Welkom!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef Lindala het volgende:
Joehoe! Ik doe graag mee![]()
Ik heb 8 oktober mijn laatste pil ingenomen en heb zojuist mijn menstruatie achter de rug. Hiermee zou ik een cyclus van 30 dagen hebben. Het eerste zwangerschapspakket heb ik al in huis; ik begin volgende week met ovu - testen. Dat wordt dus ronde nummer 1!
Ik ben direct na het stoppen met de pil begonnen met het slikken van multi vitamine, maar na dit topic doorgespit te hebben zal ik ook maar eens een tripje maken naar de drogist voor een potje foliumzuur. Eten doe ik sowieso al bewust, maar ik ben wel een roker. Volgende week mijn laatste sigaret en daarbij ook de keuze gemaakt ook meer te gaan bewegen.
Ik vind het erg spannend allemaal![]()
ik krijg er hooguit zin in kerst vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
hierom in huilen uitbarsten..
http://www.zie.nl/video/muziek/Flashmob-in-Portugal/m1dzoaofjq13
stiekem toch tekenen??
ik ook..quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik krijg er hooguit zin in kerst van
Kunnen die stemmingswisselingen niet gewoon komen door natuurlijke hormoonwisselingen? Door het stoppen met de pil ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou, ik weet niet wat het is, maar ik ben ook zo'n dweil hoor barretje![]()
Freub, ik vind jou ook positief klinken, en die momentjes mag je hebben toch![]()
Coco, wanneer wil je evt testen?
Nog meer aanstaande NOD's?/duimt
Ik heb morgen de grande finale van mijn vruchtbare dagen, dus dan weer afwachten. Zou ik net ongesteld kunnen worden tijdens een gepland weekendje weg![]()
We wachten maar weer af.
Och Barretje, ik huil met je mee. Wellicht komt dit in mijn geval omdat ik nogal een emotioneel - af en toe overlopend - vat benquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
hierom in huilen uitbarsten..
http://www.zie.nl/video/muziek/Flashmob-in-Portugal/m1dzoaofjq13
stiekem toch tekenen??
Haha, dat worden 9 emotionele maanden danquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:24 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt me wel ja, aangezien ik tijdens de pil al een crybaby was, en dat is de afgelopen maanden alleen maar erger geworden![]()
Dus dat belooft nog wat voor een evt zwangerschap![]()
Nog 3 weken geduldhoe lang duurt je cyclus normaal dan?
Ja joh?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef Women86 het volgende:
welkom lindala!
Hier ook veel meer kwaaltjes sinds ik van de hormonen af ben
Denk dat je lijf wel gewend is nu hoor. Maar jij zelf misschien nog niet helemaal na jarenlang anticonceptie. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:44 schreef Women86 het volgende:
het is aan de ene kant een fijn gevoel dat ik geen 'nep' hormonen meer heb ik mijn lijf maar aan de andere kant ervaar ik nu eigenlijk alleen maar nadelen ervanMisschien ook gewoon even wennen (alhoewel nu al een jaar niet meer aan de pil, maar het kan wel een jaar duren voor de rommel je lijf helemaal uit is).
voor alle andere dames
volleybal wedstrijd...quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk dat je lijf wel gewend is nu hoor. Maar jij zelf misschien nog niet helemaal na jarenlang anticonceptie. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Barretje, wat voor wedstrijd?
Ik begrijp wat je bedoeld, dat bedoelde ik ook (deels)quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk dat je lijf wel gewend is nu hoor. Maar jij zelf misschien nog niet helemaal na jarenlang anticonceptie. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dan begreep ik dus niet wat jij bedoeldequote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef Women86 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld, dat bedoelde ik ook (deels)
Ah, nog iemand die wakker isquote:Op zondag 20 november 2011 01:30 schreef Barretje80 het volgende:
idd.. enfe.. wat Coco zegt..
het komt wel goed schatje![]()
*zet een glaasje roosvicee neer *
nee hoor.. poging nummer een..quote:Op zondag 20 november 2011 01:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die wakker is![]()
Zie dat jij je NOD volgend weekend hebtBen benieuwd. Is dit nu poging nummer een of lig ik achter?
Nou ja, spannend is het sowieso wel. Ik sta zelf heel nuchter in het zwanger-worden-gebeuren, maar ik zal niet ontkennen dat ik het ook niet een beetje spannend vond toen ik de eerste keer weer ongesteld moest wordenquote:Op zondag 20 november 2011 01:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. poging nummer een..
een beetje dubbel.. aan de ene kant verwacht ik er niet veel van.. aan de andere kant toch wel spanend
en jah.. nog wakker.. BarMan ligt naast me UFC (vechten) te kijken
gelukkig is het dit weekend niet een klus weekend.. want UFC is nou ook niet echt motiverend.. (alhoewel.. sommige van die lichamenquote:Op zondag 20 november 2011 01:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, spannend is het sowieso wel. Ik sta zelf heel nuchter in het zwanger-worden-gebeuren, maar ik zal niet ontkennen dat ik het ook niet een beetje spannend vond toen ik de eerste keer weer ongesteld moest wordenOf je er nu veel van verwacht (of van durft te verwachten), spannend is het altijd wel een beetje
Ah ja, en UFC is waarschijnlijk niet het fijnste achtergrondgeluid om bij in slaap te vallen![]()
Ja, precies. Even een beetje teleurgesteld zal ik ook wel bij iedere ongesteldheid zijn. Maar dat mag ook bestquote:Op zondag 20 november 2011 01:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gelukkig is het dit weekend niet een klus weekend.. want UFC is nou ook niet echt motiverend.. (alhoewel.. sommige van die lichamen)
ik sta er ook wel nuchter ingebeurt het, dan gebeurt het, gebeurt het niet, dan hebben we nog alle tijd om het te proberen.. over een jaar ga ik me pas zorgen maken
(al zal ik we iedere keer dat in ongesteld moet worden een beetje teleurgesteld zijn)
UFC is voorlopig afgelopen.. slapen!![]()
Ik moest hier heel erg om lachenquote:Op zondag 20 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
Ik denk dat ik weer een maandje opschuif, m'n NOD is 26/11 maar altijd exact een week ervoor vind ik mijn man 2 dagen heel stom en vandaag erger ik me weer dus ik ben bang dat ik geen leeuwtje aan het bakken ben.
Lief, thanksquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera sterkte met alles![]()
Barretje en Kwisted hebben jullie tegen elkaar gevolleybald?
Nee precies...quote:Op zondag 20 november 2011 00:12 schreef Kwisted het volgende:
nou wat gezellig Beessie, dan moeten we straks nog een Fok-volleybal team oprichten![]()
voor Enfermera. Neem ook lekker de tijd voor jezelf he meid. Niet teveel hooi op je vork nemen.
Sethiwe hoe is het bij jou? Waar zit je ergens in je cylcus?
Ik denk dat ik een banner of iets onder mijn posts ga plaatsen, is handig (voor anderen) om te zien waar je ergens zit. Misschien ook een idee voor de rest? Ik moet steeds terugzoeken wanneer de NOD van iedereen is enzo..
quote:Op zondag 20 november 2011 00:35 schreef Spewey het volgende:
FFF-ze Milka
Even een hug voor Enfemera!
Ongeduldig much Kwisted? (helemaal niet herkenbaar gelukkig)
Ik denk dat ik weer een maandje opschuif, m'n NOD is 26/11 maar altijd exact een week ervoor vind ik mijn man 2 dagen heel stom en vandaag erger ik me weer dus ik ben bang dat ik geen leeuwtje aan het bakken ben.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enferma, ik vind het vervelend dat je je zo rot voelt. Maar je bent pas net begonnen! Daar moet je je helemaal niet druk om makenProbeer gewoon te genieten van het feit dat je samen met je partner aan een nieuw avontuur bent begonnen
quote:Op zondag 20 november 2011 01:30 schreef Barretje80 het volgende:
idd.. enfe.. wat Coco zegt..
het komt wel goed schatje![]()
*zet een glaasje roosvicee neer *
Jullie zijn allemaal hartstikke lief zeg!quote:Op zondag 20 november 2011 11:09 schreef Nanadu het volgende:
Enferma wat balen dat je zo voelt, maar wat de andere ook al zeggen probeer ook de tijd voor jezelf te nemen. Ik weet het soms komt alles tegelijk, maar probeer de rust te vinden.
Spewey balen dat je je iedere maand zo voelt, waarschijnlijk nog meer voor je manMaar ik hoop natuurlijk voor je dat het niks zegt! Ik vind dat we maar weer eens voor een streepjesregen moeten gaan volgende week!
![]()
Hier is het rustig, vooral afwachtenGisteren waren mijn borsten heel gevoelig, maar ja dat kan ook horen bij een aankomende ongesteldheid
Neu, dat komt wel goedquote:Op zondag 20 november 2011 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enferma, en anders gewoon nog een paar maandjes wachten tot je in rustiger vaarwater zit? Met jezelf afspreken dat je dan 'écht' begint. Haalt misschien wat druk van de ketel. En mocht je in de tussentijd toch zwanger raken dan is dat mooi meegenomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |