abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104022143
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef 401k het volgende:
^schendt hij niet want hij behandelt fraudedossier van TS. Maar good point, is wel een briefje dan waar hij mee in z'n hand zit en als reminder ziet om contact op te nemen (kan natuurlijk even duren voordat dat gebeurt...).
En vooral ook gewoon nummer opeens opschrijven terwijl je tegenover hem staat, alsof het echt enorm spontaan is ipv een wekenlang via FOK! voorbereide actie.

e; @leeftijd: baliemedewerker is via mbo met toegevoegde opleidingen wft en bankzaken of gelijk via HBO-FSM. Maar als je al acht jaar baliemedewerker bent, dan doe je iets niet goed. No offense.
e2; Ik wil tevens even toevoegen dat hier *mogelijk* iets kan spelen dat vaak voorkomt bij hulpverleners, namelijk dat jij slachtoffer bent van een misdaad en hij de autoritaire persoon die je helpt en waar je verliefd op wordt c.q. andere dingen in ziet. Gebeurt te vaak. Precieze naam van het syndroom weet ik niet meer, maar let er even op...
:') Waarom moet ze daarop letten? Wat maakt dat nou uit, dat je verliefd wordt op je 'hulpverlener'?
  zondag 6 november 2011 @ 08:05:46 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104022216
Dat briefje is inderdaad wel erg cheesy.
Waarom niet gewoon luchtig en met een grote glimlach zeggen dat je hem voor al zijn inspanningen graag wil bedanken met een drankje?
Kun je toevallig morgenavond?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104022540
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef blinkgirl het volgende:
Hee,

Ik heb een nogal brandende vraag aan jullie. Het volgende is namelijk het geval: ongeveer twee weken geleden was ik bij de ING om wat bankzaken te regelen. Toen ik daar was, bleek dat er fraude was gepleegd met mijn rekening. Ik werd daar geholpen door een ontzettend sexy baliemedewerker. Hierna heb ik hem nog een keer gezien ivm de fraudezaak en deze week moet ik nog één keer een afspraak met hem maken.

Nu vraag ik me dus af: hoe raar is het als ik hem mee uitvraag? Ik heb niet over veel persoonlijke zaken gesproken - hij vroeg wel een aantal persoonlijkere dingen aan mij, maar dat kan ook professionele aardigheid zijn geweest. Daarnaast denk ik dat hij een stuk ouder is dan ik - ik ben een 20-jarige studente, van hem weet ik in ieder geval dat hij al acht jaar op het betreffende ING-kantoor werkt. Nu lijkt het me dat je voor de functie van baliemedewerker geen onwijs lange opleiding hoeft te volgen, dus ik schat hem maximaal 30 - nog altijd tien jaar ouder dan ik dus ..

En als ik het doe: hoe zal ik het dan aanpakken? En wat als hij nee zegt en ik later nog eens bij hem terecht blijk te moeten?
Gewoon doen!
Vraag hem de volgende keer of hij het leuk vindt om wat persoonlijke gegevens uit te wisselen, zodat je een keer samen kunt koffiedrinken, als hij dat leuk zou vinden.
Het is niet zo erg als je laat blijken dat je iemand aardig vindt hoor :)
Succes ermee!
pi_104023597
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef 401k het volgende:
^schendt hij niet want hij behandelt fraudedossier van TS. Maar good point, is wel een briefje dan waar hij mee in z'n hand zit en als reminder ziet om contact op te nemen (kan natuurlijk even duren voordat dat gebeurt...).
En vooral ook gewoon nummer opeens opschrijven terwijl je tegenover hem staat, alsof het echt enorm spontaan is ipv een wekenlang via FOK! voorbereide actie.

e; @leeftijd: baliemedewerker is via mbo met toegevoegde opleidingen wft en bankzaken of gelijk via HBO-FSM. Maar als je al acht jaar baliemedewerker bent, dan doe je iets niet goed. No offense.
e2; Ik wil tevens even toevoegen dat hier *mogelijk* iets kan spelen dat vaak voorkomt bij hulpverleners, namelijk dat jij slachtoffer bent van een misdaad en hij de autoritaire persoon die je helpt en waar je verliefd op wordt c.q. andere dingen in ziet. Gebeurt te vaak. Precieze naam van het syndroom weet ik niet meer, maar let er even op...
Oh god nee, hij moet inderdaad niet denken dat ik het tot in de puntjes voorbereid heb _O- Wat zijn wft en FSM? Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je al acht jaar lang alleen maar mensen helpt achter de helpdeskbalie van een bank, maar hij zit er toch echt vrijwel elke dag.

e2; ik weet ZEKER dat ik lijd aan dat 'syndroom'. Vorige crushes waren op mijn docent en baas, dus ik begin wel een patroon te zien ja :') Maar goed, in het geval van deze man ben ik niet echt verliefd, vind hem alleen heel aantrekkelijk en lijkt me leuk om een paar keer met hem te daten. That's it. Hoewel, mezelf kennende heb ik binnen 2 weken een nieuwe obsessie gecreëerd :')
Is a dream a lie when you know it won't come true?
pi_104023644
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 08:05 schreef Copycat het volgende:
Dat briefje is inderdaad wel erg cheesy.
Waarom niet gewoon luchtig en met een grote glimlach zeggen dat je hem voor al zijn inspanningen graag wil bedanken met een drankje?
Kun je toevallig morgenavond?
Het is heel cheesy, ben ik absoluut met je eens, maar ik weet gewoon zeker dat ik op het moment dat ik daar ben, met mijn bek vol tanden sta en het tóch niet op de man af durf te vragen. Daarnaast kunnen zijn collega's het horen en weet ik veel, misschien is er wel één of andere ethische code bij de ING die inhoudt dat je niet op oneerbare voorstellen van klanten in mag gaan :')
  zondag 6 november 2011 @ 10:50:11 #31
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104023685
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:48 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Het is heel cheesy, ben ik absoluut met je eens, maar ik weet gewoon zeker dat ik op het moment dat ik daar ben, met mijn bek vol tanden sta en het tóch niet op de man af durf te vragen. Daarnaast kunnen zijn collega's het horen en weet ik veel, misschien is er wel één of andere ethische code bij de ING die inhoudt dat je niet op oneerbare voorstellen van klanten in mag gaan :')
Vragen of je samen eens een keer wat gaat drinken is al een oneerbaar voorstel?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 6 november 2011 @ 10:53:25 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104023756
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:48 schreef blinkgirl het volgende:

Mja, zo'n briefje komt wel erg kinderlijk over. Niet het signaal dat je wilt afgeven, me dunkt.
Laat zien dat je een vrouw met ballen hebt en communiceer verbaal.
pi_104023800
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vragen of je samen eens een keer wat gaat drinken is al een oneerbaar voorstel?
Bij wijze van. Een docent bv. mag dat ook niet met een student, weet ik het hoe dat werkt daar.

quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mja, zo'n briefje komt wel erg kinderlijk over. Niet het signaal dat je wilt afgeven, me dunkt.
Laat zien dat je een vrouw met ballen hebt en communiceer verbaal.
Ik begin me vast mentaal voor te bereiden.
  zondag 6 november 2011 @ 10:55:51 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104023817
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:55 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Bij wijze van. Een docent bv. mag dat ook niet met een student, weet ik het hoe dat werkt daar.

[..]

Ik begin me vast mentaal voor te bereiden.
Ja, of je groeit een ruggengraat en gaat voor wat je wil.
  zondag 6 november 2011 @ 11:10:14 #35
359454 401k
Chaoot zonder chaos
pi_104024118
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:46 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Oh god nee, hij moet inderdaad niet denken dat ik het tot in de puntjes voorbereid heb _O- Wat zijn wft en FSM? Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat je al acht jaar lang alleen maar mensen helpt achter de helpdeskbalie van een bank, maar hij zit er toch echt vrijwel elke dag.
wet financieel toezicht en (vele) aanhangsels voor bankwezen. fsm = financial services management
quote:
e2; ik weet ZEKER dat ik lijd aan dat 'syndroom'. Vorige crushes waren op mijn docent en baas, dus ik begin wel een patroon te zien ja :') Maar goed, in het geval van deze man ben ik niet echt verliefd, vind hem alleen heel aantrekkelijk en lijkt me leuk om een paar keer met hem te daten. That's it. Hoewel, mezelf kennende heb ik binnen 2 weken een nieuwe obsessie gecreëerd :')
Je wil je muurtjes weer wit geverfd hebben dus. Zeg dan gewoon gelijk aan de balie: "neuken?" Dan is het zeker een oneerbaar voorstel... Of daar al dan niet op wordt ingegaan laat ik maar open. Ik vermeld wel even dat er bij ING een policy over omgang met klanten en dat zoiets toch niet wordt aangeraden... ;-)

Maar wat ik bedoel met edit2: Hij kan dit syndroom ook zien, weet je hele situatie, weet dat hij jou, het slachtoffer, heeft geholpen. Kan enorm afschrikken als je daar met je nummer aan komt zetten.

Je kan hem altijd nog gaan stalken en "toevallig" tegen hem opbotsen op 't station of in de supermarkt (pro-tip) en het dan vragen.
pi_104024190
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:10 schreef 401k het volgende:

[..]

wet financieel toezicht en (vele) aanhangsels voor bankwezen. fsm = financial services management

[..]

Je wil je muurtjes weer wit geverfd hebben dus. Zeg dan gewoon gelijk aan de balie: "neuken?" Dan is het zeker een oneerbaar voorstel... Of daar al dan niet op wordt ingegaan laat ik maar open. Ik vermeld wel even dat er bij ING een policy over omgang met klanten en dat zoiets toch niet wordt aangeraden... ;-)

Maar wat ik bedoel met edit2: Hij kan dit syndroom ook zien, weet je hele situatie, weet dat hij jou, het slachtoffer, heeft geholpen. Kan enorm afschrikken.
Denk je echt dat hij dat door zal hebben ja? Mwah, dat ''neuken'' was ik sowieso niet van plan te roepen ;) Maar bedoel ook niet dat ik per se alleen sex met hem wil, dat wil ik op z'n minst. :')
  zondag 6 november 2011 @ 11:14:14 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104024204
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:13 schreef blinkgirl het volgende:

[..]

Denk je echt dat hij dat door zal hebben ja? Mwah, dat ''neuken'' was ik sowieso niet van plan te roepen ;) Maar bedoel ook niet dat ik per se alleen sex met hem wil, dat wil ik op z'n minst. :')
Je hebt jullie ganse levensloop al gedroomd met bruidstaarten, kinderen en Ik Hou van Holland kijken?
  zondag 6 november 2011 @ 11:14:30 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104024209
Je wilt op zijn minst seks met hem hebben, maar je wilt niet per se alleen seks met hem?
Die volg ik even niet.
pi_104024229
Oh, die supermarkttip is wel een gouden .. Hou ik als backupplan, voor als ik tijdens de tête-a-tête aan de balie ter aarde stort van de zenuwen. Thanks :)
  zondag 6 november 2011 @ 11:15:27 #40
359454 401k
Chaoot zonder chaos
pi_104024232
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Je wilt op zijn minst seks met hem hebben, maar je wilt niet per se alleen seks met hem?
Die volg ik even niet.
Neuken en indien mogelijk meer. Zo duidelijker?
  zondag 6 november 2011 @ 11:17:15 #41
359454 401k
Chaoot zonder chaos
pi_104024266
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:15 schreef blinkgirl het volgende:
Oh, die supermarkttip is wel een gouden .. Hou ik als backupplan, voor als ik tijdens de tête-a-tête aan de balie ter aarde stort van de zenuwen. Thanks :)

_O_
pi_104024284
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Die volg ik even niet.
Ik ken hem nauwelijks, dat ik hem wil vragen om een drankje te doen is puur gebaseerd op dat ik hem sexy vind, op zijn uiterlijk. Mocht hij daarnaast ook nog heel leuk van binnen zijn, dan wil ik wel meer dan dat.
  zondag 6 november 2011 @ 11:19:23 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104024311
quote:
OMG. Don't try this at home. Or at the supermarket.
  zondag 6 november 2011 @ 11:19:57 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104024328
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:17 schreef blinkgirl het volgende:

Ik ken hem nauwelijks, dat ik hem wil vragen om een drankje te doen is puur gebaseerd op dat ik hem sexy vind, op zijn uiterlijk. Mocht hij daarnaast ook nog heel leuk van binnen zijn, dan wil ik wel meer dan dat.
Duidelijk.
Gewoon de stoute schoenen aantrekken, diep ademhalen en 'm vragen.
pi_104024385
quote:
_O- _O- _O-

.. and this actually worked for you? :')
  zondag 6 november 2011 @ 11:23:48 #46
359454 401k
Chaoot zonder chaos
pi_104024409
:') Eventjes een troll ertussendoor mag wel.
pi_104024472
Ok, even samenvattend: aan het eind van het gesprek zeg ik dus iets in de trant van ''Heb je zin om een keer iets te gaan drinken, om je te bedanken voor al je inspanningen''? En dat is dus niet raar om als 20-jarige studente te vragen aan een ong. 30-jarige ING-baliemedewerker van wie ik niet eens weet of-ie single is?
  zondag 6 november 2011 @ 11:28:03 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104024500
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:26 schreef blinkgirl het volgende:
Ok, even samenvattend: aan het eind van het gesprek zeg ik dus iets in de trant van ''Heb je zin om een keer iets te gaan drinken, om je te bedanken voor al je inspanningen''? En dat is dus niet raar om als 20-jarige studente te vragen aan een ong. 30-jarige ING-baliemedewerker van wie ik niet eens weet of-ie single is?
Je doet dit niet vaak of wel?
  zondag 6 november 2011 @ 11:28:27 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104024513
Waarom zou dat raar zijn? Wie niet waagt, die niet wint en het getuigt van karakter en lef dat je het doet.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_104024678
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je doet dit niet vaak of wel?
Nee, het is meestal andersom. Zo raar is dat toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')