SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als we daar van verliezen wordt ik maar AZ supporter.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef De_kromme het volgende:
Wel stoer zo'n Engelse TT.
I like to think that my english is not poor, what's wrong with the sentence in the original post then sir?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar terug naar de basisschool om dat te leren.quote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja als we daar van verliezen wordt ik maar AZ supporter.
[..]
I like to think that my english is not poor, what's wrong with the sentence in the original post then sir?
Klopt, en bovendien denkt de defensie zelf (Van Der Wiel en Vertonghen o.a.) dat het allemaal wel op halve kracht kan.quote:Op zondag 6 november 2011 16:33 schreef Shreyas het volgende:
Opzich is het wel duidelijk waar het mis gaat bij Ajax. Er is in principe goed geïnvesteerd. Jansen doet het steeds beter nu hij op een betere positie speelt. Boerrighter is een topaankoop en ook ben ik te spreken over Sigthorsson en Bulykin (alleen jammer dat de eerste geblesseerd is). Ook Suljemani speelt een beter seizoen dan ooit tevoren bij Ajax, vooral in de CL verdient hij toch beetje bij beetje zichzelf terug.
Waar het is mis gaat is na vandaag nog maar eens extra helder geworden: Verdediging + Keeper. Dat wisten we allang natuurlijk, maar een resultaat als vandaag maakt de technische staf van Ajax (hopelijk) echt goed wakker.
Mod mag hem aanpassen als ie wil hoor. Wou een beetje een internationaal tintje gevenquote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Weer naar Madrid en Zagreb
Wat een kut TT
Natuurlijk gaat het achterin compleet mis, maar je gaat me niet zeggen dat Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Anita slechtere verdedigers zijn dan de verdedigers van RKC, NAC, Heerenveen, Heracles, NEC en Feyenoordquote:Op zondag 6 november 2011 16:33 schreef Shreyas het volgende:
Opzich is het wel duidelijk waar het mis gaat bij Ajax. Er is in principe goed geïnvesteerd. Jansen doet het steeds beter nu hij op een betere positie speelt. Boerrighter is een topaankoop en ook ben ik te spreken over Sigthorsson en Bulykin (alleen jammer dat de eerste geblesseerd is). Ook Suljemani speelt een beter seizoen dan ooit tevoren bij Ajax, vooral in de CL verdient hij toch beetje bij beetje zichzelf terug.
Waar het is mis gaat is na vandaag nog maar eens extra helder geworden: Verdediging + Keeper. Dat wisten we allang natuurlijk, maar een resultaat als vandaag maakt de technische staf van Ajax (hopelijk) echt goed wakker.
Is ook niets mis mee als je minimaal Engels niveau groep 8 haalt.quote:Op zondag 6 november 2011 16:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Mod mag hem aanpassen als ie wil hoor. Wou een beetje een internationaal tintje geven
Doe eens niet zo lelijkquote:Op zondag 6 november 2011 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee als je minimaal Engels niveau groep 8 haalt.
Daar waren ze bij PSV twee jaar geleden al achter. Die jongen van Groningen moet in de gaten gehouden worden, want Ooijer als enige back-up is inderdaad te schraal voor woorden.quote:
We missen wel meer. De koppies staan bij Ajax al jaren lang niet de goede kanten op. Wij verliezen over het algemeen veel meer van dit soort kleine rot partijtjes in vergelijking met PSV en Twente. Dat doen we al jaren. Mentaal zijn ze zo broos als wat. Ajax heeft wat meer spelers zoals Suarez nodig wat betreft werklust en emotie.quote:
Wat laat jij je kennen dan?quote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
Het leukste blijft nog altijd die kut utrechters daar aan de rechterkant.. Wat een knatels zeg
En Sneijdertje mag lekker in utrecht blijven!
Oh dat heb ik ook meerdere malen gezegd hier hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 17:38 schreef S0nic het volgende:
Ben ik nou echt de enige die dat geluk van Frankie over het voetballend uitverdedigen zat is?
Ik schreeuw echt 100x per wedstrijd TRAP DIE BAL GEWOON NAAR VOREN MAN!
Maar omdat dat niet mag gaan ze gewoon achterin voetballen en dan gaat het mis jah.
Ik roep het al jaren!quote:Op zondag 6 november 2011 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook meerdere malen gezegd hier hoor.
Een back-up voor Boerrigter zou wel welkom zijn ja.quote:Op zondag 6 november 2011 17:56 schreef Ferdii het volgende:
In de winterstop maar 5 nieuwe verdedigers + nieuwe links buiten kopen...
Dat lukt idd alleen als je toppers met een boel inzicht hebt + een team wat al jaren samen speelt en volledig op elkaar is i gespeeld. Niet met prutsers die amPer een bal kunnen pasen of kaatsenquote:Op zondag 6 november 2011 17:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Frank probeert Barcelona na te doen die alles voetballend oplossend. Helaas begrijpt hij niet dat je met die prutsers in de huidige selectie van Ajax dat je daar simpel weg de kwaliteit niet voor hebt. Leuk als je dat probeert met Man City of Chelsea maar niet met het Ajax materiaal. Zelfde als dat geknoei met die korte corners alá Barca stijl.
Backup voor boerrigter is gewoon nodig, hij is de enige die daar kan spelen atm, imbecilio niet meegerekend. Hoewel een vervanger voor sulejmani ook een goed Idee is :-)quote:Op zondag 6 november 2011 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een back-up voor Boerrigter zou wel welkom zijn ja.
Inderdaad. Suljemani kan aan de linkerkant. Een rechtsbuiten zou dus ook welkom zijn. En er moet wat komen voor de verdediging.quote:Op zondag 6 november 2011 18:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Backup voor boerrigter is gewoon nodig, hij is de enige die daar kan spelen atm, imbecilio niet meegerekend. Hoewel een vervanger voor sulejmani ook een goed Idee is :-)
Een fatsoenlijke keeper in het doel zetten zou helpen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik ben eigenlijk nog te ziek van dit zooitje van vanmiddag om iets te zeggen. Maar ja, geld komt toch weer op de rekeningen van de heren Ajacieden he.![]()
Alleen Enoh, Van der Wiel en Bulykin ontsprongen de dans en toonden wél mentaliteit.
Hoe kan je in Godsnaam iets bereiken als je geen mentaliteit toont? Kan iemand mij dat verklaren?
Laten we nou eerst maar een fatsoenlijke verdediger erbij kopenquote:Op zondag 6 november 2011 18:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Backup voor boerrigter is gewoon nodig, hij is de enige die daar kan spelen atm, imbecilio niet meegerekend. Hoewel een vervanger voor sulejmani ook een goed Idee is :-)
1? Beter een volledig nieuw centrum + backupsquote:Op zondag 6 november 2011 18:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Laten we nou eerst maar een fatsoenlijke verdediger erbij kopen
quote:Op zondag 6 november 2011 18:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
1? Beter een volledig nieuw centrum + backups
Ga toch weg.quote:Op zondag 6 november 2011 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt de hoogste tijd dat ze Vertonghen op de bank zetten! Wat is dat een matige verdediger zeg!
?quote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
Een voordeel voor jullie jongens, De Jong is er een paar weken uit.
Jan een 5,5quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef msnk het volgende:
Greg een 4 en Bulykin een 5... Wat zijn Ajacieden toch überkritische bloedhonden zeg.
Greg vond ik niet eens heel slecht spelen, behalve die terugspeelbal op Vermeer op het laatstquote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef msnk het volgende:
Greg een 4 en Bulykin een 5... Wat zijn Ajacieden toch überkritische bloedhonden zeg.
Klopt, Greg was op zich prima. Vooral zijn voorzetten waren vandaag echt uitstekend.quote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Greg vond ik niet eens heel slecht spelen, behalve die terugspeelbal op Vermeer op het laatst
Vandaar ook mijn opmerking. Bloedhonden gewoon.quote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Greg vond ik niet eens heel slecht spelen, behalve die terugspeelbal op Vermeer op het laatst
Aan de andere kant mochten we blij zijn dat Ooijer mocht blijven staan.quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Morendo het volgende:
We hadden natuurlijk wel een penalty moeten krijgen toen Sulejmani werd pootjegehaakt.
Daar werden we ook genaaid door de scheids. Iedereen weet dat we beter zijn met 10 man. En Ooijer is helemaal een wandelend ongeluk.quote:Op zondag 6 november 2011 19:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant mochten we blij zijn dat Ooijer mocht blijven staan.
Ben het ook behoorlijk zat aan het raken.quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef msnk het volgende:
Das waar. Maar over het algemeen moet er meer naar voren worden gespeeld. Dan moeten de heren middenvelders en aanvallers ook vrijlopen natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Die 5-3 voor Utrecht. Waarom had die terugspeelbal niet gemogen? Vermeer had alle tijd.
Bedoelen ze niet te terugspeelbal van vdWiel bij de 6-4?quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Die 5-3 voor Utrecht. Waarom had die terugspeelbal niet gemogen? Vermeer had alle tijd.
Met 6-5 verliezen is ook verliezen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef Morendo het volgende:
We hadden natuurlijk wel een penalty moeten krijgen toen Sulejmani werd pootjegehaakt.
Psst...El Hamdaouiquote:Op zondag 6 november 2011 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
?
Fijn man. Bulykin als enige optie voor de spitspositie.
Zodra Frank de deur uit is, krijgt El Hamdaoui een nieuwe kans.quote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Pssst, die speelt nooit meer voor Ajax 1
Anita hoort ook niet in de verdediging, in mijn ogen Niet eens op de tribune...quote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef Johan_Haas_ het volgende:
2 goals kwamen door fouten van Anita. Das toch echt het zwakke punt in de verdediging.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar werden we ook genaaid door de scheids. Iedereen weet dat we beter zijn met 10 man. En Ooijer is helemaal een wandelend ongeluk.
Nah verdedigend was het nog wel redelijk maar aanvallend was het echt drama.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb helaas niet kunnen zien , zelfs door omstandigheden studio sport moeten missen.
Maar was het echt zo slecht
Frank doet het Nero bevel van Hitler na : totale vernietigingquote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef Ferdii het volgende:
Frank kom der maa in en haal el ham terug![]()
Of blijft hij eigenwijs?
Fuck El Hamlapquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Frank doet het Nero bevel van Hitler na : totale vernietiging
Inderdaad. Dat verhaal is simpelweg afgelopen. Dat laat echter onverlet dat er in de winterstop twee spelers bij moeten. (Verdediger, flankspeler.)quote:
Ach, mocht Frank weggaan dan sluit ik niet uit dat hij gewoon weer kan gaan knallen met een nieuwe trainer...quote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mounir hoef ik nooit meer in een ajax shirt te zien. Walgelijke speler. Sneijdertje had ook best zijn been mogen breken.
en dit is niet de eerste keer. Voorgaande wedstrijden al vaker van dat soort ballejes gezien waarbij het wel net goed ging.. Ongelofelijk,quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Fargo het volgende:
Vermeer, wat een ongelooflijke lul de behanger. En dan nog zeggen dat het aan de terugspeelbal lag. Als je die ballen niet beter kunt verwerken dan hij vanmiddag heeft gedaan, en dat kan hij niet, dan is het halen van Cillessen nog het beste wat de club dit seizoen heeft gedaan. Nu nog opstellen.
En Ooijer is een lamlul. Dit geheel terzijde.
Sommigen wel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Ethanolic het volgende:
Kunnen spelers ook negatieve cijfers krijgen?
Ik vind Vertonghen trouwens ook al wekenlang slecht spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Fargo het volgende:
Vermeer, wat een ongelooflijke lul de behanger. En dan nog zeggen dat het aan de terugspeelbal lag. Als je die ballen niet beter kunt verwerken dan hij vanmiddag heeft gedaan, en dat kan hij niet, dan is het halen van Cillessen nog het beste wat de club dit seizoen heeft gedaan. Nu nog opstellen.
En Ooijer is een lamlul. Dit geheel terzijde.
Mwah.quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Fargo het volgende:
Ik begrijp dat Vermeer geen schuld heeft aan zes tegengoals, maar zeker de helft kun je hem aanrekenen. De beste man pakt simpelweg geen punten voor de ploeg en dat breekt een ploeg, zeker een met de ambities zoals Ajax die heeft, simpelweg op.
Hij heeft alle tijd om die bal vol te rakenquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef roepdeman het volgende:
Vermeer is een baas. Kan het niet helpen dat hij idiote verdedigers voor zich heeft lopen die hem in de problemen brengen.
Nu al de wedstrijd tegen Feyenoord vergeten?quote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Fargo het volgende:
Hoe lang moet hij vertrouwen krijgen dan? We hebben het hier over Ajax 1. Vertrouwen krijgen spelers bij Roda JC en Vitesse. Hier moeten ze er direct staan. Doen ze dat niet, dan staat de opvolger al te trappelen.
Vermeer heeft Ajax nog geen punt opgeleverd dit seizoen.
feyenoord-thuis.quote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Fargo het volgende:
Hoe lang moet hij vertrouwen krijgen dan? We hebben het hier over Ajax 1. Vertrouwen krijgen spelers bij Roda JC en Vitesse. Hier moeten ze er direct staan. Doen ze dat niet, dan staat de opvolger al te trappelen.
Idd Feyenoord. Vermeer is een goede keeper, als je hem er nu uit haalt kan je hem beter verkopen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Fargo het volgende:
Vermeer heeft Ajax alleen maar even kampioen gemaakt. Volgens mij werd er zelfs na de wissel Verhoeven/Vermeer geen punt meer verloren. Maar verder zijn ze inderdaad gelijkwaardig zeg.quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik vind die pizzabakker minstens evengoed als Vermeer
He? Je kan de link niet leggen?quote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eeeeuh ja en? Had ik het daar over?
Dat lag niet aan Vermeer, maar aan de keepers van de tegenpartij die toen de gekste capriolen uithaalden + het feit dat Ajax zelf wel lekker liep; Vermeer is een gemiddelde keeper, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Vermeer heeft Ajax alleen maar even kampioen gemaakt. Volgens mij werd er zelfs na de wissel Verhoeven/Vermeer geen punt meer verloren. Maar verder zijn ze inderdaad gelijkwaardig zeg.
ajax-twente minuut 1 kans Ruiz redding Vermeer. Verder heefti nog een paar topsaves gehad in die wedstrijd en andere wedstrijden daarvoor.quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat lag niet aan Vermeer, maar aan de keepers van de tegenpartij die toen de gekste capriolen uithaalden + het feit dat Ajax zelf wel lekker liep; Vermeer is een gemiddelde keeper, niets meer en niets minder.
Klopt. In de winter een extra CV kopen, laat die verdedigers maar vechten voor een basisplaats.quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Al dat gezeik over Vermeer, bullshit. De verdediging ervoor presteert iedere week nog slechter. Vermeer is het probleem niet, wel de instelling van een aantal over het paard getilde vedettes, en de matige selectie in de breedte.
Goed zo Frankquote:"Het was niet de dag van Kenneth", zei De Boer. "Maar Kenneth heeft het de laatste weken erg goed gedaan. Volgende keer speelt hij gewoon weer."
quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Goed zo FrankNiet bezwijken aan betweterige mensen die alleen maar oeverloos en ongefundeerd lopen te kankeren
Trainer naar mijn hart![]()
CV en VM aub.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt. In de winter een extra CV kopen, laat die verdedigers maar vechten voor een basisplaats.
Als we dan toch bezig zijn er kunnen nog wel wat plekken een backup of vervanging gebruiken...quote:
Dit is geen kwestie van back-up, maar van een basisspeler. Boilesen is er nog weken uit en zal dan ook niet op topniveau zijn, dus dan maar een basisklant voor de linksback.quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn er kunnen nog wel wat plekken een backup of vervanging gebruiken...
Klopt ook wel, maar voordat je weer een Atouba binnenhaald, heb ik toch echt liever een wel overwogen aankoop dat de eerste beste naam die voor een paar miljoen wil komen. Want ik ben dan ook wel geen scout, maar ik zou echt niet weten wie Ajax in de winterstop als vervangende back zou kunnen halen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van back-up, maar van een basisspeler. Boilesen is er nog weken uit en zal dan ook niet op topniveau zijn, dus dan maar een basisklant voor de linksback.
Een linksback is mijn inziens net zo hard nodig als een CV.
Ik neem toch aan dat er wel een degelijk scoutingslijstje is. En natuurlijk moet er geen aankoop a la Atouba komen, maar dat is met elke mogelijke aanwinst zo.quote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar voordat je weer een Atouba binnenhaald, heb ik toch echt liever een wel overwogen aankoop dat de eerste beste naam die voor een paar miljoen wil komen. Want ik ben dan ook wel geen scout, maar ik zou echt niet weten wie Ajax in de winterstop als vervangende back zou kunnen halen.
Wel transfervrij dacht ik, maar dan moet hij wel eerst in zijn contract ondertekenen dat de hoofdtaak van back verdedigen is. (Mocht het er ooit van komen)quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Daanus het volgende:
Poulsen van AZ? Is dat wat voor volgend jaar.
Bij AZ spelen is voorlopig leuker dan bij Ajax..quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Daanus het volgende:
Poulsen van AZ? Is dat wat voor volgend jaar.
Precies wat ik vanmiddag al.quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef msnk het volgende:
Ik heb het al verwerkt, want wij gaan de Sjempions Liek winnen.
Dan heb je er kijk op vriendquote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Precies wat ik vanmiddag al.
Het gaat gewoon zo een seizoen worden als Schalke vorig jaar had, alleen wint Ajax de CL
Ja, onlangs kwam Jonk nog met het feit dat de jeugd geen goede basistechniek heeft. Dan lijkt het me duidelijk dat de jeugdopleiding gewoon waardeloos is.quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Pfff, weet je wat eigenlijk nog het allerergste is? Wanneer hebben we nog eens een echt toptalent vanuit onze jeugdopleding geleverd afgelopen jaar? Sinds de boer zijn er een paar buitenspelers gepromoveerd, maar nog geen enkele heeft echt zijn stempel op de wedstrijd kunnen drukken. De talentenaanvoer ligt gewoon stop, ik ben bang dat cruijff nog eens zwaar gelijk gaat krijgen over onze jeugdopleiding.
1 probleem... de CL winnaar is automatisch geplaatst en ik heb al meerdere malen voorspelt dat Ajax de Europa League in eigen huis wint volgend jaarquote:
Dat is toch allang afgeschaftquote:Op zondag 6 november 2011 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 probleem... de CL winnaar is automatisch geplaatst en ik heb al meerdere malen voorspelt dat Ajax de Europa League in eigen huis wint volgend jaar
Nee juist in het leven geroepen voor Liverpool. (Maar misschien is het weer afgeschaft, al lijkt het me sterk)quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch allang afgeschaftDacht ik.
Volgens mij zit de winnaar zelfs automatisch in pot 1.quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee juist in het leven geroepen voor Liverpool. (Maar misschien is het weer afgeschaft, al lijkt het me sterk)
ajax stuurt al zn talenten wegquote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Pfff, weet je wat eigenlijk nog het allerergste is? Wanneer hebben we nog eens een echt toptalent vanuit onze jeugdopleding geleverd afgelopen jaar? Sinds de boer zijn er een paar buitenspelers gepromoveerd, maar nog geen enkele heeft echt zijn stempel op de wedstrijd kunnen drukken. De talentenaanvoer ligt gewoon stop, ik ben bang dat cruijff nog eens zwaar gelijk gaat krijgen over onze jeugdopleiding.
Ik denk dat De Jong stiekem de grootste heeft. Zo iemand waarvan je het niet verwachtquote:Op maandag 7 november 2011 03:25 schreef RiftNL het volgende:
Het is natuurlijk loller dat Frons de Boer en dat zeg ik als Ajacied een harde pik krijgt door het weigeren van El Hamlap. Het is puur een; Wie heeft de grootste pik kwestie, niets meer of minder. Volgens meerdere binnen ajax zoals Aissati heeft er nooit een gesprek plaatsgevonden tussen die 2, afijn Fronske mag hem niet dus exit en juist NU kun je El Hamlap erg goed gebruiken.
Ik snap trouwens de kritiek op Mickey niet zo, iemand die fantastische voorzet (3-3) vergeten? Dat soort dingen doet Mickey vrijwel wekelijks(voorzetje met de buitenkant, magnifiek). Ook werkt hij als een paard naar mijn idee.
Vermeer gewoon laten staan, eruit halen betekend direct verkopen en dat kun je niet maken en Cilessen moet zich ook nog maar bewijzen (blunder beker vergeten?).
Ik zou als verdediger ook wat instabieler in het veld staan als ik weet dat elke speler die langs je glipt rechtstreeks op iemand als Vermeer afgaat. Dan sta je gewoon wat meer onder druk.quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Al dat gezeik over Vermeer, bullshit. De verdediging ervoor presteert iedere week nog slechter. Vermeer is het probleem niet, wel de instelling van een aantal over het paard getilde vedettes, en de matige selectie in de breedte.
Ik denk toch wel dat een coach van zijn routiniers een bepaalde discipline in het verdedigen mag verwachten, als opdrachten niet worden uitgevoerd kan hij daar niets aan doen, zeker omdat er geen vervangers zijnquote:Op maandag 7 november 2011 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Onbegrijpelijk dat een coach die een Internationale topverdediger was dit defensief niet aan de praat krijgt
quote:Aquivaldo Mosqueda (links), Joaquin Martinez (midden) en Alan Pimentel (rechts) moeten bij America vrezen voor hun baan. © afp
Het bestuur van de Mexicaanse topclub America houdt de spelers verantwoordelijk voor een matig seizoen. De complete selectie werd gisteravond op de transferlijst gezet na het missen van de play-offs in het Apertura kampioenschap.
'Het team voldeed niet aan de verwachtingen. Onze excuses aan de fans. We zullen er alles aan doen om het om te draaien, viel te lezen in een verklaring van de directie.
America, waar tal van internationals hun geld verdienen, won slechts drie van de zeventien duels. (ANP/Redactie)
Wat een onzin zeg, Vermeer is gewoon een normale keeper. Hoe kan het toch zijn dat die spelers er zo door heen lopen dan? Moet je eens kijken naar die achterlijke terug speelballen steeds. FC Utrecht mag nooit 6x scoren tegen Ajax.quote:Op maandag 7 november 2011 07:42 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zou als verdediger ook wat instabieler in het veld staan als ik weet dat elke speler die langs je glipt rechtstreeks op iemand als Vermeer afgaat. Dan sta je gewoon wat meer onder druk.
Die 2 waren niet misschien fouten dat waren 100% fouten, maar hij was zeker niet de enige achterin die niet voldeed.quote:Op maandag 7 november 2011 09:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, Vermeer is gewoon een normale keeper. Hoe kan het toch zijn dat die spelers er zo door heen lopen dan? Moet je eens kijken naar die achterlijke terug speelballen steeds. FC Utrecht mag nooit 6x scoren tegen Ajax.. 2 waren misschien fouten van Vermeer maar die anderen zijn gewoon machtig slecht verdedigd.
nou 3 doelpunten waren zijn schuld..quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef roepdeman het volgende:
Vermeer is een baas. Kan het niet helpen dat hij idiote verdedigers voor zich heeft lopen die hem in de problemen brengen.
Ja want die terugspeelballen komen ook met een heerlijke snelheid...quote:Op maandag 7 november 2011 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 2 waren niet misschien fouten dat waren 100% fouten, maar hij was zeker niet de enige achterin die niet voldeed.
Je moet hem gewoon niet in de verdediging zetten, dat kan hij niet. Maarja, als Daley Blind het enige alternatief is...quote:Op maandag 7 november 2011 09:39 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Maar toch.. En toch heb ik liever Anita NIET in het veld.
Gewoon Koppers erin, werkt vast beter.quote:Op maandag 7 november 2011 10:06 schreef Devz het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon niet in de verdediging zetten, dat kan hij niet. Maarja, als Daley Blind het enige alternatief is...
Blijkbaar stuurt hij ze nu met de opdracht het veld in om respectievelijk als rechts- en linksbuiten of (Wiel en Anita) en aanvallende middenvelder (Vertonghen) te fungeren...quote:Op maandag 7 november 2011 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat een coach van zijn routiniers een bepaalde discipline in het verdedigen mag verwachten, als opdrachten niet worden uitgevoerd kan hij daar niets aan doen, zeker omdat er geen vervangers zijn
quote:Op maandag 7 november 2011 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkbaar stuurt hij ze nu met de opdracht het veld in om respectievelijk als rechts- en linksbuiten of (Wiel en Anita) en aanvallende middenvelder (Vertonghen) te fungeren...
Zeg gewoon tegen die gasten dat ze niet verder dan de middellijn moeten komen en laat het aanvallen aan de rest over... haal desnoods je vleugelaanvallers iets meer terug richting middellijn om het passen makkelijker te maken...
True... maar dan moet je hem gewoon keihard aanpakken door op de bank te zetten... denkt die gast dat hij in een grotere competitie niet hoeft mee te lopen...quote:Op maandag 7 november 2011 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]Toen Verthongen zijn tegenstander liet lopen was dat gewoon op eigen helft, (randje strafschop gebied) tja dan houdt het op als zo'n speler het niet eens kan opbrengen om met zijn tegenstander mee te lopen die hierdoor een goal maakt.
Ik vond hem tegen Dinamo heel goed spelenquote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True... maar dan moet je hem gewoon keihard aanpakken door op de bank te zetten... denkt die gast dat hij in een grotere competitie niet hoeft mee te lopen...
Vond het heerlijk dat Perez zo de vloer met hem aanveegde op EL... helemaal terecht... loopt al maanden op dezelfde lamlendige manier te kutten
Dan is het dus een motivatieprobleem en denkt hij het tegen kleintjes wel met lamlendigheid af te kunnen... ook dat moet je dus gewoon afstraffen... dan desnoods maar met A-junioren maar als je je niet meer kunt motiveren in de Eredivisie moet je maar opbokken...quote:Op maandag 7 november 2011 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen Dinamo heel goed spelen
Ze moeten Jan en Greg maar mooi verkopen in de winterstop!quote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef Tarado het volgende:
Dat is dus het probleem inderdaad, Ajax behoort absoluut tot de betere ploegen van de Eredivisie maar het verschil is niet dusdanig dat je op "talent" het verschil kunt maken, iedere wedstrijd vereist 100% concentratie en inzet en dat kunnen Vertonghen & Co. blijkbaar niet opbrengen.
Ik vond Greg gisteren nou juist weer één van de beste aan de kant van Ajax, in ieder geval iemand die niet lamlendig over dat veld liep.quote:Op maandag 7 november 2011 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze moeten Jan en Greg maar mooi verkopen in de winterstop!
Die was gisteren inderdaad nog de beste van de achterste linie... maar dat zegt niet veelquote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond Greg gisteren nou juist weer één van de beste aan de kant van Ajax, in ieder geval iemand die niet lamlendig over dat veld liep.
Wel over de rest.quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was gisteren inderdaad nog de beste van de achterste linie... maar dat zegt niet veel
Daar heeft elke topclub wel last van. (Zie Twente - Excelsior) Geen idee hoe of waarom, ze verdienen tenslotte elke week een godsvermogen, maar het gebeurt toch.quote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef Tarado het volgende:
Dat is dus het probleem inderdaad, Ajax behoort absoluut tot de betere ploegen van de Eredivisie maar het verschil is niet dusdanig dat je op "talent" het verschil kunt maken, iedere wedstrijd vereist 100% concentratie en inzet en dat kunnen Vertonghen & Co. blijkbaar niet opbrengen.
Ze raken verwendquote:Op maandag 7 november 2011 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar heeft elke topclub wel last van. (Zie Twente - Excelsior) Geen idee hoe of waarom, ze verdienen tenslotte elke week een godsvermogen, maar het gebeurt toch.
Probleem is ook dat er voor veel spelers bij Ajax totaal geen concurrentie is. Die kunnen gewoon wedstrijd na wedstrijd kutten, zonder dat ze daarvoor buiten de basis belanden. Dat is zelfs in de Nederlandse competitie bij de andere topclubs wel anders. En bij de echte buitenlandse topclubs gebeurt dit nooit, omdat er dan 10 andere spelers zijn die daarvoor in de plaats kunnen komen zonder dat het een echte verzwakking is.quote:Op maandag 7 november 2011 13:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze raken verwend![]()
Ze moeten de vliegende spaghettimonster op de knietjes bedanken dat ze überhaupt bij Ajax mogen spelen, maar nee hoor.
Ben ik wel met je eens maar er zijn geen vervangers, kan je wel een jochie uit de jeugd erin zetten, maakt die 3 fouten kan je hem ook meteen afschrijvenquote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Je straft die gasten maar op een manier en dat is ze ernaast zetten... en zeker een Vertonghen zou dat moeten voelen als aanvoerder...
Ik denk niet dat er bij de andere NL topclubs zoveel beters op de bank zit, zeker verdedigend is de spoeling bij alle clubs zeer dunquote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probleem is ook dat er voor veel spelers bij Ajax totaal geen concurrentie is. Die kunnen gewoon wedstrijd na wedstrijd kutten, zonder dat ze daarvoor buiten de basis belanden. Dat is zelfs in de Nederlandse competitie bij de andere topclubs wel anders. En bij de echte buitenlandse topclubs gebeurt dit nooit, omdat er dan 10 andere spelers zijn die daarvoor in de plaats kunnen komen zonder dat het een echte verzwakking is.
Misschien ook eens spelers gaan scouten/opleiden op mentaliteit.
Zeker waar.quote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probleem is ook dat er voor veel spelers bij Ajax totaal geen concurrentie is. Die kunnen gewoon wedstrijd na wedstrijd kutten, zonder dat ze daarvoor buiten de basis belanden. Dat is zelfs in de Nederlandse competitie bij de andere topclubs wel anders. En bij de echte buitenlandse topclubs gebeurt dit nooit, omdat er dan 10 andere spelers zijn die daarvoor in de plaats kunnen komen zonder dat het een echte verzwakking is.
Misschien ook eens spelers gaan scouten/opleiden op mentaliteit.
Dat je er nog zoveel vertrouwen in hebt zeg...quote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we halen de titel toch nog wel dit seizoen
Wij zijn Ajax, wij zijn de bestequote:Op maandag 7 november 2011 13:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat je er nog zoveel vertrouwen in hebt zeg...
Misplaatst.quote:
Liever nog dan op zo'n manier verliezen dan met zo'n volgevreten gast die zichzelf de vedette vindt...quote:Op maandag 7 november 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar er zijn geen vervangers, kan je wel een jochie uit de jeugd erin zetten, maakt die 3 fouten kan je hem ook meteen afschrijven
Idd,quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik ben eigenlijk nog te ziek van dit zooitje van vanmiddag om iets te zeggen. Maar ja, geld komt toch weer op de rekeningen van de heren Ajacieden he.![]()
Alleen Enoh, Van der Wiel en Bulykin ontsprongen de dans en toonden wél mentaliteit.
Hoe kan je in Godsnaam iets bereiken als je geen mentaliteit toont? Kan iemand mij dat verklaren?
Alsof het aan hem ligtquote:Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Idd,
Alleen zijn dat dan weer net de 2 mindere spelers voetballend gezien..
Frank heeft gewoon mazzel dat hij met Ajax de titel heb gewonnen, anders had hij al lang al op straat gestaan..
En dat is het verschil met de top van Europa. Want de absolute topclubs hebben dat wel.quote:Op maandag 7 november 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar er zijn geen vervangers, kan je wel een jochie uit de jeugd erin zetten, maakt die 3 fouten kan je hem ook meteen afschrijven
Zolang het theoretisch nog mogelijk is weet je het nooit maar AZ maakt bijzonder weinig fouten, Twente en ook PSV vind ik wat minder stabielquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef J2T het volgende:
''Roy Beerens, aanvaller van AZ, is duidelijk over de mogelijke titelprolongatie van Ajax. "Normaal gesproken is Ajax nu geen titelkandidaat meer", aldus de vleugelspeler tegenover NUsport. "Het verschil in punten is al erg groot. Wij en ook PSV en FC Twente staan al een stuk op Ajax voor. Ik denk niet dat Ajax ons alle drie nog inhaalt."
Zijn jullie het met Beerens eens?
Voorlopig mag je in ieder geval een flinke reeks neer gaan zetten voor we er überhaupt weer eens over na mogen denken. We zijn jammer genoeg weer op het punt beland dat elke wedstrijd een finale isquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef J2T het volgende:
''Roy Beerens, aanvaller van AZ, is duidelijk over de mogelijke titelprolongatie van Ajax. "Normaal gesproken is Ajax nu geen titelkandidaat meer", aldus de vleugelspeler tegenover NUsport. "Het verschil in punten is al erg groot. Wij en ook PSV en FC Twente staan al een stuk op Ajax voor. Ik denk niet dat Ajax ons alle drie nog inhaalt."
Natuurlijk nietquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef J2T het volgende:
Ja, dit is gelopenquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef J2T het volgende:
De kans dat Ajax de titel prolongeert is inmiddels erg klein maar m.i. nog niet geheel afwezig. Spijtig genoeg hebben we het al lang niet meer in eigen hand - zelfs al spelen we alle resterende competitiewedstrijden op hetzelfde niveau als tegen Zagreb dan nog moeten we hopen dat met name AZ nog een dipje krijgt.quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef J2T het volgende:
Deels,quote:
Voorlopig zijn wij "kampioen" steken laten vallenquote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef msnk het volgende:
We zitten net pas in november jongens, kom op zeg...
Winterstop komt er ook nog aanWellicht wat versterkingen erbij.
Alsof die drie andere clubs geen steken gaan laten vallen.....
Ja. En ik zeg: alsof die andere drie dat niet gaan doenquote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig zijn wij "kampioen" steken laten vallen
Klopt, maar Ajax zoals het nu is gaat zelf niet opeens ALLES winnen...verre van vrees ik eerder.quote:Op maandag 7 november 2011 14:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja. En ik zeg: alsof die andere drie dat niet gaan doenDie gaan ook nog veel meer laten liggen hoor
Dat Drank de Boer 6 tegengoals lachend afdoet is wel heel zorgelijk .quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef msnk het volgende:
We zitten net pas in november jongens, kom op zeg...
Winterstop komt er ook nog aanWellicht wat versterkingen erbij.
Alsof die drie andere clubs geen steken gaan laten vallen.....
Dit dusquote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax zoals het nu is gaat zelf niet opeens ALLES winnen...verre van vrees ik eerder.
Huilen gaat anders ook niet helpen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat Drank de Boer 6 tegengoals lachend afdoet is wel heel zorgelijk .
Ik mag toch aannemen dat zes tegengoals een incident was. Want buiten het verdedigende opzicht is er nog best aardig gevoetbald. En dat biedt wel degelijk perspectief.quote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat Drank de Boer 6 tegengoals lachend afdoet is wel heel zorgelijk .
Mss is het geen incident. Met dit Ajax weet je het maar nooit eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat zes tegengoals een incident was. Want buiten het verdedigende opzicht is er nog best aardig gevoetbald. En dat biedt wel degelijk perspectief.
Bron: RTV Utrechtquote:Onderzoek naar vuurwerkbom
07-11-2011
FC Utrecht gaat samen met Ajax en de politie onderzoeken wie verantwoordelijk was voor de vuurwerkbom die zondag in stadion Galgenwaard afging.
Door de explosie van de bom ging een stoeltje de lucht in. Een steward die in de buurt stond hield aan het incident suizende oren over. De bom zou afkomstig zijn van Ajax-supporters en de Amsterdamse club werkt daarom ook mee aan het onderzoek.
Volgens FC Utrechtvoorzitter Wilco van Schaik gaan beide voetbalclubs, vertegenwoordigers van de politiekorpsen uit Utrecht en Amsterdam en de supportersverenigingen binnenkort met elkaar om tafel zitten om te kijken naar de schuldvraag.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Hopelijk pakken ze die mafketels, stadionverbod voor 't leven.
En een linksback graag. Anita nooit meer op die positie.quote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Self-Catering het volgende:
Ik neem aan dat Ajax in de winterstop een zeer goede VM gaat halen. Dit selectie achterin is niet breed genoeg..
quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Devz het volgende:
[..]
En een linksback graag. Anita en Blind nooit meer op die positie.
Hebben we toch? Al is ie pas na de winterstop weer inzetbaar..quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Devz het volgende:
[..]
En een linksback graag. Anita nooit meer op die positie.
quote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Self-Catering het volgende:
Ik neem aan dat Ajax in de winterstop een zeer goede VM gaat halen. Dit selectie achterin is niet breed genoeg..
Hebben jullie ook namen? Is nogal dun bezaaid qua betaalbare kwaliteit op deze positiesquote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik zou het fijner vinden als die debielen het vuurwerk gewoon in de hand, mond of anus hielden. Wel zo leuk voor de rest van het publiek om te zien. En dat geld voor zowel het 020 vak als de punnikside.quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bron: RTV Utrecht
Hopelijk pakken ze die mafketels, stadionverbod voor 't leven.
dit dusquote:Op maandag 7 november 2011 16:44 schreef J2T het volgende:
Ik ben nu al klaar met dit seizoen. Wat een ellende allemaal.
Rene Wormhoudt he , met Lindeman hadden we een stuk minder blessuresquote:Op maandag 7 november 2011 16:43 schreef J2T het volgende:
Janssen: 'Ik denk dat het een klein scheurtje is'
Dinsdag wordt duidelijk hoe serieus de blessure van Theo Janssen is. De middenvelder van Ajax kreeg al vroeg in de wedstrijd tegen FC Utrecht (6-4 nederlaag) last, maar bleef staan omdat ook Siem de Jong en Toby Alderweireld reeds gewisseld waren. "In de rust zag ik dat Derk Boerrigter last had van zijn rug. Ik hoopte dat hij het zou houden. Toen dat niet het geval was, wist ik dat ik door moest. Ik denk dat het een klein scheurtje is. Dan ga je toch anders voetballen", geeft Janssen te kennen aan NUsport.
Hoeveel pech kun je hebben als club![]()
Siggie, Boilesen, Siem, Janssen en een licht geblesseerde Boerrigter die nog ff 2 interlands gaat spelen. Spelen we straks met de beloftes tegen Lyon.
quote:Op maandag 7 november 2011 16:44 schreef J2T het volgende:
Ik ook, alleen de CL wedstrijden maken het nog enigszins leukquote:Op maandag 7 november 2011 16:44 schreef J2T het volgende:
Hoezo dat dan, ik zie niet zo uit naar Ajax - Real Madridquote:Op maandag 7 november 2011 16:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de CL wedstrijden maken het nog enigszins leuk
Je kunt niet van Boilessen verwachten dat hij nu al een heel jaar de LB positie kan bezetten. Te jong, te weinig ervaring, kans op blessures (dat blijkt wel nu hij er maanden naast staat) en kans op een terugval waar veel jonge talenten na een eerste sterke periode mee te maken krijgen. Dan heb je gewoon een gelijkwaardige vervanger nodig en niet iemand van het kaliber Anita/Blind.quote:Op maandag 7 november 2011 16:21 schreef DerMeister het volgende:
[..]
Hebben we toch? Al is ie pas na de winterstop weer inzetbaar..
Ik denk toch dat een CV prioriteit heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef Devz het volgende:
[..]
Je kunt niet van Boilessen verwachten dat hij nu al een heel jaar de LB positie kan bezetten. Te jong, te weinig ervaring, kans op blessures (dat blijkt wel nu hij er maanden naast staat) en kans op een terugval waar veel jonge talenten na een eerste sterke periode mee te maken krijgen. Dan heb je gewoon een gelijkwaardige vervanger nodig en niet iemand van het kaliber Anita/Blind.
Ook weer een groot gebrek in de opleiding.quote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef J2T het volgende:
V. Halst ( kan ook Mulder geweest zijn) zei gisteren dat het bij Ajax ontbreekt aan onderlinge concurrentie in de verdedigingslinie. Iets wat je dus bij een FCT wel ziet. Vertonghen en de rest spelen zo laks omdat hoe slecht zij ook spelen toch wel basis zullen starten de week erop. De drang om te presteren is dan vele malen minder.
Bookmakers kijken niet alleen naar wat ze zelf vinden, maar ook naar de inzetten van iedereen. AZ aan het begin van het seizoen zou waarschijnlijk (ff een wilde gok) 7,5x zo weinig op ingezet worden als Ajax.quote:Op maandag 7 november 2011 17:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
De bookmakers zaten er anders ook flink naast, voor Ajax kampioen kreeg je voor het seizoen maar 2 maal je inzet, PSV zat rond de 5 en voor AZ kreeg je zelfs 15 maal je inzet..
En een gebrek aan mentaliteitquote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ook weer een groot gebrek in de opleiding.
ook , maar het is triest dat de opleiding geen spelers voortbrengt die ook maar enigzins een concurrent zijn voor de gevestigde ordequote:Op maandag 7 november 2011 18:18 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
En een gebrek aan mentaliteit
Hij probeert weer 16 en een beetje waard te worden...quote:Op maandag 7 november 2011 13:28 schreef msnk het volgende:
Miralem lijkt met de wedstrijd arroganter te worden. Gisteren ook weer door niet af te geven op Bulykin. Wil hij één seizoen vlammen (lees: veel doelpunten maken) en dan weggaan of zo????
Er kunnen niet contstant Vertongentjes en Huntelaars van de band afrollen..quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook , maar het is triest dat de opleiding geen spelers voortbrengt die ook maar enigzins een concurrent zijn voor de gevestigde orde
Die spelers werden niet bij Ajax opgeleidquote:Op maandag 7 november 2011 18:36 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Er kunnen niet contstant Vertongentjes en Huntelaars van de band afrollen..
Bij wijze van..quote:Op maandag 7 november 2011 18:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die spelers werden niet bij Ajax opgeleid
eerder een paar Boertjes of een Kluivert
PSV, Ajax en Twente hebben lang gedacht dat AZ wel zou instorten, en hielden eigenlijk geen rekening met de Alkmaarders op de ranglijst. Het wordt tijd dat ze dat wel gaan doen. Het feit dat AZ praktisch elke eredivisie-wedstrijd ná Europa wél gewoon wint zou een eye-opener moeten zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef J2T het volgende:
Je wil zeggen dat ze expres punten verliezen omdat ze AZ niet als titelkandidaat zien of zo? Wat houdt 'rekening houden' nou weer in?quote:Op maandag 7 november 2011 18:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
PSV, Ajax en Twente hebben lang gedacht dat AZ wel zou instorten, en hielden eigenlijk geen rekening met de Alkmaarders op de ranglijst. Het wordt tijd dat ze dat wel gaan doen. Het feit dat AZ praktisch elke eredivisie-wedstrijd ná Europa wél gewoon wint zou een eye-opener moeten zijn.
Ajax afschrijven lijkt me nog iets te vroeg, maar bij dezelfde verhoudingen over een maand of twee... Wie weet.
De 0 houden is anders het hele seizoen al een groot probleem. Één keer gelukt in de competitie..?quote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat zes tegengoals een incident was. Want buiten het verdedigende opzicht is er nog best aardig gevoetbald. En dat biedt wel degelijk perspectief.
Nee ik heb het over jouw Vermeer opmerking.quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
4 doelpunten vind je slecht?
De Belgen hebben geen concurrentie in het centrum (Ooijer...?), Wiel is de enige rechtsback en een eerste linksback heeft Ajax niet eens...quote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef J2T het volgende:
V. Halst ( kan ook Mulder geweest zijn) zei gisteren dat het bij Ajax ontbreekt aan onderlinge concurrentie in de verdedigingslinie. Iets wat je dus bij een FCT wel ziet. Vertonghen en de rest spelen zo laks omdat hoe slecht zij ook spelen toch wel basis zullen starten de week erop. De drang om te presteren is dan vele malen minder.
Van al die verdedigers zijn er hooguit twee fatsoenlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De Belgen hebben geen concurrentie in het centrum (Ooijer...?), Wiel is de enige rechtsback en een eerste linksback heeft Ajax niet eens...
Twente heeft drie linksback, twee rechtsbacks en drie volwaardige centrale verdedigers (vier als je Fer meerekent).
PSV heeft één volwaardige linksback (Pieters), een backup (Willems) en natuurlijk Manolev op rechts. Verder Derijck, Bouma, Marcelo (eventueel Engelaar) in het centrum.
Als ik het even snel bereken hebben de andere topclub ongeveer 1,5x meer (fatsoenlijke) verdedigers tot hun beschikking.
Nee, AZ is tot ongeveer nu niet serieus genomen door andere titelkandidaten. Vanaf nu zal er rekening gehouden moeten worden met de Alkmaarders.quote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze expres punten verliezen omdat ze AZ niet als titelkandidaat zien of zo? Wat houdt 'rekening houden' nou weer in?
Nou ja, daar verschillen de meningen natuurlijk over. Feit blijft de de LB-plek bij Ajax nog steeds niet ingevuld is. De twee "centralen" hebben inderdaad 0,0 concurrentie en Wiel is helemaal boven elke twijfel verheven. Een andere échte rechtsback zou ik in de selectie van Ajax niet kunnen opnoemen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Van al die verdedigers zijn er hooguit twee fatsoenlijk.
quote:Op maandag 7 november 2011 08:11 schreef xSoDx het volgende:
We moeten in de winterstop maxwell & chivu terug halen..
Lost gelijk een hoop problemen op..
Ze hebben het goede spel om kampioen te worden tegen de kleintjes. Ajax schat ik als ploeg hoger in, die hebben in potentie de beste ploeg van Nederland. Helaas loopt het veel te vaak niet bij Ajax en is het spel vrij makkelijk te counteren als een middelmatige club zich helemaal fysiek geeft tegen een Ajax dat meestal probeert om op halve kracht te winnen (tegen clubs als NEC, VVV, NAC, etc).quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, AZ is tot ongeveer nu niet serieus genomen door andere titelkandidaten. Vanaf nu zal er rekening gehouden moeten worden met de Alkmaarders.
Maxwell voor links = geen anita op links = dus cdm = geen enoh = het zelfde aantal kaarten als nu maar met beter voetbal !quote:Op maandag 7 november 2011 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Chivu en Enoh samen in de ploeg betekent elke week een rode kaart
Sigthorsson is prima, maar is ook niet de spil van het elftal. Bulykin is echt geen veel mindere speler en maakt niet het verschil tussen een stabiel en sterk Ajax en een wisselvallig en verdedigend zwak Ajax. Is niet voor niks dat Ajax vrijwel nooit de nul houdt.quote:Op maandag 7 november 2011 19:57 schreef roepdeman het volgende:
Op dit moment heeft Ajax gewoon heel veel pech met blessures. Nu er weer vier spelers geblesseerd zijn geraakt en je telt Boilesen en Sigthorsson daarbij op zijn er nu zes van de basiself in de ziekenboeg. Een minder elftal is niet alleen de schuld van Vermeer dus gewoon een keer een offday, dat hoort een Ajax verdediging te kunnen neutraliseren.
Ach wat een onzin. Tegen Utrecht stonden 3 verdedigers in de basis die daar altijd staan en iemand die daar al veel vaker heeft gespeeld. Dit heeft geen ruk met blessures te maken.quote:Op maandag 7 november 2011 19:57 schreef roepdeman het volgende:
Op dit moment heeft Ajax gewoon heel veel pech met blessures. Nu er weer vier spelers geblesseerd zijn geraakt en je telt Boilesen en Sigthorsson daarbij op zijn er nu zes van de basiself in de ziekenboeg. Een minder elftal is niet alleen de schuld van Vermeer dus gewoon een keer een offday, dat hoort een Ajax verdediging te kunnen neutraliseren.
Uitvakquote:Op maandag 7 november 2011 20:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb 4 kaartjes nodig voor Ajax - Real, welke vakken zou ik absoluut niet moeten nemen?
Kringspier?quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
'Gescheurde spier voor T. Janssen'
Daaaag kampioenschap
nee want?quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog mensen naar de beloften van ajax geweest vanavond?
Enoh speelt de laatste paar wedstrijden geweldig. Heeft Anita nog een grote concurrent aanquote:Op maandag 7 november 2011 19:49 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Maxwell voor links = geen anita op links = dus cdm = geen enoh = het zelfde aantal kaarten als nu maar met beter voetbal !
ja met 0-1 dacht ikquote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef Gramulanion het volgende:
Want Jong Heraacles Héracles heeft gewonnen?
Omdat jong Ajax moest voetballen tegen Jong Heraclesquote:
Klopt, noem maar een drank en je kan het krijgen in de kantine.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat jong Ajax moest voetballen tegen Jong Heracles
Ben wel geweest
Mooie accommodatie daar trouwens op de toekomst
quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Daaaag kampioenschap
Broodje bal met pindaquote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, noem maar een drank en je kan het krijgen in de kantine.
Alsof Janssen ook maar 1 wedstrijd goed heeft gespeeld of de uitblinker is geweestquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Daaaag kampioenschap
(Redactie)quote:Christian Eriksen is vanavond door het publiek gekozen tot Deens Voetballer van het Jaar. Dat werd bekend op het Deense voetbalgala.
Eriksen maakte dit seizoen indruk in het Deense nationale team, dat zich rechtstreeks plaatste voor het EK in een groep met onder meer Portugal en Noorwegen. Ook pakte Eriksen met Ajax de landstitel.
De vormgever van Ajax had concurrentie van onder anderen William Kvist (Stuttgart).
Boilesen werd gekozen tot 'Talent van het jaar'. De jonge linksback volgde daarmee Eriksen op die deze prijs vorig jaar ontving.
nooit, maar dan ook NOOIT meer wil ik Mounir in Ajax1 zien. Oprotten met die kut mentaliteit van hem ( zijn er wel meer van ). Scoren gaat nog wel maar zoveel tegendoelpunten is gewoon het probleem.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef RiftNL het volgende:
Het is natuurlijk loller dat Frons de Boer en dat zeg ik als Ajacied een harde pik krijgt door het weigeren van El Hamlap. Het is puur een; Wie heeft de grootste pik kwestie, niets meer of minder. Volgens meerdere binnen ajax zoals Aissati heeft er nooit een gesprek plaatsgevonden tussen die 2, afijn Fronske mag hem niet dus exit en juist NU kun je El Hamlap erg goed gebruiken.
Ik snap trouwens de kritiek op Mickey niet zo, iemand die fantastische voorzet (3-3) vergeten? Dat soort dingen doet Mickey vrijwel wekelijks(voorzetje met de buitenkant, magnifiek). Ook werkt hij als een paard naar mijn idee.
Vermeer gewoon laten staan, eruit halen betekend direct verkopen en dat kun je niet maken en Cilessen moet zich ook nog maar bewijzen (blunder beker vergeten?).
Verdomme.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Daaaag kampioenschap
Verdedigen is niet per se hét probleem (wel een van de problemen). Tegen dinamo houden we 2x de nul, concentratie en gebrek aan passie/strijd is het probleem (en dat vooral verdedigend).quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nooit, maar dan ook NOOIT meer wil ik Mounir in Ajax1 zien. Oprotten met die kut mentaliteit van hem ( zijn er wel meer van ). Scoren gaat nog wel maar zoveel tegendoelpunten is gewoon het probleem.
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Idd,
Alleen zijn dat dan weer net de 2 mindere spelers voetballend gezien..
Frank heeft gewoon mazzel dat hij met Ajax de titel heb gewonnen, anders had hij al lang al op straat gestaan..
Ik denk toch dat je Anita teveel eer geeft hier, zo goed is hij niet dat laat hij trouwens nu ook zien, hoewel niet op zijn positie zie je dat de slimheid die hij eind vorig seizoen had nu toch echt wel een stuk minder heeftquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja.
De Boer is denk ik gehersenspoeld door iets of iemand, waardoor hij Anita ( die vorig seizoen, zeker aan het einde, op het middenveld speelde ) toch weer van het middenveld heeft gehaald en iemand als Janssen daar neergezet. Zijn nieuwe aankoop.
Ook al is Boilesen geblesseerd, dan nog moet Anita niet van het middenveld worden gehaald. Gewoon Koppers dan inzetten. Slechter dan Blind op die positie kan het niet zijn en mocht Koppers niet aan 'de kwaliteitsnorm' voldoen ( wat uiteindelijk het geval zal zijn ) dan is het heel erg jammer.
De Boer zei aan het begin van dit seizoen: 'Is linksback-1 geblesseerd, dan komt linksback-2' ( of iig iets in die trend )
En toch gaat hij dan met Anita schuiven. Dit alleen omdat hij Janssen persé wilde laten voetballen op het middenveld met De Jong en Eriksen.
Blijf het typisch vinden. Je aankoop blijven verdedigen, terwijl hij al het hele seizoen loopt aan te kloten - lees: niet beter kunnen, want Janssen kan niet mee met het zo gewenste combinatievoetbal en teert alleen maar op zijn trap - is volgens mij redelijk naief.
Nja, sorry hoor, maar als een spits tegen een trainer zegt 'je kan mij beter niet op de bank zetten want dan wordt ik een vervelend mannetje'quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef RiftNL het volgende:
Waarom is Bulykin nu weer slecht? Je weet toch wat je met hem in huis haalt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nja, sorry hoor, maar als een spits tegen een trainer zegt 'je kan mij beter niet op de bank zetten want dan wordt ik een vervelend mannetje'..
Ik ben het helemaal eens met de Boer hierin, het is natuurlijk enkel jammer dat het een topspeler betreft die nu meer dan welkom zou zijn. Maar de Boer zet zichzelf voor paal als hij nu die El Ham er nog bij gaat halen, zowel tegen de fans, de media als tegen de spelersgroep zelf. Dan kan je nog beter dat megatalent Viktor Fischer eens de kans geven, 17-jaar, wordt een grote toekomst toegedicht en slechter doen als Bulykin is niet mogelijk. Ik zou het in ieder geval serieus overwegen.
PSVquote:Verdediging Strootman gaat beelden van FC Utrecht-Ajax
gebruiken
De verdediging van Kevin Strootman zal in de beroepszaak tegen de twee wedstrijden schorsing waarschijnlijk gebruikmaken van de beelden van FC Utrecht-Ajax. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag. De middenvelder van PSV is in hoger beroep gegaan tegen een geëiste schorsing van twee wedstrijden. De beroepszaak dient donderdag 17 november, twee dagen na Duitsland-Nederland.
"Misschien heb ik wat geluk bij de overtreding van André Ooijer op Rodney Sneijder", vertelt Strootman, die tijdens FC Twente-PSV voor een lichter vergrijp op Luuk de Jong wél rood kreeg, in het dagblad. "Ik geloof André wanneer hij zegt dat er geen sprake was van opzet."
"Maar als hij geel krijgt, kan niemand volhouden dat ik rood verdiende", claimt de Oranje-international. Oorspronkelijk kreeg Strootman een schikkingsvoorstel van twee duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Uit principe ging de middenvelder daar niet mee akkoord. De tuchtcommissie achtte vervolgens ernstig gemeen spel bewezen en legde Strootman, een schorsing op van twee duels onvoorwaardelijk.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:58 schreef J2T het volgende:
[..]
PSV1 voorbeeld noemen waar de scheids verkeerd zit. Wat een logica.
Ik vind hem niet goed genoeg om eerste spits te zijn bij Ajax, en met die Ijslander nu in de lappendmand en Siem de Jong die ook een blessure heeft zijn er weinig andere opties. Als "stormram" is die Rus prima, maar niet om even de komende tien competitiewedstrijden en het restant van de CL uit te spelen, ik moet ook maar zien of hij dat fysiek aan kan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is Bulykin nu weer slecht? Je weet toch wat je met hem in huis haalt.
Een voorbeeld waarbij de scheidsrechter achteraf heeft aangegeven dat hij rood had moeten geven. Fail!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:58 schreef J2T het volgende:
[..]
PSV1 voorbeeld noemen waar de scheids verkeerd zit. Wat een logica.
Waarom ziet iedereen in hem een stormram? Alleen vanwege het feit dat hij een oude grote zware Rus is? Technisch is hij lang niet zo slecht imo. Natuurlijk niet het niveau dat Ajax na streeft, maar is ook niet veel te zwak.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind hem niet goed genoeg om eerste spits te zijn bij Ajax, en met die Ijslander nu in de lappendmand en Siem de Jong die ook een blessure heeft zijn er weinig andere opties. Als "stormram" is die Rus prima, maar niet om even de komende tien competitiewedstrijden en het restant van de CL uit te spelen, ik moet ook maar zien of hij dat fysiek aan kan.
cool, hoe ga je er heen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef Korreltje-zout het volgende:
Kaartje voor lyon-uit is binnen!
Haten op Bulykin..quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind hem niet goed genoeg om eerste spits te zijn bij Ajax, en met die Ijslander nu in de lappendmand en Siem de Jong die ook een blessure heeft zijn er weinig andere opties. Als "stormram" is die Rus prima, maar niet om even de komende tien competitiewedstrijden en het restant van de CL uit te spelen, ik moet ook maar zien of hij dat fysiek aan kan.
Ajacieden die eindelijk inzien dat Anita totaal geen linksback is.quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Devz het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk geen topper, daar komt hij voetballend tekort voor. Wel een prima pinchhitter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haten op Bulykin..![]()
Deze geweldenaar is een wereldspits, bij de mooiste club van Nederland knalde hij er vorig jaar toch aardig wat ballen in. Triest dat hij voor Ajax gekozen heeft, maar jullie mogen in je handjes knijpen met deze topper.
Die MRI scan is vandaag net als voor De Jong dus dat zal vanavond wel bekend gemaakt worden/zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef J2T het volgende:
Is er al bekend hoelang Janssen is uitgeschakeld?
Ah ok. Nou hopen dat het meevalt. We hebben die twee zo hard nodig tegen Lyon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die MRI scan is vandaag net als voor De Jong dus dat zal vanavond wel bekend gemaakt worden/zijn
Dat is helaas waar maar daar 'mogen' we niet over klagen. OL kampte ook met de nodige afwezigen in de thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef Sala-adin het volgende:
De 2e plek in de poule raakt nu helemaal uit het zicht met al die blessures
Die wedstrijd is pas over 2 weken dan kan het er allemaal weer anders uitzien in zowel positieve als negatieve zin, is nu wat voorbarigquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef T- het volgende:
[..]
Dat is helaas waar maar daar 'mogen' we niet over klagen. OL kampte ook met de nodige afwezigen in de thuiswedstrijd.
Ook dat is waar. Jammer dat het nog zo lang duurt, kijk uit naar deze wedstrijd!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijd is pas over 2 weken dan kan het er allemaal weer anders uitzien in zowel positieve als negatieve zin, is nu wat voorbarig
OL zou met het reserve team nog met twee vingers in de neus de titel in NL pakken. Onze wissels zijn echt vele male minder dan onze basis spelers. OL heeft voor elke positie wel 2 of 3 topspelers.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef T- het volgende:
[..]
Dat is helaas waar maar daar 'mogen' we niet over klagen. OL kampte ook met de nodige afwezigen in de thuiswedstrijd.
Huntelaar komt ook "voetballend tekort". Toch is het (in potentie, nog niet zo sterk als Bulykin) een wereldspits.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk geen topper, daar komt hij voetballend tekort voor. Wel een prima pinchhitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |