Neequote:Op maandag 7 november 2011 11:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vereerd voelen ook nog. Maakt het je dan niets uit dat jullie waarschijnlijk niet op hetzelfde niveau liggen?
Muurtjes nog wit, zenuwen nog aanwezig, kortom: vandaag geen kans gezien het hol van de leeuw binnen te wandelenquote:
Muurtjes nog roze, hoop ik. Anders moet je even een SOA-test laten doen...quote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Muurtjes nog wit, zenuwen nog aanwezig, kortom: vandaag geen kans gezien het hol van de leeuw binnen te wandelen
Ehhh, bedoelde dus nog NIET gewit, inderdaadquote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef 401k het volgende:
[..]
Muurtjes nog roze, hoop ik. Anders moet je even een SOA-test laten doen...
Thanks, schrijf ook columns en stukken voor sites en bladen, inmiddels wel gewend in te spelen op 'bepaald' taalgebruikquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef 401k het volgende:
Ik vind je posts overigens wel briljant.als vrouw zulk woordgebruik...
![]()
VERTEL MIJ WAT. Kwamen studiegerelateerde probleempjes tussendoor en first things first ..quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef Vetgedrukt het volgende:
En speciaal voor dit nog een account aangemaakt.
9 letters 2 woorden.
DUURT LANG
Busted..quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een ander topic van zelfde TS
Hoog libido zonder relatie
Sorry? Een hoog libido betekent niet dat ik me door Jan en alleman laat nemen en iedereen die er maar enigszins doable uitziet smeek om toch alsjeblieft sex met me te hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Busted..
![]()
TS is a fucking nympho
Mijn romantische fantasie is dat wanneer hij vraagt over de nieuwe datum van afsrpaak, dat jij dan zegt zaterdag avond :$:$ hihiquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef blinkgirl het volgende:
Hee,
Ik heb een nogal brandende vraag aan jullie. Het volgende is namelijk het geval: ongeveer twee weken geleden was ik bij de ING om wat bankzaken te regelen. Toen ik daar was, bleek dat er fraude was gepleegd met mijn rekening. Ik werd daar geholpen door een ontzettend sexy baliemedewerker. Hierna heb ik hem nog een keer gezien ivm de fraudezaak en deze week moet ik nog één keer een afspraak met hem maken.
Nu vraag ik me dus af: hoe raar is het als ik hem mee uitvraag? Ik heb niet over veel persoonlijke zaken gesproken - hij vroeg wel een aantal persoonlijkere dingen aan mij, maar dat kan ook professionele aardigheid zijn geweest. Daarnaast denk ik dat hij een stuk ouder is dan ik - ik ben een 20-jarige studente, van hem weet ik in ieder geval dat hij al acht jaar op het betreffende ING-kantoor werkt. Nu lijkt het me dat je voor de functie van baliemedewerker geen onwijs lange opleiding hoeft te volgen, dus ik schat hem maximaal 30 - nog altijd tien jaar ouder dan ik dus ..
En als ik het doe: hoe zal ik het dan aanpakken? En wat als hij nee zegt en ik later nog eens bij hem terecht blijk te moeten?
Echt? Ligt dat niet aan het niveau van de persoon in kwestie denk je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben 33, als een 20 jarige mij haar nummer zou aanbieden, zou ik het ontzettend leuk vinden, en haar daarna vriendelijk bedanken. 20 is echt veel te jong. Zelfs voor een keer volyoghuren denk ik.
Nope, just age.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Echt? Ligt dat niet aan het niveau van de persoon in kwestie denk je?
Kennelijk niet, moeten we weer een hele week wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef 401k het volgende:
Dus nog geen update c.q. vorderingen met meneer bankmedewerker zonder ring om z'n vinger?
Ik eis pics van TS en graag ook ff welk filiaal....quote:
pfff, gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef blinkgirl het volgende:
Niet bij hem, regel ik wel via iets anders. Hij kan er zelf ook vrij weinig aan doen, meer een fout van ING in 't algemeen.
Dat zegt hij gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef blinkgirl het volgende:
Niet bij hem, regel ik wel via iets anders. Hij kan er zelf ook vrij weinig aan doen, meer een fout van ING in 't algemeen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:14 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat zegt hij gewoon.
Maar stiekem maakt hij die fouten met opzet, zodat hij je nog een keer kan zien!
Ik weet 99.9% zeker dat ze niet op hetzelfde punt in het leven staat als ik. Ik werk al jaren, heb een eigen huis, mijn vrienden ook. Zij is bezig met haar studie en met stappen. Ik heb ladingen meer levenservaring. Dat wordt een hele kromme relatie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Echt? Ligt dat niet aan het niveau van de persoon in kwestie denk je?
Hoe kun je dit nu weten??? Zoveel mensen redeneren vanuit zichzelf voor anderen.... Maak nu niet diezelfde foutquote:Op donderdag 10 november 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet 99.9% zeker dat ze niet op hetzelfde punt in het leven staat als ik. Ik werk al jaren, heb een eigen huis, mijn vrienden ook. Zij is bezig met haar studie en met stappen. Ik heb ladingen meer levenservaring. Dat wordt een hele kromme relatie.
Als ik 43 ben en zij 30, is het al een heel ander verhaal.
Na Speknek; voor een kansloze autist voel je de situatie anders aardig goed aanquote:Op donderdag 10 november 2011 12:41 schreef speknek het volgende:
Als vrouw zijnde hoef je niet zo bang te zijn om een blauwtje te lopen. Mannen zijn het niet gewend dat drie keer per dag een of ander vervelend wijf zich aan ze probeert op te dringen, en vinden het dus vrijwel altijd leuk als ze vrouwelijke interesse krijgen of uitgevraagd worden (zodra ze van de middelbare school af zijn tenminste). Dan kan het dus hooguit zijn dat ze al een vriendin hebben, een kansloze autist zijn zoals ondergetekende, of wel met je uit willen maar alleen voor de seks meegaan. Dat laatste is het enige waar je echt moeite voor moet zullen doen om uit te zoeken (en als je dat zelf niet erg vindt ook dat niet).
Dusss.. wanneer gaat dit gebeuren?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef blinkgirl het volgende:
. Ben er vandaag geweest, bleek er gewoon WEER iets fout gegaan te zijn oftewel; ik moet er NOG een keer heen en zal hem dan dus weer zien.
Eens.quote:
Aaahh, wat klinkt dat sexy, mijn case manager. *kuch* Sorry, heb de hele dag op mijn nogal geestdodende werk gebivakkeerd waarna de normale wereld ineens weer op me afkomt. Goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef 401k het volgende:
Kleine note: zolang dit nog loopt en hij je case manager is, zal hij indien hij zijn baan wil houden, geen contact met je opnemen.
Mensen die zichzelf een kansloze autist noemen <3quote:Op donderdag 10 november 2011 12:41 schreef speknek het volgende:
Als vrouw zijnde hoef je niet zo bang te zijn om een blauwtje te lopen. Mannen zijn het niet gewend dat drie keer per dag een of ander vervelend wijf zich aan ze probeert op te dringen, en vinden het dus vrijwel altijd leuk als ze vrouwelijke interesse krijgen of uitgevraagd worden (zodra ze van de middelbare school af zijn tenminste). Dan kan het dus hooguit zijn dat ze al een vriendin hebben, een kansloze autist zijn zoals ondergetekende, of wel met je uit willen maar alleen voor de seks meegaan. Dat laatste is het enige waar je echt moeite voor moet zullen doen om uit te zoeken (en als je dat zelf niet erg vindt ook dat niet).
Ik ken je niet, en ga niet extreem puberaal op foto's vragen, maar het lijkt me dat je van jezelf wel in kunt schatten in hoeverre een flink oudere man je zou waarderen. Je hoeft geen model te zijn, maar je weet zelf wel of je een monster bent of nietquote:Op donderdag 10 november 2011 17:20 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een kansloze autist noemen <3
Nee, die middelbare school heb ik hallelujah praise the Lord wel verlaten, ja. Je mist alleen de optie dat hij me niet aantrekkelijk kan vinden. Gezien mijn naam niet Mila Kunis of Megan Fox (mooiste vrouwen ever in mijn ogen) is, vrees ik ook daar een beetje voor.
Nee, maar het kan wel dat ik zijn type niet ben. Volgens mij kan elke vrouw bv. wel een trucje op Jan Kooijman, terwijl ik nog liever uitgenodigd wordt op een bunga bungafeestje van Berlusconi dan het bed met hém te moeten delen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken je niet, en ga niet extreem puberaal op foto's vragen, maar het lijkt me dat je van jezelf wel in kunt schatten in hoeverre een flink oudere man je zou waarderen. Je hoeft geen model te zijn, maar je weet zelf wel of je een monster bent of niet
Trouwens, als je lelijk was zou je denk ik niet nadenken over random kerels uit vragen in een bank. Gok ik zo.
Dus je hebt een zwak voor rimpelige autoriteitsfiguren? Zoek hogerop in de bankquote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel dat ik zijn type niet ben. Volgens mij kan elke vrouw bv. wel een trucje op Jan Kooijman, terwijl ik nog liever uitgenodigd wordt op een bunga bungafeestje van Berlusconi dan het bed met hém te moeten delen.
Ha ja ik bedoel dat je in ieder geval niet bang hoeft te zijn dat hij het vervelend zou vinden, hij zou het leuk vinden en dan zeggen 'nee sorry je bent mijn type niet'. Dat is balen, maar goed, niet veel anders dan het nu is.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:20 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een kansloze autist noemen <3
Nee, die middelbare school heb ik hallelujah praise the Lord wel verlaten, ja. Je mist alleen de optie dat hij me niet aantrekkelijk kan vinden. Gezien mijn naam niet Mila Kunis of Megan Fox (mooiste vrouwen ever in mijn ogen) is, vrees ik ook daar een beetje voor.
Brrr. Jan Kooijmanquote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel dat ik zijn type niet ben. Volgens mij kan elke vrouw bv. wel een trucje op Jan Kooijman, terwijl ik nog liever uitgenodigd wordt op een bunga bungafeestje van Berlusconi dan het bed met hém te moeten delen.
Jan Kooijemans.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:56 schreef Velma het volgende:
[..]
Brrr. Jan KooijmanJe bent niet de enige TS. Maar een bunga bunga met onze Berlus sla ik ook over
Laag uit gesneden truitje waar je boezem goed in uit komt en je bent voor elke hetero man zijn type.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel dat ik zijn type niet ben.
Nee. Het gaat om een gemeenschappelijke rekening, van mijn studentenhuis, waar we alle betalingen aan Nuon, Waternet etc. mee doen. Waarmee ik meteen bij een nieuw probleem aankom: vandaag de fraudelijn aan de telefoon gehad en er blijkt helemaal niks te kloppen van wat de sexy baliemedewerker in kwestie tegen ons gezegd heeft. Qua afhandeling van de schadevergoeding en het onderzoek, dus. Nu willen mijn huisgenootjes morgen naar de ING om verhaal te halen bij de baliemedewerker (wat een afschuwelijke functienaam is het toch) en een klacht in te dienen. Ik moet mee omdat ik de hoofdrekeninghouder ben.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Tegan het volgende:
Maar goed. Mochten jullie gaan daten, dan weet hij je financiele status al direct.
Een laag uitgesneden truitje aandoen waar je boezem goed in uit komt en vaak je pen laten vallen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:57 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om een gemeenschappelijke rekening, van mijn studentenhuis, waar we alle betalingen aan Nuon, Waternet etc. mee doen. Waarmee ik meteen bij een nieuw probleem aankom: vandaag de fraudelijn aan de telefoon gehad en er blijkt helemaal niks te kloppen van wat de sexy baliemedewerker in kwestie tegen ons gezegd heeft. Qua afhandeling van de schadevergoeding en het onderzoek, dus. Nu willen mijn huisgenootjes morgen naar de ING om verhaal te halen bij de baliemedewerker (wat een afschuwelijke functienaam is het toch) en een klacht in te dienen. Ik moet mee omdat ik de hoofdrekeninghouder ben.
Wat moet ik doen?!
Afwachten tot morgen als je naar de ING kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:57 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om een gemeenschappelijke rekening, van mijn studentenhuis, waar we alle betalingen aan Nuon, Waternet etc. mee doen. Waarmee ik meteen bij een nieuw probleem aankom: vandaag de fraudelijn aan de telefoon gehad en er blijkt helemaal niks te kloppen van wat de sexy baliemedewerker in kwestie tegen ons gezegd heeft. Qua afhandeling van de schadevergoeding en het onderzoek, dus. Nu willen mijn huisgenootjes morgen naar de ING om verhaal te halen bij de baliemedewerker (wat een afschuwelijke functienaam is het toch) en een klacht in te dienen. Ik moet mee omdat ik de hoofdrekeninghouder ben.
Wat moet ik doen?!
Eerst beledigen vanwege zijn minieme kennis wat betreft de fraudezaak en dan conflicterend glimlachen. Gevolg: hij wordt vanzelf onderdanig en kan je hem als sexslaaf gaan gebruiken voor je hoge libido. Win-win?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef blinkgirl het volgende:
Maar de kans op een date wordt wel erg miniem als ik morgen een klacht bij hem indien en boos wordt en hem daarna doodleuk vraag wat te komen drinken.
Ho ho, ik heb nooit gezegd dat ik dominant was o.i.d.. Maar goed. Laten we hopen dat hij op lichtelijk agressieve vrouwen in laag uitgesneden truitjes (ik typte 'trouwtjes' - moet mijn fantasieën vóór morgen echt in bedwang krijgen) valt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef 401k het volgende:
[..]
Eerst beledigen vanwege zijn minieme kennis wat betreft de fraudezaak en dan conflicterend glimlachen. Gevolg: hij wordt vanzelf onderdanig en kan je hem als sexslaaf gaan gebruiken voor je hoge libido. Win-win?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb nooit gezegd dat ik dominant was o.i.d.. Maar goed. Laten we hopen dat hij op lichtelijk agressieve vrouwen in laag uitgesneden truitjes (ik typte 'trouwtjes' - moet mijn fantasieën vóór morgen echt in bedwang krijgen) valt.
Als je nou touwtjes had ingetikt had ik nog een glimlach tevoorschijn kunnen toveren, maar trouwtjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef blinkgirl het volgende:
Ho ho, ik heb nooit gezegd dat ik dominant was o.i.d.. Maar goed. Laten we hopen dat hij op lichtelijk agressieve vrouwen in laag uitgesneden truitjes (ik typte 'trouwtjes' - moet mijn fantasieën vóór morgen echt in bedwang krijgen) valt.
Baliemedewerker gaat balls-deep morgen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Je betaalrekening is bij een andere bank?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:57 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef EL_Presidente het volgende:
he TS post eens wat pics van jezelf, kunnen wij beoordelen of je zult slagen..
Weet je niet waar die gasten naborrelen? Dan zou je proberen onopvallend opvallend in zijn vizier kunnen komen en dan aansprekenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef blinkgirl het volgende:
twitter punt com slash heupflacon.
Ja, zit zelf niet bij ING en ben nu blij toe. Maar dat ik nou zin heb om morgen bij hém te gaan klagen .. Ik hoop dat ie ziek thuis zit, zullen we maar zeggen.
Zie wel altijd een mannen in pak-invasie bij een bepaald café dat zo ongeveer naast de ING zit ja, misschien moet ik daar eens een kijkje nemen. Valt alleen wel op, een twintigjarig meisje tussen dertigers in pakquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet je niet waar die gasten naborrelen? Dan zou je proberen onopvallend opvallend in zijn vizier kunnen komen en dan aansprekenIs hij klaar met zn werk ook, dus kan je andere zaken bespreken, Amsterdamse uitgaanszaken bv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |