SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
Link naar OP.![]()
Matige TT wel. Wist je trouwens dat ik voor lapohunten zoals je net deed, van de zomer nog 4 dagen gebanned was?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ja sorry ik ben niet goed in TT's ik wilde er een viva-achtige tekst van maken..quote:Op zondag 6 november 2011 18:39 schreef Jac0bus het volgende:
Matige TT wel. Wist je trouwens dat ik voor lapohunten zoals je net deed, van de zomer nog 4 dagen gebanned was?![]()
Gaat weer hard qua posts zeg.
Als men nu ook eens zo hard zou trainen..............Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Morgen weer meneer J.quote:Op zondag 6 november 2011 18:55 schreef Mr.J het volgende:
Als men nu ook eens zo hard zou trainen..............![]()
zondag 6 november 2011 18:57 schreef Mr.J het volgende:[/b]
Dan pas?!
[/quote]
Zometeen 13 km naar huis fietsen..telt dat ook?![]()
![]()
Hij is geregistreerd in 2002, the fuck?quote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet zo hard als jij een kloon bent.If not now, then when.![]()
Ow ik dacht kloon van Panzermaus.quote:Op zondag 6 november 2011 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is geregistreerd in 2002, the fuck?
LOL.
Maar goed ik heb net examenweek achter de rug gehad en wissel binnenkort van bijbaantje.. Dus wat dingen regelen enzo.
Maar deze week 2 x getraind.![]()
Ja ik dus ook, ik dacht, huh, heeft Panzermaus een nieuwe account aangemaakt?quote:Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow ik dacht kloon van Panzermaus.
LOL.
Maar goed ik heb net examenweek achter de rug gehad en wissel binnenkort van bijbaantje.. Dus wat dingen regelen enzo.
Maar deze week 2 x getraind.
Of toch du vader?![]()
Jawel, maar we zijn niet je join date aan het miren hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 19:09 schreef Panzer het volgende:
lol... mirin'. Of doet men hier niet aan die zyzz zooi?Zou ik graag doen, maar afgelopen woensdag elleboog overbelast en tot gister epic last van gehad. Dus moest even gedwongen rustig aan doen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:55 schreef Mr.J het volgende:
Als men nu ook eens zo hard zou trainen..............
Of toch du vader?![]()
3x 5 zeker?quote:Als men 24/7 kan posten blijft er weinig tijd over voor de gym nietwaar?quote:
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Anyway, morgen maar weer in Diemen trainen, kijken wat er nog is overgebleven van de inbraak van afgelopen weekend.
2/3 v/d nieuwe krachttoestellen en bijna alle cardio apparatuur in 1 nacht door een groep gedemonteerd en in een vrachtwagen geladen. Arme eigenaar, hoop dat hij verzekerd is teven de nieuwwaarde van pak em beet 180k en niet tegen de dagwaarde wat toch al 100k minder zal zijn.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Die apparatuur staat nu wrsch bij een andere (kleine) gym.quote:Op zondag 6 november 2011 19:17 schreef Mr.J het volgende:
Anyway, morgen maar weer in Diemen trainen, kijken wat er nog is overgebleven van de inbraak van afgelopen weekend.
2/3 v/d nieuwe krachttoestellen en bijna alle cardio apparatuur in 1 nacht door een groep gedemonteerd en in een vrachtwagen geladen. Arme eigenaar, hoop dat hij verzekerd is teven de nieuwwaarde van pak em beet 180k en niet tegen de dagwaarde wat toch al 100k minder zal zijn.![]()
Jezus..dat moeten ze met een hele vrachtwagen of diverse busjes gedaan hebben. En niemand die het opviel?quote:Op zondag 6 november 2011 19:17 schreef Mr.J het volgende:
2/3 v/d nieuwe krachttoestellen en bijna alle cardio apparatuur in 1 nacht door een groep gedemonteerd en in een vrachtwagen geladen. Arme eigenaar, hoop dat hij verzekerd is teven de nieuwwaarde van pak em beet 180k en niet tegen de dagwaarde wat toch al 100k minder zal zijn.![]()
Ergens in t oostblok gok ik ja.quote:Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Die apparatuur staat nu wrsch bij een andere (kleine) gym.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
En kijk voor de grap eens op marktplaats/ebay.quote:Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jezus..dat moeten ze met een hele vrachtwagen of diverse busjes gedaan hebben. En niemand die het opviel?![]()
Verlaten industrieterrein. Alarm was van te voren al uitgeschakeld, dus ze hadden de middag, avond en nacht al ongemerkt binnen kunnen demonteren.quote:Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jezus..dat moeten ze met een hele vrachtwagen of diverse busjes gedaan hebben. En niemand die het opviel?
Dan is de enige kans op exposure tijdens 't laden. Maar dat is ook zo gebeurt denk ik met z'n 10/15en.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Iemand van binnenuit dus.quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Verlaten industrieterrein. Alarm was van te voren al uitgeschakeld, dus ze hadden de middag, avond en nacht al ongemerkt binnen kunnen demonteren.
Dan is de enige kans op exposure tijdens 't laden. Maar dat is ook zo gebeurt denk ik met z'n 10/15en.![]()
Ja, maar weet niet precies hoe goed.quote:Iig iemand die er al eens binnen is geweest om de sensor van een alarm onklaar te maken.quote:Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Hey hoi, ik kreeg het idee in het andere topic dat je wel het e.e.a. van zaken af weet, stel je eens voor.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef TRON2.0 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic hier beland: meisje snapt niet dat cardio voor hommotjes is
Hoi.
Wat zijn je stats, hoe lang train je al, wat zijn je doelen?
Of toch du vader?![]()
Ben 1,85m. Van 25% bf binnen 2 jaar gereduceerd naar 8% bf.quote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hey hoi, ik kreeg het idee in het andere topic dat je wel het e.e.a. van zaken af weet, stel je eens voor.Wat zijn je stats, hoe lang train je al, wat zijn je doelen?
Dl: 1 x 150 kg Bp: 1 x 100 kg Sq: 1 x 85 kg
Mijn doel is om mijn reeds droge lichaam ook zo te houden (mijn metabolische leeftijd was 33 jaar, en dat met mijn 18de) en nooit meer zo vochtig te worden als dat ik was en mijn skills qua deadliften en squats te verbeteren.
Daarnaast speel ik MMA wedstrijden. Dat was het zo'n beetje.
![]()
Mooie stats hoor. Squat loopt wel wat achter, maar dat geef je zelf al aan. Wat is je bodyweight?quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ben 1,85m. Van 25% bf binnen 2 jaar gereduceerd naar 8% bf.
Dl: 1 x 150 kg Bp: 1 x 100 kg Sq: 1 x 85 kg
Mijn doel is om mijn reeds droge lichaam ook zo te houden (mijn metabolische leeftijd was 33 jaar, en dat met mijn 18de) en nooit meer zo vochtig te worden als dat ik was en mijn skills qua deadliften en squats te verbeteren.
Daarnaast speel ik MMA wedstrijden. Dat was het zo'n beetje.
Of toch du vader?![]()
88 kgquote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mooie stats hoor. Squat loopt wel wat achter, maar dat geef je zelf al aan. Wat is je bodyweight?.
![]()
Zal me dan ook even fatsoenlijk voorstellen.
28 jaar
man
Train een jaartje of 6.
1.72m, momenteel aan het cutten, kom van 97KG naar nu 85,8KG. Doel is om in wedstrijdvorm te komen.
Picca van dik een maand geleden:![]()
![]()
Ah! Ik weet wie je bent, mede GoTer!quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Panzer het volgende:
28 jaar
man
Train een jaartje of 6.
1.72m, momenteel aan het cutten, kom van 97KG naar nu 85,8KG. Doel is om in wedstrijdvorm te komen.
Picca van dik een maand geleden:
[ afbeelding ]Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ooo, dan maakte ik een overhaaste conclusie. Er is een bepaalde band tussen IT en bb en toen las ik GoT en dacht ik 1+1=2![]()
Mooie lats, zoiets zou ik ook graag willenquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Panzer het volgende:
28 jaar
man
Train een jaartje of 6.
Picca van dik een maand geleden:
[ afbeelding ]
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Niet echt dichtbij je in de buurt lijkt mij.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Oosterbaan Gym in Lombardijen voor MMA, sportschool is Health City.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: