abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104044504
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja want iedereen houdt zn rug scheef om maar wat meer te tillen :') als ik zoiets zeg ben ik aan t generaliseren maar jij doet constant niet anders :')
Oh maar jij generaliseert mijn armpjes ook, en jij generaliseert mij ook tot iets pappigs. Dus ik dacht ik doe gezellig mee? Maar even serieus dan, welk goed nut haal je met kracht training dat je met cardio niet haalt? En wat aan cardio maakt je homo, want jij bent begonnen met generaliseren, licht toe waarom en stop met generaliseren en ik doe dat ook.
pi_104044522
quote:
9s.gif Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Bang voor de tovenaren, zeker?
Het is alsof je het van mijn getyp kan aflezen, goed gezien makker, ik zit hier met knikkende knieën en probeer aan iets anders te denken.
pi_104044546
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:19 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar ik snap niet waarom mensen er zo in omgaan. En dan met elkaar discussies gaan voeren hoe je het beste traint en wat je het beste kan doen.... Ik heb nog nooit een muzikant een andere muzikant zien bestoken met ''je moet het zo doen'' Waarschijnlijk omdat ze van hun eigen muziek genieten en die van andere ook waarderen. Maar bij sporten krijg ik zo het gevoel dat iedereen perse ''beter dan de andere'' moet zijn.
Maar al die muzikanten zijn wel concurrenten van elkaar.
Want je wilt nou eenmaal bij zoveel mogelijk mensen in de smaak vallen.
Tenzij je natuurlijk niet geeft om concurrentie, daar heb ik respect voor.
Ligt er eigenlijk aan hoe je het bekijkt.
In ieder geval is het autistische 'vanuit mijn standpunt is het beste standpunt en daarmee uit' niveau weer eens sterk aanwezig in dit topic.
Niks mis met standpunten, maar bekijk toch eens vanuit de andere kant.
pi_104044650
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef Argo het volgende:

[..]

Het is alsof je het van mijn getyp kan aflezen, goed gezien makker, ik zit hier met knikkende knieën en probeer aan iets anders te denken.
Ik begrijp wat je bedoelt man, heb hier ook regelmatig last van. Niets aan te doen.
pi_104044665
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Maar al die muzikanten zijn wel concurrenten van elkaar.
Want je wilt nou eenmaal bij zoveel mogelijk mensen in de smaak vallen.
Tenzij je natuurlijk niet geeft om concurrentie, daar heb ik respect voor.
Ligt er eigenlijk aan hoe je het bekijkt.
In ieder geval is het autistische 'vanuit mijn standpunt is het beste standpunt en daarmee uit' niveau weer eens sterk aanwezig in dit topic.
Niks mis met standpunten, maar bekijk toch eens vanuit de andere kant.
Oh dus jij doet krachttraining op professioneel niveau? Met muzikant bedoel ik niet perse een prof. Maar stel je speelt gitaar en een andere ook, dan kan je wel van elkaar leren als je oprecht praat maar bij de fitness zie ik heel vaak dat gedrag van. ''Ik ben de alfa en jij met je spillearmpjes :') niet.''

Maar misschien generaliseer ik. Ik denk alleen dat je je niet te zwaar eraan moet tillen. No pun intended.

quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt man, heb hier ook regelmatig last van. Niets aan te doen.
Dus ik ben niet de enige? :D

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:29:14 ]
pi_104044697
Wat een zinloze discussie is dit zeg... kunnen we het weer over fitnessen hebben?
pi_104044716
Jaa indedaad.. blijkt maar weer dat ze ecktos zijn ;)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_104044729
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:30 schreef TRON2.0 het volgende:
Wat een zinloze discussie is dit zeg... kunnen we het weer over fitnessen hebben?
Dit topic gaat erom dat cardio voor homo's is. Dus over fitnessen zal het niet gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Niemand maakt zichzelf en de natuur heeft het zo bedoelt dat er andere types zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:31:15 ]
pi_104044743
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Of enso's _O-
pi_104044787
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Argo het volgende:
Dus ik ben niet de enige? :D
Natuurlijk niet, de tovenaren vallen iedereen lastig. Etterbakken dat het zijn.
pi_104044801
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 19:32 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, de tovenaren vallen iedereen lastig. Etterbakken dat het zijn.
Ja ik heb nog geen methode gevonden om tegen ze te vechten, maar ik heb ontdekt dat sommige tovenaren een hekel aan warm water hebben.
pi_104044814
Vanaf nu gaat dit topic enkel nog over Argo's jacht op de tovenaren. :) :)
pi_104044854
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:33 schreef Aaardappel het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic enkel nog over Argo's jacht op de tovenaren. :) :)
O+ Maar het is zwaar om op tovenaren te jagen, ik heb bijna geen pijlen meer. Mijn zwaard is ook aan vervanging toe maar je krijgt niet zomaar een zwaard in dit land. Tenminste niet om de rede waarvoor ik ze nodig heb, de tovenaren regeren die hele markt.
pi_104044859
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef Socios het volgende:
Sowieso fitness :')_!
Inderdaad, echte bazen doen aan krachttraining, niet aan fitness :') _O_
Of toch du vader?
pi_104044899
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Inderdaad, echte bazen doen aan krachttraining, niet aan fitness :') _O_
Bij mij op de sportschool is het lachen geblazen als die mensen (voornamelijk huismoeders die "actief" bezig willen zijn) aan die groepslessen doen.
Zumba, body pump en al die shit :') Alleen spinning is wel tof om te doen.
pi_104044968
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef Argo het volgende:

[..]

O+ Maar het is zwaar om op tovenaren te jagen, ik heb bijna geen pijlen meer. Mijn zwaard is ook aan vervanging toe maar je krijgt niet zomaar een zwaard in dit land. Tenminste niet om de rede waarvoor ik ze nodig heb, de tovenaren regeren die hele markt.
Misschien moet je je paarsgepunte lans eens gebruiken.
pi_104045026
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 19:36 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Misschien moet je je paarsgepunte lans eens gebruiken.
Ik ben bang dat dat hem niet gaat worden, ik heb het met een tovenares gedaan nu is mijn blanken sabel defect. Het was een valstrik. :(
pi_104045032
In ieder geval. Goeie grap om te zeggen dat cardio voor homo's is.
Maar nu even serieus, als je zo denkt dan denk je stereotype.
Cardio is voor iedereen. Er zijn genoeg mannen die gebruik maken van een loopband en crosstrainer en etc. Laat mensen toch kiezen hoe ze hun conditie op peil willen houden. Of dat nu krachttraining, cardio, voetbal, tennis of wat dan ook is. Want het is altijd beter om als man te bewegen, ongeacht op welke manier, dan wat thuis op je luie reet te zitten en niks doen. Af en toe op je luie reet zitten is niks mis mee, maar doe het met mate. Alles zou je met mate moeten doen. Een goede balans vinden in het leven lijkt mij toch niet zo moeilijk. Maar blijkbaar snappen sommige users dat niet. Altijd weer dat overdrijven. :')
pi_104045042
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:35 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Bij mij op de sportschool is het lachen geblazen als die mensen (voornamelijk huismoeders die "actief" bezig willen zijn) aan die groepslessen doen.
Zumba, body pump en al die shit :') Alleen spinning is wel tof om te doen.
Ik ken dat soort types, die uitgezakte huisvrouwen komen bij ons altijd benen en abs machines doen, en dan meteen 20 herhalingen met 5kg :') Waarschijnlijk denken ze daarmee strak te worden oid.
Of toch du vader?
pi_104045067
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik ken dat soort types, die uitgezakte huisvrouwen komen bij ons altijd benen en abs machines doen, en dan meteen 20 herhalingen met 5kg :') Waarschijnlijk denken ze daarmee strak te worden oid.
Ze doen tenminste iets, meneer ik weet het beter.
pi_104045082
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef Argo het volgende:

[..]

5kg is niet effectief als beginner en hoor je gewoon op te kunnen tillen. 15kg wel.
pi_104045132
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Kan je net zo goed niks doen, een half uurtje abs en benen machines doen met gewichten die een 5-jarig kind nog kan, en verder gewoon voluit blijven eten/drinken/etc voert geen flikker uit. Daar word je gewoon niet strakker van. Kunnen ze beter die ¤35 p/m in hun zak steken.
Of toch du vader?
pi_104045134
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Coca_Cola het volgende:
In ieder geval. Goeie grap om te zeggen dat cardio voor homo's is.
Maar nu even serieus, als je zo denkt dan denk je stereotype.
Cardio is voor iedereen. Er zijn genoeg mannen die gebruik maken van een loopband en crosstrainer en etc. Laat mensen toch kiezen hoe ze hun conditie op peil willen houden. Of dat nu krachttraining, cardio, voetbal, tennis of wat dan ook is. Want het is altijd beter om als man te bewegen, ongeacht op welke manier, dan wat thuis op je luie reet te zitten en niks doen. Af en toe op je luie reet zitten is niks mis mee, maar doe het met mate. Alles zou je met mate moeten doen. Een goede balans vinden in het leven lijkt mij toch niet zo moeilijk. Maar blijkbaar snappen sommige users dat niet. Altijd weer dat overdrijven. :')
Bij jou sluit ik me aan.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

5kg is niet effectief als beginner. 15kg wel.
Ze bewegen tenminste en zijn goed bezig, wat effectief is boeit niet, waar ze lol aan hebben en zich prettig bij voelen daar gaat het om, fitness moet je als een doel aan zich zien. En niet als een doel om gespierd te worden.

quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Kan je net zo goed niks doen, een half uurtje abs en benen machines doen met gewichten die een 5-jarig kind nog kan, en verder gewoon voluit blijven eten/drinken/etc voert geen flikker uit. Daar word je gewoon niet strakker van. Kunnen ze beter die ¤35 p/m in hun zak steken.
Dit klopt wel weer maar er zitten ook wel mensen tussen die dat laatste niet doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:41:05 ]
pi_104045139
Als je afgetraind wil zijn is cardio noodzakelijk.
pi_104045156
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat hem niet gaat worden, ik heb het met een tovenares gedaan nu is mijn blanken sabel defect. Het was een valstrik. :(
Dat gebeurt helaas wel vaker ja. Srry, dan weet ik ook geen oplossingen meer.
pi_104045183
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef Argo het volgende:

[..]

Ze bewegen tenminste en zijn goed bezig, wat effectief is boeit niet, waar ze lol aan hebben en zich prettig bij voelen daar gaat het om, fitness moet je als een doel aan zich zien. En niet als een doel om gespierd te worden.
Ze zijn dus niet goed bezig, ze zijn gewoon bezig. Dat is het enige. Ze zien er ook niet uit alsof ze lol hebben, je ziet velen het duidelijk met tegenzin doen.

Daarom zeg ik, steek die ¤35 p/m in je zak en let wat meer op je voeding, of ga effectiever trainen.
Of toch du vader?
pi_104045188
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 19:41 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Dat gebeurt helaas wel vaker ja. Srry, dan weet ik ook geen oplossingen meer.
Uhu ik had gehoopt dat ik het allemaal geweten had, maja nu is het gevaar geschoten. Ze zeggen dat ze me pillen geven waardoor die weer werkt als ik me overgeef, maar ik ben bang dat dat een list is.

quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2011 19:41 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ze zijn dus niet goed bezig, ze zijn gewoon bezig. Dat is het enige. Ze zien er ook niet uit alsof ze lol hebben, je ziet velen het duidelijk met tegenzin doen.

Daarom zeg ik, steek die ¤35 p/m in je zak en let wat meer op je voeding, of ga effectiever trainen.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:42:25 ]
pi_104045200
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef Argo het volgende:

[..]

Bij jou sluit ik me aan.

[..]

[..]

Dit klopt wel weer maar er zitten ook wel mensen tussen die dat laatste niet doen.
Krachttraining doe je niet omdat je het leuk vindt. Vele van dat soort types denken meteen al spiergroei te hebben nadat ze alleen maar met 5kg leg pressjes etc hebben gedaan.
pi_104045228
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Krachttraining doe je niet omdat je het leuk vindt. Vele van dat soort types denken meteen al spiergroei te hebben nadat ze alleen maar met 5kg leg pressjes etc hebben gedaan.
Ik doe het btw ook omdat ik het leuk vind, hoor. Ik ben uiteraard begonnen omdat ik meer spiermassa wilde aanzetten, maar ik geniet ervan, en zou het nu alleen al blijven doen omdat ik het leuk vind. :) Maar verder ben ik het met je punten in dit topic eens.
Of toch du vader?
pi_104045229
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Ik snap dat niet waarom het goed ofzo zal zijn, als je het proces zelf niet leuk vind, maar alleen het resultaat vind ik dat je dom bezig bent. Of nouja dom, ik bedoel je moet dan toch wel de fun ervan kunnen inzien? Als je puur gaat om spieren te kweken dan compenseer je echt voor het een of het andere als je het leuk vind en spieren zijn bijvangst dan heb ik geen kritiek.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:43:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')