Doe je BJJ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
MMA only. Maar als ik geen gevecht kan vinden op een gegeven moment doe ik ook wel een kickboks partijtje hoor, of boksen, of een grapplingtournooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt ja,maar je weet wat Dana altijd zegt,hequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Jajong het volgende:
En dan bedoel ik wat betreft de scheidsrechters en jurering he. Heb al veel kameraden genaaid zien worden daar.
Nee. Ik vind met pak trainen onzin als je voor MMA traint. Doe 't soms wel maar prefereer zonder.quote:
Ja, maar als je in de mount zit te stompen en de scheids stopt de partij en zet je weer rechtop dan wordt 't lastigquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt ja,maar je weet wat Dana altijd zegt,he
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Submission wrestling kan toch (no-gi)heb je vast ook genoeg scholen voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Maincard = tijd voor:
[ afbeelding ]
Oh en appelflap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
dat ie nog leeft!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Don King wants to promote MMA to compete with the UFC
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:40 schreef Hooidraad het volgende:
Ik denk toch af en toe dat ik naar Couture vs. Franklin zit te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:49 schreef Jajong het volgende:
nice callSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 minuten zei jequote:
Never nooit niet, had ik maar NEC gepaktquote:
Hmm. Cope - Mills en Maguire - Edwards zou ik kijken. De rest kan je overslaan imo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:59 schreef Cardizzle14 het volgende:
is de chat trouwens niet ideaal voor dit moment![]()
trouwens prelims, zonder spoilen, terugkijken waard overall?
Klopt, de heavyweight GP begint met allemaal gasten met het fysiek van Rob Broughton (qua zwembandjes).quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef THEFXR het volgende:
ik zie dat silvia en arlovski vannacht ook aan de bak moeten
Die heeft maar 2minuten nodig om een opponent te submittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Silva zal het ook niet erg vinden.. is langer geen Sonnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef Jajong het volgende:
Nou, al mijn picks zullen wel fout zijn. Ergens hoop ik dat Leben wint, en dat ie een titleshot krijgt. Zou 't leuk vinden als Silva 'm weer mag vernederen...
quote:@Alistairovereem will stop by to make a medium-sized announcement on Monday's ep. of The MMA Hour.
Hij kondigt aan dat ie in Amerika gaat trainen bij American Top Team of bij de Blackzillians ofzo!quote:
hij gaat er ook wonenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij kondigt aan dat ie in Amerika gaat trainen bij American Top Team of bij de Blackzillians ofzo!
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
Hij heeft de gemeente Amsterdam overtuigd en onderhandelen nu met de UFC over een UFC Holland?
Ik denk ook gym info![]()
Nee. Dichtstbij was in Duitsland.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?
Ik geloof 8 pm E.T., dus het gebruikelijke nachtwerkquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat moet hij? Pik ik die ook even mee
TAZ dacht ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?
Oh, las 't verkeerdquote:
UFC 99, man wat vetquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik wou deze gaan ivm met mijn verjaardag dinsdag, maar vond de card toch te magerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ja, in Duitsland. Maar de card was erg matig en de co-main event ging niet door. Toch leuk om een keer mee te maken want het blijft UFC met de hele show er omheenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
me jellyquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC 99, man wat vet
Wanderlei Silva
CroCop
Cain Velasquez
Rich Franklin
Dan Hardy
Marcus Davis
Cheik Kongo
Ik had nét 1 week mijn 1e brilquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Weet niet wat het kost zo'n card in europa, maar die in de USA/Canada zijn echt duur hoor de plaatsen.. en bij de meeste moet je nog bijna een verrekijker meenemen.
Een vriend en ik ook, maar vond de card ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:09 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik wou deze gaan ivm met mijn verjaardag dinsdag, maar vond de card toch te mager
NICE!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC 99, man wat vet
Wanderlei Silva
CroCop
Cain Velasquez
Rich Franklin
Dan Hardy
Marcus Davis
Cheik Kongo
Klopt, als ik ooit weer eens ga dan zal ik wel met geld gaan smijten voor een goeie plaats want in Duitsland zal ik alleen maar naar het scherm te staren (waarbij ik mijn hoofd 90 graden naar rechts moest draaien).quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Weet niet wat het kost zo'n card in europa, maar die in de USA/Canada zijn echt duur hoor de plaatsen.. en bij de meeste moet je nog bijna een verrekijker meenemen.
Zijn net op de helft johquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wees blij, want de card was al niet veel en het werd alleen maar slechter![]()
Op papier, yes mr White..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Jajong het volgende:
AbsoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee joh, not even close. Dat is iets van 5 secs ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Absoluut4.. 2 winsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Voordat hij gesigned werd bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
¤ 2,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ach ja, waarschijnlijk een kadootje voor Leben omdat die zo snel tegen Akiyama wou vechten. Dan krijg je meestal een bonusje. En veel vechters vragen dan voor een kans voor een teamgenoot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Voordat hij gesigned werd bedoel ik
Je main card wordt nog meegenomen in de picks (behalve Etim maar die zie ik er sowieso niet bij)quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef n00cL30n het volgende:
OKee... iets te laat... maar hier alsnog de picks die ik ook op MMAPlayground had gemaakt.
Ik zal ze zo ff checken.
Mark Munoz Fight ends in round 1 KO / TKO
Thiago Alves Fight ends in round 2 KO / TKO
Renan Barao Fight ends in round 2 Submission / Tapout
Michihiro Omigawa Judge's decision Unanimous/majority decision
Chris Cariaso Judge's decision Unanimous/majority decision
Chris Cope Judge's decision Unanimous/majority decision
Cyrille Diabate Fight ends in round 2 Submission / Tapout
Justin Edwards Fight ends in round 1 Submission / Tapout
Rob Broughton Fight ends in round 3 KO / TKO
Als hij een print screentje post met zijn pick op MMA Playground dan kan die toch wel meetellen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je main card wordt nog meegenomen in de picks (behalve Etim maar die zie ik er sowieso niet bij)
Tis maar goed ook voor hem dat de rest niet teltquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je main card wordt nog meegenomen in de picks (behalve Etim maar die zie ik er sowieso niet bij)
True, maar dit is een printje.. dus geen Etim erbijquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als hij een print screentje post met zijn pick op MMA Playground dan kan die toch wel meetellen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tis maar goed ook voor hem dat de rest niet telt
Spoilerrrrquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tis maar goed ook voor hem dat de rest niet telt
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Chat langs stream:
llamafish1: i got diabetes too
Anon7419: u have diabetes ?
najgerpapy: diabetes is awesome
Niet liegen hequote:
Oh, hahahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
True, maar dit is een printje.. dus geen Etim erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oh, hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 'm geedit hoor, had een verkeerde te pakkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Dat duurde lang.. ik keek nog of het de gif wel was .. misschien had je een jpg, maar was een gifmaar hij jankte niet, nu wel..
Ik ben juist erg positief gestemd over hemquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Geo3kant het volgende:
Ik verwacht een lackluster performance van the Snake, ik weet niet waarom
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat weeg je nu dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
Irritant jonge die lange mensenals ik onder een martial art ga zal ik denk ook flink moeten afvallen wil ik leuk kunnen vechten met mijn 1.72
Bij deze de link naar de screenshots:quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
True, maar dit is een printje.. dus geen Etim erbij
72-75quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat weeg je nu dan?
ik ben 1.73 namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Ik zit daar ook ergens! en heb ook geen reachquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you called it.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NostradamusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Geluk is met de dommen zeggen ze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mag toch hopen van niet godverdomme dan kom ik 2 maanden niet meer in dit topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als Abedi + Leben straks winnen dan weten we het zeker
Quotequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet godverdomme dan kom ik 2 maanden niet meer in dit topic.
Bij de Q&A waren de Britten nog erg aardig tegen hem maar dan zit ie in de arena en dan moet er weer BOE geroepen worden. Waar slaat het toch op.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Fenomeno ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geluk is met de dommen zeggen ze dan.
Ik haatte Rashad eerst. Maar nu ben ik voor hem omdat ik Jones nog meer haatquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
Rashad is ook een arrogant mannetje, maar dat geboe is erg flauw.. was misschien leuk in het begin maar nu slaat het nergens op..
Lekker bezig ouwe. Welke site gebruik je?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Oh, Heerenveen heeft ook gewonnen zie ik
I said money money, yeah yeah!!
Form Athletics heeft echt een mooi shirt.. maar het is UFC worn van Bonesquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik haatte Rashad eerst. Maar nu ben ik voor hem omdat ik Jones nog meer haat.
Unibetquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker bezig ouwe. Welke site gebruik je?
Ik durfde niet op Heereveen gvdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Oh, Heerenveen heeft ook gewonnen zie ik
I said money money, yeah yeah!!
Ik ben nogal verslavingsgevoelig dus ik twijfel een beetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Unibet
Gaat lekker vandaag, maar ik zat er wel naast met Vitesse
Idd, zo'n naam erop betekent voor mij: DON'T BUYquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Form Athletics heeft echt een mooi shirt.. maar het is UFC worn van Bonesen ik ga niet met een Bones shirt lopen als ik hem niet mag. Al vaker gezegd, ze moeten die namen eraf laten (en sponsor spam) ..
Behalve als er BJ Penn op staat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Idd, zo'n naam erop betekent voor mij: DON'T BUY
BJ Penn inderdaad wel, maar te veel spam.. die longsleeve van zijn fight in Australie is nice, maar teveel zooi erop.quote:
BJ Penn is de beste vechter aller tijden hou je mond iedereen moet zon shirt aan hebben.quote:
Inderdaad, ik ben van plan om nu echt te kopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
BJ Penn is de beste vechter aller tijden hou je mond iedereen moet zon shirt aan hebben.
Die Ronnie van Jersey Shore aan had?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef n00cL30n het volgende:
Ik blijf dat Frankie Edgar shirt mooi vinden.
Hahahahaquote:
Do not want.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
BJ Penn is de beste vechter aller tijden hou je mond iedereen moet zon shirt aan hebben.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Jajong het volgende:
Weer zoiets, ik wil eigenlijk dat Abedi wint, misschien wordt WW dan weer wat interessanter aangezien Alves toch verliest van alle toppers, maar ik heb Alves gepickt...... Damnz.
Allebei +1, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Ronnie van Jersey Shore aan had?
Zou wel logisch zijn aangezien Edgar ook een Jersey boy isquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Allebei +1, als ik mij niet vergis.
nee, vond dat alves een slechte weightcut hadquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahahaha. Die kijkt gewoon naar FightFinder en pickt dan de fights
Schijnt een fout met de weegschaal te zijn hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, vond dat alves een slechte weightcut had
Inderdaad.. Enige wat mis was aan het shirt, was dat er letters op stonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn aangezien Edgar ook een Jersey boy is
Uhuh!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik laat me verrassen.. is Papi legit or not?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Geo3kant het volgende:
Als Abedi een hele goede chin heeft zou hij Story wellicht na kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Zou best kunnen, maar dit was obvious.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Ik ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana White:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dana White:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dana White:Echt he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dana White:vorige week hoorde je hem niet, slechtste card van dit jaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb 'm even getweet.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef Jajong het volgende:
Zal het ook ff doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb 'm even getweet.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:@danawhite What do you expect when you put a 2-2 fighter against a 14-3 fighter and debuting fighters against Thiago Alves. C'mon son!
Niet? .. Is gewoon veetle.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:12 schreef Jajong het volgende:
Daar moet ik shit voor downloaden, dat vertrouw ik niet.
Veetle moet je downloaden als het je eerste keer isquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgende fight heb ik mijn "long shot bet"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
¤ 5,00 oddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus nice man. Dat wordt flink zuipen vanavondquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jezus nice man. Dat wordt flink zuipen vanavondDenk je? Misschien dat hij er toch nog even 1 moet.. de man is LEGIT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Geo3kant het volgende:
??? Omdat hij heel blij is?? Dit is echt op niks gebaseerd behalve dat ze allebei Braziliaans zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gozert, iets minder met die ziekte graag. Onlangs iemand die dichtbij stond eraan verloren. Ligt een klein beetje gevoelig.quote:
Sure no problem, sorry.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gozert, iets minder met die ziekte graag. Onlangs iemand die dichtbij stond eraan verloren. Ligt een klein beetje gevoelig.
Ik ook hoor, maar ik leg die link niet zo. Maar als mensen er mee zitten stop ik er altijd meteen mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
Bij mij ook 2 mensen in de omgeving, maar zit er niet zo mee
Maar Chris Leben heeft nog nooit een saai gevecht gehad en GSP zo goed als elk gevecht dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Einde is nog niet geweest
Ik weet nog wel UFC 124? Met een goed event toen fireworks met Aldo vs Hominick en toen kwam GSP, mijn spannings boog zakte echt heel diep...
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar Chris Leben heeft nog nooit een saai gevecht gehad en GSP zo goed als elk gevecht dus dat zit wel goed.
Jawel joh. Zijn GnP is sick.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoop niet dat Muñoz in wrestling mode schiet...
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Over mijn betsHoeveel ben je up tot nu toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mag van mij best maar dan wel over gaan op GnPquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
Ik hoop niet dat Muñoz in wrestling mode schiet...
Dat welquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mag van mij best maar dan wel over gaan op GnP..
Mooi nummer, maar als walk in bij je MMA fight? ........ En dat met 'The Cripler' als nicknamequote:
Zijn echt poeptraag de laatste tijd.. van de week ook veel systeem gezeikquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Unibet heeft pas 1 fight verwerkt![]()
Zal morgen een overzicht posten
Vind ik welquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
Wordt Leben niet wat overgewaardeerd nu met zijn win over Wanderlei?
Ja.. dat is een beetje vreemdquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar als walk in bij je MMA fight? ........ En dat met 'The Cripler' als nickname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |