dat is ook weer waarquote:Op zondag 6 november 2011 15:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, je zal er 500euro op gooien![]()
zo gek ben ik niet.
Huiliequote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ajax krijgt weinig sympathie, dat probeerde ik ook duidelijk te maken. En ik heb ook gezegd waarom dat zo is. Maar ik vind het wel echt belachelijk dat jij denkt dat het niet de KNVB maar de KNJB is. Nu bewijs je alleen maar weer mijn punt dat de haat groter is. Andere clubsupporters moeten altijd zoeken om Ajax zwart te maken. KNJBHoe kom je erop.
Die term is echt niet zomaar uit de lucht komen vallen hoor!! Als Ajax op een normale manier zijn wedstrijden zou winnen zonder hulp van buitenaf en de media (hilversum=ajax) niet telkens met een roze bril op een verslaggeving doet zou Ajax op veel meer sympathie kunnen rekenen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ajax krijgt weinig sympathie, dat probeerde ik ook duidelijk te maken. En ik heb ook gezegd waarom dat zo is. Maar ik vind het wel echt belachelijk dat jij denkt dat het niet de KNVB maar de KNJB is. Nu bewijs je alleen maar weer mijn punt dat de haat groter is. Andere clubsupporters moeten altijd zoeken om Ajax zwart te maken. KNJBHoe kom je erop.
Twente gaat gewoon winnen, PSV faalt meestal als Ajax dat ook heeft gedaan.quote:
"Al"? Goal viel pas in de 40e minuutquote:
Daarstraks waren de meeste Ajacieden ook overtuigd van een overwinning...quote:Op zondag 6 november 2011 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is nog niet afgelopen, die van Normaal komt er dadelijk in en maakt een hattrick!
Was bezig met m'n vrouw te helpen met de afwasquote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Al"? Goal viel pas in de 40e minuut
Ja duh, net als de fans van Utrecht overtuigd waren dan Utrecht zou winnen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarstraks waren de meeste Ajacieden ook overtuigd van een overwinning...
Dat doen ze altijd en daarom lees ik daar altijd overheen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarstraks waren de meeste Ajacieden ook overtuigd van een overwinning...
Jan Mulder voorop met z'n Bulykin.quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef eight het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd en daarom lees ik daar altijd overheen.
Tegen Real gaan ze ook uit van minimaal gelijk, waarschijnlijk winst
Die zal gewoon meedoen?quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben benieuwd wie Stroot gaat vervangen.
De nummer 5 krijgt ook te veel aandachtquote:Op zondag 6 november 2011 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Teletekst wijdt er 3 subpagina's aan!
Dat is normaal alleen bij toppers en klassiekers zo.
Ja, gaan ze weer over Ajax lullen 50 minuten langquote:Op zondag 6 november 2011 15:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De nummer 5 krijgt ook te veel aandachtkansloos.. bespottelijk is het!
Vanavond studio voetbal weer studio ajax ze dachten dat het lek boven was.. maar..
In plaats van FC Barcelona, Real Madrid, Bayern München, Premier League, Messi...quote:Op zondag 6 november 2011 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, gaan ze weer over Ajax lullen 50 minuten lang
Als je wint heb je fans, rijen dik, echte fans... dus maar over AZ praten?quote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef RvLaak het volgende:
Waarom hebben ze het over AZ op EL1? Is toch normaal dat ze in de rust van de 2e wedstrijd de eerste bespreken op zondagen?
Ach, wat dat betreft is hij de perfecte Ajax trainer. Kijkt met dezelfde wereldvreemde beeld naar de wedstrijdenquote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef inZanity het volgende:
De Boer heeft weer eens een andere wedstrijd gezien
De Boer: schande dat we hier hebben verloren
Frank de Boer noemde het voor de camera van Eredivisie Live een 'schande dat we hier hebben verloren.' "Ik heb het gevoel dat we tien keer beter waren dan FC Utrecht, maar je staat gewoon met lege handen. Dit was echt een knotsgekke wedstrijd. We domineerden alleen maar. Zij kregen door heel opportunistisch spel hun kansen.
"Voor rust zet je het recht en kom je op 2-3. Dan weet je dat ze er vol voor zullen gaan in het eerste kwartier na rust. Dan doen wij heel knullige dingen. We waren gewoon niet attent genoeg verdedigend. Alsnog heb je dan genoeg tijd om het recht te zetten en we hebben daar ook de kansen voor gehad. We stonden gewoon goed, konden steeds de vrije man vinden. Maar uiteindelijk sta je gewoon met lege handen."
No way?quote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer noemde het voor de camera van Eredivisie Live een 'schande dat we hier hebben verloren.' "Ik heb het gevoel dat we tien keer beter waren dan FC Utrecht, maar je staat gewoon met lege handen.
Tijd voor een nieuwe trainer, Rijkaard??quote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer noemde het voor de camera van Eredivisie Live een 'schande dat we hier hebben verloren.' "Ik heb het gevoel dat we tien keer beter waren dan FC Utrecht, maar je staat gewoon met lege handen. Dit was echt een knotsgekke wedstrijd. We domineerden alleen maar. Zij kregen door heel opportunistisch spel hun kansen.
"Voor rust zet je het recht en kom je op 2-3. Dan weet je dat ze er vol voor zullen gaan in het eerste kwartier na rust. Dan doen wij heel knullige dingen. We waren gewoon niet attent genoeg verdedigend. Alsnog heb je dan genoeg tijd om het recht te zetten en we hebben daar ook de kansen voor gehad. We stonden gewoon goed, konden steeds de vrije man vinden. Maar uiteindelijk sta je gewoon met lege handen."
Ik vond beide clubs wel gelijkwaardig, alleen de verdediging zat te knooien van Ajaxquote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef inZanity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |