SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou eerder lekker een poos op 85KG blijven hangen en dan bepalen wat je calorisch onderhoud is. Hou het gewicht enkele maanden vast zodat je lichaam het als nieuwe fysiologische setpoint hanteert, dan geleidelijk aan in vetpercentage dalen. Gegarandeerd (mits je het goed doet), dat je je pas gewonnen spiermassa niet gedag hoeft te zwaaien.quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef star_gazer het volgende:
Zo. 79kg @ 1m73. Op naar de 85 en dan de cut erin
Eerlijke vraag; wat is de logica hierachter?quote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef Panzer het volgende:
[..]
Zou eerder lekker een poos op 85KG blijven hangen en dan bepalen wat je calorisch onderhoud is. Hou het gewicht enkele maanden vast zodat je lichaam het als nieuwe fysiologische setpoint hanteert, dan geleidelijk aan in vetpercentage dalen. Gegarandeerd (mits je het goed doet), dat je je pas gewonnen spiermassa niet gedag hoeft te zwaaien.
Is 'use it or lose it' niet juist een functie van hard blijven trainen in je cut?quote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef Panzer het volgende:
Het is een biologische wetmatigheid dat wat niet gebruikt wordt, verloren gaat. Zo ook fysiologisch gezien met spiermassa. Oftewel use it or lose it.
Als je in een keer van een calorisch overschot naar een calorisch tekort gaat, zal net nieuw gewonnen spiermassa gezien worden als niet nodig. Hoe langer je dan op eenzelfde gewicht blijft, zal het voor het lichaam gezien worden als extra's wat functioneel en nodig is. Kortweg een nieuwe fysiologische setpoint.
Als je dan naar een calorisch tekort gaat, zal het de kans een stuk minder zijn dat je spiermassa gaat verliezen.
Spreek uit eigen ervaring en ervaringen van wat Amerikaanse boards, heb zelf een hele poos boven de 90KG gezeten.
80 kg op 1.73 is best nice. als het voornamelijk spier is dan. ik zit op bijna 70 kg nuquote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef star_gazer het volgende:
Mwah; ik heb een redelijk brede bouw (meso / endo). Als ik niet train weeg ik al een kilo of 73. Zit denk ik op 15-20% bf, maar dat is wel aan het toenemen door al die melkquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
80 kg op 1.73 is best nice. als het voornamelijk spier is dan. ik zit op bijna 70 kg nu
Chocola bevat meestal transvetzuren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:46 schreef TRON2.0 het volgende:
Wat zeggen jullie? Broodje hagelslag ipv pindakaas met melk op zijn tijd is done of not done?
Ik heb ongeveer dezelfde lengte (1,75) en had als doel de 75 kg in april (begonnen met 62kg in april) zodat ik in ieder geval een fatsoenlijk figuur had voor de zomer. Gaat nu alleen zo snel dat ik deze maand nog de 75 ga halen dus lekker doorbulken tot aprilquote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef star_gazer het volgende:
Ik merk dat ik, sinds ik aan de rippetoe + veel melk (~2 liter per dag, 1000 makkelijke calorieën) ben, mijn gewicht heel snel aan het toenemen is. Melk werkt echt goed voor mij, al merk ik wel dat een deel van de 'gains' vet is. De rest van mijn eten is redelijk clean overigens, dus overschakelen naar een cut zal niet zo moeilijk zijn: kappen met melk en wat in de carbs snijden. Melk is echt fantastisch; het is lekker, voedzaam en er zitten zat eiwitten in. Alleen jammer van de suikers, maar die neem ik op de koop toe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde lengte (1,75) en had als doel de 75 kg in april (begonnen met 62kg in april) zodat ik in ieder geval een fatsoenlijk figuur had voor de zomer. Gaat nu alleen zo snel dat ik deze maand nog de 75 ga halen dus lekker doorbulken tot april
80 kg zou echt een mijlpaal voor mij zijn, nooit gedacht dat ik zo zwaar/zo'n fysiek zou kunnen krijgen.
Dit is het enige t-shirt dat ik nog vuil kan maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:54 schreef seto het volgende:
Misschien moet je een nog strakker shirt dragen voor foto's Panzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vorige week zes spijkerbroeken naar de inbrengwinkel gebracht, sommige waren nog geen jaar oud. Maar het wil echt niet meer.![]()
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is 'use it or lose it' niet juist een functie van hard blijven trainen in je cut?
wow, exact mijn vraag.quote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Eerlijke vraag; wat is de logica hierachter?
Oh?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Chocola bevat meestal transvetzuren.
Niet meer dan die portie pindakaas waarvoor hij het in wil ruilen, 't zijn alleen wel een boel simpele suikers.quote:En ook bevat een kleine portie veel kcal.
Niet als je voeding tekort komt, dan kan je trainen wat je wilt.. maar ga je alsnog spiermassa verliezen natuurlijk. Een langere poos op eenzelfde gewicht blijven heeft ook als voordeel dat je later calorisch minder nodig hebt om op datzelfde gewicht te blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is 'use it or lose it' niet juist een functie van hard blijven trainen in je cut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |