Ik heb hem al en weinig batt problemen tot nu toe.quote:Op zondag 6 november 2011 15:08 schreef Agiath het volgende:
Leuk, weer een topic vol met tijden en percentages
Apple komt in dit topic met een update hoorquote:Op zondag 6 november 2011 15:08 schreef Agiath het volgende:
Leuk, weer een topic vol met tijden en percentages
Ja, ik zag het inderdaad. Met layar etc komt dat icoontje er ook. Nu heb ik eindelijk de dots connected. Ooit, ooit word ook ik digislim!quote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef matthijst het volgende:
Die GPS bende: check ff bij locatieinstellingen, en dan onderin menuutje geavanceerd ofzo, daar staan wat systeemdingen die ook locatievoorzieningen gebruiken...
Bij verlengen krijg je bij T-mobile de eerste 3 maanden gratis toch? Denk niet dat een ander daar tegenop kan.quote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Champy het volgende:
Ik kom in aanmerking voor verlenging van m'n abo bij T-mobile, wil van m'n 3GS naar een 4S 16gb. Kan ik die dan gewoon het beste, met verlenging, bestellen via tmobile zelf of zijn er goedkopere aanbieders voor de combi tmobile en 16gb 4s?
Ik ben naar de Phonehouse gegaan voor dezelfde verlenging. Voor het geld maakte het niet uit en de 3 maanden gratis verlenging kreeg ik daar ookquote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Champy het volgende:
Ik kom in aanmerking voor verlenging van m'n abo bij T-mobile, wil van m'n 3GS naar een 4S 16gb. Kan ik die dan gewoon het beste, met verlenging, bestellen via tmobile zelf of zijn er goedkopere aanbieders voor de combi tmobile en 16gb 4s?
Telfort 4 maanden gratisquote:Op zondag 6 november 2011 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij verlengen krijg je bij T-mobile de eerste 3 maanden gratis toch? Denk niet dat een ander daar tegenop kan.
Maar Champy wil de combi T-mobile en iPhonequote:
In het vorige topic niet dus ik denk dat hij gewoon niet zo handig is met taal.quote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar Champy wil de combi T-mobile en iPhone
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het vorige topic niet dus ik denk dat hij gewoon niet zo handig is met taal.
Dat was toch helemaal niet nodig bij Apple-shit?quote:Op zondag 6 november 2011 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik zag het inderdaad. Met layar etc komt dat icoontje er ook. Nu heb ik eindelijk de dots connected. Ooit, ooit word ook ik digislim!
Hee, jij was toch net in dat andere iPhone topic? Kan je niet een vervolg topic maken, er was juist een goede discussie op gang gekomenquote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet nodig bij Apple-shit?
Mijn nieuwsgierigheid wordt niet alleen door noodzaak gewekt.quote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat was toch helemaal niet nodig bij Apple-shit?
Nee dat wordt geloof ik niet gewaardeerd. Toch jammer, want een apple vs android-topic is altijd vermakelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Hee, jij was toch net in dat andere iPhone topic? Kan je niet een vervolg topic maken, er was juist een goede discussie op gang gekomen
Jammer ja. Eigenlijk zou er een soort van algemeen Apple vs Android vs Windows Phone topic ofzo moeten zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat wordt geloof ik niet gewaardeerd. Toch jammer, want een apple vs android-topic is altijd vermakelijk.
Zulke topics ontsporen vrijwel direct. In KLB worden zulke topics meestal wel getolereerd, zolang je maar geen deel 2 gaat aanmaken. Check de history van retorbrapi maar eens. En speaking of which, waar hangt die tegenwoordig uit?quote:Op zondag 6 november 2011 16:29 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Jammer ja. Eigenlijk zou er een soort van algemeen Apple vs Android vs Windows Phone topic ofzo moeten zijn.
Die spreek je net aan. Du'h.quote:Op zondag 6 november 2011 17:39 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Zulke topics ontsporen vrijwel direct. In KLB worden zulke topics meestal wel getolereerd, zolang je maar geen deel 2 gaat aanmaken. Check de history van retorbrapi maar eens. En speaking of which, waar hangt die tegenwoordig uit?
Je kunt ook 8 maanden 50% korting krijgen bij Vodafone. Ook een hele nette actie. Zie hier: http://www.algebeld.nl/in(...)0&DataBundel=0&Orderquote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En Telfort gebruikt het superieure KPN Netwerk!
Misschien met zondag?quote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef Estolan het volgende:
Activeren gaat neem ik aan bij knp ook online, dus zou niks met kantoortijden te maken hebben
Activeren van je iPhone heeft toch niks met het activeren van je SIM-kaart te makenquote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef Estolan het volgende:
Activeren gaat neem ik aan bij knp ook online, dus zou niks met kantoortijden te maken hebben
Denk eerder iets met de pc aan de handquote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef nils7 het volgende:
Vriendin van me heeft problemen met haar itunes syncen.
Het lijkt erop dat de nieuwe 10.5 om een internet connectie vraagt en zo heel de computer op vast loopt.
Browsen lukt niet en op het syncen slaat ie ook op vast.
Iemand enig idee?
Ja, zit een andere vibrator in, kleiner en met andere techniek. Kijk maar op iFixit.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Estolan het volgende:
Trouwens
Is de trilfunctie anders bij de 4S vergeleken met de 4 en 3GS?
Hij klinkt/voelt anders
Dit hoefde ik niet hoor?quote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef Estolan het volgende:
Bij tmobile moet je eerst je micro-sim via inet activeren, dan in je toestel plaatsen en dan toestel instellen
Mijn nieuwe sim werd bij de Phonehouse geactiveerdquote:Op maandag 7 november 2011 07:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit hoefde ik niet hoor?
Vorige week de 4s gehaald en bij thuis komst sim erin gedaan en aangezet. Simcode ingevuld en toen iphone geactiveerd. Na dat gedaan te hebben kon ik al bellen, dat was 25-30 minuten nadat ik het gekocht had.
Heb em ook daar gekocht, zou best kunnen dat de verkoper dat zelf heeft gedaan. Maar zo zou het ook moeten lijkt me.quote:Op maandag 7 november 2011 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sim werd bij de Phonehouse geactiveerd
Kut service, daarom koop ik zga nooit meer iets in een winkelquote:Op maandag 7 november 2011 11:14 schreef -tape- het volgende:
Heb contact gehad met de klantenservice, de Phonehouse heeft hem gewoon nog niet geactiveerdZal dus nu moeten wachten tot 13:00 voordat de Phonehouse opengaat om eindelijk mijn iPhone te kunnen gebruiken. Gelukkig deed mijn WiFi het thuis wel, anders was het helemaal zuur geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |