SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
SESquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar ben je nou eigenlijk moderator van ?
Verteeeeelll.quote:
What can I sayquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar ben je nou eigenlijk moderator van ?
Hmmmm na 5 keer lezen snap ik er nog niet veel vanquote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef dralion13 het volgende:
hihi, bug gevonden in de software
Precies op het moment dat ik een post editte werd de post door een mod verwijderd, nu kan de mod de post niet meer verwijderen
(of iig, ze zei dat het geregeld was maar de post is er nog steeds maar het topic staat niet in myAT)
Ben al onderweg met een lading kusjess.quote:Op zondag 6 november 2011 08:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niet Fok!ken jij. Hup, hierheen komen.
Anders bilenkoek ja jongedamequote:Op zondag 6 november 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben bezig met school en had FOK! afgesloten tot ik een vraag had en die net stelde en nu weer dus op FOK! zit dus sluit het maar weer af.
quote:
Weetje, dat zou nog best eens kunnenquote:Op zondag 6 november 2011 15:43 schreef Beach het volgende:
Hij zit bij je broertje op de slaapkamer.
ik ging bijna in een hoekje huilen weetjwel.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:42 schreef Bloempje. het volgende:
Klips ging even wat eten maken beneden. Hij is nu al best lang weg. Zou hij verdwaald zijn? Wie belt de politie?
quote:Op zondag 6 november 2011 15:43 schreef Beach het volgende:
Hij zit bij je broertje op de slaapkamer.
Masturberenquote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
Hij is er weer. Maar wat ie zo lang aan het doen was weet ik nog steeds niet.
wil je niet wetenquote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
Hij is er weer. Maar wat ie zo lang aan het doen was weet ik nog steeds niet.
Gebakken mag ik hopen, gaat anders niet helemaal goed denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 17:02 schreef Renesite het volgende:
Lasagneeeee dat is wat nu voor mij gekookt wordt
Iemand hier is m'n biatchhhh
ekte baaschquote:Op zondag 6 november 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben patatjes aan het eten achter de laptop als een eckte
ik ben dik maar eet niet altijdquote:
Jij hebt toch gewoon dikke botten?quote:Op zondag 6 november 2011 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben dik maar eet niet altijd
groetjes met een milkshake in mijn hand
Ik welquote:Op zondag 6 november 2011 17:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon dikke botten?.
Nee dat was Obelix.quote:Op zondag 6 november 2011 17:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon dikke botten?.
Maar ik ben geen Galliër dat moet makkelijk zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 17:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh ik haal jullie altijd door elkaar.
Met bord en al toch wel ?quote:Op zondag 6 november 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bord patat is op, als een eckte.
Omg.quote:Op zondag 6 november 2011 17:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vanochtendvroeg wakker gebeld werd omdat er niemand was met sleutel om de winkel te open dus ik maar weer moest komen terwijl ik gisteren tot 24.00 gewerkt heb en dus nu net vrij ben? Zo niet, bij deze. Zo wel, dan nog een keer.
Waarom neem je op dan..quote:Op zondag 6 november 2011 17:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vanochtendvroeg wakker gebeld werd omdat er niemand was met sleutel om de winkel te open dus ik maar weer moest komen terwijl ik gisteren tot 24.00 gewerkt heb en dus nu net vrij ben? Zo niet, bij deze. Zo wel, dan nog een keer.
Uhu.quote:
Ewwww ik zou boos geworden zijn meisje. Oh nee, toch niet. Maar wat de neuk man.quote:Op zondag 6 november 2011 17:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijne ook.quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn telefoon staat altijd, altijd, altijd op stil.
Die van mij ook. Op stiller dan stil zelfs.quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn telefoon staat altijd, altijd, altijd op stil.
quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef JanPiraat het volgende:
Mijn telefoon staat altijd lekker hardbel me maar wakker als je durft
Trilllll?quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan word ik er nog wakker van..
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hier ga je spijt van krijgen.
[..]
Trilllll?
Zeker zodat Klinkie je wakker kan bellen, omdat je anders je nest niet uitkomt?quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef JanPiraat het volgende:
Mijn telefoon staat altijd lekker hardbel me maar wakker als je durft
Hoe dan?quote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja.. Maar ook zonder tril word ik er wakker van.
.
Heb hem getraind, hij wordt nu zelfs voor de wekker wakker.quote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zeker zodat Klinkie je wakker kan bellen, omdat je anders je nest niet uitkomt?
Ik ben een gevoelige jongen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Heb hem getraind, hij wordt nu zelfs voor de wekker wakker.
Opeens Socios in je coupé.quote:Op zondag 6 november 2011 17:35 schreef Omdatappel het volgende:
Treinen zijn in het donker een stuk minder tof.
Vragen vloog?quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lopen wordt liep,
maar hopen niet hiep.
Laten wordt liet,
maar praten niet priet.
Komen wordt kwam,
maar dromen niet dram.
Vragen wordt vloog,
maar wiegen niet woog.
EN hoi Zero,
wordt HAI ZEROBERO!
quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 7 november 2011 09:48 schreef Bloempje. het volgende:
Cosmo ik zou vandaag op je school zijn maar toch niet
Awww.quote:Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, eerst zes uur, toen wekker en toen hoorde ik mn zusje al wakker zijn met andere broertje, toen wekker om 9 uur gezet en dat was niet genoeg en toen wekker om 10 en nu moe dus.
Hoezo?quote:Op maandag 7 november 2011 13:06 schreef JanPiraat het volgende:
Halloik ben een beest
[ afbeelding ]
Heb je al babies met hem gemaakt?quote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vandaag een jongen gesproken, echt een schatje. Zo heerlijk om mee te praten.
quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben er weer
Colleges zitten er al weer op voor vandaag
Altijd fijn een goede praatgenootquote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vandaag een jongen gesproken, echt een schatje. Zo heerlijk om mee te praten.
Nee alleen een ontwapenend gesprek mee gehad. En dan vooral over vroeger, gezien dat hij op dezelfde scholen heeft gezeten.quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heb je al babies met hem gemaakt?
Leuk leukquote:Op maandag 7 november 2011 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee alleen een ontwapenend gesprek mee gehad. En dan vooral over vroeger, gezien dat hij op dezelfde scholen heeft gezeten..
quote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Help, mijn partner kan alleen in plaatjes communiceren.
quote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zijn jullie nu een stelletje of zetten jullie een denkbeeldig liefdesspel voort terwijl jullie beide beter weten?
wil ik ook weleens wetenquote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zijn jullie nu een stelletje of zetten jullie een denkbeeldig liefdesspel voort terwijl jullie beide beter weten?
jaquote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mag ik mn zusje echt niet met een moker neerslaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mits je het filmt vind ik het bestquote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wiesoquote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, grutjes.quote:Op maandag 7 november 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wat er is? broertje in ziekenhuis sinds gisteravondik mag alles oplossen
ik moet donderdag twee verslagen af hebben en inleveren
Terecht dat je boos bent, maar ik zou niet met een moker gaan slaan, moet je nog meer doen en moet je ook nog de troep die je hebt gemaakt opruimenquote:Op maandag 7 november 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wat er is? broertje in ziekenhuis sinds gisteravondik mag alles oplossen
ik moet donderdag twee verslagen af hebben en inleveren
quote:Op maandag 7 november 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
broertje begon opeens te braken zaterdag avond icm diarree en dat ging de hele avond + de volgende dag door en toen besloten ze gisteravond hem naar het ziekenhuis te brengen, daar verblijft hij momenteel en mn moeder is ook bij hem. het hele huis is een chaos
quote:Op maandag 7 november 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt.Komt wel goed. Alleen even kut omdat mn zusje zo dom doet..
Dank.quote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Sinji het volgende:
Ik heb de OP gelezen. Wat een bloedstollend avontuur. En zelfs een fobo aanmaken, bohhh, wat een vlegels zijn jullie.
Dit moesten wij zingen bij muziekles op de middelbare schoolquote:Op maandag 7 november 2011 18:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo te sterven op het water met je vleugels van papier
Zomaar drijven, na het vliegen in de wolken drijf je hier
Met je kleuren die vervagen
Zonder zoeken zonder vragen
Eindelijk voor altijd rusten
En de bloemen die je kuste
Geuren die je hebt geweten
Alles kan je nu vergeten
Op het water wieg je heen en weer
Zo te sterven op het water met je vleugels van papier
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht
Wil ik sterven op het water
Maar dat is een zorg van later
Ik wil nu als vlinder vliegen
Op de bloemen , blaren vliegen
Maar zo hoog kan ik niet komen
Dus ik vlieg maar in mijn dromen
Altijd ben ik voor het leven op de vlucht
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht
Om te leven dacht ik je zou een vlinder moeten zijn
Om te vliegen heel ver weg van alle leven, alle pijn
Maar ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder
Als zelfs vlinders moeten sterven laat ik niet mijn vreugd bederven
Ik kan zonder vliegen leven
Wat zou ik nog langer geven
Om een vlinder die verdronken is in mei
Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn
Echte belhamels.quote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Sinji het volgende:
Ik heb de OP gelezen. Wat een bloedstollend avontuur. En zelfs een fobo aanmaken, bohhh, wat een vlegels zijn jullie.
Ik vind het mooi.quote:Op maandag 7 november 2011 18:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit moesten wij zingen bij muziekles op de middelbare school
Mijn andere broertje heeft dat een stuk of 3, 4 keer gehadquote:Op maandag 7 november 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
Sterkte klinkerbotsing. Mijn broer had dat een paar jaar geleden ook. 5 kilo in 5 dagen afgevallen..
Jij post(te) toch wivah in sneakertopic altijd?quote:Op maandag 7 november 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
Sterkte klinkerbotsing. Mijn broer had dat een paar jaar geleden ook. 5 kilo in 5 dagen afgevallen..
Whaahh, dat klinkt.. kut. Mijn broer was als een mogool Rambo staan doen door in de ochtend rauwe eieren binnen te kieperen. Salmonella said hello. En dat noemt zich een sportinstructeurquote:Op maandag 7 november 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn andere broertje heeft dat een stuk of 3, 4 keer gehadWe zijn het gewend. Maar bedankt.
Dat ben ik ja hihihiiquote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij post(te) toch wivah in sneakertopic altijd?.
Hahaha jezusquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whaahh, dat klinkt.. kut. Mijn broer was als een mogool Rambo staan doen door in de ochtend rauwe eieren binnen te kieperen. Salmonella said hello. En dat noemt zich een sportinstructeur
omg mensen die dit serieus doenquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whaahh, dat klinkt.. kut. Mijn broer was als een mogool Rambo staan doen door in de ochtend rauwe eieren binnen te kieperen. Salmonella said hello. En dat noemt zich een sportinstructeur
Wat een mongoolquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hallo wil jij mijn broertje zijn? Ik ga je heus niet plagen hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind jou ook wel een beetje gemeen. Broertjes plagen, kusjes vragen.
Moet je even aan m'n moeder vragen of ze je wilt adopteren.quote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo wil jij mijn broertje zijn? Ik ga je heus niet plagen hoor.
Die zie ik toch straks weer.quote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef HappyBob het volgende:
Nee, mijn broer is de beste broer die er bestaat.
[..]
Moet je even aan m'n moeder vragen of ze je wilt adopteren.
Zou een jonger broertje wel leuk vinden.quote:
Ik geef alleen maar liefde. Hoe gaan we dit oplossen?quote:
quote:
Ik offer mezelf wel op voor jullie.quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook altijd al een broer gewild
Ik heb geen broertje, zusje en vaderquote:
Broer with benefits?quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook altijd al een broer gewild
Ik kies The Bangles met Eternal Flame.quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:
Dat wordt een partijtje singstarren dan. Asians zijn daar goed in, karaoke
niet eens voor mijquote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik offer mezelf wel op voor jullie..
quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef HappyBob het volgende:
Nog een fokker die mij op facebook toevoegt
Ik geen broertje, zusje, broer, zus, vader, moeder of ander direct of indirectfamilie.quote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje, zusje en vader
Zostraks een klasgenoot die mij toevoegde... ik moest eerst even een kwartier denken wie het wasquote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef HappyBob het volgende:
ik zal even kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iemand met heel veel gemeenschappelijke vrienden..
quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik offer mezelf wel op voor jullie..
Mijn broertjes.quote:
Maar dan kan ik je geen broer noemen anders lijkt het op incestquote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje, zusje en vader
[..]
Broer with benefits?
[..]
Ik kies The Bangles met Eternal Flame.
Kom het wel brengen!quote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Mijn broertjes.Ene broertje wil er 15 kilo bij, de jongste 5 kilo. Waar af te halen?
Ik heb je geblokkeerd met die gefotoshopte baard van je hoorquote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef HappyBob het volgende:
Maar geen echte familie.. We spelen alleen samen doktertje en alles.quote:Op maandag 7 november 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan kan ik je geen broer noemen anders lijkt het op incest
@cosje yes!
Wat ga je nu opeens haten op mijn baard dan?quote:Op maandag 7 november 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb je geblokkeerd met die gefotoshopte baard van je hoor
Movember.quote:Op maandag 7 november 2011 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat ga je nu opeens haten op mijn baard dan?Ik heb mij deze maand nog niet geschoren. Zo doe ik toch nog een beetje mee met Movember.
Ik ben ook een paar dagen eerder begonnenquote:Op maandag 7 november 2011 19:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Movember.. Ik heb zaterdag al opgegeven, maar begon ook 3 dagen eerder.
.
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar dagen eerder begonnenMaar heb m'n hele baard staan. Een snor doet mij niet veel goeds. Op de één of andere manier diggen de vrouwtjes het niet zo.
Bij mij staat het sowieso niet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar dagen eerder begonnenMaar heb m'n hele baard staan. Een snor doet mij niet veel goeds. Op de één of andere manier diggen de vrouwtjes het niet zo.
De snor die ik had was in ieder geen groot succes. Volgende keer misschien een ander model proberen.quote:
Hihihihi.quote:Op maandag 7 november 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
Ik heb minstens 6 maanden nodig voor een baard
Sikje is easy tho
Kun je proberen ja.quote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De snor die ik had was in ieder geen groot succes. Volgende keer misschien een ander model proberen.
Echt?quote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga binnenkort misschien voor een dikke baard. Dat in combinatie met mijn korte haartjes wordt prachtig
Reneeeee saitquote:Op maandag 7 november 2011 19:34 schreef Sinji het volgende:
Hey Renesite. Hoe spreek ik dat uit eigluk?
O tofquote:Op maandag 7 november 2011 19:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar geen echte familie.. We spelen alleen samen doktertje en alles.
Nee prachtige baardquote:Op maandag 7 november 2011 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat ga je nu opeens haten op mijn baard dan?Ik heb mij deze maand nog niet geschoren. Zo doe ik toch nog een beetje mee met Movember.
Jaquote:
It's a datequote:
Een begrijpelijke reactie. Maar het is allemaal puur natuurquote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee prachtige baardzo mooi dat ik begon te twijfelen aan de echtheid toen ik je in een reactie zag zeggen dat je ook beetje gefotoshopt had ging ik dit aan elkaar connecten
het is gewoon een misselijkmakend staaltje baardjaloezie van mijn kant
![]()
Leren broek?quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaEn als ik volgend jaar ergens mijn arm vol getatoeëerd heb, hoef ik alleen nog maar een motor te kopen en een buik te creëren. Ik zag zo sexy zijn
[..]
It's a date
[..]
Een begrijpelijke reactie. Maar het is allemaal puur natuur
En leren vestjequote:
Ik ben ook geen hipsterquote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hipsters dragen geen leren broeken.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOE KOM JIJ AAN DIE FOTO VAN RENÉ?
Gays zijn gayquote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik dacht al, want
René Sité klinkt gay
Whuut, alliteratie allesz
Say whut.quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
HALLOHALLO WIE STINKT DAAR ZO?
Ik niet, ik ruik naar appeltjes.
Oktoberappetjes?quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
HALLOHALLO WIE STINKT DAAR ZO?
Ik niet, ik ruik naar appeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |