Cardio is rennen, fietsen, roeien etc alles waar je hartslag van omhoog hoort te gaan. Fitness is gewoon alles, dus cardio, krachttraining etc.quote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef Meloewa het volgende:
weet geen eens het verschil tussen cardio en fitness.
Dus snap je verder ook niet
Met sommige van de kampers/tjappies die er komen wellicht maar met het idee van fitness is nog altijd niets mis.quote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar is alles mis mee.
Sportschoolbezoeker loopt pontificaal naar buiten.
en dan doe ik een legpress bij haar ( zo dat ze ze gespreid gaan)quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef Nikmans het volgende:
Volgende keer als je haar ziet squat je haar de slaapkamer in, snapt ze meteen wat je bedoelt
zou jij ook is moeten doen smerige ectoquote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Epsix het volgende:
de enige homo's in de sportschool zijn die jongetjes die gewichtjes op en neer tillen terwijl ze intens en zwoel in de spiegel turen.
je bent zelf een dikkertje en vindt het daarom hommoquote:Op zondag 6 november 2011 18:44 schreef kedge het volgende:
TS is een dikkertje en vindt het daarom homo
inderdaad mensen die biggie doen met hun "sixpack" terwilj ze gewoon aushwitz look hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou jij ook is moeten doen smerige ecto
vieze octo flikkertjequote:
Bekent.quote:Op zondag 6 november 2011 18:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik net aan pinge met smatje hadden we over fitness toch dus ik zeg zo ja al die jongens die cardio doen zijn echt homo dat is algemeen bekent in de sportschool zegt ze hoe kom je daar nou bij
Heb jij ook maar 1 serieuze post op dit forum gepost?quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
ik gain wel vies veel muscle tijdens het voetballe
wie ben jij dan kk octo?quote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 serieuze post op dit forum gepost?
Haha, dat is een onderdeel van fitness.quote:
boeie net alsof je dat merkt als ik jou eruit deadliftquote:
ey ey laat die jongen nou eens met rustquote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 serieuze post op dit forum gepost?
stats nu?quote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
boeie net alsof je dat merkt als ik jou eruit deadlift
quote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Epsix het volgende:
de enige homo's in de sportschool zijn die jongetjes die gewichtjes op en neer tillen terwijl ze intens en zwoel in de spiegel turen.
1,94m 90kg 4,5%bfquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Haha, dat is een onderdeel van fitness.
Grappig dat je net alsof doet.
Alsof jij ooit aan krachttraining zal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |