Preciesquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mannen die iets tegen een jongere leeftijd hebben... ik weet niet van welke planeet jij precies komt maar ik verwacht geen problemen.
Tja een leeftijdsverschil kan een complicatie zijn, van beide kanten natuurlijk. Jij kan ook afknappen op de eeuwige dertigersverhalen over hypotheken, parkeerplaatsen en salarisschalen. Maar het biedt ook weer kansen. Jongere vrouwen hebben weer meer energie en humor enzo, zijn minder serieus en doen meer aan leuke dingen. En hij als werkende burger heeft weer geld waar je leuke dingen mee kan doen. Als je alleen maar aan de risico's denkt kom je niet ver iigquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef blinkgirl het volgende:
Dus jullie denken niet dat hij tegen het feit dat ik een stuk jonger ben aanloopt? En hebben jullie nog suggesties hoe en wanneer ik het 't best kan vragen?
Hahahaha, dat zou wel echt epic zijnquote:Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Burdie het volgende:
Leg anders een briefje neer met daarop de link naar je andere topic
Nee gekheid, gewoon vragen, wat heb je te verliezen?
Ik leg de bal toch ook bij hem als ik mijn 06 nog een keer geef? En ben dus bang dat zijn collega's me zoiets horen zeggen, dus denk dat ik iig sowieso beter een briefje kan geven. Maar wat zeg ik als ik wegga en dat briefje aan hem geef/naar hem toeschuif?quote:Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef 401k het volgende:
Als het goed is heeft hij je nummer al... Staat in je klantfile @ ING. Dus dan zeg je bij de volgende afspraak: bel me eens voor wat anders dan bankzaken als je daar zin in hebt. Waarbij je de bal bij hem legt.
quote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef 401k het volgende:
^schendt hij niet want hij behandelt fraudedossier van TS. Maar good point, is wel een briefje dan waar hij mee in z'n hand zit en als reminder ziet om contact op te nemen (kan natuurlijk even duren voordat dat gebeurt...).
En vooral ook gewoon nummer opeens opschrijven terwijl je tegenover hem staat, alsof het echt enorm spontaan is ipv een wekenlang via FOK! voorbereide actie.
e; @leeftijd: baliemedewerker is via mbo met toegevoegde opleidingen wft en bankzaken of gelijk via HBO-FSM. Maar als je al acht jaar baliemedewerker bent, dan doe je iets niet goed. No offense.
e2; Ik wil tevens even toevoegen dat hier *mogelijk* iets kan spelen dat vaak voorkomt bij hulpverleners, namelijk dat jij slachtoffer bent van een misdaad en hij de autoritaire persoon die je helpt en waar je verliefd op wordt c.q. andere dingen in ziet. Gebeurt te vaak. Precieze naam van het syndroom weet ik niet meer, maar let er even op...
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef blinkgirl het volgende:
Hee,
Ik heb een nogal brandende vraag aan jullie. Het volgende is namelijk het geval: ongeveer twee weken geleden was ik bij de ING om wat bankzaken te regelen. Toen ik daar was, bleek dat er fraude was gepleegd met mijn rekening. Ik werd daar geholpen door een ontzettend sexy baliemedewerker. Hierna heb ik hem nog een keer gezien ivm de fraudezaak en deze week moet ik nog één keer een afspraak met hem maken.
Nu vraag ik me dus af: hoe raar is het als ik hem mee uitvraag? Ik heb niet over veel persoonlijke zaken gesproken - hij vroeg wel een aantal persoonlijkere dingen aan mij, maar dat kan ook professionele aardigheid zijn geweest. Daarnaast denk ik dat hij een stuk ouder is dan ik - ik ben een 20-jarige studente, van hem weet ik in ieder geval dat hij al acht jaar op het betreffende ING-kantoor werkt. Nu lijkt het me dat je voor de functie van baliemedewerker geen onwijs lange opleiding hoeft te volgen, dus ik schat hem maximaal 30 - nog altijd tien jaar ouder dan ik dus ..
En als ik het doe: hoe zal ik het dan aanpakken? En wat als hij nee zegt en ik later nog eens bij hem terecht blijk te moeten?
Oh god nee, hij moet inderdaad niet denken dat ik het tot in de puntjes voorbereid hebquote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef 401k het volgende:
^schendt hij niet want hij behandelt fraudedossier van TS. Maar good point, is wel een briefje dan waar hij mee in z'n hand zit en als reminder ziet om contact op te nemen (kan natuurlijk even duren voordat dat gebeurt...).
En vooral ook gewoon nummer opeens opschrijven terwijl je tegenover hem staat, alsof het echt enorm spontaan is ipv een wekenlang via FOK! voorbereide actie.
e; @leeftijd: baliemedewerker is via mbo met toegevoegde opleidingen wft en bankzaken of gelijk via HBO-FSM. Maar als je al acht jaar baliemedewerker bent, dan doe je iets niet goed. No offense.
e2; Ik wil tevens even toevoegen dat hier *mogelijk* iets kan spelen dat vaak voorkomt bij hulpverleners, namelijk dat jij slachtoffer bent van een misdaad en hij de autoritaire persoon die je helpt en waar je verliefd op wordt c.q. andere dingen in ziet. Gebeurt te vaak. Precieze naam van het syndroom weet ik niet meer, maar let er even op...
Het is heel cheesy, ben ik absoluut met je eens, maar ik weet gewoon zeker dat ik op het moment dat ik daar ben, met mijn bek vol tanden sta en het tóch niet op de man af durf te vragen. Daarnaast kunnen zijn collega's het horen en weet ik veel, misschien is er wel één of andere ethische code bij de ING die inhoudt dat je niet op oneerbare voorstellen van klanten in mag gaanquote:Op zondag 6 november 2011 08:05 schreef Copycat het volgende:
Dat briefje is inderdaad wel erg cheesy.
Waarom niet gewoon luchtig en met een grote glimlach zeggen dat je hem voor al zijn inspanningen graag wil bedanken met een drankje?
Kun je toevallig morgenavond?
Vragen of je samen eens een keer wat gaat drinken is al een oneerbaar voorstel?quote:Op zondag 6 november 2011 10:48 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Het is heel cheesy, ben ik absoluut met je eens, maar ik weet gewoon zeker dat ik op het moment dat ik daar ben, met mijn bek vol tanden sta en het tóch niet op de man af durf te vragen. Daarnaast kunnen zijn collega's het horen en weet ik veel, misschien is er wel één of andere ethische code bij de ING die inhoudt dat je niet op oneerbare voorstellen van klanten in mag gaan
Mja, zo'n briefje komt wel erg kinderlijk over. Niet het signaal dat je wilt afgeven, me dunkt.quote:Op zondag 6 november 2011 10:48 schreef blinkgirl het volgende:
Het is heel cheesy, ben ik absoluut met je eens, maar ik weet gewoon zeker dat ik op het moment dat ik daar ben, met mijn bek vol tanden sta en het tóch niet op de man af durf te vragen. Daarnaast kunnen zijn collega's het horen en weet ik veel, misschien is er wel één of andere ethische code bij de ING die inhoudt dat je niet op oneerbare voorstellen van klanten in mag gaan
Bij wijze van. Een docent bv. mag dat ook niet met een student, weet ik het hoe dat werkt daar.quote:Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vragen of je samen eens een keer wat gaat drinken is al een oneerbaar voorstel?
Ik begin me vast mentaal voor te bereiden.quote:Op zondag 6 november 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, zo'n briefje komt wel erg kinderlijk over. Niet het signaal dat je wilt afgeven, me dunkt.
Laat zien dat je een vrouw met ballen hebt en communiceer verbaal.
Ja, of je groeit een ruggengraat en gaat voor wat je wil.quote:Op zondag 6 november 2011 10:55 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Bij wijze van. Een docent bv. mag dat ook niet met een student, weet ik het hoe dat werkt daar.
[..]
Ik begin me vast mentaal voor te bereiden.
wet financieel toezicht en (vele) aanhangsels voor bankwezen. fsm = financial services managementquote:Op zondag 6 november 2011 10:46 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Oh god nee, hij moet inderdaad niet denken dat ik het tot in de puntjes voorbereid hebWat zijn wft en FSM? Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je al acht jaar lang alleen maar mensen helpt achter de helpdeskbalie van een bank, maar hij zit er toch echt vrijwel elke dag.
Je wil je muurtjes weer wit geverfd hebben dus. Zeg dan gewoon gelijk aan de balie: "neuken?" Dan is het zeker een oneerbaar voorstel... Of daar al dan niet op wordt ingegaan laat ik maar open. Ik vermeld wel even dat er bij ING een policy over omgang met klanten en dat zoiets toch niet wordt aangeraden... ;-)quote:e2; ik weet ZEKER dat ik lijd aan dat 'syndroom'. Vorige crushes waren op mijn docent en baas, dus ik begin wel een patroon te zien jaMaar goed, in het geval van deze man ben ik niet echt verliefd, vind hem alleen heel aantrekkelijk en lijkt me leuk om een paar keer met hem te daten. That's it. Hoewel, mezelf kennende heb ik binnen 2 weken een nieuwe obsessie gecreëerd
Denk je echt dat hij dat door zal hebben ja? Mwah, dat ''neuken'' was ik sowieso niet van plan te roepenquote:Op zondag 6 november 2011 11:10 schreef 401k het volgende:
[..]
wet financieel toezicht en (vele) aanhangsels voor bankwezen. fsm = financial services management
[..]
Je wil je muurtjes weer wit geverfd hebben dus. Zeg dan gewoon gelijk aan de balie: "neuken?" Dan is het zeker een oneerbaar voorstel... Of daar al dan niet op wordt ingegaan laat ik maar open. Ik vermeld wel even dat er bij ING een policy over omgang met klanten en dat zoiets toch niet wordt aangeraden... ;-)
Maar wat ik bedoel met edit2: Hij kan dit syndroom ook zien, weet je hele situatie, weet dat hij jou, het slachtoffer, heeft geholpen. Kan enorm afschrikken.
Je hebt jullie ganse levensloop al gedroomd met bruidstaarten, kinderen en Ik Hou van Holland kijken?quote:Op zondag 6 november 2011 11:13 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij dat door zal hebben ja? Mwah, dat ''neuken'' was ik sowieso niet van plan te roepenMaar bedoel ook niet dat ik per se alleen sex met hem wil, dat wil ik op z'n minst.
Neuken en indien mogelijk meer. Zo duidelijker?quote:Op zondag 6 november 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Je wilt op zijn minst seks met hem hebben, maar je wilt niet per se alleen seks met hem?
Die volg ik even niet.
quote:Op zondag 6 november 2011 11:15 schreef blinkgirl het volgende:
Oh, die supermarkttip is wel een gouden .. Hou ik als backupplan, voor als ik tijdens de tête-a-tête aan de balie ter aarde stort van de zenuwen. Thanks
Ik ken hem nauwelijks, dat ik hem wil vragen om een drankje te doen is puur gebaseerd op dat ik hem sexy vind, op zijn uiterlijk. Mocht hij daarnaast ook nog heel leuk van binnen zijn, dan wil ik wel meer dan dat.quote:Op zondag 6 november 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Je wilt op zijn minst seks met hem hebben, maar je wilt niet per se alleen seks met hem?
Die volg ik even niet.
OMG. Don't try this at home. Or at the supermarket.quote:
Duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 11:17 schreef blinkgirl het volgende:
Ik ken hem nauwelijks, dat ik hem wil vragen om een drankje te doen is puur gebaseerd op dat ik hem sexy vind, op zijn uiterlijk. Mocht hij daarnaast ook nog heel leuk van binnen zijn, dan wil ik wel meer dan dat.
quote:
Je doet dit niet vaak of wel?quote:Op zondag 6 november 2011 11:26 schreef blinkgirl het volgende:
Ok, even samenvattend: aan het eind van het gesprek zeg ik dus iets in de trant van ''Heb je zin om een keer iets te gaan drinken, om je te bedanken voor al je inspanningen''? En dat is dus niet raar om als 20-jarige studente te vragen aan een ong. 30-jarige ING-baliemedewerker van wie ik niet eens weet of-ie single is?
Nee, het is meestal andersom. Zo raar is dat toch niet?quote:
Raar niet, maar door dit topic kom je wel een beetje over als iemand zonder lef die alles uitgedacht moet hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Nee, het is meestal andersom. Zo raar is dat toch niet?
Dat is ook zoquote:Op zondag 6 november 2011 11:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Raar niet, maar door dit topic kom je wel een beetje over als iemand zonder lef die alles uitgedacht moet hebben.
Voor veel mannen een afknapper is wat ik zeg.quote:
Geldt alleen als ik iemand mee uitvraag, hetgeen, zoals ik al zei, nauwelijks voorkomt.quote:Op zondag 6 november 2011 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mannen een afknapper is wat ik zeg.
Dus? Je wil wel dat het nu voorkomt en dan doe je het niet.quote:Op zondag 6 november 2011 12:12 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Geldt alleen als ik iemand mee uitvraag, hetgeen, zoals ik al zei, nauwelijks voorkomt.
Heeft ie niet!quote:Op zondag 6 november 2011 12:16 schreef EL_Presidente het volgende:
TS kan je em niet toevoegen op FaceBook?
Zou het "om je te bedanken voor je inspanningen?" weglaten. En dat tegelijk met een half nonchalant opgeschreven nummer oversteken.quote:Op zondag 6 november 2011 11:26 schreef blinkgirl het volgende:
Ok, even samenvattend: aan het eind van het gesprek zeg ik dus iets in de trant van ''Heb je zin om een keer iets te gaan drinken, om je te bedanken voor al je inspanningen''? En dat is dus niet raar om als 20-jarige studente te vragen aan een ong. 30-jarige ING-baliemedewerker van wie ik niet eens weet of-ie single is?
ik zou ja zeggen!quote:Op zondag 6 november 2011 11:26 schreef blinkgirl het volgende:
zeg ik dus iets in de trant van ''Heb je zin om een keer iets te gaan drinken, om je te bedanken voor al je inspanningen''? En dat is dus niet raar om als 20-jarige studente te vragen aan een ong. 30-jarige ING-baliemedewerker van wie ik niet eens weet of-ie single is?
Vereerd voelen ook nog. Maakt het je dan niets uit dat jullie waarschijnlijk niet op hetzelfde niveau liggen? Ik als 26 jarige vrouw moet er niet aan denken uit te gaan met een 20 jarige man, ik zou dat zeker geen eer vinden. Leuk, zo'n jong lichaam, voor seks wellicht, maar 20 is toch echt wel te merken in het gedrag etc.quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef foreverman het volgende:
Ben zelf 35 maar zou mij vereerd voelen als een 20 jarige dame mij mee uit vroeg of om mijn 06 nummer zou vragen. Zou daar zeker op ingaan, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn om op basis van het leeftijdsverschil afgewezen te worden.
Ik wou je eerst nog helpen verdedigen wat jij bedoelt met "een eer vinden", maar zoals jij mannen van 20 beschrijft komt het op zijn zachtst gezegd niet geheel overeen overeen met de werkelijkheid...quote:Op maandag 7 november 2011 13:19 schreef foreverman het volgende:
Vereerd voelen in de zin van dat een 20 jarige dame mij nog aantrekkelijk genoeg vindt om te daten.
Verder interesseren mij enge dingen zoals 'niveau' niet zo. Vind de geestelijke en lichamelijke klik, het feit dat je gemeenschappelijke interesses hebt en samen een gezellige tijd kan hebben veel belangrijker dan leeftijd.
Bovendien houden 20 jarige mannen zich hoofdzakelijk bezig met zuipen met zijn 'maten', haantjesgedrag, bierglazen stukgooien, gelijk op de vuist gaan 'als er iemand raar naar mij kijkt', gebral, geschreeuw, zelfmoordgedrag in het verkeer en ander testosterongedrag. Qua gedrag niet te vergelijken met dames van dezelfde leeftijd. Kan mij voorstellen dat je als 20 jarige dame liever naar wat oudere mannen kijkt.
Maar als jij dat anders ziet, prima.
Neequote:Op maandag 7 november 2011 11:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vereerd voelen ook nog. Maakt het je dan niets uit dat jullie waarschijnlijk niet op hetzelfde niveau liggen?
Muurtjes nog wit, zenuwen nog aanwezig, kortom: vandaag geen kans gezien het hol van de leeuw binnen te wandelenquote:
Muurtjes nog roze, hoop ik. Anders moet je even een SOA-test laten doen...quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Muurtjes nog wit, zenuwen nog aanwezig, kortom: vandaag geen kans gezien het hol van de leeuw binnen te wandelen
Ehhh, bedoelde dus nog NIET gewit, inderdaadquote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef 401k het volgende:
[..]
Muurtjes nog roze, hoop ik. Anders moet je even een SOA-test laten doen...
Thanks, schrijf ook columns en stukken voor sites en bladen, inmiddels wel gewend in te spelen op 'bepaald' taalgebruikquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef 401k het volgende:
Ik vind je posts overigens wel briljant.als vrouw zulk woordgebruik...
![]()
VERTEL MIJ WAT. Kwamen studiegerelateerde probleempjes tussendoor en first things first ..quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef Vetgedrukt het volgende:
En speciaal voor dit nog een account aangemaakt.
9 letters 2 woorden.
DUURT LANG
Busted..quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een ander topic van zelfde TS
Hoog libido zonder relatie
Sorry? Een hoog libido betekent niet dat ik me door Jan en alleman laat nemen en iedereen die er maar enigszins doable uitziet smeek om toch alsjeblieft sex met me te hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Busted..
![]()
TS is a fucking nympho
Mijn romantische fantasie is dat wanneer hij vraagt over de nieuwe datum van afsrpaak, dat jij dan zegt zaterdag avond :$:$ hihiquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef blinkgirl het volgende:
Hee,
Ik heb een nogal brandende vraag aan jullie. Het volgende is namelijk het geval: ongeveer twee weken geleden was ik bij de ING om wat bankzaken te regelen. Toen ik daar was, bleek dat er fraude was gepleegd met mijn rekening. Ik werd daar geholpen door een ontzettend sexy baliemedewerker. Hierna heb ik hem nog een keer gezien ivm de fraudezaak en deze week moet ik nog één keer een afspraak met hem maken.
Nu vraag ik me dus af: hoe raar is het als ik hem mee uitvraag? Ik heb niet over veel persoonlijke zaken gesproken - hij vroeg wel een aantal persoonlijkere dingen aan mij, maar dat kan ook professionele aardigheid zijn geweest. Daarnaast denk ik dat hij een stuk ouder is dan ik - ik ben een 20-jarige studente, van hem weet ik in ieder geval dat hij al acht jaar op het betreffende ING-kantoor werkt. Nu lijkt het me dat je voor de functie van baliemedewerker geen onwijs lange opleiding hoeft te volgen, dus ik schat hem maximaal 30 - nog altijd tien jaar ouder dan ik dus ..
En als ik het doe: hoe zal ik het dan aanpakken? En wat als hij nee zegt en ik later nog eens bij hem terecht blijk te moeten?
Echt? Ligt dat niet aan het niveau van de persoon in kwestie denk je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben 33, als een 20 jarige mij haar nummer zou aanbieden, zou ik het ontzettend leuk vinden, en haar daarna vriendelijk bedanken. 20 is echt veel te jong. Zelfs voor een keer volyoghuren denk ik.
Nope, just age.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Echt? Ligt dat niet aan het niveau van de persoon in kwestie denk je?
Kennelijk niet, moeten we weer een hele week wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef 401k het volgende:
Dus nog geen update c.q. vorderingen met meneer bankmedewerker zonder ring om z'n vinger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |