Ik stel voor dat je jezelf eens goed in gaat lezen over S-OFF, rooten, custom ROM's, backups via clockwork recovery en nog veel meer. Een goed punt om te beginnen is op xda-developers:quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:48 schreef Nilscollection het volgende:
Dus even terugkomend op mijn vraag in het vorige topic...
Ik weet dat ik de folder van MIUI in de root van mijn SD moet zetten om MIUI te installeren, maar dan vroeg ik mij nog twee dingen af.
- moet ik, voor het geval dat het misgaat, een back-up van mijn standaard ROM maken?
- ik moet mijn Desire S hiervoor S-OFF krijgen - hoe kan ik dit best doen?
Ik kreeg de update op de releasedag al, heeft niets met je provider te maken aangezien ik ook T-Mobile heb.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:09 schreef Nilscollection het volgende:
Mijn moeder heeft hetzelfde. Ik heb de update wel al gehad, maar zij nog niet. Kan met de provider te maken hebben aangezien ik Vodafone heb en zij T-Mobile.
Er staan op xda in het Desire S hoekje tutorials hoe je alles moet doen, niet alleen custom roms dus. Verder zou ik de S-OFF manier die jij wil gebruiken niet doen, dan kan je je Desire S net zo goed meteen weggooien. Wat je beter kan doen is kijken naar Revolutionary.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Nilscollection het volgende:
Ik heb al op XDA Dev rondgeneusd, maar veel wijzer werd ik er niet van. Vooral omdat er zo ontiegelijk veel custom ROM's op staan...
MIUI is toch een custom ROM op zich, hč? Net zoals Cyanogen en Hydrogen dat ook zijn. Want daarmee ben ik nu een beetje in de war.
Ik heb inmiddels wel een tutorial voor S-OFF gevonden (klikkie doen), is deze correct? Want deze complete tutorial heeft dan weer een andere manier, maar daar zit wel alles bij.
Ik ben een beetje overdonderd met het hele aanbod - welke kan ik best gebruiken?
Je hoeft de camera niet aan te hebben. Simpelweg de aan/uitknop bovenaan indrukken en binnen een seconde op de homeknop drukken, zo maak je een screenshot.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb op een vage manier een screenshot van het homescreen gemaakt, toen de camera aanstond. Weet iemand hoe dat moet? Toen ik de camera zou gebruiken zag ik ineens een foto van het homescreen, en ik heb de telefoon niet geroot ;p.
Coolquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je hoeft de camera niet aan te hebben. Simpelweg de aan/uitknop bovenaan indrukken en binnen een seconde op de homeknop drukken, zo maak je een screenshot.
Niet in de camera maar in de gallery.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Cool
Wist ik niet, maar in de camera stond een plaatje van het homescreen
Geen idee, niets over gehoord of gelezen. Het enige dat ik heb gehad is dat na een reboot het enorm lang duurde alvorens ik weer mobiel internet had, maar dat was volgens mij ook eenmalig. Hopelijk komt de aangekondigde patch snel uit, die moet een aantal nags gaan verhelpen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:19 schreef lynda het volgende:
Sinds een paar dagen valt mijn internet (Wifi en mobiel internet) uit als mijn telefoon niets ligt te doen..Zwaar irritant natuurlijk![]()
Meer mensen hier last van of ergens iets over gelezen toevallig..? Ik heb zelf al een klein rondje google gedaan maar kon nog niets bruikbaars vinden
De LinkedIn-plugin is niet nieuw, ik kreeg hem alleen opnieuw aangeboden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef lynda het volgende:
Nieuwe plugin en widgets zijn toegevoegd in HTC hub
Aan/uitknop indrukken en binnen een seconde (ongeveer) op de homeknop drukken.quote:
Settings > Wireless & networks > Mobile networks > Enable always-on mobile dataquote:
Het zijn dan ook bugfixes voor de mensen die wel problemen hadden. Dus als alles prima werkt, blij zijn!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net ook de update geďnstalleerd, merk alleen geen veranderingen in vergelijking met de vorige versie....
Staat aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Settings > Wireless & networks > Mobile networks > Enable always-on mobile data
Geen idee welke taal jij gebruikt op je telefoon, maar staat het bovenstaande bij jou toevallig uit?
Wat je een keer zou kunnen proberen is een factory reset, dat wil nog wel eens de nodige problemen oplossen. Anders blijven er naar mijn idee nog maar twee opties over, het bereik van de provider is slecht in je omgeving of de telefoon is fysiek niet in orde.quote:
Niets, behalve bugfixes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb de update ook net geďnstalleerd. Wat is er allemaal nieuw?
Oh ok, bij mij werkt alles prima nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het zijn dan ook bugfixes voor de mensen die wel problemen hadden. Dus als alles prima werkt, blij zijn!
Voor de update had ik er geen last van en nu welquote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef BTKlus het volgende:
En wederom werkt na de update de aan/uit knop niet meer.
Bij de vorige update moest ik ook al een harde reset uitvoeren dat zal nu wel weer niet anders zijn, kan ik weer alles opnieuw instellen.
En wat als deze optie uitgegrijst is en niet ingesteld kan worden ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor iedereen waarbij de aan/uitknop het niet doet, je hoeft geen factory reset te doen. Het betreft de volgende instelling:
Ga naar Instellingen -> Beveiliging -> Beveiligingsreferenties gebruiken, en zet deze aan.
Dan heb je pech blijkbaar...quote:Op zondag 27 november 2011 00:33 schreef BTKlus het volgende:
[..]
En wat als deze optie uitgegrijst is en niet ingesteld kan worden ?
Toch vreemd, bij OTA updates zijn tot nu toe al mijn instellingen bewaard gebleven. Welke versie heb je nu als je kijk bij softwareversie? Ik zit nu op 2.10.401.8.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef FedExpress het volgende:
net melding gehad dat er een nieuwe update beschikbaar is. 227 MB. "al uw gegevens worden bewaard". Not, kan alles weer lekker opnieuw instellen, downloaden etc
Als je nu gaat checken op updates, krijg je dan nog iets? Je zou dan deze moeten krijgen:quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef FedExpress het volgende:
htc-sense versie: 2.1
softwarenummer: 1.47.401.4
nee, niksquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je nu gaat checken op updates, krijg je dan nog iets?
ik dus ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm weird, soms begrijp ik er echt geen drol van...
Sinds de Android 2.3.5 update met Sense 3.0, dus je faalt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:37 schreef FedExpress het volgende:
was het trouwens altijd al mogelijk om foto van het homescreen te maken of pas sinds een van de laatste updates? Als het altijd al kon dan faal ik (of mn desire) namelijk
Bij mij is vannacht ook ge-update, en alles is netjes bewaard.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Toch vreemd, bij OTA updates zijn tot nu toe al mijn instellingen bewaard gebleven. Welke versie heb je nu als je kijk bij softwareversie? Ik zit nu op 2.10.401.8.
dat heeft neem ik aan verder geen gevolgen toch? Gewoon hetzelfde als via telefoon zelf?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je kan trouwens ook handmatig updaten naar de laatste ROM, via de computer en de USB kabel. Aangezien je toch alle settings als kwijt bent is het de overweging waard.
http://www.filefactory.co(...)se_225161_signed.exe
Hier zijn trouwens alle ROM's te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002506
ik moest alles opnieuw instellen en apps waren ook wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bij mij is vannacht ook ge-update, en alles is netjes bewaard.
De RUU (ROM Update Utility) versies zijn de complete ROM's, de OTA updates zijn alleen de wijzigingen. Het heeft verder geen gevolgen voor je telefoon, behalve dat hij helemaal leeg gaat. Het zijn de officiële ROM's van HTC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat heeft neem ik aan verder geen gevolgen toch? Gewoon hetzelfde als via telefoon zelf?
[..]
ik moest alles opnieuw instellen en apps waren ook weg
Oke, dan ga ik hem er zelf wel opgooien! Gewoon downloaden en dan op de telefoon zetten of openen via pc? Sorry voor alle vragen, maar heb het nog nooit gedaan hahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De RUU (ROM Update Utility) versies zijn de complete ROM's, de OTA updates zijn alleen de wijzigingen. Het heeft verder geen gevolgen voor je telefoon, behalve dat hij helemaal leeg gaat. Het zijn de officiële ROM's van HTC.
Mja, dat 'all free slots in use' heb ik ook al een tijdje...quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik hem er zelf wel opgooien! Gewoon downloaden en dan op de telefoon zetten of openen via pc? Sorry voor alle vragen, maar heb het nog nooit gedaan haha
"All free download slots are in use". dat wordt wachten
oke, thanks! ben benieuwd. Hij is nu aan het downloaden. 3 kwartierquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, dat 'all free slots in use' heb ik ook al een tijdje...
Gewoon vanaf de PC openen trouwens, het is een .exe en daar kan je niet zoveel mee op Android. Telefoon verbinden met de USB-kabel en gaan met die banaan!
Die installeert hij toch automatisch met HTC Sync mee? Probeer eens te syncen zonder iets aan te geven om te syncen. Werkt dat niet dan zou je eens kunnen kijken of het installeren van de Android SDK iets helpt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:05 schreef FedExpress het volgende:
@#%^@$%6!
Probeer nu al een paar uur om de juiste drivers geinstalleerd te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. HTC sync geinstalleerd, maar wordt niet gevonden door de telefoon. Moet de Android phone drivers installeren, maar dat lukt dus niet. Al van alles geprobeerd.
Dubbeldrank? Iemand? Help
Telefoon toevallig via een hub/ voorkant computer aangesloten? Probeer de achterkant eens, rechtstreeks op het moederbord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:05 schreef FedExpress het volgende:
@#%^@$%6!
Probeer nu al een paar uur om de juiste drivers geinstalleerd te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. HTC sync geinstalleerd, maar wordt niet gevonden door de telefoon. Moet de Android phone drivers installeren, maar dat lukt dus niet. Al van alles geprobeerd.
Dubbeldrank? Iemand? Help
ik zeg gewoon dat hij op sync modus moet. hij gaat dan zoeken maar vindt niks... Android SDK ook gedaan, maar hielp niet. Weer verwijderd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die installeert hij toch automatisch met HTC Sync mee? Probeer eens te syncen zonder iets aan te geven om te syncen. Werkt dat niet dan zou je eens kunnen kijken of het installeren van de Android SDK iets helpt.
gaat om een laptop! Gewoon in 1 van de 4 poorten aangesloten. Andere 3 waren bezet. Neem aan dat die geen invloed hebben (of juist wel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Telefoon toevallig via een hub/ voorkant computer aangesloten? Probeer de achterkant eens, rechtstreeks op het moederbord.
Nee, zou imo op een laptop niet uit moeten maken. Ik heb het nl. wel eens op een desktop gehad dat de telefoon met alle geweld in de "directe" usb aansluiting wilde anders werd hij ook niet herkend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef FedExpress het volgende:
gaat om een laptop! Gewoon in 1 van de 4 poorten aangesloten. Andere 3 waren bezet. Neem aan dat die geen invloed hebben (of juist wel?)
Inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Vaag FE, het lijkt er op dat je problemen aantrekt...
niet dus?quote:Op donderdag 1 december 2011 08:46 schreef FedExpress het volgende:
is er toevallig niet iemand die de drivers ergens los heeft staan en misschien kan mailen? wellicht dat het dan lukt. anders geef ik het op
Zodra je de telefoon verbindt via de USB kabel, geef je dan wel aan op de telefoon dat je sync-mode wil?quote:
Ik durf niet te zeggen of je telefoon stuk is of dat het aan je simkaart ligt, heb je toevallig een simkaart liggen of kan je er eentje lenen van iemand om te testen?quote:Op zondag 4 december 2011 17:33 schreef NatteKrant het volgende:
Sinds vanochtend geeft mijn telefoon aan dat er geen simkaart geplaatst is. Opnieuw opstarten, simkaart eruit halen etc. werkt allemaal niet. Ik heb even gegoogled maar kan niet echt iets vinden over dit probleem. Is iemand hier wel bekend met dit probleem? Ik heb overigens een simkaart van Hi.
jaquote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zodra je de telefoon verbindt via de USB kabel, geef je dan wel aan op de telefoon dat je sync-mode wil?
Inmiddels getest, ligt aan mijn telefoon helaas....quote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of je telefoon stuk is of dat het aan je simkaart ligt, heb je toevallig een simkaart liggen of kan je er eentje lenen van iemand om te testen?
ik kan uit ervaring zeggen dat dat heel wat verstandiger is jaquote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef NatteKrant het volgende:
[..]
Inmiddels getest, ligt aan mijn telefoon helaas....
Is het verstandiger (lees: sneller) om HTC te bellen ipv een bezoekje aan de Hi shop te brengen?
Ik synchroniseer mijn contacten en agenda met Google Contacts en Calendar, apps blijven bewaard in de markt, dus je kan zo zien wat je had. Dus eigenlijk blijven alleen je sms'jes over als je het goed doet. Daar is vast wel een app voor.quote:Op maandag 5 december 2011 17:38 schreef NatteKrant het volgende:
Ok bellen met HTC leverde de tip 'softe reset' of anders 'harde reset' op. Voor ik een harde reset uitvoer, wat adviseren jullie vwb het 'veilig stellen' van gegevens op mijn telefoon, alles gewoon overzetten op pc?
Als je in je smsbox zit en op menu drukt, dan staat er een optie om sms'jes te backuppen. Kan handig zijnquote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik synchroniseer mijn contacten en agenda met Google Contacts en Calendar, apps blijven bewaard in de markt, dus je kan zo zien wat je had. Dus eigenlijk blijven alleen je sms'jes over als je het goed doet. Daar is vast wel een app voor.
Ik heb zelf geen ervaring met b2c, ik heb enkel gezocht naar een bedrijf die ze tegen een redelijke prijs verkocht. Maar Brando's worden door meerdere winkels verkocht maar de prijzen lopen nogal uiteen. Het zijn wel de fijnste die ik tot nu toe heb gehad, ze krassen absoluut niet snel en je ziet totaal niet dat hij op je scherm zit.quote:Op zondag 25 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Bij b2c bestel ik nooit meer iets maar er zijn vast meer sites die die eerste screenprotector verkopen. In ieder geval bedankt voor de tips.
De case die je aangeeft heb je zelf ook? Want hij laat nog wel een stuk aan de.bovenkant vrij lijkt op de foto.
Als je goed kwaliteit oordopjes willen kan je alle goede gebruiken die je wil, die met afstandsbediening komen daar niet bij in de buurt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef NatteKrant het volgende:
De bijgeleverde koptelefoon heeft het begeven dus heb ik nieuwe nodig. Ik zoek goede geluidskwaliteit, evt mét remote en budget max 25 euro.
Iemand tips?
Ik heb Sennheiser oordopjes van 10 euro. Zonder remote, maar goede geluidskwaliteit. Vind het geluid van die HTC dopjes wat blikkerig.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef NatteKrant het volgende:
De bijgeleverde koptelefoon heeft het begeven dus heb ik nieuwe nodig. Ik zoek goede geluidskwaliteit, evt mét remote en budget max 25 euro.
Iemand tips?
Welke Sygic heb je er op staan en wat is het probleem? Het werkt hier namelijk prima en ben ook een zeer tevreden gebruiker.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef .Neovo. het volgende:
Gebruikt iemand de navigatie ook die door HTC geleverd wordt? Dan heb ik het over HTC Locations. Er zit ook iets premium bij, maar heb je die beslist nodig dan?
kun je ook navigeren zonder die premium zooi? Want ik vind die app van HTC wel simpel, en over Sygic die ik er nu op heb ben ik niet erg tevreden.
Geeft vaak de verkeerde locatie aan, ik ben dan op een locatie waar ik nog nooit ben geweestquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Welke Sygic heb je er op staan en wat is het probleem? Het werkt hier namelijk prima en ben ook een zeer tevreden gebruiker.
Geen last van, en ook geen lag. Jij draait wel een hele oude versie, ik zit op versie 11.2.2.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Geeft vaak de verkeerde locatie aan, ik ben dan op een locatie waar ik nog nooit ben geweest
Versie: 11.0.1
Heb jij ook dat het menu lagt?
hoe lang is die nieuwste versie al uit dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen last van, en ook geen lag. Jij draait wel een hele oude versie, ik zit op versie 11.2.2.
Nee, wel gehad dat die carrousel wat haperde, maar de laatste tijd heb ik het niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef The_Dean het volgende:
Na het ontgrendelen en de ring slepen duurt het een seconde of drie voordat ik beeld heb... Jullie dit ook gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |