JULLIE ZIJN PSV EN HEBBEN MANOLEVquote:
Heerlijk lachen om Mavolev en Mertens. Genieten.quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk weer wachten tot 16:30 voor het echte werk?
+1quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef corkydiggles het volgende:
op moment is toch de realiteit dat AZ de beste is :S:P
Want dan slapen alle ajax trollenquote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk weer wachten tot 16:30 voor het echte werk?
Met Blackcard G mag je dit niet eens roepen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
JULLIE ZIJN PSV EN HEBBEN MANOLEV
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gek he, dat mensen ajacieden arrogant vinden?
Gek he, dat de rest jaloers is en loopt te jankenquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee maar dat geeft ook helemaal niks.quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo saai zijn de wedstrijden van PSV meestal wel ja, al eens 30 min van Ajax gemist omdat PSV ervoor zat.quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want dan slapen alle ajax trollen
Maar kwam eerst de arrogantie, en toen het stereotype. Of eerst het stereotype, en toen de arrogantie?quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch raar dat ze veel mooier spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo saai zijn de wedstrijden van PSV meestal wel ja, al eens 30 min van Ajax gemist omdat PSV ervoor zat.
Klopt, verstandiger is om dat pas te doen na de derde wissel van Ajax!quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het zou fijn zijn als iedereen zou stoppen met elkaar blessures te trappen. Beetje normaler mag ook wel.
Psvquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo saai zijn de wedstrijden van PSV meestal wel ja, al eens 30 min van Ajax gemist omdat PSV ervoor zat.
Ben je blind?quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahahahaha altijd een grotel waffel als ze voor staan, als ze achterstaan zijn ze nergens te bekennen.
Neuh hoor, zijn we ookquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit hier al de hele wedstrijd anders.quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahahahaha altijd een grotel waffel als ze voor staan, als ze achterstaan zijn ze nergens te bekennen.
Doe je PSV-bril eens afquote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch raar dat ze veel mooier spelen.
lucky Ajaxquote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk typisch Ajax hoor deze wedstrijd.....
Ze raken geen ene bal goed, verprutsen de hele tijd de bal op de meest idiote manieren en toch komen ze maar paar keer voor de goal en scoren die ballen ook nog!
Om gek van te worden.
Ajax kan een wedstrijd niet eerlijk winnen, moet altijd de scheids of wat ook meehebben.
Ooijer had allang op moeten rotten voor die schandalige overtreding, maar nee meneer de Ajax fluiter geeft slechts geel terwijl hij er boven op staat.
Eriksen groot talent? Nog steeds niets van te zien, bakt er geen bal van vandaag(alweer niet).
Vertonghen rijp voor grote club? Nou zeker niet, laat zich gemakkelijk vd bal zetten.
Ben absoluut niet jaloers hoorquote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gek he, dat de rest jaloers is en loopt te janken
QQ moar
oke bedankt voor je mening.quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Ze raken geen ene bal goed, verprutsen de hele tijd de bal op de meest idiote manieren en toch komen ze maar paar keer voor de goal en scoren die ballen ook nog!
Om gek van te worden.
Ajax kan een wedstrijd niet eerlijk winnen, moet altijd de scheids of wat ook meehebben.
Ooijer had allang op moeten rotten voor die schandalige overtreding, maar nee meneer de Ajax fluiter geeft slechts geel terwijl hij er boven op staat.
Eriksen groot talent? Nog steeds niets van te zien, bakt er geen bal van vandaag(alweer niet).
Vertonghen rijp voor grote club? Nou zeker niet, laat zich gemakkelijk vd bal zetten.
You man bro.quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Om gek van te worden.
Dat hoor ik altijd, maar dat is nooit zo.quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Als Ajax zoals vandaag blijft voetballen gaan ze echt geen kampioen worden dit jaar,quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
MAAR DAT MAAKT NIET UIT, WANT ER ZIJN NOG HEUL VEEL WEDSTRIJDEN TE GAAN.
Eriksen is de grootste faal van dit seizoenquote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Om gek van te worden.
Jank dan niet zo en hou je bezig met je eigen clubquote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben absoluut niet jaloers hoor
En toch beslist hij wedstrijden, hoe goed moet je dan zijnquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eriksen is de grootste faal van dit seizoen
Wij zijn Ajax wij zijn de beste.quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Om gek van te worden.
Omdat de scheids verzuimde rood te trekken daar waar het moest.quote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
Ik schakel nu pas in, maar waarom staat ooijer erin?
Nu nog wel ja, aan het eind van het seizoen Mertens. Die kan namelijk maar 10 wedstrijden volhouden.quote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af, waarom Ooijer er nog in staat.quote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
Heb je hem tegen Zagreb niet gezien?quote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat er een Ajax fluiter scheids isquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef corkydiggles het volgende:
ajax voor = wij zijn de beste, ajax achter= kutscheids
2 wedstrijden bagger spelen maar toch 4 assists en 1 goal.quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En toch beslist hij wedstrijden, hoe goed moet je dan zijn
quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef corkydiggles het volgende:
En toch topscorer, hoe slecht moet de rest zijn in de eredivisie??quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, aan het eind van het seizoen Mertens. Die kan namelijk maar 10 wedstrijden volhouden.
Klopt, bakt er absoluut geen bal van dit seizoen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af, waarom Ooijer er nog in staat.
Slechtquote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En toch topscorer, hoe slecht moet de rest zijn in de eredivisie??
quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 wedstrijden bagger spelen maar toch 4 assists en 1 goal.
Hij beslist wedstrijden?quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En toch beslist hij wedstrijden, hoe goed moet je dan zijn
Punt voor samenvatting Nederlands: 10quote:Op zondag 6 november 2011 13:18 schreef corkydiggles het volgende:
Leuk 1 wedstrijd noemen, manolev speeld ook een ker geweldig met zijn 360 trickquote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heb je hem tegen Zagreb niet gezien?
2 assists en 1 goal tegen Roda hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij beslist wedstrijden?
Nou alleen tegen Zagreb hoor, rest van het seizoen heeft ie er nog geen bal van gebakken.
ff wat meer Ajax-wedstrijden kijken swa.quote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij beslist wedstrijden?
Nou alleen tegen Zagreb hoor, rest van het seizoen heeft ie er nog geen bal van gebakken.
Toivonen ja. Driesje heeft zijn goals al gescoord voor dit seizoenquote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een Driesje of Toivonen had dit zo hard afgestraft.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een Driesje of Toivonen had dit zo hard afgestraft.
Het gaat nog 2-10 worden want Ajax is de bestequote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd dat het dan niet 0-3 staat...
Ohja, was ik vergeten.quote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Toivonen ja. Driesje heeft zijn goals al gescoord voor dit seizoen
Wat is jouw definitie van beste dan wel niet?quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax wij zijn de beste.
Oké.quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van beste dan wel niet?
Ajax is alleen op gebied van scheids meehebben, lucky zijn en schwalbes de beste.
Kwa spel zijn ze al 10 jaar niet meer de beste, kwa spelersmateriaal al jaren niet meer, kwa resultaten allang niet meer.
royal sadness iddquote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Wheheh dat gehaat op driesje, jaloezie
Nee hoor, geweldige speler de eerste 10 wedstrijden, daarna dikke bagger. Ik hoef hem niet.quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Wheheh dat gehaat op driesje, jaloezie
Ajax heeft altijd de scheids mee enzoquote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van beste dan wel niet?
Ajax is alleen op gebied van scheids meehebben, lucky zijn en schwalbes de beste.
Kwa spel zijn ze al 10 jaar niet meer de beste, kwa spelersmateriaal al jaren niet meer, kwa resultaten allang niet meer.
Oh en Ajax dan?quote:Op zondag 6 november 2011 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja ze verdienen het ook niet met dat mieterig counter voetbal
Het lijkt PSV wel
Er zijn pas 11 wedstrijden geweest bij PSV?quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, geweldige speler de eerste 10 wedstrijden, daarna dikke bagger. Ik hoef hem niet.
Je slaapt moeilijk zeker?quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk alleen Ajax wedstrijden als ik in slaap wil vallen
quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk alleen Ajax wedstrijden als ik in slaap wil vallen
Ja, en ze winnen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef mazaru het volgende:
Wat een agressie in dit topic.
Ajax speelt zeker?
Speelt Twente ook CL?quote:Op zondag 6 november 2011 13:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Echt he, ik val tijdens die CL wedstrijden van ze altijd in slaap. Volgende dag heb ik dan wel een goede nachtrust gehad.
Je vind hem geweldig maar toch gaat hij de hele seizoen dikke bagger spelen...?quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, geweldige speler de eerste 10 wedstrijden, daarna dikke bagger. Ik hoef hem niet.
Meisje hé, die weten het meestal niet.quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat hoef je er niet bij te zeggen dat is logisch![]()
Afgelopen 2 seizoenen + afgelopen 3-4 wedstrijden gemist?quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vind hem geweldig maar toch gaat hij de hele seizoen dikke bagger spelen...?
Grappig
Ajax arrogantie ten top!!quote:
3dequote:
Ok man mattiequote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
Het is gewoon zo Ajax heeft veel geluk..
In defense van Ajax, geluk maak je zelf door goed te spelen..maar Ajax heeft gewoon veel geluk.
Een realist!quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef OmniRocket het volgende:
pff wat staat Utrecht dramatisch te verdedigen. Schandalig hoe eenvoudig die 2-3 viel...
Huh? PSV is al een paar jaar geen kampioen geworden. En de jaren daarvoor over het algemeen méér dan terecht.quote:Op zondag 6 november 2011 13:26 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
PSV, die hebben er een patent op.
Rot toch op man. Allebei de ploegen hebben geluk. Zowel Ajax als FC Utrecht hadden veel meer kunnen scoren.quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
Het is gewoon zo Ajax heeft veel geluk..
In defense van Ajax, geluk maak je zelf door goed te spelen..maar Ajax heeft gewoon veel geluk.
Het is maar een spelletje idd.quote:Op zondag 6 november 2011 13:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een gezeur hier weer. Hoe druk kunnen mensen zich maken over voetbal.
Ajax ook niet, dus wat zeik jequote:Op zondag 6 november 2011 13:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? PSV is al een paar jaar geen kampioen geworden. En de jaren daarvoor over het algemeen méér dan terecht.
Zo was jij ook ooit GGMM, toen je nog tof was!quote:Op zondag 6 november 2011 13:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een gezeur hier weer. Hoe druk kunnen mensen zich maken over voetbal.
Ooijer had rood moeten hebben.. nu krijgt hij slechts geel en kan hij zelfs niet alsnog een schorsing krijgen.quote:
hmmquote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ooijer had rood moeten hebben.. nu krijgt hij slechts geel en kan hij zelfs niet alsnog een schorsing krijgen.
We zijn het dit seizoen wel gewend geraakt om genaaid te worden door de scheids.
Iets meer dan dat, maar om op je vrije zondag-middag hier ruzie te gaan zitten maken over een stel spelers gaat wat ver.quote:
Sorryquote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ooijer had rood moeten hebben.. nu krijgt hij slechts geel en kan hij zelfs niet alsnog een schorsing krijgen.
We zijn het dit seizoen wel gewend geraakt om genaaid te worden door de scheids.
Kan mij Ajax schelen joh, dwaas. Ik zeg alleen dat PSV toen ze nog kampioen werden dat over het algemeen meer dan terecht was.quote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax ook niet, dus wat zeik je.. ja afgelopen jaar maar die 6 er voor niet.. dus
Leugen. Ik ben nooit tof geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo was jij ook ooit GGMM, toen je nog tof was!
Voetbal is geen spelletje. Voetbal zit in je bloed. Voetbal adem je.quote:
Kan jij geen mod worden op VBL in plaats van jojoortje? Je bent hier iig vaker te vinden dan hem/haar/het.quote:
idd, die goede oude tijd dat hij mij zat te trollenquote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo was jij ook ooit GGMM, toen je nog tof was!
Nee hoor, Ajax werkt veel beter. Psv speelt ook niet echt spannend maar beter dan Ajax.quote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent nog steeds wakker anders hoor. Daarom vroeg ik ook of je moeilijk slaapt. Misschien moet je PSV gaan kijken, dat werkt veel beter hoor.
Drukte niet normaal. Is niet vaak zo.quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Geo3kant het volgende:
Deze middag is echt te grappig(op fok)........ ik vind hem nog leuker dan tegen feyenoord.
Zou me niet verbazen.. 2-2 zie ik wel gebeurenquote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt vanmiddag nog leuker!PSV gaat punten verspelen hihi.
Dat doe ik nog steeds geregeld.quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, die goede oude tijd dat hij mij zat te trollen
Alleen als Dj_davy het goed vindt.quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij geen mod worden op VBL in plaats van jojoortje? Je bent hier iig vaker te vinden dan hem/haar/het.
Ja, vroeger was jij ook zo van de rivaliteit. Beetje trollen in het PSV topic. Je hoeft als mod niet perse het goede voorbeeld te geven hoor! Beetje beschaafd komen doen hier. Doen Happel en zo ook nietquote:
Sorry, ik zal je weer wat vaker stalken.quote:Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar vroeger was mijn posthistorie jouw startpagina
Nee, maar zo denk ik er echt over. 'Vroeger' maakte ik me ook niet druk, maar toen vond ik het hilarisch dat andere mensen dit wel deden.quote:Op zondag 6 november 2011 13:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, vroeger was jij ook zo van de rivaliteit. Beetje trollen in het PSV topic. Je hoeft als mod niet perse het goede voorbeeld te geven hoor! Beetje beschaafd komen doen hier. Doen Happel en zo ook niet.
Omdat het kan.quote:Op zondag 6 november 2011 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer persé gezegd?
Aanstelleritus.quote:Op zondag 6 november 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het trouwens al bekend wat Siem de Jong heeft voor blessure?
Nee nog nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb gisteren V for venedetta gekeken, misschien moeten we daar iets mee doen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
Happel is wel een nostradamus bij MMA
Bij voetbal regeert hij met een ijzeren vuist
Hij trapte in een buitenspelval.quote:Op zondag 6 november 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij trapte in een buitenspelval.
Au, dat deed pijn.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij trapte in een buitenspelval.
Au, dat deed pijn.
Ik ging voor dequote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Wat een slechte woordgrap!
Ohjee, heb je die jankert ook weer. Er zijn al 2 spelers gewisseld dus er kan nog maar 1 kutspeler uit.quote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een gigantische kutkeeper is het toch ook.
Als jullie die keeper niet hadden had je er tegen Feyenoord met 5-0 afgegaan. Dus jank niet zo.quote:Op zondag 6 november 2011 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een gigantische kutkeeper is het toch ook.
Welke?quote:Op zondag 6 november 2011 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben die ene mod niet hoor die weggaat als ze achterstaan
wut?quote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk kut staan we weer achter, maar het staat natuurlijk 3-3. Toch weer een geluk bij een ongeluk.
dit, utrecht speelt met passie, maar de goals komen toch vooral door blunders van de keeper en verdedigers.quote:Op zondag 6 november 2011 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt he
Alle drie gigantische blunders van de verdediging en keeper.
Ooijer heeft nog altijd een PSV hart, die zal je op cruciale momenten bij Ajax altijd zien falen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Jezus ooijer. Laat hem gewoon lopen.
Deed hij bij de 3-3 al, werkte ook nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Jezus ooijer. Laat hem gewoon lopen.
Of Chelsea - Arsenalquote:Op zondag 6 november 2011 13:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is net also je naar Willem 2 - sparta aan het kijken bent of zo met al die goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |