws schatquote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tong80 is over de 444.444 mijlpaal
hij is nog maar op 444.466 dus ik dacht dat het best nieuw nieuws was ...quote:
Oh ok, was toenstraks al. Hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is nog maar op 444.466 dus ik dacht dat het best nieuw nieuws was ...
en terechtquote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef gers het volgende:
als het een mocro was ging die chemokop gelijk schrijven
Inderdaad ja!quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef gers het volgende:
Terecht. Compenseren voor iets waar hij nog niet voor is gepakt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef gers het volgende:
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Terecht. Compenseren voor iets waar hij nog niet voor is gepakt.
Kun je een bon krijgen voor een wheeliequote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Travel. het volgende:
Heeft iemand ook dat stukje met die mocro die werd aangehouden en toen weg reed met een weelie en daarvoor nog een bon kreeg
quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kun je een bon krijgen voor een wheelie?
Artikel 5 gedrag, Knee-down mag weer welquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
legendarischquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Travel. het volgende:
Heeft iemand ook dat stukje met die mocro die werd aangehouden en toen weg reed met een weelie en daarvoor nog een bon kreeg
Dat ja, moet hij zelf weten.quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beschermende kleding is niet verplicht eikel
wel verstandig gaat koos vast ook zeggenquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zelfs een EMG, ja echt!quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tsja sommige agenten zijn gewoon eikelsquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marcel bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
tsja sommige agenten zijn gewoon eikels
Mwa, dat is weer zo naar voor de hulpdiensten.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef missU het volgende:
Ik hoop altijd stiekem dat die gasten zonder beschermende kleding van hun motor aflazeren, zal ze leren!!
Haha dat was echt te grappig. Kwam weg met een paar waarschuwingen en rijd weg met een weelie en krijgt 100+ euro boetequote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Travel. het volgende:
waarom niet?quote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Dat geldt toch helemaal niet? Een Belgisch rijbewijs.
En hij heeft toch een nederlandstaligequote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Dat geldt toch helemaal niet? Een Belgisch rijbewijs.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel een koos aankomen over beschermende kleding
Niet voor motor.quote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hij heeft toch een nederlandstalige
quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Travel. het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel een koos aankomen over beschermende kleding
jahhh!quote:
Jij hebt het goed gegokt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
wel verstandig gaat koos vast ook zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |