quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Jajong het volgende:
AbsoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee joh, not even close. Dat is iets van 5 secs ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Absoluut4.. 2 winsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordat hij gesigned werd bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
¤ 2,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ach ja, waarschijnlijk een kadootje voor Leben omdat die zo snel tegen Akiyama wou vechten. Dan krijg je meestal een bonusje. En veel vechters vragen dan voor een kans voor een teamgenoot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Voordat hij gesigned werd bedoel ik
Je main card wordt nog meegenomen in de picks (behalve Etim maar die zie ik er sowieso niet bij)quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef n00cL30n het volgende:
OKee... iets te laat... maar hier alsnog de picks die ik ook op MMAPlayground had gemaakt.
Ik zal ze zo ff checken.
Mark Munoz Fight ends in round 1 KO / TKO
Thiago Alves Fight ends in round 2 KO / TKO
Renan Barao Fight ends in round 2 Submission / Tapout
Michihiro Omigawa Judge's decision Unanimous/majority decision
Chris Cariaso Judge's decision Unanimous/majority decision
Chris Cope Judge's decision Unanimous/majority decision
Cyrille Diabate Fight ends in round 2 Submission / Tapout
Justin Edwards Fight ends in round 1 Submission / Tapout
Rob Broughton Fight ends in round 3 KO / TKO
Als hij een print screentje post met zijn pick op MMA Playground dan kan die toch wel meetellen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je main card wordt nog meegenomen in de picks (behalve Etim maar die zie ik er sowieso niet bij)
Tis maar goed ook voor hem dat de rest niet teltquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je main card wordt nog meegenomen in de picks (behalve Etim maar die zie ik er sowieso niet bij)
True, maar dit is een printje.. dus geen Etim erbijquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als hij een print screentje post met zijn pick op MMA Playground dan kan die toch wel meetellen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tis maar goed ook voor hem dat de rest niet telt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerrrrquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tis maar goed ook voor hem dat de rest niet telt
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Chat langs stream:
llamafish1: i got diabetes too
Anon7419: u have diabetes ?
najgerpapy: diabetes is awesome
Niet liegen hequote:
Oh, hahahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
True, maar dit is een printje.. dus geen Etim erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oh, hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |