quote:We bieden steeds zoveel spoedwoningen aan dat 66% van de mensen die alle kansen benutten om een spoedwoning te krijgen, na een half jaar een woning heeft.
Om te beginnen zijn we nu met z'n drieën voor een steekproefjequote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Hitomi het volgende:
Ik ben echter benieuwd in hoeverre zij deze quote waar kunnen maken:
[..]
count us in! Wij hebben tot 31 januari om iets nieuws te vinden, anders staan we op straat!quote:Op zondag 6 november 2011 07:51 schreef koele het volgende:
[..]
Om te beginnen zijn we nu met z'n drieën voor een steekproefje
25 jaar geleden kocht ik m'n eerste huis, tegen alle adviezen van familie, kennissen en collega's in. "Je moet eerst een tijd gehuurd gaan zitten, dan kan je lekker sparen voor je eigen huis" was het devies.quote:Op zondag 6 november 2011 12:55 schreef klipper het volgende:
Eigenlijk zijn er alleen maar nadelen aan kopen en voordelen aan huren.
Mooi voordeel 4 jaar wachten op een huis.
Zou je dan niet ergens een antikraak pandje regelen? Is misschien niet het Hilton, maar dan heb je tenminste een dak boven je hoofd en heb je iets meer tijd om wat permanenters te zoeken.quote:Op zondag 6 november 2011 11:51 schreef SplashO het volgende:
[..]
count us in! Wij hebben tot 31 januari om iets nieuws te vinden, anders staan we op straat!
Waarom zet je de filter dan niet aan? Studentenwoningen kun je uitzetten, je kan aanzetten dat hij vanaf 2 slaapkamers zoekt. En dat filter onthoudt hij dus je hoeft niet iedere keer opnieuw te zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef Marisa1982 het volgende:
Ik probeer altijd wel een reactie uit te hebben staan op een spoedwoning. Maar ja ondanks spoed je reageert ook niet op alles. Sommige spoedwoningen zijn echt voor studenten of hebben maar 1 slaapkamer. Dat heb ik nu ook. dus dat heeft geen zin om dr op te reageren dan kan ik net zo goed blijven waar ik ben. Maar ja er staat bijna altijd wel een goede woning op om te reageren.
Ik hou er gewoon rekening mee dat ik het komende jaar nog wel niets zal krijgen, dan kan het altijd meevallen, in de tussen tijd blijf ik natuurlijk reageren en wie weet heb ik geluk....dat is alles wat je kan doen. Maar ja dat is natuurlijk anders voor de mensen die binnen een bepaalde tijd woonruimte moeten hebben doordat ze bijv. hun huidige woonruimte uit moeten.
Momenteel is de situatie wel een beetje anders he?quote:Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef blomke het volgende:
[..]
25 jaar geleden kocht ik m'n eerste huis, tegen alle adviezen van familie, kennissen en collega's in. "Je moet eerst een tijd gehuurd gaan zitten, dan kan je lekker sparen voor je eigen huis" was het devies.
Huren (in Arnhem) betekende inderdaad op een wachtlijst staan om vervolgens in een griebusbuurt (Malburgen, Klarendal) terecht te komen.
Ik kocht toen voor ruim één ton (guldens) en heb het huis later voor het 4,5-voudige verkocht. Maar goed, ieder z'n ideeën, ik heb weinig meer met goedbedoelde adviezen van een ander.
BIj mij niet, ik heb chrome. Bij mijn vriend wel, die gebruikt firefoxquote:Op woensdag 9 november 2011 09:56 schreef Kekaa het volgende:
Doen bij jullie de plattegronden het trouwens?
Ik heb ook chrome, maar eerst deden ze het wel. Sinds een paar weken niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:27 schreef wc-eendjuh het volgende:
[..]
BIj mij niet, ik heb chrome. Bij mijn vriend wel, die gebruikt firefox
Bij mij doen de kaarten het thuis in chrome wel, op school niet. Blijkbaar ligt het aan de verbinding of iets in de beveiliging.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:29 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik heb ook chrome, maar eerst deden ze het wel. Sinds een paar weken niet meer.
Ik denk niet dat je de vernieuwde woningzoeker helemaal snapt.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:43 schreef Waarder het volgende:
Tegenwoordig heeft het echt geen zin meer om in de grote steden met SPOED ergens naar te zoeken, in de grote steden moet je al bijna vanaf je geboorte ingeschreven staan wil je en huis huren in de sociale sector.
Maar zoals eerder gevraagd, waarom perse in zwolle en niet in de omgeving, zodat je met de trein of bus alsnog snel in zwolle bent? vaak goedkoper en nog rustiger ook.
Wil je dat niet, dan heeft het ook echt geen zin om met spoed te zoeken, dan weet je gewoon dat je moet wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |