abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104005031
Hee,

Ik heb een nogal brandende vraag aan jullie. Het volgende is namelijk het geval: ongeveer twee weken geleden was ik bij de ING om wat bankzaken te regelen. Toen ik daar was, bleek dat er fraude was gepleegd met mijn rekening. Ik werd daar geholpen door een ontzettend sexy baliemedewerker. Hierna heb ik hem nog een keer gezien ivm de fraudezaak en deze week moet ik nog één keer een afspraak met hem maken.

Nu vraag ik me dus af: hoe raar is het als ik hem mee uitvraag? Ik heb niet over veel persoonlijke zaken gesproken - hij vroeg wel een aantal persoonlijkere dingen aan mij, maar dat kan ook professionele aardigheid zijn geweest. Daarnaast denk ik dat hij een stuk ouder is dan ik - ik ben een 20-jarige studente, van hem weet ik in ieder geval dat hij al acht jaar op het betreffende ING-kantoor werkt. Nu lijkt het me dat je voor de functie van baliemedewerker geen onwijs lange opleiding hoeft te volgen, dus ik schat hem maximaal 30 - nog altijd tien jaar ouder dan ik dus ..

En als ik het doe: hoe zal ik het dan aanpakken? En wat als hij nee zegt en ik later nog eens bij hem terecht blijk te moeten?
Is a dream a lie when you know it won't come true?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:00:18 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104005065
hij werkt in een bank en is ongeveer 30-40, en hij is denk je nog single?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:00:45 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104005079
Heb je hem al gegoogled? Heeft hij niet al een vriendin, zoals cc suggereert?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:03:14 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104005173
Beetje zorgen om niks dit. Lijkt me wel verstandig hem eerst even te googelen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:03:43 #5
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_104005198
Is het Koen?
pi_104005211
Googlestalker is my middle name, dus zeker al geprobeerd - en er is echt niks, maar dan ook he-le-maal niks over hem te vinden. Een snelle vingercheck toen hij een belletje pleegde leerde me dat hij iig niet getrouwd is, verder weet ik het écht niet, maar ben bang dat ik er dus ook niet zomaar achter kan komen.
pi_104005306
Nee, om z'n hele naam hier nou uit te spellen en hem daar alsnog een Googleresultaat mee te geven gaat me ook te ver, maar hij heet geen Koen ;)
pi_104005419
Och waarom niet. Ik zeg: doen!
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:14:36 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104005610
Leuk hoor, gewoon doen.

En als hij nee zegt, blauwtje lopen hoort bij het leven en zó vaak zal je hem ook niet tegen komen :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_104005675
Dus jullie denken niet dat hij tegen het feit dat ik een stuk jonger ben aanloopt? En hebben jullie nog suggesties hoe en wanneer ik het 't best kan vragen?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:16:05 #11
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_104005680
Ja gewoon doen, wie weet komt er iets leuks uit. En zo niet nou dat is dan jammer, maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent.
pi_104005929
mannen die iets tegen een jongere leeftijd hebben... ik weet niet van welke planeet jij precies komt maar ik verwacht geen problemen. :P
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:24:00 #13
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_104005948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
mannen die iets tegen een jongere leeftijd hebben... ik weet niet van welke planeet jij precies komt maar ik verwacht geen problemen. :P
Precies :P.
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:25:13 #14
349110 RHood314
Ik hou van poesjes
pi_104005982
Laat het ons even weten als je volgeyoghurt bent ok?
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:25:23 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104005987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef blinkgirl het volgende:
Dus jullie denken niet dat hij tegen het feit dat ik een stuk jonger ben aanloopt? En hebben jullie nog suggesties hoe en wanneer ik het 't best kan vragen?
Tja een leeftijdsverschil kan een complicatie zijn, van beide kanten natuurlijk. Jij kan ook afknappen op de eeuwige dertigersverhalen over hypotheken, parkeerplaatsen en salarisschalen. Maar het biedt ook weer kansen. Jongere vrouwen hebben weer meer energie en humor enzo, zijn minder serieus en doen meer aan leuke dingen. En hij als werkende burger heeft weer geld waar je leuke dingen mee kan doen. Als je alleen maar aan de risico's denkt kom je niet ver iig :)

Ik zou 't op een klassieke manier vragen, met een grapje aan het eind van het gesprek of zo, en je 06 geven...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_104009126
Volgeyoghurt, mijn god xD wel een goed punt inderdaad, dat ook ik problemen kan ondervinden betreffende het leeftijdsverschil.

Qua oudere mannen - jonge vrouwen ben ik meer bang dat hij me te jong vindt, nog zo'n kind dat net komt kijken zeg maar. En die klassieke manier van iemand mee uit vragen .. Ben eerlijk gezegd een beetje bang dat ik het op het moment suprême niet durf. We zitten toch aan een balie in het niet zo romantische oranje schijnsel van het ING-licht, met zijn collega's binnen gehoorsafstand. Briefje achterlaten misschien beter? Ik dacht er zelf aan om er iets op te zetten als ''Heb je misschien zin om meer te delen dan mijn bankgegevens?'', of is dit cheesy/suggestief?

En wat zeg ik als ik hem opeens een briefje overhandig?

[ Bericht 12% gewijzigd door blinkgirl op 05-11-2011 23:23:52 (iets erbij) ]
pi_104017728
Oh enne .. Enige haast qua tips is geboden, want de enige dagen dat ik kan en hij aanwezig is, zijn maandag en dinsdag
  zondag 6 november 2011 @ 01:12:39 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_104019118
Leg anders een briefje neer met daarop de link naar je andere topic :P

Nee gekheid, gewoon vragen, wat heb je te verliezen? ;)
KuikenGuppy
pi_104019528
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Burdie het volgende:
Leg anders een briefje neer met daarop de link naar je andere topic :P

Nee gekheid, gewoon vragen, wat heb je te verliezen? ;)
Hahahaha, dat zou wel echt epic zijn :') Maar het is toch raar als ik opeens randomly een briefje naar hem toeschuif? Straks zegt hij 'wat is dat', dan wordt het echt een beetje genant.
  zondag 6 november 2011 @ 01:27:50 #20
359454 401k
Chaoot zonder chaos
pi_104019625
Als het goed is heeft hij je nummer al... Staat in je klantfile @ ING. Dus dan zeg je bij de volgende afspraak: bel me eens voor wat anders dan bankzaken als je daar zin in hebt. Waarbij je de bal bij hem legt.
  zondag 6 november 2011 @ 01:31:36 #21
360021 TheWiggleThang
Do the wiggle, man.
pi_104019728
Sowieso doen! En anders mag je je nummer ook aan mij geven *)
Penis mulier mea voluerit nocere.
pi_104020289
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef 401k het volgende:
Als het goed is heeft hij je nummer al... Staat in je klantfile @ ING. Dus dan zeg je bij de volgende afspraak: bel me eens voor wat anders dan bankzaken als je daar zin in hebt. Waarbij je de bal bij hem legt.
Ik leg de bal toch ook bij hem als ik mijn 06 nog een keer geef? En ben dus bang dat zijn collega's me zoiets horen zeggen, dus denk dat ik iig sowieso beter een briefje kan geven. Maar wat zeg ik als ik wegga en dat briefje aan hem geef/naar hem toeschuif?
  zondag 6 november 2011 @ 02:13:32 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104020760
Zelf 06 geven, dan hoeft hij niet zijn geheimhoudingsverklaring of gedragscode te schenden door aan klantgegevens te zitten.

En wat je precies moet zeggen weet niemand, hangt af van je persoonlijkheid, iets dat bij je past. Een beetje awkward mag trouwens best hoor. Tenzij je oerlelijk bent is dat gewoon cute.
  zondag 6 november 2011 @ 02:17:38 #24
359454 401k
Chaoot zonder chaos
pi_104020826
^schendt hij niet want hij behandelt fraudedossier van TS. Maar good point, is wel een briefje dan waar hij mee in z'n hand zit en als reminder ziet om contact op te nemen (kan natuurlijk even duren voordat dat gebeurt...).
En vooral ook gewoon nummer opeens opschrijven terwijl je tegenover hem staat, alsof het echt enorm spontaan is ipv een wekenlang via FOK! voorbereide actie.

e; @leeftijd: baliemedewerker is via mbo met toegevoegde opleidingen wft en bankzaken of gelijk via HBO-FSM. Maar als je al acht jaar baliemedewerker bent, dan doe je iets niet goed. No offense.
e2; Ik wil tevens even toevoegen dat hier *mogelijk* iets kan spelen dat vaak voorkomt bij hulpverleners, namelijk dat jij slachtoffer bent van een misdaad en hij de autoritaire persoon die je helpt en waar je verliefd op wordt c.q. andere dingen in ziet. Gebeurt te vaak. Precieze naam van het syndroom weet ik niet meer, maar let er even op...

[ Bericht 14% gewijzigd door 401k op 06-11-2011 02:27:46 ]
pi_104021689
Wat een moeilijk gedoe, TS. Je bent geen vent ofzo, je bent een vrouw! Als je een beetje lekker bent wil die vent je echt wel een keertje volyoghurten (zoals al geschreven).

Zo niet, dan ben je te lelijk (gelul over 'al een vaste relatie' is BS)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')