Ja maar hij zet zijn been wel tussen de bal en Sulejmani dus op de bal was het niet, maar fuck it.quote:Op zondag 6 november 2011 14:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat moment met Sulejmani was er ook geen. Nilsson ging op de bal staan en vervolgens loopt Sulejmani tegen zijn been op.
commentator vond van wel.quote:Op zondag 6 november 2011 14:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat moment met Sulejmani was er ook geen. Nilsson ging op de bal staan en vervolgens loopt Sulejmani tegen zijn been op.
Preciesquote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef OmniRocket het volgende:
1-1 gelijk tegen Feyenoord, eigenlijk moeten verliezen
2-4 tegen Roda uit
0-4 Roda uit
4-0 Zagreb thuis
Ajax: "Het lek is boven, we spelen goed"
BAM 6-4
Omdat de mods hier totaal niet optreden tegen dat getroll van jullie. Maar veel succes met die kansloze 6-4 van jullie. Dat kun je met praatjes niet goed lullen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo triest met je gevoelige zieltje, gister zag jij de trolls ook vliegen terwijl er niks aan de hand was
Isie verdediger?quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax gaat Hiddink halen als Turkije wordt uitgeschakeld.
Huh?quote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
Als PSV nu punten gaat verspelen word ik echt boos
Juist wel. Utrecht heeft bewust niet in 89ste minuut gewisseld maar pas nadat de blessuretijd is vastgesteld. Dan mag een scheids nl. geen tijd voor bijtellen in blessuretijd!!! (ik ben er nu ook klaar meequote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gast, je weet gewoon geen fuck van de spelregels en scheidsrechters-instructies, zoveel is inmiddels wel duidelijk. Ik ben klaar met deze non-discussie
Haha, heerlijkquote:Op zondag 6 november 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe meer punten ze uit lopen op de juden hoe beter.
Dan blijven wij op 8quote:
Gast, als PSV punten laat liggen steek in het Philips Stadion in de fikquote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
Als PSV nu punten gaat verspelen word ik echt boos
12 wedstrijden 20 tegendoelpuntenquote:Op zondag 6 november 2011 14:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ajax heeft op 6 clubs na de meeste tegendoelpunten
Als Psv wint verdwijnen ook Feyenoord hun kansen op het kampioenschap hoor!, oh wacht hihihihi. Stop met trollen Caland straks word ik nog verdrietigquote:Op zondag 6 november 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe meer punten ze uit lopen op de juden hoe beter.
En ja ik weet waar die staat voor je grappen gaat maken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, als PSV punten laat liggen steek in het Philips Stadion in de fik
Ah. Toch maar die tom tom aangeschaft?quote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ja ik weet waar die staat voor je grappen gaat maken.
ff quoten.quote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, als PSV punten laat liggen steek in het Philips Stadion in de fik
Ja droom verder, en ik blijf bij me eerste post want er was niks aan de hand.quote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat de mods hier totaal niet optreden tegen dat getroll van jullie. Maar veel succes met die kansloze 6-4 van jullie. Dat kun je met praatjes niet goed lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |