even aan ruiken, als het nog goed ruikt kan het prima.quote:Op zondag 6 november 2011 12:07 schreef monsterd. het volgende:
Even een vraagje: Ik heb gehakt al 3 dagen ontdooit in de koelkast liggen wat eerder uit de diepvries kwam. Kan ik dat nog eten en zo ja, wat zal ik er dan van maken?
Echte rauwe gehakt? Mwah dat zou ik toch meestal op de dag dat je het ontdooid hebt eten, of eentje erna. Het kan altijd wel langer als het er nog goed uitziet en goed ruiktquote:Op zondag 6 november 2011 12:07 schreef monsterd. het volgende:
Even een vraagje: Ik heb gehakt al 3 dagen ontdooit in de koelkast liggen wat eerder uit de diepvries kwam. Kan ik dat nog eten en zo ja, wat zal ik er dan van maken?
Het ziet er nog normaal uit! Ga het gewoon proberenquote:Op zondag 6 november 2011 12:10 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
even aan ruiken, als het nog goed ruikt kan het prima.
Lekkere hamburgers op brood
Hier kun je niet eens boodschappen doen op zondag.quote:Op zondag 6 november 2011 15:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Eet vanavond maar pizzaMijn bezoek van vandaag heeft gisteravond laat pas afgezegd en heb geen zin om naar het winkelcentrum te fietsen voor boodschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |