Kreeg lekker de ruimte ook daarquote:
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik hoef alleen maar de gisteravond laat gemaakte 5 liter linzensoep straks op te warmen.
* krakkemieke golfer kommetje voorhoudtquote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?
Dat is ook precies wat ik ook net al bedacht.quote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom maak je de hele 5 liter warm een vries je geen porties in? Of is dat voor de hele slowchat soep?
Jij moet kibbesoep, want jij moet nog aansterken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke golfer kommetje voorhoudt
Hihi, kibbesoep!quote:Op zondag 6 november 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij moet kibbesoep, want jij moet nog aansterken.
En je hebt nog wel een nieuwe!quote:Op zondag 6 november 2011 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was ff leuk in het bos. Er waren heeeel veel hondjes en Sam heeft warempel echt leuk gespeeld, hij leek wel sociaal![]()
Alleen dankzij mijn verbluffende mobiele communicatie skillswas het wandelen zonder collega.. Volgende week in de herkansing
Handige Harryquote:Op zondag 6 november 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja, het ligt dan ook niet aan het toestel
Leuk om te zien. Hij rijdt al beter dan ik had verwacht. Eind van het seizoen knalt hij iedereen er weer af volgens mij.quote:
Hoe eens op met dat gezeur over voetbalquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Hoe eens op met dat gezeur over schaatsen
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik hoef alleen maar de gisteravond laat gemaakte 5 liter linzensoep straks op te warmen.
Lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!
Kan ook zonder, en dan serveren met rijst en/of tortilla'squote:
Toch al beslistquote:
Laat je niet slachten, he?quote:
Paprika vinkooknielkkerniequote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ook zonder, en dan serveren met rijst en/of tortilla'sGewoon lekker veel paprika en mais er door doen
Ik doe zelf altijd maar een klein beetje bonen.. moet niet te overheersend worden wmb.
Jawel ik eet het wel, ik eet alles, maar het heeft niet mijn voorkeurquote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]tss lastige eter
![]()
Ook niet als het ergens helemaal doorheen zit??
Ah ok..quote:Op zondag 6 november 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel ik eet het wel, ik eet alles, maar het heeft niet mijn voorkeur
Rauwe paprika vind ik lekkerderder dan gebakken/gekookte.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok..
Maar ja, chili con carne maar sans bonen en paprika.. dan blijft er niet zo heel veel over
Neequote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ok..
Maar ja, chili con carne maar sans bonen en paprika.. dan blijft er niet zo heel veel over
Goed invriesvoer voor de carb-behoevende hardwerker.quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben chili con carne aan het maken. Had ik nog nooit gemaakt!
quote:Op zondag 6 november 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe eens op met dat gezeur over sport
Rundergehakt en uiquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok..
Omdat je teveel bewaart en omdat instanties graag laten zien dat ze belangrijk zijnquote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef Vork het volgende:
Waarom heb ik zoveel troep en waarom sturen al die instanties mij ook altijd weer zoveel troep toe.
Denk je dat het beter wordt komend jaar?quote:Op zondag 6 november 2011 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ben nu bezig met het jaarplan maareh....of ik ff een evaluatie van afgelopen jaar wil schrijvenMet kerngetallen......
Uhm...... 5 applicatiebeheerders en een manager versleten, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel tickets, veeeeeeeeeeeeeeel problemen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onrust
Leuke uitdaging dusquote:Op zondag 6 november 2011 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ben nu bezig met het jaarplan maareh....of ik ff een evaluatie van afgelopen jaar wil schrijvenMet kerngetallen......
Uhm...... 5 applicatiebeheerders en een manager versleten, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel tickets, veeeeeeeeeeeeeeel problemen, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onrust
quote:Op zondag 6 november 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Denk je dat het beter wordt komend jaar?
Nope. Dat wordt een gesprekspuntje bij mijn evaluatie komende maandenquote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke uitdaging dus
Word je er ook al naar betaald?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaag in de woonkamer geslapen, want Ross wilde me niet in zijn bed hebben. Toen ik vanmorgen naast hem wilde kruipen keek hij me aan en zei enigszins verward kijkend: 'what the fuck?' dus ik zei iets over opschuiven en dat ik ook graag wilde slapen. Hij begon over zijn bed en waarom ik er in wilde en toen zei ik'because I'm your girlfriend' Hij keek me aan met grote bange ogen en zei heel duidelijk 'No, you're not!'
Kreeg hem niet echt wakker, heb dus maar een logeermatras in de woonkamer gesleept
Nou, hij praat al sinds ik hem ken vrij duidelijk in zijn slaap, maar eigenlijk zelden incl interactie met mij. Dit slaapdenomeen is best eng, want mensen hebben hun partner verwond/verkracht/vermoord in dit soort slaapstadiaquote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is wel heel extreem!!
Rossi
Die heeft wel wat goed te maken
![]()
Oh, dat zou toch wel zonde zijn.. als hij je vermoord..quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij praat al sinds ik hem ken vrij duidelijk in zijn slaap, maar eigenlijk zelden incl interactie met mij. Dit slaapdenomeen is best eng, want mensen hebben hun partner verwond/verkracht/vermoord in dit soort slaapstadia(en niet veroordeeld wegens (terecht) ontoerekeningsvatbaar)
Ja daar heb ik wel eens van gehoord!quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij praat al sinds ik hem ken vrij duidelijk in zijn slaap, maar eigenlijk zelden incl interactie met mij. Dit slaapdenomeen is best eng, want mensen hebben hun partner verwond/verkracht/vermoord in dit soort slaapstadia(en niet veroordeeld wegens (terecht) ontoerekeningsvatbaar)
Oei!quote:Op zondag 6 november 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan staat er dus in ieder geval ergens gedocumenteerd dat al slapend wakker lijken redelijk vaak bij hem voorkwamquote:Op zondag 6 november 2011 17:35 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat zou toch wel zonde zijn.. als hij je vermoord..
quote:Op zondag 6 november 2011 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Kon ook totaal geen contact krijgen; hij leek me vooral bang en verward. Zei net nog dat ik het maar een lousy faalreactie vond als er echt een vreemde naakte vrouw naast hem wilde kruipen
quote:Op zondag 6 november 2011 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Kon ook totaal geen contact krijgen; hij leek me vooral bang en verward. Zei net nog dat ik het maar een lousy faalreactie vond als er echt een vreemde naakte vrouw naast hem wilde kruipen
Ik zou het zó niet leuk vinden als Isa deaud zou gaan.quote:Op zondag 6 november 2011 17:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat zou toch wel zonde zijn.. als hij je vermoord..
Heul niet leuk.quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou het zó niet leuk vinden als Isa deaud zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat klopt, maar eenmaal gedocumenteerd heb ik er ook geen omkijken meer naar. Het zijn vooral de belastingdienst en Duo die zoveel rommel toesturen. Verzekeraars overigens ook, daarvan kun je meeste zondermeer wegmikken.quote:Op zondag 6 november 2011 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat je teveel bewaart en omdat instanties graag laten zien dat ze belangrijk zijnOVerigens vind ik het heel herkenbaar hoor. Ik heb hier een plank van 80cm met een stapel van zeker 40 cm met "belangrijke papieren"
Ik moet ze nog uitzoeken
quote:Op zondag 6 november 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk je dat ik daar van zou denken
*rimshot*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ja. Ik had zin in iets relatief simpels en oostersquote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah toch de optie met de 5kruiden proberen? Is erg lekker hoor!!![]()
Nou.. de enige keer dat ik het gemaakt heb was in Bretagne bij de tent. Nu heb ik wel een oventje voor op de Coleman, maar heb het toen gewoon in de pan gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik had zin in iets relatief simpels en oostersMoet de eend ook nog de oven in bij jou?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. de enige keer dat ik het gemaakt heb was in Bretagne bij de tent. Nu heb ik wel een oventje voor op de Coleman, maar heb het toen gewoon in de pan gedaanGing prima
quote:'Het Geluid' van Q-music is vanmiddag geraden. Om 15:40 uur wist Mario Ploeger uit Renkum dat het 'een telefoon in een beschermhoesje klikken' was. De Jury van Het Geluid keurde dit goed en hij won 63.500 euro.
Niet eerder liep het bedrag voor Het Geluid zo hoog op. Kristel en Jeroen zullen morgenochtend tussen 08:00 en 09:00 uur, tijdens de Goeiemorgenshow, de cheque officieel overhandigen aan Mario.
Alweer één die ik moet namaken dusquote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
damn
wat is stifado toch lekker!! Die gaat ook op facebook
zeer de moeite waard om te delen
The Sunny Side of Cookingquote:Op zondag 6 november 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alweer één die ik moet namaken dusWanneer komt je kookboek uit?
Nja, als het echt allemaal zelf bedachte gerechten waren dan kon ik er wat mee.. helaas ben ik niet zo origineelquote:Op zondag 6 november 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alweer één die ik moet namaken dusWanneer komt je kookboek uit?
Me gusta!quote:
Wat noem jij rotzooi dan? Ik gooide mijn pizza's vroeger ook helemaal vol, maar dan met tomaat, paprika, ui en dergelijke.quote:Op zondag 6 november 2011 18:25 schreef Sarabi het volgende:
Dat lijkt me best eng Isa!
Hier staan er weer pizza's in de oven
Kan er alleen niet over uit hoeveel rotzooi mijn vriend er altijd op gooit
Anders had je het wel gewetenquote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nou ik heb dat hoesje ook maar bij mij klinkt ie anders
tot zo ver ehm.. apart maar niet heel veel of vreemd..quote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken dit had mijn vriend op zijn pizza:
Oude kaas
Camembert
Salami
Kip
Champignons
Maar dit?quote:Met tomatensaus en satesaus
Zou ook meer mijn keuze zijn, al mogen die champies er ook nog wel bij! Lekker!quote:Ik had salami & camembert
En tomatensaus natuurlijk
Satesausquote:Op zondag 6 november 2011 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken dit had mijn vriend op zijn pizza:
Oude kaas
Camembert
Salami
Kip
Champignons
Met tomatensaus en satesaus
Dus echt te veel
Ik had salami & camembert
En tomatensaus natuurlijk