abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104043803
Loopt er ergens een reeks over dit onderwerp? Aangezien ik niet de enige ben die aan KT doet.
  zondag 6 november 2011 @ 19:05:53 #77
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104043809
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

als je gaat verhuizen hoef je geen kruiwagen te huren ^O^
Welke debiel huurt er nou weer een kruiwagen?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_104043820
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Dan kan die kickbokser gewoon niet kickboksen.
kon ie wel maar ik heb ook ervaring daarin en andere dingen ;)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_104043847
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:04 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat heb je er dan aan? Ja je bent wat fitter, maar dat krijg je ook van cardio. Dus...
Ooit gehoord van het oog wilt ook wat? Je (toekomstige) vriendin zal het vast wel waarderen als je aandacht aan je lijf besteed.
pi_104043854
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:') :') dat is wel grappig ja laatst ook zon gozertje die dacht dat ie wat kon met zn kickbox training elke week :') dan nog breek je diegene 3x als je beetje goed krachttraint
kickboxen :')

Muay thai is de echte shit.
  zondag 6 november 2011 @ 19:07:17 #81
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104043867
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Ooit gehoord van het oog wilt ook wat? Je (toekomstige) vriendin zal het vast wel waarderen als je aandacht aan je lijf besteed.
Je vriendje wilt zeker ook dat je je make-up goed opdoet?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_104043878
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 19:07 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

chipsbuik dik zak :')
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_104043885
xD xD xD xD ;pp
pi_104043899
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Blancos het volgende:

[..]

kickboxen :')

Muay thai is de echte shit.
muay thai is ook niks zonder combinatie met andere dingen
pi_104043914
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

als je gaat verhuizen hoef je geen kruiwagen te huren ^O^
Ik heb een kruiwagen in mijn achtertuin, dus dan heeft het voor mij geen meerwaarde.
pi_104043915
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 19:07 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
pi_104043933
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

muay thai is ook niks zonder combinatie met andere dingen
Geldt ook voor voetballen.
Aan voetballen alléén heb je niks aan je lijf behalve dat je conditie vooruit gaat. Beenspieren zul je vast krijgen maar die zijn ondergewaardeerd.
Borst-, buik-, rug- en armspieren zijn de shit.
pi_104043950
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Uhu, maar je kan je ook gewoon leuk en netjes kleden. En als je persoonlijk top bent is dat ook wat. Of denk je dat je vriendin een kerel wilt waar ze apart voor moet koken omdat hij eiwitten moet binnen krijgen. En dat die vriendin er ook op zit te wachten dat haar vriend iedere dag naar de gym gaat om haar alleen te laten? :')
pi_104044007
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:09 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Geldt ook voor voetballen.
Aan voetballen alléén heb je niks aan je lijf behalve dat je conditie vooruit gaat. Beenspieren zul je vast krijgen maar die zijn ondergewaardeerd.
Borst-, buik-, rug- en armspieren zijn de shit.
beachboy :') superdude :') !!
pi_104044024
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Uhu, maar je kan je ook gewoon leuk en netjes kleden. En als je persoonlijk top bent is dat ook wat. Of denk je dat je vriendin een kerel wilt waar ze apart voor moet koken omdat hij eiwitten moet binnen krijgen. En dat die vriendin er ook op zit te wachten dat haar vriend iedere dag naar de gym gaat om haar alleen te laten? :')
netjes kleden met je paplichaam :') en ze heeft liever iemand die elke dag naar sportschool gaat dan iemand die hele dag acher xbox zit :')
pi_104044033
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

beachboy :') superdude :') !!
Waar slaat dit op? Overgrote meerderheid denkt zo.
Ik niet.
pi_104044037
quote:

[..]

Krijgen we meteen een stereotype omschrijving. :')
Apart koken en iedere dag naar de gym gaan is niet nodig.
Het kan ook met mate.
pi_104044077
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Waar slaat dit op? Overgrote meerderheid denkt zo.
Ik niet.
alleen je armen borst en rug te trainen :') jij begint zezker ook 2maanden voor de zomervakantie :D ?
pi_104044082
Vrouwen vinden bloemetjes leuk, en vaak roze of paars. Is het jullie nog nooit opgevallen dat het misschien zo is dat vrouwen niks geven om spieren? Althans sommige vinden het wel stoer en geil. Maar der zijn der ook heel veel die liever een ecto met een sixpack zien dan zon beer. :') Alleen jullie jongetjes onder elkaar vinden het wel stoer, om te doen wie de grootste spieren heeft. :')
pi_104044120
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
Vrouwen vinden bloemetjes leuk, en vaak roze of paars. Is het jullie nog nooit opgevallen dat het misschien zo is dat vrouwen niks geven om spieren? Althans sommige vinden het wel stoer en geil. Maar der zijn der ook heel veel die liever een ecto met een sixpack zien dan zon beer. :') Alleen jullie jongetjes onder elkaar vinden het wel stoer, om te doen wie de grootste spieren heeft. :')
:') :') :')

Tuuuuuuuuuuurlijk jongetje, ik zal je nite verder uit je droomwereld halen :W
pi_104044151
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

netjes kleden met je paplichaam :') en ze heeft liever iemand die elke dag naar sportschool gaat dan iemand die hele dag acher xbox zit :')
Netjes kleden met een gewoon fit lichaam of paplichaam kan... :') En ik denk dat ze liever iemand heeft die ook eens spontaan voor haar kookt, of eens een avond bij haar blijft. :')

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Krijgen we meteen een stereotype omschrijving. :')
Apart koken en iedere dag naar de gym gaan is niet nodig.
Het kan ook met mate.
Oh ok, maar dan zie ik niet waarom je er zo in op gaat als het met mate kan. Dan is het toch niks heiligs voor je? Waarom zou je het dan verdedigen heb dan gewoon zo iets van ''ik doe het voor mezelf en wat andere vinden boeit me niet.''
pi_104044152
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

alleen je armen borst en rug te trainen :') jij begint zezker ook 2maanden voor de zomervakantie :D ?
Uhm nee, ik train al jaren en heb bijna dezelfde stats als jou en daarnaast doe ik er ook nog MMA erbij als je dat ook nog wilt weten.
Ik ken helaas veel mensen die zo denken wat jij (en ik ook trouwens) belachelijk vinden. Veel mensen onderschatten KT en zijn effectiviteit heel erg.
pi_104044175
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:') Probeer je voor iets te compenseren?
pi_104044215
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef Argo het volgende:

[..]

Netjes kleden met een gewoon fit lichaam of paplichaam kan... :') En ik denk dat ze liever iemand heeft die ook eens spontaan voor haar kookt, of eens een avond bij haar blijft. :')
Ja want dan moet je ook echt elke avond weg zijn je hebt goeie argumenten zeg :')
pi_104044221
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Deze stereotype omschrijvingen. :')
Er zijn ook mensen die allerlei dingen afwisselen en niet elke dag achter de xbox zitten of naar de gym gaan.
En mannen die menen te weten hoe vrouwen denken. :')
Als je dat zo goed weet, ben je psycholoog of homo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')