Dat mag jij vinden. Je gaat toch ook niet naar school omdat je het leuk vind? Dat doe je toch om het eindresultaat, een diploma/toekomst? Er zijn genoeg dingen die het waard zijn om te doen om het eindresultaat, ondanks dat het proces niet leuk is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik snap dat niet waarom het goed ofzo zal zijn, als je het proces zelf niet leuk vind, maar alleen het resultaat vind ik dat je dom bezig bent.
Deze manquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef TRON2.0 het volgende:
Veel apparaten vind ik niet echt tof om te doen, nee. Geef mij maar dumbbells en gewichten, ik weet wel wat ik moet doen ipv apparaten.
Er was een tenger jochie vlak voor de zomervakantie die aan mij vroeg of er een apparaat was voor het deadliftenquote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Deze manSommige apparaten zijn trouwens wel chill, maar over het algemeen pak ik ook liever vrije gewichten waar mogelijk.
Ik lees filosofie voor mijn plezier, niet omdat ik wijs wil doen, maar omdat ik er lol aan beleef. School is echter iets wat ik niet uit vrije wil doe, en als het aan mij lag zou ik ook een eind aan het maatschappelijke verdrag maken en op een onbewoond eilandje gaan wonen, ik ga nu niet zielig doen en zeggen dat ik die keuze niet heb. Want technisch is het mogelijk. Maar persoonlijk school en werk is iets wat moet, een hobby kies je zelf.quote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Je gaat toch ook niet naar school omdat je het leuk vind? Dat doe je toch om het eindresultaat, een diploma/toekomst? Er zijn genoeg dingen die het waard zijn om te doen om het eindresultaat, ondanks dat het proces niet leuk is.
Maar goed, als jij daadwerkelijk achter die logica staat zal je ofwel school superleuk hebben gevonden, ofwel geen opleiding hebben afgemaakt omdat je vond dat je dom bezig was omdat je het proces niet leuk vond
Deadliften kan je wel met kabels doen etc.quote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Er was een tenger jochie vlak voor de zomervakantie die aan mij vroeg of er een apparaat was voor het deadliften.
Ik heb dat nooit gedaan. Gewoon met stang en gewichten, BAM!quote:Op zondag 6 november 2011 19:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Deadliften kan je wel met kabels doen etc.Maar goed, deadliften sowieso met barbell en gewichten gewoon, als een baas.
als je trainen leuk vindt, train je niet hard genoeg....quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik snap dat niet waarom het goed ofzo zal zijn, als je het proces zelf niet leuk vind, maar alleen het resultaat vind ik dat je dom bezig bent. Of nouja dom, ik bedoel je moet dan toch wel de fun ervan kunnen inzien? Als je puur gaat om spieren te kweken dan compenseer je echt voor het een of het andere als je het leuk vind en spieren zijn bijvangst dan heb ik geen kritiek.
Waarom is dat baas? The godfather heeft nog nooit gedeadlift en toch vinden mensen hem ook baas.quote:Op zondag 6 november 2011 19:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Deadliften kan je wel met kabels doen etc.Maar goed, deadliften sowieso met barbell en gewichten gewoon, als een baas.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef HenkXL het volgende:
Als je afgetraind wil zijn is cardio noodzakelijk.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je trainen leuk vindt, train je niet hard genoeg....
Het is pas daarna leuk als je op de bank ligt.
Cardio is in mijn optiek alleen maar noodzakelijk als je daarnaast een sport doet dat een goede conditie vereist zoals rugby, voetbal etc.quote:
Appel is fruit, maar fruit hoeft niet per een appel te zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom is dat baas? The godfather heeft nog nooit gedeadlift en toch vinden mensen hem ook baas.
Maja ik laat jullie met rust ik respecteer jullie hobby, alleen zou ik willen dat jullie wat minder zoude neerkijken op mensen die cardio doen of apparaten.
is in elke sport... als je bezig bent is het afzien, niks nieuws.quote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Argo het volgende:
[..]Oh dus op vandaag moet je zo hard trainen op het punt dat het niet meer leuk is?
Mooie hobby dan.
Het gevoel dat je spierpijn hebt na een training.quote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is in elke sport... als je bezig bent is het afzien, niks nieuws.
Het pas een heerlijk gevoel als je klaar bent en je lichaam gelukshormonen maakt, dit gevoel is voor sommige ook een verslaving.
Cardio is natuurlijk ook gewoon goed voor je hart en vaten e.d., maar dan is het inderdaad nog steeds niet noodzakelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Cardio is in mijn optiek alleen maar noodzakelijk als je daarnaast een sport doet dat een goede conditie vereist zoals rugby, voetbal etc.
Yep, [Bodybuilding] #159 - Met een goede ROM (wel met een flinke dosis slowchat, dagboekposts en whey praat)quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef TRON2.0 het volgende:
Loopt er ergens nog een reeks op FOK! over dit onderwerp?
spierpijn krijg je pas na aantal uren... 10u ofzo... na een training spierpijn hebben is onmogelijk en dus heb je verkeerde beweging gemaakt oid.quote:Op zondag 6 november 2011 19:56 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Het gevoel dat je spierpijn hebt na een training.
Geeft alleen maar aan dat je een geslaagde training had.
Sowieso wordt je lichaam beter in het afvoeren van melkzuur naarmate je langer traint, dus je zult steeds minder spierpijn gaan ervaren in principe. Dus dit hoeft inderdaad absoluut geen indicator te zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
spierpijn krijg je pas na aantal uren... 10u ofzo... na een training spierpijn hebben is onmogelijk en dus heb je verkeerde beweging gemaakt oid.
Spierpijn zegt ook niks over de spiergroei, het is de verzuring van je spieren.... zonder spierpijn kan je prima groeien.
Maar spierpijn is wel een fijn gevoel omdat je het gevoel hebt dat je wat hebt gedaan gisteren.
precies.quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Sowieso wordt je lichaam beter in het afvoeren van melkzuur naarmate je langer traint, dus je zult steeds minder spierpijn gaan ervaren in principe. Dus dit hoeft inderdaad absoluut geen indicator te zijn.
Ik had het ook niet over vlak na de training.quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
spierpijn krijg je pas na aantal uren... 10u ofzo... na een training spierpijn hebben is onmogelijk en dus heb je verkeerde beweging gemaakt oid.
Spierpijn zegt ook niks over de spiergroei, het is de verzuring van je spieren.... zonder spierpijn kan je prima groeien.
Maar spierpijn is wel een fijn gevoel omdat je het gevoel hebt dat je wat hebt gedaan gisteren.
Trek je vooral wat van anderen aan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Anno2012 het volgende:
Fitnessen![]()
Krachttraining, en cardio om vet te verbranden![]()
Dus als je buiten gaat rennen ben je geen homo ofzo
Cardio verbrandt geen vet, een calorie deficiëntie verbrandt vet. Cardio helpt hierbij je onderhoud te verhogen, maar verbrandt an sich geen vet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Anno2012 het volgende:
Fitnessen![]()
Krachttraining, en cardio om vet te verbranden![]()
Dus als je buiten gaat rennen ben je geen homo ofzo
Cardio heeft energie nodig en kan die energie uit bijv vetreserves halen. Maar dan verbrandt je geen vet? Eh...quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Cardio verbrandt geen vet, een calorie deficiëntie verbrandt vet. Cardio helpt hierbij je onderhoud te verhogen, maar verbrandt an sich geen vet.
Ga eerst krachttraining doen en daarna cardio, als je vet wilt verbranden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Cardio heeft energie nodig en kan die energie uit bijv vetreserves halen. Maar dan verbrandt je geen vet? Eh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |