abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104044247
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja want dan moet je ook echt elke avond weg zijn je hebt goeie argumenten zeg :')
Nou je gaat er aanzienlijk zwaar in op.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

netjes kleden met je paplichaam :') en ze heeft liever iemand die elke dag naar sportschool gaat dan iemand die hele dag acher xbox zit :')
Hier blijk je niet tegen te stribbelen met het iedere dag gaan.
pi_104044249
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:14 schreef Argo het volgende:

[..]

Netjes kleden met een gewoon fit lichaam of paplichaam kan... :') En ik denk dat ze liever iemand heeft die ook eens spontaan voor haar kookt, of eens een avond bij haar blijft. :')
Tussen 1 en 2 uur is al genoeg. Meer of minder brengt niets bij of kan je spieren schaden.
Rust is belangrijk.
pi_104044275
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:16 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Deze stereotype omschrijvingen. :')
Er zijn ook mensen die allerlei dingen afwisselen en niet elke dag achter de xbox zitten of naar de gym gaan.
En mannen die menen te weten hoe vrouwen denken. :')
Als je dat zo goed weet, ben je psycholoog of homo.
Ik weet niks, ik ga ze niet eens proberen te begrijpen. Maar een ding weet ik wel elke vrouw is een persoon net als elke man, en elk persoon heeft een andere smaak qua eten kleding etc. Dat betekent dat ze heus niet nat worden van je pecs biceps triceps etc. :')
pi_104044290
Goede discussies zijn hier gaande.
pi_104044304
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:17 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik weet niks, ik ga ze niet eens proberen te begrijpen. Maar een ding weet ik wel elke vrouw is een persoon net als elke man, en elk persoon heeft een andere smaak qua eten kleding etc. Dat betekent dat ze heus niet nat worden van je pecs biceps triceps etc. :')
natter dan van jouw spillearmpjes :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_104044323
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:17 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Tussen 1 en 2 uur is al genoeg. Meer of minder brengt niets bij of kan je spieren schaden.
Rust is belangrijk.
Dit dus. Maar zou niet verder op hem in gaan want hij komt heletijd met inhoudsloze argumenten waar je gelijk van af kan zien dat ie nergens verstand van heeft :')
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_104044326
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:17 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Rust is belangrijk.
Ja maar ik snap niet waarom mensen er zo in omgaan. En dan met elkaar discussies gaan voeren hoe je het beste traint en wat je het beste kan doen.... Ik heb nog nooit een muzikant een andere muzikant zien bestoken met ''je moet het zo doen'' Waarschijnlijk omdat ze van hun eigen muziek genieten en die van andere ook waarderen. Maar bij sporten krijg ik zo het gevoel dat iedereen perse ''beter dan de andere'' moet zijn.
pi_104044332
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 19:18 schreef Aaardappel het volgende:
Sarcasme. :')
Alsof iemand zich daar wat van aantrekt. :P
pi_104044336
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

natter dan van jouw spillearmpjes :')
Wie zegt dat ik spillearmpjes heb?

quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 19:18 schreef Aaardappel het volgende:
_O_ aardappel alles goed?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:19:55 ]
pi_104044347
Buffalo-Soldier squat meer dan hij deadlift, ik huil zilte tranen ;( Gebottlenecked worden door grip is echt zo zuur
Ga weg
pi_104044358
ts is gewoon vmbo b pauper,
die niet snapt dat beesten cardio doen, om vet te verliezen en zo droger worden, dat houdt in dat je spieren meer zichtbaar worden omdat je vet verbrand tijdens de cardio ;x
pi_104044373
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:19 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar ik snap niet waarom mensen er zo in omgaan. En dan met elkaar discussies gaan voeren hoe je het beste traint en wat je het beste kan doen.... Ik heb nog nooit een muzikant een andere muzikant zien bestoken met ''je moet het zo doen'' Waarschijnlijk omdat ze van hun eigen muziek genieten en die van andere ook waarderen. Maar bij sporten krijg ik zo het gevoel dat iedereen perse ''beter dan de andere'' moet zijn.
is toch juist nuttig dat je met elkaars kennis je eigen probeert de vergroten, zo is de mensheid gekomen waar we nu zijn ^O^ dat jij nou alles dan gelijk als persoonlijke aanval opneemt :')
  zondag 6 november 2011 @ 19:20:55 #113
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_104044382
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef serqie het volgende:
ts is gewoon vmbo b pauper,
die niet snapt dat beesten cardio doen, om vet te verliezen en zo droger worden, dat houdt in dat je spieren meer zichtbaar worden omdat je vet verbrand tijdens de cardio ;x
B-S in twijfel nemen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_104044384
quote:

[..]

Wie zegt dat ik spillearmpjes heb?

[..]

spille armpjes of vetarmpjes
pi_104044403
Meh, discussies over wat het beste is is altijd flauw. Niet iedereen heeft het hetzelfde lijf en doel. Ik heb gelukkig nu een superdroog lichaam en probeer hem zo te houden hoe het nu is met een goed trainingsschema. Als je een vochtig lichaam hebt moet je goed en hard bezig zijn. Voor 60% zit het al in je voedingspatroon.
pi_104044410
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

is toch juist nuttig dat je met elkaars kennis je eigen probeert de vergroten, zo is de mensheid gekomen waar we nu zijn ^O^ dat jij nou alles dan gelijk als persoonlijke aanval opneemt :')
Ja maar kennis delen of zeggen ''nee dat moet je zo doen.'' etc.. Dat maakt mij toch een verschil. En sowieso wat goed voor jou werkt hoeft niet goed voor een ander te werken. Ik snap het gewoon niet dat fitness wereldje, mensen die hun rug scheef houden en zichzelf schade doen, alleen maar om veel te tillen voor de chimeidjes. :')

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

spille armpjes of vetarmpjes
Hmm is daar niks tussen in? Een gezonde fitte arm?

Maar dan nog alsof de vorm van mijn arm mij neerzet als de persoon die ik ben. :')

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:23:03 ]
pi_104044421
quote:
Helemaal top geweldig kan niet beter. Met jou dan?
pi_104044453
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Helemaal top geweldig kan niet beter. Met jou dan?
Het gaat wel, ik heb een beetje dorst maar ik durf niet naar beneden om drinken te halen.
pi_104044466
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar kennis delen of zeggen ''nee dat moet je zo doen.'' etc.. Dat maakt mij toch een verschil. En sowieso wat goed voor jou werkt hoeft niet goed voor een ander te werken. Ik snap het gewoon niet dat fitness wereldje, mensen die hun rug scheef houden en zichzelf schade doen, alleen maar om veel te tillen voor de chimeidjes. :')

[..]

Hmm is daar niks tussen in? Een gezonde fitte arm?

Maar dan nog alsof de vorm van mijn arm mij neerzet als de persoon die ik ben. :')
ja want iedereen houdt zn rug scheef om maar wat meer te tillen :') als ik zoiets zeg ben ik aan t generaliseren maar jij doet constant niet anders :')
pi_104044501
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Argo het volgende:

[..]

Het gaat wel, ik heb een beetje dorst maar ik durf niet naar beneden om drinken te halen.
Bang voor de tovenaren, zeker?
pi_104044504
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja want iedereen houdt zn rug scheef om maar wat meer te tillen :') als ik zoiets zeg ben ik aan t generaliseren maar jij doet constant niet anders :')
Oh maar jij generaliseert mijn armpjes ook, en jij generaliseert mij ook tot iets pappigs. Dus ik dacht ik doe gezellig mee? Maar even serieus dan, welk goed nut haal je met kracht training dat je met cardio niet haalt? En wat aan cardio maakt je homo, want jij bent begonnen met generaliseren, licht toe waarom en stop met generaliseren en ik doe dat ook.
pi_104044522
quote:
9s.gif Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Bang voor de tovenaren, zeker?
Het is alsof je het van mijn getyp kan aflezen, goed gezien makker, ik zit hier met knikkende knieën en probeer aan iets anders te denken.
pi_104044546
quote:

[..]

Maar al die muzikanten zijn wel concurrenten van elkaar.
Want je wilt nou eenmaal bij zoveel mogelijk mensen in de smaak vallen.
Tenzij je natuurlijk niet geeft om concurrentie, daar heb ik respect voor.
Ligt er eigenlijk aan hoe je het bekijkt.
In ieder geval is het autistische 'vanuit mijn standpunt is het beste standpunt en daarmee uit' niveau weer eens sterk aanwezig in dit topic.
Niks mis met standpunten, maar bekijk toch eens vanuit de andere kant.
pi_104044650
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef Argo het volgende:

[..]

Het is alsof je het van mijn getyp kan aflezen, goed gezien makker, ik zit hier met knikkende knieën en probeer aan iets anders te denken.
Ik begrijp wat je bedoelt man, heb hier ook regelmatig last van. Niets aan te doen.
pi_104044665
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef Coca_Cola het volgende:

[..]

Maar al die muzikanten zijn wel concurrenten van elkaar.
Want je wilt nou eenmaal bij zoveel mogelijk mensen in de smaak vallen.
Tenzij je natuurlijk niet geeft om concurrentie, daar heb ik respect voor.
Ligt er eigenlijk aan hoe je het bekijkt.
In ieder geval is het autistische 'vanuit mijn standpunt is het beste standpunt en daarmee uit' niveau weer eens sterk aanwezig in dit topic.
Niks mis met standpunten, maar bekijk toch eens vanuit de andere kant.
Oh dus jij doet krachttraining op professioneel niveau? Met muzikant bedoel ik niet perse een prof. Maar stel je speelt gitaar en een andere ook, dan kan je wel van elkaar leren als je oprecht praat maar bij de fitness zie ik heel vaak dat gedrag van. ''Ik ben de alfa en jij met je spillearmpjes :') niet.''

Maar misschien generaliseer ik. Ik denk alleen dat je je niet te zwaar eraan moet tillen. No pun intended.

quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Aaardappel het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt man, heb hier ook regelmatig last van. Niets aan te doen.
Dus ik ben niet de enige? :D

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2011 19:29:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')