dat is ook weer waarquote:Op zondag 6 november 2011 15:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, je zal er 500euro op gooien![]()
zo gek ben ik niet.
Huiliequote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ajax krijgt weinig sympathie, dat probeerde ik ook duidelijk te maken. En ik heb ook gezegd waarom dat zo is. Maar ik vind het wel echt belachelijk dat jij denkt dat het niet de KNVB maar de KNJB is. Nu bewijs je alleen maar weer mijn punt dat de haat groter is. Andere clubsupporters moeten altijd zoeken om Ajax zwart te maken. KNJBHoe kom je erop.
Die term is echt niet zomaar uit de lucht komen vallen hoor!! Als Ajax op een normale manier zijn wedstrijden zou winnen zonder hulp van buitenaf en de media (hilversum=ajax) niet telkens met een roze bril op een verslaggeving doet zou Ajax op veel meer sympathie kunnen rekenen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ajax krijgt weinig sympathie, dat probeerde ik ook duidelijk te maken. En ik heb ook gezegd waarom dat zo is. Maar ik vind het wel echt belachelijk dat jij denkt dat het niet de KNVB maar de KNJB is. Nu bewijs je alleen maar weer mijn punt dat de haat groter is. Andere clubsupporters moeten altijd zoeken om Ajax zwart te maken. KNJBHoe kom je erop.
Twente gaat gewoon winnen, PSV faalt meestal als Ajax dat ook heeft gedaan.quote:
"Al"? Goal viel pas in de 40e minuutquote:
Daarstraks waren de meeste Ajacieden ook overtuigd van een overwinning...quote:Op zondag 6 november 2011 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is nog niet afgelopen, die van Normaal komt er dadelijk in en maakt een hattrick!
Was bezig met m'n vrouw te helpen met de afwasquote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Al"? Goal viel pas in de 40e minuut
Ja duh, net als de fans van Utrecht overtuigd waren dan Utrecht zou winnen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarstraks waren de meeste Ajacieden ook overtuigd van een overwinning...
Dat doen ze altijd en daarom lees ik daar altijd overheen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarstraks waren de meeste Ajacieden ook overtuigd van een overwinning...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |