Trek je vooral wat van anderen aan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Anno2012 het volgende:
Fitnessen![]()
Krachttraining, en cardio om vet te verbranden![]()
Dus als je buiten gaat rennen ben je geen homo ofzo
Cardio verbrandt geen vet, een calorie deficiëntie verbrandt vet. Cardio helpt hierbij je onderhoud te verhogen, maar verbrandt an sich geen vet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Anno2012 het volgende:
Fitnessen![]()
Krachttraining, en cardio om vet te verbranden![]()
Dus als je buiten gaat rennen ben je geen homo ofzo
Cardio heeft energie nodig en kan die energie uit bijv vetreserves halen. Maar dan verbrandt je geen vet? Eh...quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Cardio verbrandt geen vet, een calorie deficiëntie verbrandt vet. Cardio helpt hierbij je onderhoud te verhogen, maar verbrandt an sich geen vet.
Ga eerst krachttraining doen en daarna cardio, als je vet wilt verbranden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Cardio heeft energie nodig en kan die energie uit bijv vetreserves halen. Maar dan verbrandt je geen vet? Eh...
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ga eerst krachttraining doen en daarna cardio, als je vet wilt verbranden.
Ah ja, die zie je wel veel cardio doen inderdaad. Daar heeft de hoofdrolspeelster in de OP groot gelijk in.quote:
idd man want van hardlopen krijg je kk sicke quadsquote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Henno het volgende:
TS is een Johnny Bravo met spillebeentjes die na 1 km hardlopen al een hartinfarct krijgt. Maar geen homo, dat dan weer wel.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:11 schreef Jajong het volgende:
Is deze shit-user er nou nog steeds? Wat een dwaas. Alles wat hij zegt in dit topic is een leugen. En jullie zijn allemaal kankerdom, beetje happen op zijn obvious getroll.
haten op b-squote:Op maandag 7 november 2011 15:11 schreef Jajong het volgende:
Is deze shit-user er nou nog steeds? Wat een dwaas. Alles wat hij zegt in dit topic is een leugen. En jullie zijn allemaal kankerdom, beetje happen op zijn obvious getroll.
Mensen die geen HIIT doenquote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd man want van hardlopen krijg je kk sicke quads
ik fiets wel eens naar school nu heb ik kk sicke quads ook mijn abs zijn staalhard volle wasbord doordat ik tijdens het fietsen mijn buik 3x aanspanquote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd man want van hardlopen krijg je kk sicke quads
Een caloriedeficientie aanhouden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mensen die geen HIIT doen
Hoe krijg je anders de beachboy look na de hele winter lang gebulkt te hebben.
Ik kan hier nu wel een heel verhaal gaan ophangen wat krachttraining met je doet en wat cardio met je doet maar je snapt natuurlijk toch zelf wel dat als je een van beide doet je toch een heel ander resultaat krijgt.quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh maar jij generaliseert mijn armpjes ook, en jij generaliseert mij ook tot iets pappigs. Dus ik dacht ik doe gezellig mee? Maar even serieus dan, welk goed nut haal je met kracht training dat je met cardio niet haalt? En wat aan cardio maakt je homo, want jij bent begonnen met generaliseren, licht toe waarom en stop met generaliseren en ik doe dat ook.
IDD! jij spreek de waarheid en hebt er verstand van.quote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Epsix het volgende:
de enige homo's in de sportschool zijn die jongetjes die gewichtjes op en neer tillen terwijl ze intens en zwoel in de spiegel turen.
quote:
Nog 2 van die ontzettend nietszeggende users. WTF is een hommo? Dumbasses. Echt van die typische apres-ski jostis die op internet doen alsof ze kankerhip zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |