Sow, wat een discussie hier.
Ik denk (en verwacht) niet dat iedereen inzicht heeft in de tijd die het me kost om wensenlijstjes en adressen van ontvangers te krijgen en gevers te koppelen (waarbij ik in de PM verwijs naar het vervoerstopic). Wellicht heb ik de hoeveelheid werk die erin zit wat onderschat en het blijkt toch vooral een one woman job te zijn. Want met meerdere mensen die aan één schema sleutelen gaat het geheid fout met koppelingen en dat willen we niet.
In die drukte is het me inderdaad ontschoten dat we in de OPs aangaven dat wij (mods) contact met gevers en vervoerders zouden opnemen. Wat dat betreft heeft vannelle gelijk.
Aan de andere kant: in de PMs die gevers hebben gekregen met het adres van hun ontvanger staat ook de tip om in het vervoerstopic en wellicht een koppeling vinden, of hun vraag daar posten. Maar dat wist vannelle dan weer niet. Het is een oplossing die uit praktische nood is geboren want met een 36-urige werkweek (overuren niet meegeteld) en veel kooractiviteiten voor kerstmis gaat me dat gewoon niet lukken.
Ik ben nu net thuis nadat ik vanmorgen om 7 uur ben begonnen met werken en daarna meteen door ben gegaan voor een kooruitvoering. Morgen gaat de wekker weer om 6 uur, en ik ben nu nog wel even bezig om mensen te koppelen zodat iedereen toch nog een beetje tijd heeft om pakketinkopen te doen. Ow ja, en gisteren was ik de hele avond weg ivm repetitie en had om half 12 even geen zin om de pc aan te slingeren (wetende dat ik 6 uur later weer op moest staan).
En dit zeg ik niet om sympathie op te wekken, maar om even aan te geven dat ik niet 24/7 op fok zit om alle details meteen te regelen en beantwoorden.
Dus: qua vraag een prima opmerking van vannelle (aandachtspunt voor ons mods!), maar wel jammer dat de toon later zo negatief wordt.
Kortom: gevers kunnen zelf in het vervoerstopic rondneuzen naar iemand die (een deel van) de benodigde route rijdt. De mods zullen geen actieve rol spelen in het koppelen hiervan.
Ik zal beide OPs ook aanpassen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit