Iemand van binnenuit dus.quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Verlaten industrieterrein. Alarm was van te voren al uitgeschakeld, dus ze hadden de middag, avond en nacht al ongemerkt binnen kunnen demonteren.
Dan is de enige kans op exposure tijdens 't laden. Maar dat is ook zo gebeurt denk ik met z'n 10/15en.
Ja, maar weet niet precies hoe goed.quote:
Iig iemand die er al eens binnen is geweest om de sensor van een alarm onklaar te maken.quote:
Hey hoi, ik kreeg het idee in het andere topic dat je wel het e.e.a. van zaken af weet, stel je eens voor.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef TRON2.0 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic hier beland: meisje snapt niet dat cardio voor hommotjes is
Hoi.
Ben 1,85m. Van 25% bf binnen 2 jaar gereduceerd naar 8% bf.quote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hey hoi, ik kreeg het idee in het andere topic dat je wel het e.e.a. van zaken af weet, stel je eens voor.Wat zijn je stats, hoe lang train je al, wat zijn je doelen?
Mooie stats hoor. Squat loopt wel wat achter, maar dat geef je zelf al aan. Wat is je bodyweight?quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ben 1,85m. Van 25% bf binnen 2 jaar gereduceerd naar 8% bf.
Dl: 1 x 150 kg Bp: 1 x 100 kg Sq: 1 x 85 kg
Mijn doel is om mijn reeds droge lichaam ook zo te houden (mijn metabolische leeftijd was 33 jaar, en dat met mijn 18de) en nooit meer zo vochtig te worden als dat ik was en mijn skills qua deadliften en squats te verbeteren.
Daarnaast speel ik MMA wedstrijden. Dat was het zo'n beetje.
88 kgquote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mooie stats hoor. Squat loopt wel wat achter, maar dat geef je zelf al aan. Wat is je bodyweight?
Ah! Ik weet wie je bent, mede GoTer!quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Panzer het volgende:
Zal me dan ook even fatsoenlijk voorstellen.
28 jaar
man
Train een jaartje of 6.
1.72m, momenteel aan het cutten, kom van 97KG naar nu 85,8KG. Doel is om in wedstrijdvorm te komen.
Picca van dik een maand geleden:
[ afbeelding ]
Mooie lats, zoiets zou ik ook graag willenquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Panzer het volgende:
Zal me dan ook even fatsoenlijk voorstellen.
28 jaar
man
Train een jaartje of 6.
1.72m, momenteel aan het cutten, kom van 97KG naar nu 85,8KG. Doel is om in wedstrijdvorm te komen.
Picca van dik een maand geleden:
[ afbeelding ]
Niet echt dichtbij je in de buurt lijkt mij.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Oosterbaan Gym in Lombardijen voor MMA, sportschool is Health City.
Naar aanleiding van dat andere topic whaha. Nee, mijn ouders wonen in Nesselande, ik woon op mezelf in Barendrecht. Dan is Lombardijen heel erg dichtbij.quote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet echt dichtbij je in de buurt lijkt mij.
Toch niet in de schokker, punter buurt?quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dat andere topic whaha. Nee, mijn ouders wonen in Nesselande, ik woon op mezelf in Barendrecht. Dan is Lombardijen heel erg dichtbij.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 november 2011 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Toch niet in de schokker, punter buurt?
Ik woon in Carnisselande, vlakbij tramhalte Meerwede mocht je weten waar het isquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Deel vlakbij de mcd en een zwembad.
Wow...in die nieuwbouwwijk?quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik woon in Carnisselande, vlakbij tramhalte Meerwede mocht je weten waar het is. De halte voor het winkelcentrum als je vanuit Rotterdam komt.
Yup, in die laan met die herenhuizen en de trambaan in het midden. Ik heb met geluk een appartementje kunnen fixen hier, de huur- en koopprijzen van de huizen zijn teringhoog...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 01:31 schreef Panzermaus het volgende:
Yeah buddy.Ik denk dat ik spontaan zou vergeten hoe ik pulls zou moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |