Ik heb hem al en weinig batt problemen tot nu toe.quote:Op zondag 6 november 2011 15:08 schreef Agiath het volgende:
Leuk, weer een topic vol met tijden en percentages
Apple komt in dit topic met een update hoorquote:Op zondag 6 november 2011 15:08 schreef Agiath het volgende:
Leuk, weer een topic vol met tijden en percentages
Ja, ik zag het inderdaad. Met layar etc komt dat icoontje er ook. Nu heb ik eindelijk de dots connected. Ooit, ooit word ook ik digislim!quote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef matthijst het volgende:
Die GPS bende: check ff bij locatieinstellingen, en dan onderin menuutje geavanceerd ofzo, daar staan wat systeemdingen die ook locatievoorzieningen gebruiken...
Bij verlengen krijg je bij T-mobile de eerste 3 maanden gratis toch? Denk niet dat een ander daar tegenop kan.quote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Champy het volgende:
Ik kom in aanmerking voor verlenging van m'n abo bij T-mobile, wil van m'n 3GS naar een 4S 16gb. Kan ik die dan gewoon het beste, met verlenging, bestellen via tmobile zelf of zijn er goedkopere aanbieders voor de combi tmobile en 16gb 4s?
Ik ben naar de Phonehouse gegaan voor dezelfde verlenging. Voor het geld maakte het niet uit en de 3 maanden gratis verlenging kreeg ik daar ookquote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Champy het volgende:
Ik kom in aanmerking voor verlenging van m'n abo bij T-mobile, wil van m'n 3GS naar een 4S 16gb. Kan ik die dan gewoon het beste, met verlenging, bestellen via tmobile zelf of zijn er goedkopere aanbieders voor de combi tmobile en 16gb 4s?
Telfort 4 maanden gratisquote:Op zondag 6 november 2011 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij verlengen krijg je bij T-mobile de eerste 3 maanden gratis toch? Denk niet dat een ander daar tegenop kan.
Maar Champy wil de combi T-mobile en iPhonequote:
In het vorige topic niet dus ik denk dat hij gewoon niet zo handig is met taal.quote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar Champy wil de combi T-mobile en iPhone
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het vorige topic niet dus ik denk dat hij gewoon niet zo handig is met taal.
Dat was toch helemaal niet nodig bij Apple-shit?quote:Op zondag 6 november 2011 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik zag het inderdaad. Met layar etc komt dat icoontje er ook. Nu heb ik eindelijk de dots connected. Ooit, ooit word ook ik digislim!
Hee, jij was toch net in dat andere iPhone topic? Kan je niet een vervolg topic maken, er was juist een goede discussie op gang gekomenquote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet nodig bij Apple-shit?
Mijn nieuwsgierigheid wordt niet alleen door noodzaak gewekt.quote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat was toch helemaal niet nodig bij Apple-shit?
Nee dat wordt geloof ik niet gewaardeerd. Toch jammer, want een apple vs android-topic is altijd vermakelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Hee, jij was toch net in dat andere iPhone topic? Kan je niet een vervolg topic maken, er was juist een goede discussie op gang gekomen
Jammer ja. Eigenlijk zou er een soort van algemeen Apple vs Android vs Windows Phone topic ofzo moeten zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat wordt geloof ik niet gewaardeerd. Toch jammer, want een apple vs android-topic is altijd vermakelijk.
Zulke topics ontsporen vrijwel direct. In KLB worden zulke topics meestal wel getolereerd, zolang je maar geen deel 2 gaat aanmaken. Check de history van retorbrapi maar eens. En speaking of which, waar hangt die tegenwoordig uit?quote:Op zondag 6 november 2011 16:29 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Jammer ja. Eigenlijk zou er een soort van algemeen Apple vs Android vs Windows Phone topic ofzo moeten zijn.
Die spreek je net aan. Du'h.quote:Op zondag 6 november 2011 17:39 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Zulke topics ontsporen vrijwel direct. In KLB worden zulke topics meestal wel getolereerd, zolang je maar geen deel 2 gaat aanmaken. Check de history van retorbrapi maar eens. En speaking of which, waar hangt die tegenwoordig uit?
Je kunt ook 8 maanden 50% korting krijgen bij Vodafone. Ook een hele nette actie. Zie hier: http://www.algebeld.nl/in(...)0&DataBundel=0&Orderquote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En Telfort gebruikt het superieure KPN Netwerk!
Misschien met zondag?quote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef Estolan het volgende:
Activeren gaat neem ik aan bij knp ook online, dus zou niks met kantoortijden te maken hebben
Activeren van je iPhone heeft toch niks met het activeren van je SIM-kaart te makenquote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef Estolan het volgende:
Activeren gaat neem ik aan bij knp ook online, dus zou niks met kantoortijden te maken hebben
Denk eerder iets met de pc aan de handquote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef nils7 het volgende:
Vriendin van me heeft problemen met haar itunes syncen.
Het lijkt erop dat de nieuwe 10.5 om een internet connectie vraagt en zo heel de computer op vast loopt.
Browsen lukt niet en op het syncen slaat ie ook op vast.
Iemand enig idee?
Ja, zit een andere vibrator in, kleiner en met andere techniek. Kijk maar op iFixit.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Estolan het volgende:
Trouwens
Is de trilfunctie anders bij de 4S vergeleken met de 4 en 3GS?
Hij klinkt/voelt anders
Dit hoefde ik niet hoor?quote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef Estolan het volgende:
Bij tmobile moet je eerst je micro-sim via inet activeren, dan in je toestel plaatsen en dan toestel instellen
Mijn nieuwe sim werd bij de Phonehouse geactiveerdquote:Op maandag 7 november 2011 07:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit hoefde ik niet hoor?
Vorige week de 4s gehaald en bij thuis komst sim erin gedaan en aangezet. Simcode ingevuld en toen iphone geactiveerd. Na dat gedaan te hebben kon ik al bellen, dat was 25-30 minuten nadat ik het gekocht had.
Heb em ook daar gekocht, zou best kunnen dat de verkoper dat zelf heeft gedaan. Maar zo zou het ook moeten lijkt me.quote:Op maandag 7 november 2011 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sim werd bij de Phonehouse geactiveerd
Kut service, daarom koop ik zga nooit meer iets in een winkelquote:Op maandag 7 november 2011 11:14 schreef -tape- het volgende:
Heb contact gehad met de klantenservice, de Phonehouse heeft hem gewoon nog niet geactiveerdZal dus nu moeten wachten tot 13:00 voordat de Phonehouse opengaat om eindelijk mijn iPhone te kunnen gebruiken. Gelukkig deed mijn WiFi het thuis wel, anders was het helemaal zuur geweest.
I-message?quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef RickoKun het volgende:
Heb hem al binnen sinds zaterdag, maar nu 'geen service' terwijl ik wel smsjes kan versturenLol que? Zal wel komen omdat ik nu wi-fi aangesloten ben ofzo
Natuurlijk niet, dat kan toch niet... Whatsapp-berichten stuur je vanuit de Whatsapp-applicatie en niet anders.quote:Op maandag 7 november 2011 11:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
weet ik niet, heb wel whatsapp geïnstalleerd, misschien dat ie 't via dat doet
iMessages kleuren blauw, reguliere berichtjes groen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:27 schreef RickoKun het volgende:
weet ik niet, heb wel whatsapp geïnstalleerd, misschien dat ie 't via dat doet
Heb je alle varianten? Van Seasons is nl net een nieuw level geweest.quote:Op maandag 7 november 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
4s doet het tot nu toe goed. Batt problemen niet ondervonden gelukkig.
Duswanneer komen er nieuwe angry birds levels?
Rio, normaal en Seasons.quote:Op maandag 7 november 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je alle varianten? Van Seasons is nl net een nieuw level geweest.
Ze hebben nu een nieuwe bird in Seasons en die vind ik me toch een partij stom. Een soort opblaasvogel, vreemde kutvogel dat het is. Ik speel het trouwens alleen op mijn iPad; uiteraard alle versies. Vind mijn telefoon net te klein daarvoor.quote:Op maandag 7 november 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
Rio, normaal en Seasons.
Alleen Seasons staat op de iPad en die speel ik niet veel en vind ik ook minder leuk![]()
Misschien de iPad dan maar eens afstoffen.
Ik vind het lekker dat ik het mobiel kan doen. Thuis heb ik wel iets beters/anders te doen.quote:Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben nu een nieuwe bird in Seasons en die vind ik me toch een partij stom. Een soort opblaasvogel, vreemde kutvogel dat het is. Ik speel het trouwens alleen op mijn iPad; uiteraard alle versies. Vind mijn telefoon net te klein daarvoor.
Nee, echt een nieuwe vogel. Een klein vogeltje en als je erop drukt zuigt ie zichzelf vol met lucht zodat ie als een luchtballon landt en daarmee wat varkens kan vermoorden.quote:Op maandag 7 november 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het lekker dat ik het mobiel kan doen. Thuis heb ik wel iets beters/anders te doen.
Neem iPad nooit mee naar de zaak.
Maar is die opblaasvogel niet de Mighty Eagle?
Nu ben ik nieuwsgierig! Start thuis gelijk de iPad op!quote:Op maandag 7 november 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, echt een nieuwe vogel. Een klein vogeltje en als je erop drukt zuigt ie zichzelf vol met lucht zodat ie als een luchtballon landt en daarmee wat varkens kan vermoorden.
Zaak aan huis, dus ik kan altijd even een birdpauze nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm je hebt gelijk, t zijn iMessages. Kost dit geld?quote:Op maandag 7 november 2011 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
iMessages kleuren blauw, reguliere berichtjes groen.
Nee, dat is Apples gratis antwoord op Ping en Whatsapp.quote:Op maandag 7 november 2011 12:37 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm je hebt gelijk, t zijn iMessages. Kost dit geld?
Hmmm okay, thanks!quote:Op maandag 7 november 2011 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is Apples gratis antwoord op Ping en Whatsapp.
Maar wat vandaag gratis is ...
Ik heb weleens gehad dat ik een iMessage stuurde en dat er achteraf mooi stond dat het is verstuurd als een tekstbericht. Vrij kut, want het betrof een plaatje met tekst. Dat kost me gewoon geld.quote:Op maandag 7 november 2011 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is Apples gratis antwoord op Ping en Whatsapp.
Maar wat vandaag gratis is ...
Met sommige vrienden kan ik nu chatten via mijn iPad, dat is wel handig. Maar daar houdt het inderdaad al snel mee op. En na vijf minuten slap geouwehoer heb ik het meestal ook wel weer gehadquote:Op maandag 7 november 2011 13:22 schreef Jarno het volgende:
Ik zie ook geen reden om van Whatsapp over te stappen naar iMessage. SMS sowieso nooit (meer).
Ja, dat Whatsapp het niet doet op de iPad is ronduit kut.quote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met sommige vrienden kan ik nu chatten via mijn iPad, dat is wel handig.
Ik heb gewoon een bumper van de 4.quote:Op maandag 7 november 2011 13:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Blijf ook Whatsapp gebruiken.. Bij iMessage kun je niet eens zien welke personen iMessage hebben totdat je naar de chat gaat.. En het staat ook zo lekker door elkaar allemaal.
Heeft iemand toevallig ervaring met deze case van SwitchEasy voor de 4S? Vind 'm wel mooi maar weet niet of die ook voor de 4S zou passen?
[ afbeelding ]
De mute knop verschilt het meest, mijn iphone 4 bumper past niet om die van de 4s..quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bumper van de 4.
Hij is ook gewoon hetzelfde natuurlijk. Volgens sommige verschillen de volumeknoppen enkele micromm.
Mijn hoes merkt daar in elk geval echt niks van.
kan je uitzetten hequote:Op maandag 7 november 2011 13:18 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat ik een iMessage stuurde en dat er achteraf mooi stond dat het is verstuurd als een tekstbericht. Vrij kut, want het betrof een plaatje met tekst. Dat kost me gewoon geld.
Ja jezus heeft ie net 3 kwartier staan brommen op een reservekopie, gaat ie er nog een makenquote:
Past ook perfect bij mijquote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
De mute knop verschilt het meest, mijn iphone 4 bumper past niet om die van de 4s..
En ik dus meer de linkerquote:Op maandag 7 november 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb meer dat rechter gat
hier maar 162mbquote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
Facebook neemt 500 mb in beslag,hoe dan
nee bij settings, general, usage, daar staat bij hoeveel de apps na het downloaden gebruikenquote:
haal je simkaart eruit en stop hem opnieuw erin, lost dit soort issues 9 vd 10 keer op.quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Uurtje geleden iphone gehaald, toen wel bereik, en nu niet meer? Ook geen 3g, niet bellen, niks.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Welquote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
nee bij settings, general, usage, daar staat bij hoeveel de apps na het downloaden gebruiken
app size 12.4mb
documents&data 149mb
Of even uit- en weer aanzetten.quote:Op maandag 7 november 2011 15:25 schreef xSoDx het volgende:
[..]
haal je simkaart eruit en stop hem opnieuw erin, lost dit soort issues 9 vd 10 keer op.
Vraag je even of ie ook langs mij komt?quote:Op maandag 7 november 2011 15:19 schreef xSoDx het volgende:
har har har, christmas came early this year![]()
http://i43.tinypic.com/s242t5.jpg
dan gebruik je het waarschijnlijk niet veelquote:
Regelmatigquote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
dan gebruik je het waarschijnlijk niet veel
denk hoe groter de opslag, hoe meer je via fb doet ( foto's uploaden enz )
Geen idee, die app is niet van mij.quote:
Kwam via koerier en niet via regulier kanaalquote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Vraag je even of ie ook langs mij komt?
Probeer is zelf een back up te maken, probeer daarna via DFU modus de iphone te updaten..quote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Skaai het volgende:
Hoeren iTunes, hij wil nu voor de 3e keer (1e en 2e keer mislukt) een reservekopie maken voordat ie 'm update en dat duurt een fucking eeuwigheid.
Oke ik ben een leek. DFU? Hoe maak ik zelf een back up? Ik heb dat kreng sinds aanschaf niet meer geupdate en alleen een keer aangesloten op iTunes om wat muziek erop te gooienquote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Probeer is zelf een back up te maken, probeer daarna via DFU modus de iphone te updaten..
Sluit em aan op itunes, aan de linker kant staat je iPhone, met je rechtermuis knop erop klikken -> Back up makenquote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke ik ben een leek. DFU? Hoe maak ik zelf een back up? Ik heb dat kreng sinds aanschaf niet meer geupdate en alleen een keer aangesloten op iTunes om wat muziek erop te gooien.
vaag, andere pc een optie ? (voor het aanmaken van de account)quote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef Duuc-nl het volgende:
Huh, niemand?
Ik kan dus bij me account in itunes dus gewoon klikken op click and buy, maar dan gebeurt er niks. Wordt niet aangevinkt, niks???..
Simpincode eraf halen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Uurtje geleden iphone gehaald, toen wel bereik, en nu niet meer? Ook geen 3g, niet bellen, niks.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ah opeens is iTunes gaan werken en hij is na de update nu de reservekopie aan het terugzettenquote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke ik ben een leek. DFU? Hoe maak ik zelf een back up? Ik heb dat kreng sinds aanschaf niet meer geupdate en alleen een keer aangesloten op iTunes om wat muziek erop te gooien.
Magic!quote:Op maandag 7 november 2011 17:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah opeens is iTunes gaan werken en hij is na de update nu de reservekopie aan het terugzetten
Ik ben een beetje bang nu. Hij is opnieuw aan het opstartenquote:
Ja maar als ik dat zeg... is het huis te klein hieroquote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Denk eerder iets met de pc aan de hand
Hij is doodquote:Op maandag 7 november 2011 17:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang nu. Hij is opnieuw aan het opstarten
Ach nie.quote:
Hopelijk ook al voor 4S. Kan ik mijn nieuwe telefoon dadelijk jailbreakenquote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)itter-publisher-main
Mooi
In de tweet staat dat je niet echt hoeft te verwachten dat 'ie snel komt.quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hopelijk ook al voor 4S. Kan ik mijn nieuwe telefoon dadelijk jailbreaken
RTL gemist heeft gewoon zijn eigen app. Van de browsers speelt Skyfire browser de meeste video's af.quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Tompsen het volgende:
wat is een internetbrowser(app) die vrijwel alle videoformaten af kan spelen? Dus alles van rtl gemist bv.
Weet ik, maar staan niet alles op. Oke ga ik proberen!quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
RTL gemist heeft gewoon zijn eigen app. Van de browsers speelt Skyfire browser de meeste video's af.
Thx!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dubbelklik op home, daarna longpress op een icoon en alles afsluiten.
Ik heb geen ING dus dat lijkt me niet nuttig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al de nieuwe App van de ING gebruikt?
[ afbeelding ]
ja, nou, het werkt..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Is het alleen saldo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, nou, het werkt..
veel valt er niet over te zeggen.
Ja, ik sta in de min, maar of dat aan die app ligt of aan mijn vrouw...
Ik zie em niet in de appstore?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lopen daar maar twee jaar achter. Wat een kutbank.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
vooral AF doet het goedquote:
Yep, werkt stuk beter nu. Belachelijk dat het zo lang moest durenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoop nu echt dat het een stuk beter/veiliger is dan eerst. Dat ING-Buddy-MSN systeem was om te huilen. Gelukkig zijn ze daar van afgestapt als ik het zo lees..
ze liepen niet achter, ze hadden andere prio's.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze lopen daar maar twee jaar achter. Wat een kutbank.
`quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze liepen niet achter, ze hadden andere prio's.
Veel mensen gebruikten een app van derden, daarom hebben ze er nu snel een gemaakt.
Like je je bankapp veel gaat gebruiken
ik heb daar gewoon een pc voor.
Mijn Rabo-app gebruik ik anders dagelijks en ik ben lang niet de enige.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze liepen niet achter, ze hadden andere prio's.
Veel mensen gebruikten een app van derden, daarom hebben ze er nu snel een gemaakt.
Like je je bankapp veel gaat gebruiken
ik heb daar gewoon een pc voor.
Jij vindt een telefoon zeker ook overdreven omdat rooksignalen ook prima werken.quote:
Mijning werkte ook gewoon prima tot de ios5 update.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
`
Ideaal. Ff saldo checken
Overboeken.
Nooit cash bij me. In de kroeg 1 iemand pinnen als je met een groepje weg bent.
Je hebt NU je geld!
Ik zal je even Faxen Q! Dat whatsapp is maar nieuwerwets gedoe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij vindt een telefoon zeker ook overdreven omdat rooksignalen ook prima werken.
Als de boodschap maar aankomt toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal je even Faxen Q! Dat whatsapp is maar nieuwerwets gedoe.
Goed idee!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als de boodschap maar aankomt toch?Mischien kan je beter de telex gebruiken trouwens.
Dat kan je niet zelf bepalen aan de hand van de veranderingen en het geld wat je er voor over hebt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:42 schreef Internepper het volgende:
Ik ga de iPhone kopen alleen ik twijfel tussen de 'iPhone 4' en 'iPhone 4s'. Heeft het veel meer nut om de 4s te kopen in plaats van de 4? De camera is beter dat wel, maar siri werkt nog niet optimaal en het uiterlijk is ook onveranderd. Kortom, heeft het nut om pak 'm beet 100 meer neer te leggen?
Ligt eraan wat je ermee wilt doen. Wat wil je ermee doen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:42 schreef Internepper het volgende:
Ik ga de iPhone kopen alleen ik twijfel tussen de 'iPhone 4' en 'iPhone 4s'. Heeft het veel meer nut om de 4s te kopen in plaats van de 4? De camera is beter dat wel, maar siri werkt nog niet optimaal en het uiterlijk is ook onveranderd. Kortom, heeft het nut om pak 'm beet 100 meer neer te leggen?
Vooral internetten, bellen, smsen en handige apps gebruiken..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wilt doen. Wat wil je ermee doen?
Dat kan op de 4 ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
Vooral internetten, bellen, smsen en handige apps gebruiken..
Dat is wel jammer jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:47 schreef Skv het volgende:
Ik vind de ING app nog steeds waardeloos.
Je kan niet bij je adresboek met opgeslagen rekeningnummers, en je kan niet even geld van je spaarrekening overschrijven naar je gewone rekening.
Oke bedankt dat wist ik. Maar die updates, zal ik die dan in de komende 2 jaar wel gewoon kunnen uitvoeren? Niet dat ik een update niet kan doen omdat het een verouderd telefoon is? (siri dan buiten beschouwing gelaten) Of kan je daar geen uitspraak over doen nu?quote:
Je kan nu ook nog updaten voor de 3gs dus het is aannemelijk maar dat is nooit een garantie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oke bedankt dat wist ik. Maar die updates, zal ik die dan in de komende 2 jaar wel gewoon kunnen uitvoeren? Niet dat ik een update niet kan doen omdat het een verouderd telefoon is? (siri dan buiten beschouwing gelaten) Of kan je daar geen uitspraak over doen nu?
Je kan ook je spaarsaldo niet zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja.
Erg vreemd dat je mobiele pincode de TAN-code vervangt....
Zit ook weer wat in inderdaad. Nu twijfel ik nog steedsquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:51 schreef Merkie het volgende:
Ik zou de 4S nemen hoor. Hij is duidelijk sneller, en heeft een betere camera. Geen anderhalf jaar oude telefoon kopen.
Falerig, toch even kijken naar de appquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:47 schreef Skv het volgende:
Je kan niet bij je adresboek met opgeslagen rekeningnummers, en je kan niet even geld van je spaarrekening overschrijven naar je gewone rekening.
iPhones krijgen over het algemeen drie generaties lang updates, dus je mag ervan uitgaan dat iOS 6 ook prima draait op een iPhone 4.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oke bedankt dat wist ik. Maar die updates, zal ik die dan in de komende 2 jaar wel gewoon kunnen uitvoeren? Niet dat ik een update niet kan doen omdat het een verouderd telefoon is? (siri dan buiten beschouwing gelaten) Of kan je daar geen uitspraak over doen nu?
Het ziet er mooi uit. En de weinige functies die er in zitten werken ook wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Falerig, toch even kijken naar de app
Ja interface is idd prima, maar ik mis nog wel dingen inderdaad. Spaarrekening en opgeslagen rekeningnummers is wel een must.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit. En de weinige functies die er in zitten werken ook wel.
Nog eentje die ontbreekt jaquote:
"Ze zijn er nog hard mee bezig". Je kan niet verwachten dat ze na twee jaar geen fuck om hun mobiele klanten geven in één keer bij zijn met hun concurrenten die al een flinke voorsprong hadden.quote:
Of juist wel. ze hebben slechts te maken met een deadline die ze zichzelf stellen, konden ze in mijn ogen ook wel even doorontwikkelen totdat ze de concurrentie in één klap achter zich lieten. Maar helaas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
"Ze zijn er nog hard mee bezig". Je kan niet verwachten dat ze na twee jaar geen fuck om hun mobiele klanten geven in één keer bij zijn met hun concurrenten die al een flinke voorsprong hadden.
Ze zouden daar eens leren van hun fouten, geen kans!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Of juist wel. ze hebben slechts te maken met een deadline die ze zichzelf stellen, konden ze in mijn ogen ook wel even doorontwikkelen totdat ze de concurrentie in één klap achter zich lieten. Maar helaas.
Gewoon naar de staatsbank overlopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
"Ze zijn er nog hard mee bezig". Je kan niet verwachten dat ze na twee jaar geen fuck om hun mobiele klanten geven in één keer bij zijn met hun concurrenten die al een flinke voorsprong hadden.
doe gewoon normaal man.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij vindt een telefoon zeker ook overdreven omdat rooksignalen ook prima werken.
Of naar de boerenbank!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon naar de staatsbank overlopen.
Wel een goeie app en je centen veilig.
Blikjes met een touwtje er tussen dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe gewoon normaal man.
je weet zelf ook dat het daar te hard voor waait
Het is tenminste fatsoenlijk leesbaar. Kan nu iig snel mn saldo zien. Ik ben er wel blij mee. Alhoewel hij natuurlijk nog steeds kut is vergeleken met de concurrentie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef Estolan het volgende:
En wat heb je meer aan die app dan gewoon via safari inloggen?
Ik snap dat soort apps niet, nu alweer DELETE!!
De Rabobank app heeft alleen het 'nodige' in de app verwerkt. Hierdoor werkt het een stuk sneller en makkelijker dan dat je via Safari op de website in moet loggen e.d. Zal niet anders zijn bij de ING app. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef Estolan het volgende:
En wat heb je meer aan die app dan gewoon via safari inloggen?
Ik snap dat soort apps niet, nu alweer DELETE!!
200 euro uitgeven aan stappen is niet pauperachtig interessant doen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:21 schreef FUFR het volgende:
daarnaast hoef ik mobiel niet alles te kunnen.
ik zie al genoeg mensen die vastgeplakt zitten aan hun mobiel, in de kroeg, als ze de kinderen ophalen, als ze boodschappen doen (ok, de ah boodschappenlijst: handig) enz enz.
bankzaken doe ik thuis of op de zaak.
Geld overmaken naar vrienden in de kroeg vind ik pauperachtig interessant doen.
heb gewoon 200 in je zak als je gaat stappen.
nee, das voldoende geld bij je hebben. je weet nooit of het een taxi wordt of dat je ergens nog snel iets koopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
200 euro uitgeven aan stappen is niet pauperachtig interessant doen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
200 euro uitgeven aan stappen is niet pauperachtig interessant doen?
200 euro? Wat wil je 'ergens nog snel even kopen' als je aan het stappen bent?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, das voldoende geld bij je hebben. je weet nooit of het een taxi wordt of dat je ergens nog snel iets koopt.
neem jij maar een 10tje mee dan?
Ik hou niet van veel cash op zak hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, das voldoende geld bij je hebben. je weet nooit of het een taxi wordt of dat je ergens nog snel iets koopt.
neem jij maar een 10tje mee dan?
Het is een 'handigheidje' geen primaire levensbehoefte.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef FUFR het volgende:
of je pin/telefoon doet het niet...
sta je daar met je app..
na het tiepen vroeg ik me dat ook even af jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
200 euro? Wat wil je 'ergens nog snel even kopen' als je aan het stappen bent?
aangenaam, maar ik ben geen student.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hou niet van veel cash op zak hebben.
20/30/40 euro is zat voor een avond stappen imo. Maar ik ben dan nog student natuurlijk
Nakkie'squote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
na het tiepen vroeg ik me dat ook even af ja
Dan maar lekker Doodle Jump op de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Agiath het volgende:
Heb trouwens überhaupt geen geld om te stappen na de aanschaf van een 4S
Een hoertje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
200 euro? Wat wil je 'ergens nog snel even kopen' als je aan het stappen bent?
bijvoorbeeld.quote:
Of GTA 3, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan maar lekker Doodle Jump op de zaterdagavond.
Ik vind auto's ook stom en nutteloos dus iedereen die een auto heeft is een mongool. Simpel. Zo werkt het toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
Wat een onzin discussie. Het falen van een app goed praten om zoveel mogelijk situaties te bedenken waarbij je het niet nodig hebt.![]()
Feit is dat de concurrenten het hebben en dat ze klanten het als prettig ervaren. Heb je er geen behoefte aan dan gebruik je het niet.
ING had wel een klein voordeel voor niet de app. Met de SMS en TAN codes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind auto's ook stom en nutteloos dus iedereen die een auto heeft is een mongool. Simpel. Zo werkt het toch?
Niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:47 schreef Skv het volgende:
Ik neem aan dat je "niet naar behoren" bedoelt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:05 schreef Santello het volgende:
Sinds vandaag werkt het touchscreen naar behoren. Als ik dus op whatsapp op een contact druk, start de iphone wat anders op, als ik op contacten op bellen drukt, drukt hij een andere toets aan etc.
En dat met ALLES. Hij ziet ook soms klikken als scrollen aan. Als ik op de homescreen op een app druk, drukt het een app die veel verder zit aan! WHAT THE FUCK
Een pushbericht als je je loon krijgt oid is ook welh andig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef Skv het volgende:
Ergo: het is wel héél basic. Alleen bekijken en de simpelste versie van overschrijven zijn mogelijk.
Zoals ik al op iPC zette:
Dus, samengevat:
+Ziet er mooi uit!
+Werkt intuïtief
+Werkt erg snel
-Spaarrekeningen niet zichtbaar
-Niet mogelijk van/naar spaarrekening over te boeken
-Adresboek (nog) niet beschikbaar
-Zakelijk werkt niet
-Niet mogelijk om de app op te laten starten met je rekeningenoverzicht, je start bij de keuze uit demo rekeningen contact etc.
Dat zou idd tof zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Een pushbericht als je je loon krijgt oid is ook welh andig.
Ik weet je verbruik niet maar als ik jou was dan had ik gewoon het meeste offline opgeslagen op je geheugen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Slurpt Spotify trouwens via 3G veel MB of valt het wel mee? Wil namelijk een abonnement op nemen als het verbruik redelijk is.
Dat is ook gewoon mogelijk?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ik weet je verbruik niet maar als ik jou was dan had ik gewoon het meeste offline opgeslagen op je geheugen.
Ja maar ik stream altijd met hoge kwaliteit en het gebruikt weinig data.quote:
Ja, je hoeft je iPhone niet te locken. YouTube pauzeert gewoon als je naar een andere app gaat, dus je moet hem weer even op play zetten zoals je normaal ook altijd doet bij bijv. muziek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef Zolder het volgende:
Ik gebruik youtbe voor muziek, maar dan moet ik in de app blijven. Workaround is: muziek aan, weg uit youtube, lock, unlock, 2 x op de homeknop en op play. Kan dit makkelijker?
Reservekopie maken en die op je nieuwe iPhone terugzetten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Soulagement het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik op de makkelijkste manier AL m'n gegevens van m'n oude iPhone naar m'n nieuwe krijg?
Je hoet hier eigenlijk niks voor te doen. Je iPhone gewoon syncen in iTunes, nieuwe iPhone aansluiten, iTunes vraagt automatisch of je de back-up wil terugzetten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Soulagement het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik op de makkelijkste manier AL m'n gegevens van m'n oude iPhone naar m'n nieuwe krijg?
Druk op calenders in de calender app? Daar staan al mijn calenders...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef Soulagement het volgende:
Thanks, wist niet dat het zo makkelijk ging. Alles is nu netjes gesynct idd, behalve 1 dingetje. Mijn gmail is nu gesynct met m'n agenda, maarrrr op m'n vorige iPhone liet 'ie al m'n agenda's zien (die ik zelf heb aangemaakt in google agenda), maar nu krijg ik alleen de belangrijkste zeg maar. Iemand enig idee hoe ik al m'n agenda's terugkrijg?
Waarom zou je dit willen doen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
How to enable panoramic camera mode on your iPhone without jailbreaking http://goo.gl/fb/HlcFF
Om panoramapics te makenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen doen?
Pffff, dat zegt ook helemaal niks...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:10 schreef RiKe het volgende:
Hij is lekker snel, en mijn batterij gaat wel lang mee.
Sinds vanmorgen half 9 van de lader en nog 79% over!
Even gebeld, regelmatig iMessage en twitter en af en toe internetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pffff, dat zegt ook helemaal niks...
21% na een ochtend bellen?
21% in standby?
Als het standby is, dan is ie behoorlijk verlept.
Heb je Vodafone?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:19 schreef RickoKun het volgende:
Mijn bereik valt wel vaak weg. De hele dag al geen bereik.
Heb ik wel vaker, moet ik em opnieuw opstarten (4S)
Merk ik ook. Denk idd dat wireless sync de oorzaak zal zijn. Mss dat dat in update van iOS of Lion wordt gefixtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
Meer mensen er last van dat iTunes steeds automatisch opent?
Heb het vermoeden dat het iets met die wireless sync te maken heeft, maar google geeft me niet echt een duidelijk antwoord.
Helpt Airplane mode in-/uitschakelen niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:19 schreef RickoKun het volgende:
Mijn bereik valt wel vaak weg. De hele dag al geen bereik.
Heb ik wel vaker, moet ik em opnieuw opstarten (4S)
Misschien dat 'iTunes openen bij aansluiten iPhone' uitzetten helpt? Die staat wel altijd aan bij mij namelijk. Even proberen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Merk ik ook. Denk idd dat wireless sync de oorzaak zal zijn. Mss dat dat in update van iOS of Lion wordt gefixt.
Ahja, dat helpt vast iddquote:Op woensdag 9 november 2011 17:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien dat 'iTunes openen bij aansluiten iPhone' uitzetten helpt? Die staat wel altijd aan bij mij namelijk. Even proberen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef vencodark het volgende:
Ik probeer wanhopig via mijn Iphone op mijn Apple-ID in te loggen (voor het eerst). Ik moet een betaalwijze kiezen tussen Visa, Mastercard en Mastercard. Ik heb dat alle drie niet en krijg geen andere opties. Online op de computer kon ik wel via click and buy doen. Dat is na veel pijn en moeite gelukt maar komt via de Iphone niet meer terug.
Ik word er gek van. Iemand die dit kent en weet hoe op te lossen?
Dat is geen zin. Wat staat hier?quote:maar komt via de Iphone niet meer terug
Wat begrijp je niet? Als ik via mijn Iphone in de appstore wil komen, moet ik inloggen etc. etc. Ik heb geen betaalwijze die ik kan kiezen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen zin. Wat staat hier?
Waarom kan je niet inloggen? Log je wel in met hetzelfde Apple-ID? Als je je betaalwijze gekozen hebt in iTunes, hoef je dat niet alsnog op je iPhone te doen. Of je nou op iTunes of op je iPhone inlogt, het zijn dezelfde gegevens. Wat zie je letterlijk op je scherm staan, zowel op je iPhone als iTunes?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? Als ik via mijn Iphone in de appstore wil komen, moet ik inloggen etc. etc. Ik heb geen betaalwijze die ik kan kiezen.
Ik log zeker in met hetzelfde ID. Heb gister gekozen om via Click and Buy te betalen, aangezien ik dus geen creditcard heb.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom kan je niet inloggen? Log je wel in met hetzelfde Apple-ID? Als je je betaalwijze gekozen hebt in iTunes, hoef je dat niet alsnog op je iPhone te doen. Of je nou op iTunes of op je iPhone inlogt, het zijn dezelfde gegevens. Wat zie je letterlijk op je scherm staan, zowel op je iPhone als iTunes?
Ik heb minstens 3 inlogcodes en namen nodig om in de appstore te geraken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:23 schreef Estolan het volgende:
Al die lompe problemen
Heb al sinds mijn eerste iphone nig nooit 1 moeite gehad net registreren, inloggen, updaten en kopen
Apple is gewoon zo simpel!
Waar kan ik dit vinden?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien dat 'iTunes openen bij aansluiten iPhone' uitzetten helpt? Die staat wel altijd aan bij mij namelijk. Even proberen.
In 'overzicht' als je links op je telefoon klikt. Zelfde scherm als waar je WiFi aan/uit kan zetten zeg maar.quote:
Je weet het antwoord zelf welquote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik ga binnenkort (binnen 2 weken) over van de iPhone 3G op de 4S. Gaat dit een hele grote verandering worden denken jullie??
Ik heb het ervaren sinds twee wekenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik ga binnenkort (binnen 2 weken) over van de iPhone 3G op de 4S. Gaat dit een hele grote verandering worden denken jullie??
Dan doe je toch echt iets niet goedquote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb minstens 3 inlogcodes en namen nodig om in de appstore te geraken.
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef otterbalzak het volgende:
Is het toegelaten om hier ook te praten over jailbreaks enzo? Ik dacht, zal het maar even checken eerst
Dan zou ik niet updaten, voor iOS5 komt er eerder een untethered jailbreak.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Sinds ik Agenda & Herinneringen bij berichtencentrum en die tijdsync en de andere dingen uit dat rijtje van locatiebepaaldiensten heb uitgeschakeld heb ik geen last meer van die enorme battery drain op mijn iphone 4.
Benieuwd of 5.0.1. dan nog nut heeft pour moi
Via de computer of het stopcontact? Via het stopcontact was die van mij in een uur wel klaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:33 schreef nils7 het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt om een iPhone 4 vanuit 0% op te laden... bij mij ongeveer 2 uur maar is dat lang of kort?
Heb het idee dat de accu nu een beetje gaar wordt
Ik denk zo'n grote verandering dat je het bijna niet kunt handelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Het zal je leven op zijn kop zetten. Het is gewoonweg fantastisch!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk zo'n grote verandering dat je het bijna niet kunt handelen.
Ik ging van een 3GS naar een 4. Het was fantastisch.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Oliviertje1994 het volgende:
via stopcontact jaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Via de computer of het stopcontact? Via het stopcontact was die van mij in een uur wel klaar.
Er zit hoogstwaarschijnlijk een softwarebug in iOS 5 dat vooral op de 4S als uitwerking heeft dat mensen door hun accutijd heen vliegen. Binnenkort schijnt hiervoor iOS 5.01 uit te komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:27 schreef rubje het volgende:
ff verwijzend naar de tt. Is dat serieus bedoelt of meer als geintje want als dat zo is,dat de iPhone 4S dus ook nog steeds een zwakke batterij en zendbereik heeft, dan weet ik genoeg en spreekt men bij Apple zichzelf dus tegen dat alles bij de 4S beter is dan voorgaande modellen.
Het is een bug in iOS5.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:27 schreef rubje het volgende:
ff verwijzend naar de tt. Is dat serieus bedoelt of meer als geintje want als dat zo is,dat de iPhone 4S dus ook nog steeds een zwakke batterij en zendbereik heeft, dan weet ik genoeg en spreekt men bij Apple zichzelf dus tegen dat alles bij de 4S beter is dan voorgaande modellen.
Is dat voldoende?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat de twee heren hierboven zeggen.
Ik had in het begin ook last ervan dat de batterij van m'n 4S snel leeg was. Uitzetten van automatische tijdzonebepaling loste dat op.
quote:I apologize for the inconvenience this is causing and I can understand your eagerness to have this resolved. Apple has received reports of this issue and it is currently under review. We log all reported issues to ensure that any product trends get the attention they deserve. Because Apple is still gathering information in order to fully resolve the issue, it is difficult to predict when the investigation will be complete. Please rest assured I have forwarded your information to our Engineering team. I would encourage you to check the MobileMe Support if the issue persist after the next 5 hours. You may use the case ID xxxxxxxxxxxx to reference this chat.
Nope, bij Locatievoorzieningen - Systeem (helemaal onderaan). Daar kun je ook zien of op dat moment GPS gebruikt wordt (paarse tekentje).quote:Op donderdag 10 november 2011 10:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is dat voldoende?
Zet je deze uit bij datum en tijd, tijdzone stel automatisch in uitschakelen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, bij Locatievoorzieningen - Systeem (helemaal onderaan). Daar kun je ook zien of op dat moment GPS gebruikt wordt (paarse tekentje).
Dat kan.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef DSS24 het volgende:
Misschien dat iemand mij kan helpen met een aantal puntjes.
* Als ik een bericht krijg, dan wordt deze vertoond op beginscherm met tekst.
Ik wil alleen zien van wie ik een bericht krijg, niet dat iedereen kan lezen wat er wordt gestuurd.
Kan dit?
Ook dat kan.quote:* Klopt het dat mijn iPhone twee keer afgaat als er een bericht binnenkomt?
Dus direct na ontvangst, en later als herinnering?
Dit wil ik dan uitzetten als het kan.
Nooit last van gehad. En ik heb mijn fair share wel gehad qua toestel-defecten. Maar ga er gewoon mee naar je reseller.quote:* Dit zal wel onder garantie vallen, maar mijn beeld kantelt soms niet meer mee als ik telefoon draai. Ook niet als ik hard schud. Ik moet hem echt opnieuw opstarten en dan doet hij het weer.
Meer mensen hier last van?
Een alternatieve player installeren. Ik heb zelf AnyPlayer, maar AVPlayer of anderen doen het net zo goed. Dan kun je in iTunes direct videobestanden toevoegen en zonder problemen afspelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:01 schreef -tape- het volgende:
Ik zoek eigenlijk een manier om .avi bestanden op mijn iPhone te zetten. Ik heb al geprobeerd ze te extracten (Quicktime Pro) van .avi naar iPhone bestand maar dan wordt het een file van 2.3mb Ipv 175MB en speelt hij hem niet af.
Iemand enig idee wat de makkelijkste manier is?
Dank jequote:Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef very het volgende:
[..]
Dat kan.
Settings -> Notifications ->Messages -> Show Preview on/off
[..]
Ook dat kan.
Settings -> Notifications ->Messages -> Repeat Alert (Never)
[..]
Nooit last van gehad. En ik heb mijn fair share wel gehad qua toestel-defecten. Maar ga er gewoon mee naar je reseller.
Handbrake.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef -tape- het volgende:
Handig, alleen krijg ik mijn .avi bestanden niet in i-TunesEnig idee hoe ik dat ga doen? Heb al wat programma's geprobeerd, maar omdat mijn quicktime player de bestanden niet af kan spelen, kunnen ze ook niet worden toegevoegd aan i-Tunes.
Ik had dat met T-Mobile in combi met iPhone.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een probleem die ik ook al met mijn 3GS had.
Veel mensen zeggen: "Wat klink je ver weg" of "ik hoor je bijna niet"
Hoe kan dat nou? Nu heb ik een 4S en het zelfde probleem?
In itunes bij je iphone naar applicaties gaan. Dan naar beneden scrollen en dan krijg je een overzicht van de applicaties waarbij je bestanden toe kunt voegen. Als je zo'n player hebt, staat die er tussen, en kun je gewoon op "bestanden toevoegen" klikken om bestanden toe te voegen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef -tape- het volgende:
Handig, alleen krijg ik mijn .avi bestanden niet in i-TunesEnig idee hoe ik dat ga doen? Heb al wat programma's geprobeerd, maar omdat mijn quicktime player de bestanden niet af kan spelen, kunnen ze ook niet worden toegevoegd aan i-Tunes.
Of via een app (zonder te hoeven converten).quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef -tape- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |