Hee,
Ik heb een nogal brandende vraag aan jullie. Het volgende is namelijk het geval: ongeveer twee weken geleden was ik bij de ING om wat bankzaken te regelen. Toen ik daar was, bleek dat er fraude was gepleegd met mijn rekening. Ik werd daar geholpen door een ontzettend sexy baliemedewerker. Hierna heb ik hem nog een keer gezien ivm de fraudezaak en deze week moet ik nog één keer een afspraak met hem maken.
Nu vraag ik me dus af: hoe raar is het als ik hem mee uitvraag? Ik heb niet over veel persoonlijke zaken gesproken - hij vroeg wel een aantal persoonlijkere dingen aan mij, maar dat kan ook professionele aardigheid zijn geweest. Daarnaast denk ik dat hij een stuk ouder is dan ik - ik ben een 20-jarige studente, van hem weet ik in ieder geval dat hij al acht jaar op het betreffende ING-kantoor werkt. Nu lijkt het me dat je voor de functie van baliemedewerker geen onwijs lange opleiding hoeft te volgen, dus ik schat hem maximaal 30 - nog altijd tien jaar ouder dan ik dus ..
En als ik het doe: hoe zal ik het dan aanpakken? En wat als hij nee zegt en ik later nog eens bij hem terecht blijk te moeten?
Is a dream a lie when you know it won't come true?