quote:We bieden steeds zoveel spoedwoningen aan dat 66% van de mensen die alle kansen benutten om een spoedwoning te krijgen, na een half jaar een woning heeft.
Om te beginnen zijn we nu met z'n drieën voor een steekproefjequote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Hitomi het volgende:
Ik ben echter benieuwd in hoeverre zij deze quote waar kunnen maken:
[..]
count us in! Wij hebben tot 31 januari om iets nieuws te vinden, anders staan we op straat!quote:Op zondag 6 november 2011 07:51 schreef koele het volgende:
[..]
Om te beginnen zijn we nu met z'n drieën voor een steekproefje
25 jaar geleden kocht ik m'n eerste huis, tegen alle adviezen van familie, kennissen en collega's in. "Je moet eerst een tijd gehuurd gaan zitten, dan kan je lekker sparen voor je eigen huis" was het devies.quote:Op zondag 6 november 2011 12:55 schreef klipper het volgende:
Eigenlijk zijn er alleen maar nadelen aan kopen en voordelen aan huren.
Mooi voordeel 4 jaar wachten op een huis.
Zou je dan niet ergens een antikraak pandje regelen? Is misschien niet het Hilton, maar dan heb je tenminste een dak boven je hoofd en heb je iets meer tijd om wat permanenters te zoeken.quote:Op zondag 6 november 2011 11:51 schreef SplashO het volgende:
[..]
count us in! Wij hebben tot 31 januari om iets nieuws te vinden, anders staan we op straat!
Waarom zet je de filter dan niet aan? Studentenwoningen kun je uitzetten, je kan aanzetten dat hij vanaf 2 slaapkamers zoekt. En dat filter onthoudt hij dus je hoeft niet iedere keer opnieuw te zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef Marisa1982 het volgende:
Ik probeer altijd wel een reactie uit te hebben staan op een spoedwoning. Maar ja ondanks spoed je reageert ook niet op alles. Sommige spoedwoningen zijn echt voor studenten of hebben maar 1 slaapkamer. Dat heb ik nu ook. dus dat heeft geen zin om dr op te reageren dan kan ik net zo goed blijven waar ik ben. Maar ja er staat bijna altijd wel een goede woning op om te reageren.
Ik hou er gewoon rekening mee dat ik het komende jaar nog wel niets zal krijgen, dan kan het altijd meevallen, in de tussen tijd blijf ik natuurlijk reageren en wie weet heb ik geluk....dat is alles wat je kan doen. Maar ja dat is natuurlijk anders voor de mensen die binnen een bepaalde tijd woonruimte moeten hebben doordat ze bijv. hun huidige woonruimte uit moeten.
Momenteel is de situatie wel een beetje anders he?quote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef blomke het volgende:
[..]
25 jaar geleden kocht ik m'n eerste huis, tegen alle adviezen van familie, kennissen en collega's in. "Je moet eerst een tijd gehuurd gaan zitten, dan kan je lekker sparen voor je eigen huis" was het devies.
Huren (in Arnhem) betekende inderdaad op een wachtlijst staan om vervolgens in een griebusbuurt (Malburgen, Klarendal) terecht te komen.
Ik kocht toen voor ruim één ton (guldens) en heb het huis later voor het 4,5-voudige verkocht. Maar goed, ieder z'n ideeën, ik heb weinig meer met goedbedoelde adviezen van een ander.
BIj mij niet, ik heb chrome. Bij mijn vriend wel, die gebruikt firefoxquote:Op woensdag 9 november 2011 09:56 schreef Kekaa het volgende:
Doen bij jullie de plattegronden het trouwens?
Ik heb ook chrome, maar eerst deden ze het wel. Sinds een paar weken niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:27 schreef wc-eendjuh het volgende:
[..]
BIj mij niet, ik heb chrome. Bij mijn vriend wel, die gebruikt firefox
Bij mij doen de kaarten het thuis in chrome wel, op school niet. Blijkbaar ligt het aan de verbinding of iets in de beveiliging.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:29 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik heb ook chrome, maar eerst deden ze het wel. Sinds een paar weken niet meer.
Tentje op het beursplein?quote:
Ik denk niet dat je de vernieuwde woningzoeker helemaal snapt.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:43 schreef Waarder het volgende:
Tegenwoordig heeft het echt geen zin meer om in de grote steden met SPOED ergens naar te zoeken, in de grote steden moet je al bijna vanaf je geboorte ingeschreven staan wil je en huis huren in de sociale sector.
Maar zoals eerder gevraagd, waarom perse in zwolle en niet in de omgeving, zodat je met de trein of bus alsnog snel in zwolle bent? vaak goedkoper en nog rustiger ook.
Wil je dat niet, dan heeft het ook echt geen zin om met spoed te zoeken, dan weet je gewoon dat je moet wachten
Bedankt! Wij zijn er ook erg blij me. We zijn echt fanatiek bezig geweest met reageren vanaf begin november. Daarvoor ook wel wat reacties maar niet elke dag. We hebben echt gekeken naar sluiting datum en zo steeds gereageerd.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef Marisa1982 het volgende:
Hej wc-eendjuh
Gefeliciteerd met je woning fijn joh!
Hoe lang was je al aan het reageren op een spoedwoning dan voor je dr eentje kreeg, ben ik wel benieuwd naar.
Groetjes Marisa
QFT. En ook dit is volgens mij alsnog erg optimistisch!quote:
Hulde! Ik heb, toen ik in Delft wilde wonen, eerst een woning in Vlaardingen geaccepteerd. Daar was de wachtlijst slechts een half jaar in de mindere buurten. Dan maar op de fiets naar Delft. Het is niet anders. Daarbij, sociale huur is sociale huur. Dat is bedoeld om mensen te huisvesten, niet om mensen te huisvesten die per se voor een prikkie op die bepaalde locatie in de stad willen wonen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:59 schreef TR08 het volgende: Waar het mij met name om ging is dat het niet nodig is je ontzettend vast te klampen aan "ik moet wonen in -noem een stad-".
Afhankelijk van wat je zelf leuk vindt zal het best voordelen kunnen hebben maar je opstellen alsof er geen andere mogelijkheden zijn (en dan piepen dat er 10jr wachtlijst is) is ook wel weer wat straf.
jullie moeten wel ff de woonduur samenvoegen.quote:Op zondag 13 november 2011 13:25 schreef Bukhoer het volgende:
Vriend en ik moesten ook ZSM weg hier, dus hebben we gereageerd op een huisje in Zwolle. KANS-LOOS. Echt. Ik sta 2000 dagen ingeschreven, en vriend 1200.
Met spoed ook elke keer ingeloot worden met 600 mensen, en dan 500e worden ofzo.
Op een gegeven moment moet je realistisch zijn, we gaan nu naar Kampen. Dan maar 10 minuten treinen en vanuit daar wachten tot ik langer ingeschreven sta.
Tja je moet er op tijd bij zijn net als eerder bezoeker na 2 jaar een woning bemachtigen in Vinexwijk kan maar nu met nieuw systeem wordt niet makkelijker op een woning in Zwolle.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:35 schreef Kekaa het volgende:
Helaas is het niet anderhalf jaar... Ik heb me heringeschreven toen ik kwam te wonen waar ik nu woon, dat was in juni 2008. Weer regelmatig gereageerd (ok, af en toe wel eens vergeten, maar niet vaak).
Vorig jaar mei hebben ze de punten omgerekend... en door mn actieve reageren is mn startdatum gezet op februari 2006, en op dit moment sta ik op 2160 dagen woonduur.
1 punt per dag... 3000 punten duurt dus nog wel even.
Voor mijn gevoel ben ik dus al bezig sinds juni 2008 (3,5 jaar nu),
voor de woningzoeker rekenen ze vanaf februari 2006... dat is dus al 6 jaar!
En met 1 punt per dag duurt het nog 3 jaar voordat ik in de buurt kom voor een leuk huurhuisje (eengezinswoning). Omgerekend dus 9 jaar wachten.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:54 schreef wc-eendjuh het volgende:
Kan de inschrijven samenvoegen? Stom stom stom had ik dat maar eerder geweten! Dan hadden wij rond de 4000 punten!
Dat is de crux,doet iedereen zodat diegene die echt een woning nodig heeftquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:52 schreef Marisa1982 het volgende:
hej wc eendje reageerde jij ook op huizen waar je eigenlijk niet in wilde maar er toch op reageerde gewoon om actief te zijn. Hoe vaak reageerde jij eigenlijk voordat je uitgeloot werd
studenten wisselen veel vaker van woning dan gezinnen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef CherryAyden het volgende:
Ik vind trouwens ook dat er veel studenten woningen worden aangeboden en veel te weinig eengezinswoningen. HO-PE-LOOS
Is het niet logischer dat jij blijft wonen waar je nu woont, en je ex een andere woning zoekt? Of is het huis van hem?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:53 schreef CherryAyden het volgende:
Mijn vriend en ik besloten in juni vorig jaar uit elkaar te gaan. We hebben samen een zoontje van 1,5. Ik reageer dus al vanaf juli in de spoedmodule en het voelt zo ontzettend hopeloos. Mijn hoogste positie was 28ste. Ik vind echt dat de meest "vreselijke" woningen worden aangeboden in de module. Die flats aan de Palestrinalaan bijvoorbeeld, of appartementen zonder CV of huisjes met maar 1 slaapkamer. Daar kan ik gewoon niet wonen met mijn zoontje. Dus reageer ik ook niet. En dat betekent af en toe dat ik een week niks om te reageren heb en dus ook geen kans maak. Dus dat "alle kansen benutten" is ook gewoon bullshit, als ze ziet wat ze aanbieden.
Nou kunnen mijn ex en ik prima met elkaar opschieten, maar de gedachte dat ik hier nog jaren moet wonen is echt niet leuk. Maar ik denk ook wel eens aan de echt schrijnende gevallen, dan mag ik nog niet klagen, maar toch. Ik vind trouwens ook dat er veel studenten woningen worden aangeboden en veel te weinig eengezinswoningen. HO-PE-LOOS
En de gedachte dat er misschien mensen zijn die 1 keer reageren en gelijk op 1 staan....grrrrr
Ik zou niet weten hoe het systeem anders moet hoor. Misschien dat studenten bijvoorbeeld alleen op kamers kunnen reageren en dat mensen met kinderen voorrang hebben op de appartementen met twee slaapkamers, ik zeg maar wat. Maar ja...dan benadeel je weer andere mensen. ZUCHT...
We blijven stug door reageren en ik hoop echt dat mijn zoontje en ik snel een eigen plekje hebben zodat we door kunnen met ons leven. Al sprak ik gister iemand die al twee jaar reageert en nog niet is uitgeloot. Ziet er somber uit...
Maar heeft hij zelf geen punten? Die hij zou kunnen gebruiken om sneller een huis te vinden? Als hij zich na toewijzing direct weer ingeschreven heeftquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef CherryAyden het volgende:
@Sheonlydreams ( sorry weet niet hoe ik moet quoten). Nee het is een huurhuis maar hij woont er al twaalf jaar, dus wel een beetje zijn huis ja. Bovendien gaan we voor co-ouderschap dus ons zoontje is gelijk verdeeld bij een van ons. Dus of ik nou een huisje zoek of hij, dat maakt geen verschil. Ik zou het ook gewoon wel leuk vinden om mijn eigen plekje te hebben en niet meer in huis te moeten wonen dat "van hem" is.
Meppelerstraatweg is nog veel ouder en daar zit ook het zogeheten lagere volk en piepklein (slaapkamers van 5/6 m2).quote:Op zondag 13 mei 2012 19:48 schreef CherryAyden het volgende:
Ik wil gewoon niet in Holtenbroek wonen. Ik voel me daar niet prettig en al helemaal niet aan die grote, oude flats aan de Palestrinalaan.
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/29454/55/quote:SP lanceert visie Zwolse woningmarkt
vrijdag 18 mei 2012
Zwolle - De fractie van de SP in de Zwolse gemeenteraad heeft een notitie uitgebracht waarin haar visie op de Zwolse woningmarkt is uitgewerkt. Volgens de partij moet er fors worden ingezet op de bouw van meer sociale huurwoningen en de renovatie van bestaande huurwoningen.
De SP is gekomen met deze notitie omdat de partij constateert dat de situatie op de Zwolse woningmarkt in een negatieve spiraal zit. Niet alleen zit de koopmarkt op slot door vooral landelijke ontwikkelingen, maar bovenal worden de wachtlijsten voor sociale huurwoningen elk jaar langer. En hiervoor ligt de oorzaak vooral bij de te beperkte ambities van gemeente en woningbouwcorporaties in het verleden en heden. In de notitie stelt de SP een aantal maatregelen voor om met name de huurmarkt te verbeteren. In de eerste plaats moet volgens de SP het sociale huurwoningenbestand met 10% worden uitgebreid, in plaats van het op peil houden zoals het gemeentebestuur en de corporaties willen. Daarnaast wil de SP een vaste regel dat een huurwoning pas gesloopt wordt als er een nieuwe woning voor in de plaats komt.
Ook wil de partij fors inzetten op verduurzaming van de bestaande huurwoningen. Volgens de SP liggen hier de beste kansen op het verbeteren van isolatie van bestaande woningen. Uit het SP-onderzoek in Dieze-Oost afgelopen maanden is duidelijk gebleken dat daar grote en structurele problemen met schimmel en tocht zijn. Door serieuze renovatie en isolatie van zulke huizen wordt de leefbaarheid fors verbeterd, gaan de energiekosten voor de bewoners omlaag en wordt het milieu gespaard.SP-raadslid Edwin Koster: ‘Met deze notitie willen we gemeentebestuur en corporaties uitdagen echt iets te doen aan de groeiende Zwolse woningnood. Wij zijn nu een stad van jarenlange wachtlijsten, tocht- en schimmelhuizen en leegstaande dure bouwkavels. Dat is onacceptabel. Het laat bovendien zien dat de prioriteiten van het stadsbestuur in het verleden al verkeerd waren. In deze crisistijd moet het roer echt om.’De SP zal het college om een reactie op de notitie vragen. Aankomende maandag bespreekt de gemeenteraad de situatie op de huurmarkt met de Zwolse woningbouwcorporaties.
Die flats worden nu toch weer gerenoveerd? Ik heb althans een modelwoning zien staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:26 schreef Kekaa het volgende:
Ik woon in zo'n meppelerstraatwegflatje, maar gelukkig aan de albert cuypstraat. Al twee keer een renovatie gehad (al is daar niet over naar huis te schrijven qua communicatie.. en meteen de huur een stuk hoger). Ben wel blij het het HR++ glas, de CV, de vernieuwde keuken en toilet. (badkamer kon ook, maar van af gezien, vanwege eerder renovatie gedoe)
En toch wil ik verhuizen. En ik reageer overal op, spoed, wens en vrije sector (je inkomen is gemakkelijk aan te passen en dan kun je reageren, zodra ik op 1 sta zie ik wel verder... we zitten precies op de 34.000 grens, erg fijn).
Maar natuurlijk wel kritisch... want kopen kan niet, want we krijgen geen hypotheek, en de komende jaren ook niet denk ik. Maar we willen wel wat natuurlijk, een gezin, dus genoeg ruimte.
En ja,dan ben je kritisch, want je kunt niet zomaar verhuizen, dus moet het huis wel voldoen voor ongeveer 10 jaar ofzo.
Persoonlijk zou ik overal kunnen wonen, maar iets meer ruimte (meer slaapkamers) en een tuin is toch wel fijn als je in de toekomst kinderen wilt.
Ik ben er ook voor dat er meer huurwoningen bij komen. Gewoon investeren, bouwen, de mensen kunnen weer aan het werk, we krijgen weer vertrouwen in de economie, we gaan weer consumeren, mensen gaan en kunnen verhuizen.. etc etc...
Volgens mij zijn ze er nog niet helemaal mee klaar, ik zag gisteren nog een container staan met spullen maar op het raam staat modelwoning dus grote kans dat het ding binnenkort op de site van de verhuurder staat.quote:
Mijn huis is nog niet eens zo oud (25 jaar) maar hier hebben ze bij het installeren van de nieuwe keuken 4 jaar terug gewoon de nieuwe tegels over de oude geplakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:34 schreef Zwolsboy het volgende:
Ben benieuwd hoe intensief die renovatie wordt.
Bij Simon van Slingerlandt plein hebben ze zelfs de stopcontacten heel netjes in de muur weggewerkt en 30 cm van de grond af, Cv leidingen in de muur gemaakt enzo.
Bij mijn woning is dat niet gebeurd alleen in de keuken / badkamer en stopcontacten hebben ze gewoon nieuwe op gemaakt die wel 3 cm uitsteken.
Sterkte.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:51 schreef Kekaa het volgende:
Ze zijn inderdaad nog bezig met renoveren. Bij mij al klaar (afgezien van voegen verwijderen wat ze nu doen... en dus enorm veel stof op het balkon, kun je nu niet zitten. Lekker is anders...)
Eerste renovatie was CV en keuken.
Tweede (nu nog bij de andere flats mee bezig dus) ramen en badkamer/wc. En portiekmuren en plafond van kelder geïsoleerd.
Tegels worden er gewoon overheen geplakt ja. Bij de keuken hebben ze alleen de kant van het keukenblok gedaan, dus ik heb nu twee verschillende soorten tegels in de keuken.
CV leidingen zijn gewoon in het zicht, niet supermooi in de keuken, maar je went eraan. Deels ook verstopt onder het verlaagde plafond in de hal en keuken.
Ik ben blij met de nieuwe ramen en de CV. En het aanrechtblad.. niet meer van die lelijke ribbeltjes.
Verder wil ik nooit meer in een renovatie zitten.
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:33 schreef CherryAyden het volgende:
Ik ben vandaag tweede geworden, ik hoop echt zoooo verschrikkelijk erg dat nummer 1 weigert. Ook al weet ik dat dat toch niet gebeurt.....wil het zooooo graag!
Marisa gefeliciteerd met je huisje! Heel gaaf voor je!
Mijn geboortehuis gaat gesloopt worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:47 schreef Young_David het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)pen-in-DiezeOost.ece
Dieze-Oost gaat Holtenbroek achterna. Jammer dat SWZ niet voor de Deltawonen-aanpak kiest (renoveren). De komende jaren woon ik dus in een bouwput.
quote:De hofjeswoningen worden op termijn gesloopt. Dit gebeurt in drie fasen waartussen ongeveer 2 à 3 jaar zit. Uw woning aan de van Ummenstraat zit in de laatste fase.
Jeetje, Slecht zeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:47 schreef Young_David het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)pen-in-DiezeOost.ece
Dieze-Oost gaat Holtenbroek achterna. Jammer dat SWZ niet voor de Deltawonen-aanpak kiest (renoveren). De komende jaren woon ik dus in een bouwput.
De 2 flats van deltawonen aan de palestrinalaan worden nou onderhanden genomen. Ze worden geschilderd. De galerij wordt opgeknapt en de balkons ook. Ik hoorde van iemand van deltawonen zeggen dat er nog meer staat te gebeuren de komende jaren.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Jeetje, Slecht zeg!
Geen vraag? Onzin! (oud)Jongeren willen juist graag in portiekwoningen wonen deze zijn knus en gezellig.
Ik woon in een Klooienberglaan portiekflat deze wouden ze eerst ook slopen en huurders hebben destijds gezamelijk bezwaar gemaakt. En kozen ze voor een renovatie (wel budget) de muren zijn nog orgineel, dus geen nieuwe muren met stopcontacten netjes weggewerkt maar wel keuken toilet complete cv installatie HR++ glas. En nu ziet de woningbouw al een paar jaar hier zit goud in en verkopen ze 1 voor 1 voor rond de 125.000.
Kijk eens naar de hogenkampseweg en die buurt erachter. Of de Ruusbroeckstraat Hornstraat enz.
Waren ook allemaal heel slecht onderhouden alles orgineel en waren ook huurwoningen of de Beethovenlaan portiekflatjes in Holtenbroek ze zijn nu heel goed onderhouden door kopers.
Nu zie je ze regelmatig in orginele staat in de verkoop voor rond de 100.000 euro.
Daar slopen ze toch ook niet? SWZ lijkt wel de enige die fan van het slopen is![]()
Als SWZ deze woningen per stuk gaat verkopen voor bijv 70.000 euro en kopers stoppen er 15.000 euro erin aan dubbelglas CV keuken enz. heb je een hele mooie woning.
Woningen hebben 3 slaapkamers van zon gemiddeld 8/11 m2 woonkamer van 18m2, leuk om te starten.
Kijk dan bijv naar openbaar belang de rembrandtflat was ook 50 jaar oud en haast toe aan sloop. Stop er een hoop geld in en ze kunnen weer 40 jaar mee. En bekijk het resultaat nu? Heel mooi en modern. Elke keer als ik erlangs rij denk ik wauw dat noem ik renoveren!
Wat ik me wel afvraag wat de toekomst is van de Middelweg flatjes van DeltaWonen deze verkennen ook grotendeels in orginele jaren 50/60 staat.
Net als de Palestrinalaan flats deze vind ik wel echt oerlelijk laaste renovatie was begin jaren 80. en sindsdien hebben ze er niks meer aan gedaan.
Deltawonen zit anders behoorlijk op de centen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
De 2 flats van deltawonen aan de palestrinalaan worden nou onderhanden genomen. Ze worden geschilderd. De galerij wordt opgeknapt en de balkons ook. Ik hoorde van iemand van deltawonen zeggen dat er nog meer staat te gebeuren de komende jaren.
tyf lekker op hier man we moeten geen verwende meisjes zoals jou hier en door holtenbroek 1 al die klote kloopwoningen is de wijk sowieso al verpest dat er van die bange mensen als jou hier komen wonen ga lekker in een boerendorp wonen ofzo als je zo je kind opvoed word ie straks net zo bang als jouquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef CherryAyden het volgende:
@Kaatjejannie, ik blijf ook weg, daarom reageer ik niet op huizen daar. Je hoeft ook niet zo boos te doen, het is gewoon een gevoel dat ik liever ergens anders woon. Kan toch? Al zou ik trouwens best in het nieuwe gedeelte van Holtenbroek willen wonen hoor! Heb laatst nog gereageerd op een woning aan de Obrechtstraat.
@Zwolseboy, je hebt gelijk hoor bij die Markes is weinig groen, maar ik woon in huurwoning in de van Yrtebelt, waar wel veel groen is. Ik keur flatjes die minder goed zijn niet af, likje verf doet wonderen, als ze maar in een voor mij acceptabele straat staan.
Ik weet het klinkt allemaal echt mega dubbel, aan de ene kant wil ik gauw een woning, aan de andere kant wil ik niet alles accepteren wat er aangeboden wordt. Maar zoals ik al eerder zei: ik kan het hier nog wel even uitzingen, dus zolang de situatie houdbaar is reageer ik liever op woningen die me echt leuk lijken.
Al moet ik wel zeggen dat door de meningen van jullie hier ik toch meer nieuwsgierig ben naar de woningen in holtenbroek.
succes ik heb ook mooie osso al tijdje maar niet via woningzoeker duur facking langquote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Hitomi het volgende:
Nou, sinds de spoedmodule is geïntroduceerd heb ik braaf elke keer gereageerd...
..nu is het zover. We zijn op 1 geëindigd (!!)
Nu zien hoe het verder gaat. Accepteren doen wij 'm zeker, dat kan ik nu al zeggen zonder m gezien te hebben..!
Ach je hebt ook gelijk hoor, asos zoals jij vind je natuurlijk overal. Niet alleen in Holtenbroek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
tyf lekker op hier man we moeten geen verwende meisjes zoals jou hier en door holtenbroek 1 al die klote kloopwoningen is de wijk sowieso al verpest dat er van die bange mensen als jou hier komen wonen ga lekker in een boerendorp wonen ofzo als je zo je kind opvoed word ie straks net zo bang als jou
Dank je wel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:00 schreef CherryAyden het volgende:
Gefeliciteerd trouwens Hitomi!!! Bevalt het huisje een beetje?
Ooh dat is fijn zeg, dat het goed bevalt! En ach dat er wat aan moet gebeuren: je zit er in elk geval! Welk huisje was het eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik zit er nu sinds half oktober in en het bevalt me zeer goed!Voorheen zat ik in een zolderappartementje met 1 slaapkamer met een veel en veel te hoge prijs.
Nu heb ik een appartementje dat twee keer zo groot is, heeft 3 slaapkamers en ein-de-lijk een buitenruimte (balkon). In de zomer ging ik in het vorige huisje half dood wegens dat het binnen warmer werd dan 35°C (terwijl het buiten 20-25 was...)
Ik weet nu natuurlijk nog niet hoe warm dit huisje wordt, maar ik kan dan in ieder geval m'n balkon op vluchten!
Alleen de slaapkamer en de woonkamer zijn tot nu toe echt af (op de plinten na). De keuken en badkamer functioneren, maar er moet nog wel wat aan gedaan worden.
We doen nu iedere maand een beetje, wanneer we wat geld overhebben.We zijn er echt heel erg blij mee!
Hoe is het met jouw zoektocht?
Het was een van de flats in de Aa-landen. Ik zit hier heerlijk. Vanaf een uur of 15:00 de middag/avondzon op mijn balkon. Genieten!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef CherryAyden het volgende:
[..]
Ooh dat is fijn zeg, dat het goed bevalt! En ach dat er wat aan moet gebeuren: je zit er in elk geval! Welk huisje was het eigenlijk?
Hier tot nu toe nog geen geluk gehad, helaasHoogste positie ooit was 4de, maar toen nam nummer 1 hem gewoon. Het was hopeloos en het blijft hopeloos
Je zit in een vervelende situatie!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Feyenoordgirl010 het volgende:
Ik sta sinds vandaag ingeschreven bij woningzoeker voor een spoedwoning in Zwolle.
Mijn vriend komt er zelf vandaan.
Alleen bij mij is het wel heel anders.
Ik stond op 5 december 2011 op straat.
Heb weken in de barre winter op straat rond gezworven.
Was opgevangen door Portaal, maar werd na 1œ week zonder pardon op straat gezet.
Ik moest het maar zien waar ik terecht kon.
Bij de nachtopvang ging niet, want dan moet je wel verslaafd zijn, en dat ben ik niet.
Nu is het zo dat gemeente Eindhoven in maart 2012 had uitgeschreven.
Dus als ware leef ik illegaal in nederland.
Sta bij geen 1 gemeente ingeschreven, want dan vragen ze naar een vaste woonadres, en dat heb ik niet.
Nu dat ik heb gelezen, dat het wel jaren kan duren voordat men een woning kan krijgen via de spoedformule, vraag ik mij dan eigenlijk af, waarom het dan spoedformule heet????
Want bij mij betekend toch spoed, meteen, dringend, meteen, zsm.... ja tog!!!!
Jaaa!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef CherryAyden het volgende:
Eindelijk! Vorige week op 1 geëindigd. Ik kon het niet geloven! Dus vanaf 4 juli een eigen plek voor mij en mijn zoontje
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef CherryAyden het volgende:
In Zwolle Zuid, een van de Markes. Superklein maar fijn! Uiteindelijk dus iets langer dan twee jaar gereageerd. Ik zat bij het intake gesprek en die vrouw vertelde me dat ze die week iemand een huishad verhuurd die welgeteld 1 dag ingeschreven stond! Ongelofelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop