Welkom!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef Lindala het volgende:
Joehoe! Ik doe graag mee![]()
Ik heb 8 oktober mijn laatste pil ingenomen en heb zojuist mijn menstruatie achter de rug. Hiermee zou ik een cyclus van 30 dagen hebben. Het eerste zwangerschapspakket heb ik al in huis; ik begin volgende week met ovu - testen. Dat wordt dus ronde nummer 1!
Ik ben direct na het stoppen met de pil begonnen met het slikken van multi vitamine, maar na dit topic doorgespit te hebben zal ik ook maar eens een tripje maken naar de drogist voor een potje foliumzuur. Eten doe ik sowieso al bewust, maar ik ben wel een roker. Volgende week mijn laatste sigaret en daarbij ook de keuze gemaakt ook meer te gaan bewegen.
Ik vind het erg spannend allemaal![]()
ik krijg er hooguit zin in kerst vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
hierom in huilen uitbarsten..
http://www.zie.nl/video/muziek/Flashmob-in-Portugal/m1dzoaofjq13
stiekem toch tekenen??
ik ook..quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik krijg er hooguit zin in kerst van
Kunnen die stemmingswisselingen niet gewoon komen door natuurlijke hormoonwisselingen? Door het stoppen met de pil ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou, ik weet niet wat het is, maar ik ben ook zo'n dweil hoor barretje![]()
Freub, ik vind jou ook positief klinken, en die momentjes mag je hebben toch![]()
Coco, wanneer wil je evt testen?
Nog meer aanstaande NOD's?/duimt
Ik heb morgen de grande finale van mijn vruchtbare dagen, dus dan weer afwachten. Zou ik net ongesteld kunnen worden tijdens een gepland weekendje weg![]()
We wachten maar weer af.
Och Barretje, ik huil met je mee. Wellicht komt dit in mijn geval omdat ik nogal een emotioneel - af en toe overlopend - vat benquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
hierom in huilen uitbarsten..
http://www.zie.nl/video/muziek/Flashmob-in-Portugal/m1dzoaofjq13
stiekem toch tekenen??
Haha, dat worden 9 emotionele maanden danquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:24 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt me wel ja, aangezien ik tijdens de pil al een crybaby was, en dat is de afgelopen maanden alleen maar erger geworden![]()
Dus dat belooft nog wat voor een evt zwangerschap![]()
Nog 3 weken geduldhoe lang duurt je cyclus normaal dan?
Ja joh?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef Women86 het volgende:
welkom lindala!
Hier ook veel meer kwaaltjes sinds ik van de hormonen af ben
Denk dat je lijf wel gewend is nu hoor. Maar jij zelf misschien nog niet helemaal na jarenlang anticonceptie. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:44 schreef Women86 het volgende:
het is aan de ene kant een fijn gevoel dat ik geen 'nep' hormonen meer heb ik mijn lijf maar aan de andere kant ervaar ik nu eigenlijk alleen maar nadelen ervanMisschien ook gewoon even wennen (alhoewel nu al een jaar niet meer aan de pil, maar het kan wel een jaar duren voor de rommel je lijf helemaal uit is).
voor alle andere dames
volleybal wedstrijd...quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk dat je lijf wel gewend is nu hoor. Maar jij zelf misschien nog niet helemaal na jarenlang anticonceptie. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Barretje, wat voor wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |