Kreeg lekker de ruimte ook daarquote:
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik hoef alleen maar de gisteravond laat gemaakte 5 liter linzensoep straks op te warmen.
* krakkemieke golfer kommetje voorhoudtquote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?
Dat is ook precies wat ik ook net al bedacht.quote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?
Jij moet kibbesoep, want jij moet nog aansterken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke golfer kommetje voorhoudt
Hihi, kibbesoep!quote:Op zondag 6 november 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij moet kibbesoep, want jij moet nog aansterken.
En je hebt nog wel een nieuwe!quote:Op zondag 6 november 2011 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was ff leuk in het bos. Er waren heeeel veel hondjes en Sam heeft warempel echt leuk gespeeld, hij leek wel sociaal![]()
Alleen dankzij mijn verbluffende mobiele communicatie skillswas het wandelen zonder collega.. Volgende week in de herkansing
Handige Harryquote:Op zondag 6 november 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja, het ligt dan ook niet aan het toestel
Leuk om te zien. Hij rijdt al beter dan ik had verwacht. Eind van het seizoen knalt hij iedereen er weer af volgens mij.quote:
Hoe eens op met dat gezeur over voetbalquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Hoe eens op met dat gezeur over schaatsen
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik hoef alleen maar de gisteravond laat gemaakte 5 liter linzensoep straks op te warmen.
Lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!
Kan ook zonder, en dan serveren met rijst en/of tortilla'squote:
Toch al beslistquote:
Laat je niet slachten, he?quote:
Paprika vinkooknielkkerniequote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ook zonder, en dan serveren met rijst en/of tortilla'sGewoon lekker veel paprika en mais er door doen
Ik doe zelf altijd maar een klein beetje bonen.. moet niet te overheersend worden wmb.
Jawel ik eet het wel, ik eet alles, maar het heeft niet mijn voorkeurquote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]tss lastige eter
![]()
Ook niet als het ergens helemaal doorheen zit??
Ah ok..quote:Op zondag 6 november 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel ik eet het wel, ik eet alles, maar het heeft niet mijn voorkeur
Rauwe paprika vind ik lekkerderder dan gebakken/gekookte.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok..
Maar ja, chili con carne maar sans bonen en paprika.. dan blijft er niet zo heel veel over
Neequote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok..
Maar ja, chili con carne maar sans bonen en paprika.. dan blijft er niet zo heel veel over
Goed invriesvoer voor de carb-behoevende hardwerker.quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!
quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe eens op met dat gezeur over sport
Rundergehakt en uiquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok..
Omdat je teveel bewaart en omdat instanties graag laten zien dat ze belangrijk zijnquote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Vork het volgende:
Waarom heb ik zoveel troep en waarom sturen al die instanties mij ook altijd weer zoveel troep toe.
Denk je dat het beter wordt komend jaar?quote:Op zondag 6 november 2011 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ben nu bezig met het jaarplan maareh....of ik ff een evaluatie van afgelopen jaar wil schrijvenMet kerngetallen......
Uhm...... 5 applicatiebeheerders en een manager versleten, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel tickets, veeeeeeeeeeeeeeel problemen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onrust
Leuke uitdaging dusquote:Op zondag 6 november 2011 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ben nu bezig met het jaarplan maareh....of ik ff een evaluatie van afgelopen jaar wil schrijvenMet kerngetallen......
Uhm...... 5 applicatiebeheerders en een manager versleten, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel tickets, veeeeeeeeeeeeeeel problemen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onrust
quote:Op zondag 6 november 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Denk je dat het beter wordt komend jaar?
Nope. Dat wordt een gesprekspuntje bij mijn evaluatie komende maandenquote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke uitdaging dus
Word je er ook al naar betaald?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaag in de woonkamer geslapen, want Ross wilde me niet in zijn bed hebben. Toen ik vanmorgen naast hem wilde kruipen keek hij me aan en zei enigszins verward kijkend: 'what the fuck?' dus ik zei iets over opschuiven en dat ik ook graag wilde slapen. Hij begon over zijn bed en waarom ik er in wilde en toen zei ik'because I'm your girlfriend' Hij keek me aan met grote bange ogen en zei heel duidelijk 'No, you're not!'
Kreeg hem niet echt wakker, heb dus maar een logeermatras in de woonkamer gesleept
Nou, hij praat al sinds ik hem ken vrij duidelijk in zijn slaap, maar eigenlijk zelden incl interactie met mij. Dit slaapdenomeen is best eng, want mensen hebben hun partner verwond/verkracht/vermoord in dit soort slaapstadiaquote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is wel heel extreem!!
Rossi
Die heeft wel wat goed te maken
![]()
Oh, dat zou toch wel zonde zijn.. als hij je vermoord..quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij praat al sinds ik hem ken vrij duidelijk in zijn slaap, maar eigenlijk zelden incl interactie met mij. Dit slaapdenomeen is best eng, want mensen hebben hun partner verwond/verkracht/vermoord in dit soort slaapstadia(en niet veroordeeld wegens (terecht) ontoerekeningsvatbaar)
Ja daar heb ik wel eens van gehoord!quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij praat al sinds ik hem ken vrij duidelijk in zijn slaap, maar eigenlijk zelden incl interactie met mij. Dit slaapdenomeen is best eng, want mensen hebben hun partner verwond/verkracht/vermoord in dit soort slaapstadia(en niet veroordeeld wegens (terecht) ontoerekeningsvatbaar)
Oei!quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan staat er dus in ieder geval ergens gedocumenteerd dat al slapend wakker lijken redelijk vaak bij hem voorkwamquote:Op zondag 6 november 2011 17:35 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat zou toch wel zonde zijn.. als hij je vermoord..
quote:Op zondag 6 november 2011 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Kon ook totaal geen contact krijgen; hij leek me vooral bang en verward. Zei net nog dat ik het maar een lousy faalreactie vond als er echt een vreemde naakte vrouw naast hem wilde kruipen
quote:Op zondag 6 november 2011 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Kon ook totaal geen contact krijgen; hij leek me vooral bang en verward. Zei net nog dat ik het maar een lousy faalreactie vond als er echt een vreemde naakte vrouw naast hem wilde kruipen
Ik zou het zó niet leuk vinden als Isa deaud zou gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 17:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat zou toch wel zonde zijn.. als hij je vermoord..
Heul niet leuk.quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou het zó niet leuk vinden als Isa deaud zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat klopt, maar eenmaal gedocumenteerd heb ik er ook geen omkijken meer naar. Het zijn vooral de belastingdienst en Duo die zoveel rommel toesturen. Verzekeraars overigens ook, daarvan kun je meeste zondermeer wegmikken.quote:Op zondag 6 november 2011 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat je teveel bewaart en omdat instanties graag laten zien dat ze belangrijk zijnOVerigens vind ik het heel herkenbaar hoor. Ik heb hier een plank van 80cm met een stapel van zeker 40 cm met "belangrijke papieren"
Ik moet ze nog uitzoeken
quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je dat ik daar van zou denken
*rimshot*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ja. Ik had zin in iets relatief simpels en oostersquote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah toch de optie met de 5kruiden proberen? Is erg lekker hoor!!![]()
Nou.. de enige keer dat ik het gemaakt heb was in Bretagne bij de tent. Nu heb ik wel een oventje voor op de Coleman, maar heb het toen gewoon in de pan gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik had zin in iets relatief simpels en oostersMoet de eend ook nog de oven in bij jou?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. de enige keer dat ik het gemaakt heb was in Bretagne bij de tent. Nu heb ik wel een oventje voor op de Coleman, maar heb het toen gewoon in de pan gedaanGing prima
quote:'Het Geluid' van Q-music is vanmiddag geraden. Om 15:40 uur wist Mario Ploeger uit Renkum dat het 'een telefoon in een beschermhoesje klikken' was. De Jury van Het Geluid keurde dit goed en hij won 63.500 euro.
Niet eerder liep het bedrag voor Het Geluid zo hoog op. Kristel en Jeroen zullen morgenochtend tussen 08:00 en 09:00 uur, tijdens de Goeiemorgenshow, de cheque officieel overhandigen aan Mario.
Alweer één die ik moet namaken dusquote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
damn
wat is stifado toch lekker!! Die gaat ook op facebook
zeer de moeite waard om te delen
The Sunny Side of Cookingquote:Op zondag 6 november 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alweer één die ik moet namaken dusWanneer komt je kookboek uit?
Nja, als het echt allemaal zelf bedachte gerechten waren dan kon ik er wat mee.. helaas ben ik niet zo origineelquote:Op zondag 6 november 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alweer één die ik moet namaken dusWanneer komt je kookboek uit?
Me gusta!quote:
Wat noem jij rotzooi dan? Ik gooide mijn pizza's vroeger ook helemaal vol, maar dan met tomaat, paprika, ui en dergelijke.quote:Op zondag 6 november 2011 18:25 schreef Sarabi het volgende:
Dat lijkt me best eng Isa!
Hier staan er weer pizza's in de oven
Kan er alleen niet over uit hoeveel rotzooi mijn vriend er altijd op gooit
Anders had je het wel gewetenquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nou ik heb dat hoesje ook maar bij mij klinkt ie anders
tot zo ver ehm.. apart maar niet heel veel of vreemd..quote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken dit had mijn vriend op zijn pizza:
Oude kaas
Camembert
Salami
Kip
Champignons
Maar dit?quote:Met tomatensaus en satesaus
Zou ook meer mijn keuze zijn, al mogen die champies er ook nog wel bij! Lekker!quote:Ik had salami & camembert
En tomatensaus natuurlijk
Satesausquote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken dit had mijn vriend op zijn pizza:
Oude kaas
Camembert
Salami
Kip
Champignons
Met tomatensaus en satesaus
Dus echt te veel
Ik had salami & camembert
En tomatensaus natuurlijk
Vooral dat ik hem niet wakker kon krijgen (geen drastische poging gedaan hoor) vond ik engquote:Op zondag 6 november 2011 19:16 schreef MissHobje het volgende:
Isa!!!! wel een beetje naar dat nachtelijke slaap gebeuren
Ja, kijk er echt naar uitquote:Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
nog ff volhouden meis, dan ben je er van af, van al dat stomme schoolgedoe.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:26 schreef LieLie het volgende:
Heb voor 35 euro twee haarproducten besteld dit weekend, beetje een troostaankoop
maar wel een fijne kwast om het sop te verdelen. en hoe langer je de kwast gebruikt hoe prettiger deze wordt.quote:Op zondag 6 november 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Lukt het nog een beetje met je haar, LieLie?
Had een scheerkwast besteld van dassenhaar voor mezelf, maar na een beetje experimenteren ben ik erachter gekomen dat haarconditioner het beste scheerresultaat geeft.
Ben even weer met een boost bezigquote:Op zondag 6 november 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Lukt het nog een beetje met je haar, LieLie?
Had een scheerkwast besteld van dassenhaar voor mezelf, maar na een beetje experimenteren ben ik erachter gekomen dat haarconditioner het beste scheerresultaat geeft.
Ik denk eigenlijk niet dat zeep het juiste smeermiddel is voor scheren. Vroeger werd zeep gebruikt omdat er niets anders was, maar inmiddels zijn er veel meer andere spullen beschikbaar.quote:Op zondag 6 november 2011 19:39 schreef z80 het volgende:
[..]
maar wel een fijne kwast om het sop te verdelen. en hoe langer je de kwast gebruikt hoe prettiger deze wordt.
Wat is CO-wassenquote:Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ben even weer met een boost bezig
Had er de laatste maanden niet echt veel aan gedaan. Gewoon CO-wassen, wat ik al langer deed.
Deze week kokosvet opgehaald, geeft echt een boost! En vandaag weer met gel laten drogen, dus de krul zit er weer aardig in. Maar nog wel aardig wat pluis. Dus flink voeden de komende tijd, zeker met het koude weer en de verwarming aan
Aha, je behoud dus een klein olielaagje om je haren en dan conditioner eroverheenquote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Met alleen conditioner.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Mwjah. Niet helemaal. Bij aansnijden was-ie toch een tikkie te rood naar mijn zin, dus ik heb hem in wat kleinere stukjes nog ff door de hapjespan heengehaald. Maar die kruiden waren een succesquote:
Geen sulfaten en siliconen in elk geval.quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, je behoud dus een klein olielaagje om je haren en dan conditioner eroverheen
maar ook de haarconditioner kun je met de kwast beter inwrijven dan met de handen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat zeep het juiste smeermiddel is voor scheren. Vroeger werd zeep gebruikt omdat er niets anders was, maar inmiddels zijn er veel meer andere spullen beschikbaar.
Er zijn tientallen soorten sulfaten en siliconen, is het niet diskriminaasie om ze allemaal op een hoop te gooien ipv eventuele rotte?quote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen sulfaten en siliconen in elk geval.
Je mist alleen wat exfolierende werking als je het met de hand doet, maar ik exfolieer al met beta hydroxy zuren.quote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
maar ook de haarconditioner kun je met de kwast beter inwrijven dan met de handen.
de scheergel die ik een tijdje gebruik heb smeerde ik ook altijd met de kwast uit. dit gaf een beter gevoel dan de gel met de hand opbrengen.
Ach, it works for mequote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zijn tientallen soorten sulfaten en siliconen, is het niet diskriminaasie om ze allemaal op een hoop te gooien ipv eventuele rotte?
Bij mij is het ook een stuk beter ja!quote:Op zondag 6 november 2011 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben wel blij dat bij mij het vele haaruitval nu over lijkt, het is nu weer een normale hoeveelheid. En mijn krullen zijn vandaag ook weer terug
Hmmm....thee. Goed planquote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, flinke bak thee, best trek in iets zoets nogdat heb ik nou nooit.. maar goed, heb dan ook niets in huis, dus pech gehad
Na de thee als ik dan nog zin in iets heb kan ik altijd nog een appeltje of sinaasappeltje pakken
Als je het management gelul vindt, waarom schrijf je dan niet gewoon iets nuttigsquote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boel management-gelul. Ben benieuwd of de directie morgen onder de indruk is
Hij moet eerst ff een vloertje leggenquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je het management gelul vindt, waarom schrijf je dan niet gewoon iets nuttigs
quote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij moet eerst ff een vloertje leggen
Vergeet de piketpaaltjes nietquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij moet eerst ff een vloertje leggen
Het is nuttig, maar ik heb zo'n hekel aan evaluatiesquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je het management gelul vindt, waarom schrijf je dan niet gewoon iets nuttigs
Denk dat ik er zeker 5 al hebquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef TAV74 het volgende:
Inzetten op committent door de mensen een stukje ICT-context mee te geven levert ongetwijfeld een win-win situatie op waarin medewerkers zich kunnen concentreren op hun core business en targetsDeze integrale aanpak zal de pro-activiteit ook ten goede komen waardoor de 9 tot 5 mentaliteit weg gemanaged kan worden. Appeltje-eitje.
Heldquote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef TAV74 het volgende:
Inzetten op committent door de mensen een stukje ICT-context mee te geven levert ongetwijfeld een win-win situatie op waarin medewerkers zich kunnen concentreren op hun core business en targetsDeze integrale aanpak zal de pro-activiteit ook ten goede komen waardoor de 9 tot 5 mentaliteit weg gemanaged kan worden. Appeltje-eitje.
Als we dit met een helicopter-view bekijken, kunnen we hieruit kristaliseren dat we met PdeHoog de Human Resource Opportunity hebben om dit te bewerkstelligen. P's proactieve, integrale aanpak maakt dat we het hele gebeuren kunnen finetunen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef TAV74 het volgende:
Dat zou teveel zelfverheerlijking wordenquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als we dit met een helicopter-view bekijken, kunnen we hieruit kristaliseren dat we met PdeHoog de Human Resource Opportunity hebben om dit te bewerkstelligen. P's proactieve, integrale aanpak maakt dat we het hele gebeuren kunnen finetunen.
Je kunt schrijven wat je wilt, er is altijd wel iemand die er een betekenis bij bedenkt die ergens op lijkt te slaanquote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeldZoiets staat er idd in
Maar dan net ff normaal geformuleerd
Eigenlijk komt het eropneer dat ze een beetje zelfredzaamheid moeten krijgen en niet een whopping 2000 incidenten op jaarbasis bij ons neer moeten leggen
?quote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor ene H. een interimmer die zo tegen je praatte
quote:
Zo ongeveer dusquote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef TAV74 het volgende:
Inzetten op committent door de mensen een stukje ICT-context mee te geven levert ongetwijfeld een win-win situatie op waarin medewerkers zich kunnen concentreren op hun core business en targetsDeze integrale aanpak zal leiden tot meer commitment en zal hiermee de pro-activiteit ook ten goede komen waardoor de 9 tot 5 mentaliteit weg gemanaged kan worden. Appeltje-eitje.
Met dat soort gewauwel ben ik echt heel snel klaar. Ik ben altijd vrij relaxed op mijn werk, maar bij dit soort onzin kan ik echt onaangenaam scherp worden.quote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor ene H. een interimmer die zo tegen je praatte
....dan verschuil je je dus lekker achter die holle frasen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef TAV74 het volgende:
Aan een beetje managementtaal ontkom je niet, maar als je gewoon zelf niet meer weet waar je het over hebt....
Ik ben er echt zo allergisch voor, leer gewoon een vakquote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
....dan verschuil je je dus lekker achter die holle frasen.
Kan je lekker met z'n allen 'brainstormsessies' houden in een Bloemendaalse strandtent en een hele dag met dit soort geleuter tegen elkaar kletsen.
Of komt dit iemand te bekend voor?
Ben bang dat het niet veel zal uitmaken voor Griekenland en de rest van Europa.quote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
Griekenlandupdate: Papandreou =. Er komt een regering van nationale eenheid.
Gevolg in J&J taal, oh grote Borisz?quote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
Griekenlandupdate: Papandreou =. Er komt een regering van nationale eenheid.
Er komen echt flinke bakken onzin uit de printers rollen, heb er ooit wel eens aan gedacht quotes te gaan verzamelen. Moet ik toch eens echt gaan doen denk ik, wordt wel publiceerbaarquote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou mezelf echt door m'n kop knallen als ik zulke rapporten zou schrijven.
Tenzij ik bakken met geld daarmee zou verdienen
Er komt een regering waarin meerdere partijen zitten. Zonder Papandreou als MP. Nieuwe verkiezingen volgen na goedkeuring van het reddingsplan door het parlement.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gevolg in J&J taal, oh grote Borisz?
Ik voorzie nieuwe onderhandelingenquote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Er komt een regering waarin meerdere partijen zitten. Zonder Papandreou als MP. Nieuwe verkiezingen volgen na goedkeuring van het reddingsplan door het parlement.![]()
Zie --> http://www.volkskrant.nl/(...)ieuwe-regering.dhtml
Inzetten op committent door de mensen een stukje Euro-context mee te geven levert ongetwijfeld een win-win situatie op waarin burgers zich kunnen concentreren op hun core business en de Euro targetsquote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Er komt een regering waarin meerdere partijen zitten. Zonder Papandreou als MP. Nieuwe verkiezingen volgen na goedkeuring van het reddingsplan door het parlement.![]()
1) Waarom kwam hij ueberhaupt met dat referendum idee?quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed salaris, toch?quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inzetten op committent door de mensen een stukje Euro-context mee te geven levert ongetwijfeld een win-win situatie op waarin burgers zich kunnen concentreren op hun core business en de Euro targetsDeze integrale aanpak zal leiden tot meer commitment en zal hiermee de pro-activiteit jegens de euro ook ten goede komen waardoor de 9 tot 5 mentaliteit weg gemanaged kan worden. Appeltje-eitje
Wie? Grieken?quote:
Kat in het nauw maakt rare sprongen?quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1) Waarom kwam hij ueberhaupt met dat referendum idee?
quote:Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Mn verhaal voor 'de Mot' op 11 dec is klaar, net zitten voorlezen en het duurt 14 minuten
Het mag ong. tussen 15 en 20 minuten duren dus dat zit wel snor, nu nog minder voorlezen en meer vertellend... lastig
Maak een pagina met sleutelwoorden in plaats van een heel verhaal wat je voorleestquote:Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Mn verhaal voor 'de Mot' op 11 dec is klaar, net zitten voorlezen en het duurt 14 minuten
Het mag ong. tussen 15 en 20 minuten duren dus dat zit wel snor, nu nog minder voorlezen en meer vertellend... lastig
Tnx ik schoot maar 1 keer volquote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak een pagina met sleutelwoorden in plaats van een heel verhaal wat je voorleestNet alsof je een presentatie geeft zeg maar
Wel dapper dat je het doet btw
If we don't change direction soon, we'll end up where we're going.quote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....hoofdstukje Visie 2012Wat moet ik daar nu weer van maken
"Mijn visie is dat we minder lastige gebruikers hebben en daardoor beter ons werk kunnen doen
"
quote:Op zondag 6 november 2011 22:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
If we don't change direction soon, we'll end up where we're going.
Klaar
Eerst een paar keer met tekst oefenen, dan de tekst wegleggen, uit je hoofd proberen en G laten strepen in de tekst waar het 'mis' gaat. Daar de sleutelwoorden van opschrijven. Op die manier heb ik ooit een verhaal leren vertellen van ruim 20 minutenquote:Op zondag 6 november 2011 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx ik schoot maar 1 keer vol![]()
Ja die sleutelwoorden is mss wel een goed idee, ben alleen zo bang dat ik dan toch nog de helft oversla en dan wordt het zo'n raar verhaal voor die mensen.
We hebben nu beide al meegemaakt en het maakt niet heel veel uit vind ik.quote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]goed zeg!! Vertellen is wel fijner om naar te luisteren denk ik, goed oefenen
Dat kun je denk ik goed opvangen door het verhaal een aantal keer te vertellen en te oefenen zoals Sun al zeiquote:Op zondag 6 november 2011 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx ik schoot maar 1 keer vol![]()
Ja die sleutelwoorden is mss wel een goed idee, ben alleen zo bang dat ik dan toch nog de helft oversla en dan wordt het zo'n raar verhaal voor die mensen.
Oh ja dat kunnen we ook oefenen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eerst een paar keer met tekst oefenen, dan de tekst wegleggen, uit je hoofd proberen en G laten strepen in de tekst waar het 'mis' gaat. Daar de sleutelwoorden van opschrijven. Op die manier heb ik ooit een verhaal leren vertellen van ruim 20 minuten
Nja, laat ik het anders zeggen: voorlezen lijkt makkelijk, maar is nog best een kunst dat echt goed te doen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben nu beide al meegemaakt en het maakt niet heel veel uit vind ik.
Er was er eentje die een verhaal verteld maar zo zenuwachtig was en eentje die voorlas die dat heel mooi deed (ging over de oorlog en had het ook op papier omdat het echt chronologisch verteld moest worden om het goed over te kunnen brengen. net als bij mij eigenlijk. )
Nog geen 22:30quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Neem jij maar een whiskietje, dan doet g dat ook en ik een wijntje
Goed planquote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Neem jij maar een whiskietje, dan doet g dat ook en ik een wijntje
Homeland staat hier ook in de downloads jaquote:
Jah!quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Homeland staat hier ook in de downloads jaMet een toffe hoofdrolspeler: Lt. Winters
quote:Op zondag 6 november 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja van Band of BrosDie rooie
Ray is ook lekker
![]()
Ow even doorzetten, wordt steeds beter!quote:Op zondag 6 november 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jah!Die wil ik ook zien
![]()
BB komen we niet helemaal lekker in nog.. best leuk, maar het grijpt me niet echt heel enorm..
quote:Op zondag 6 november 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow even doorzetten, wordt steeds beter!
* krakkemieke wordt weer wakkerquote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Metallica - The Four Horsemen [ afbeelding ]
Die had ik niet verwachtquote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke wordt weer wakker
quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook niet, is lekker wakker worden zo.![]()
Verborgen dingen? Die zijn er niet dat ik weetquote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]doen we.. maar van die 'verborgen' dingen en zo heb ik nog niets terug gezien
Oh dacht dat er van alles was met kleuren of zo?quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verborgen dingen? Die zijn er niet dat ik weet
En Bryan Cranston speelt Walt geniaal. Vind de serie ook steeds beter worden, zeker ook de andere acteurs, die ik in het begin wat minder vond.quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Nee? Dan heb ik het ook gemist.
Wat ik boeiend vind is de transformatie van Walther en ook hoe het in dat gezin er aan toe gaat.
Hoeveel kilo papier wordt dat boekwerk van je?quote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff....nog twee paragrafen en een hoofdstuk voltikkenZwaar werk dit
Ja hij zou een emmy of zo hebben gewonnen, maar Pinkman zou hem van mij ook mogen krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:49 schreef Felagund het volgende:
En Bryan Cranston speelt Walt geniaal. Vind de serie ook steeds beter worden, zeker ook de andere acteurs, die ik in het begin wat minder vond.
Ze staan tot IJmuiden in de rijquote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staan zelfs een rij wachtenden.
Ik zit nu op 8 pagina'squote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel kilo papier wordt dat boekwerk van je?
De extra matras ligt nog in de woonkamer, ik ben nu voorbereidquote:Op zondag 6 november 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Ross alvast instructies gegeven voor morgenochtend om alweer een vreemde naakte vrouw uit ZIJN bed te schoppen?
Dat is ook wel heel erg naar zegquote:Op zondag 6 november 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ooit wel eens bijna mishandeld door een hele boze dromende g
Was best eng
Jawel. Ik wist achteraf wel dat ik gedroomd had dat ik aan het vechten was met iemand. Wist echter niet dat ik daadwerkelijk ook aan het vechten was in mijn slaap en dus B. een tik had gegeven.quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook wel heel erg naar zegOok voor g natuurlijk, maar die wist zeker ook niets meer.
Moet ze me maar niet uitlokken door naast me te slapen.quote:
klinkt goed! leuk hoorquote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Goeienavond![]()
Om maar eens met de deur in huis te vallen. Nieuw stukje muziek, wat vinden jullie ervan?
http://picosong.com/TTE/
quote:Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Mooi dat je hebt gewonnenquote:Op zondag 6 november 2011 23:47 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt goed! leuk hoor
en Isajemig, is er geen manier voor Ross om er vanaf te komen? vind hij het niet erg voor je?
en toen werd je helemaal blauw wakker?quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel. Ik wist achteraf wel dat ik gedroomd had dat ik aan het vechten was met iemand. Wist echter niet dat ik daadwerkelijk ook aan het vechten was in mijn slaap en dus B. een tik had gegeven.
Vrouwen krabben hèquote:Op zondag 6 november 2011 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
en toen werd je helemaal blauw wakker?
oh 'gelukkig' 1 keer en ik hoop dan ook dat het daarbij blijftquote:Op zondag 6 november 2011 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat je hebt gewonnen![]()
En het was hopelijk een eenmalig iets hoorNormaal praat hij wel eens in zijn slaap, maar mij aankijken en terugpraten etc is nog nooit eerder voorgekomen.
gekochtquote:¤10,00 ipv ¤20,00 - Luxe bonbons en ambachtelijke, handgemaakte chocolade van La Vie en Chocolat. Zelf uitkiezen in hartje Maastricht
Chocolaterie bruns in samenwerking met Social Deal
Heerlijke pindarotsjes... luxe bonbons met de lekkerste vulling... echte pralines... loopt het water je ook al in de mond? Stel zelf je pakket samen (600-700 gram!) uit het riante aanbod van gerenomeerd Chocolaterie Bruns. Jij kiest dus zelf welke heerlijke soorten luxe bonbons je cadeau geeft of lekker zelf gaat oppeuzelen!
Proef de allerlekkerste, handgemaakte en ambachtelijke bonbons en chocolade uit eigen atelier vervaardigd door Chocolatier Wim Bruns. Hij heeft het verwerken van de heerlijkste chocolade tot een ware kunst verheven. Je hebt nu de kans van al dit heerlijks te mogen proeven!
Ja. Nogalquote:
de voucher gekocht, binennkort ff iets uitzoeken, fiets er elke dag langs, zit er pas net, was al steeds nieuwsgierig dus leuke dealquote:Op maandag 7 november 2011 01:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eet smakelijk, lekker veel voor weinig!
Yup. En in de downloadsquote:Op maandag 7 november 2011 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Pee; Junior Masterchef Australië? Zoja, waar kun je dat zien?
ja absoluut! groupon? had dat even op mn mail maar afgezegd want hier zijn deals van niks. eigenlijk sowieso niks, kreeg meer deals van Den Haagquote:Op maandag 7 november 2011 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de voucher gekocht, binennkort ff iets uitzoeken, fiets er elke dag langs, zit er pas net, was al steeds nieuwsgierig dus leuke deal
Seizoen 2quote:Op maandag 7 november 2011 01:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap het niet maar S2 is vast geen tv-kanaal
Ja, beetje veel pijn. Straks eens de poli bellen.quote:
Aha! Vroeg weg is lekker, dan zie je nog wat daglicht. Werk ze!quote:Op maandag 7 november 2011 05:10 schreef Vork het volgende:
Pijn? Iedere nacht, of is het nu weer erger?
Ik moet zo alweer richting werk, vroeg beginnen (dan kan ik ook weer vroeg weg).
Vanmiddag bedoelde ik.quote:Op maandag 7 november 2011 05:57 schreef Vork het volgende:
Voorlopig is er nog geen daglicht te bekennen.
De specialist belt terug, dat zal wel tussen de middag worden. Ik heb geen verhoging, maar dat had ik ook niet verwacht. De plek en het soort pijn is niet veranderd. En van dat abces zo groot als een meloen had ik ook geen verhoging.quote:Op maandag 7 november 2011 09:58 schreef AnneX het volgende:
Rottig van de pijn, Krakke.
Weet je al meer? Heb je temp.verhoging?
Die rare broer speelt weer verstoppertje!
Per mail en tel.
Morgen ws.naar Rotjeknor.
Iemand te meeten daar ná 14 uur? Lein en/ of Kaas?bv.
Nee, dat was 5 jaar geleden met als resultaat een keizersnee.quote:
Ik kom niet verder dan een wasje draaien.quote:Op maandag 7 november 2011 10:14 schreef AnneX het volgende:
OK, dacht even dat ik wat gemist had.
Heb je nog plannen ter afleiding vandaag?
kGa verder met moeders belastingpapieren.
Negen -9- brieven over de Zorgtoeslag, die overigens nog steeds wordt bijgeschreven.
De brieven zijn gericht aan de Erven en condoleances ook ontvangen,
.
Dus zou je zeggen, dat BD weet dat zij is overleden.
quote:Op maandag 7 november 2011 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Best wel. Loop al een half uur met de gedachte te spelen om naar de turkse bakker te lopen
'Lelijk'quote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, beoordelingsgesprekken aan het voorbereiden. Wat gaat er toch altijd veel tijd in zitten om een beetje gefundeerd iets van iemand te vinden
Ja, zover was ik al, maar waarom vind ik hem nou zo lelijk. En wat zit er in die lucht dat maakt dat k het vind stinken.quote:
Knoflook, te weinig douchen. Dan de rootcause, geen geld voor warm water. Oplossing, ontslaan want loonsverhoging kan niet als hij zo stinkt.quote:Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, zover was ik al, maar waarom vind ik hem nou zo lelijk. En wat zit er in die lucht dat maakt dat k het vind stinken.
Lastig hoor.
Ah, thanxquote:Op maandag 7 november 2011 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Knoflook, te weinig douchen. Dan de rootcause, geen geld voor warm water. Oplossing, ontslaan want loonsverhoging kan niet als hij zo stinkt.
Zoiets?
Gelukkig dat de merel het nog deed!quote:Op maandag 7 november 2011 11:45 schreef Bluezz het volgende:
He krak wat vervelend, hopelijk heeft de arts een oplossing, misschien de pijnmeds verhogen?
En Annexx ook, ik weet van mijn oudste zus dat zij ook veel afwikkelzaken te doen heeft/had. Geen idee of de BD daar ook lastig over doet of zo, want het is al maanden stil aan die overkant
Ik dacht net hé, post? en later, alweer post? Er was wat gedoe beneden in het gangetje, loop ik naar beneden met een blije poes achter me aan.... zit er een mereltje zowat dubbelgevouwen bij de voordeur tussen mijn laarzen en een muur, arm beessie. Overal veren en poep en de blije poes floot erbij en haar naam was natuurlijk weer haas![]()
Ik heb eerst het haasje achter buiten gezet, het andere bange beestje gevangen nagekeken en voor buiten uitgezet en ze fladderde over de grond hard weg
Zet hem op FFT!quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef golfer het volgende:
Succes vanmiddag met de solli, FFT.
Ik duim voor je.
waar was jij gisteravond/nacht? heb je niet zien postenquote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef golfer het volgende:
Succes vanmiddag met de solli, FFT.
Ik duim voor je.
ik ga mn best doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |