Kreeg lekker de ruimte ook daarquote:
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik hoef alleen maar de gisteravond laat gemaakte 5 liter linzensoep straks op te warmen.
* krakkemieke golfer kommetje voorhoudtquote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?
Dat is ook precies wat ik ook net al bedacht.quote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?
Jij moet kibbesoep, want jij moet nog aansterken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke golfer kommetje voorhoudt
Hihi, kibbesoep!quote:Op zondag 6 november 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij moet kibbesoep, want jij moet nog aansterken.
En je hebt nog wel een nieuwe!quote:Op zondag 6 november 2011 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was ff leuk in het bos. Er waren heeeel veel hondjes en Sam heeft warempel echt leuk gespeeld, hij leek wel sociaal![]()
Alleen dankzij mijn verbluffende mobiele communicatie skillswas het wandelen zonder collega.. Volgende week in de herkansing
Handige Harryquote:Op zondag 6 november 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja, het ligt dan ook niet aan het toestel
Leuk om te zien. Hij rijdt al beter dan ik had verwacht. Eind van het seizoen knalt hij iedereen er weer af volgens mij.quote:
Hoe eens op met dat gezeur over voetbalquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Hoe eens op met dat gezeur over schaatsen
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik hoef alleen maar de gisteravond laat gemaakte 5 liter linzensoep straks op te warmen.
Lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!
Kan ook zonder, en dan serveren met rijst en/of tortilla'squote:
Toch al beslistquote:
Laat je niet slachten, he?quote:
Paprika vinkooknielkkerniequote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ook zonder, en dan serveren met rijst en/of tortilla'sGewoon lekker veel paprika en mais er door doen
Ik doe zelf altijd maar een klein beetje bonen.. moet niet te overheersend worden wmb.
Jawel ik eet het wel, ik eet alles, maar het heeft niet mijn voorkeurquote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]tss lastige eter
![]()
Ook niet als het ergens helemaal doorheen zit??
Ah ok..quote:Op zondag 6 november 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel ik eet het wel, ik eet alles, maar het heeft niet mijn voorkeur
Rauwe paprika vind ik lekkerderder dan gebakken/gekookte.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok..
Maar ja, chili con carne maar sans bonen en paprika.. dan blijft er niet zo heel veel over
Neequote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok..
Maar ja, chili con carne maar sans bonen en paprika.. dan blijft er niet zo heel veel over
Goed invriesvoer voor de carb-behoevende hardwerker.quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!
quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe eens op met dat gezeur over sport
Rundergehakt en uiquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok..
Omdat je teveel bewaart en omdat instanties graag laten zien dat ze belangrijk zijnquote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Vork het volgende:
Waarom heb ik zoveel troep en waarom sturen al die instanties mij ook altijd weer zoveel troep toe.
Denk je dat het beter wordt komend jaar?quote:Op zondag 6 november 2011 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ben nu bezig met het jaarplan maareh....of ik ff een evaluatie van afgelopen jaar wil schrijvenMet kerngetallen......
Uhm...... 5 applicatiebeheerders en een manager versleten, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel tickets, veeeeeeeeeeeeeeel problemen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onrust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |