Niets, behalve bugfixes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb de update ook net geïnstalleerd. Wat is er allemaal nieuw?
Oh ok, bij mij werkt alles prima nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het zijn dan ook bugfixes voor de mensen die wel problemen hadden. Dus als alles prima werkt, blij zijn!
Voor de update had ik er geen last van en nu welquote:Op donderdag 24 november 2011 00:33 schreef BTKlus het volgende:
En wederom werkt na de update de aan/uit knop niet meer.
Bij de vorige update moest ik ook al een harde reset uitvoeren dat zal nu wel weer niet anders zijn, kan ik weer alles opnieuw instellen.
En wat als deze optie uitgegrijst is en niet ingesteld kan worden ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor iedereen waarbij de aan/uitknop het niet doet, je hoeft geen factory reset te doen. Het betreft de volgende instelling:
Ga naar Instellingen -> Beveiliging -> Beveiligingsreferenties gebruiken, en zet deze aan.
Dan heb je pech blijkbaar...quote:Op zondag 27 november 2011 00:33 schreef BTKlus het volgende:
[..]
En wat als deze optie uitgegrijst is en niet ingesteld kan worden ?
Toch vreemd, bij OTA updates zijn tot nu toe al mijn instellingen bewaard gebleven. Welke versie heb je nu als je kijk bij softwareversie? Ik zit nu op 2.10.401.8.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef FedExpress het volgende:
net melding gehad dat er een nieuwe update beschikbaar is. 227 MB. "al uw gegevens worden bewaard". Not, kan alles weer lekker opnieuw instellen, downloaden etc
Als je nu gaat checken op updates, krijg je dan nog iets? Je zou dan deze moeten krijgen:quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef FedExpress het volgende:
htc-sense versie: 2.1
softwarenummer: 1.47.401.4
nee, niksquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je nu gaat checken op updates, krijg je dan nog iets?
ik dus ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm weird, soms begrijp ik er echt geen drol van...
Sinds de Android 2.3.5 update met Sense 3.0, dus je faalt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:37 schreef FedExpress het volgende:
was het trouwens altijd al mogelijk om foto van het homescreen te maken of pas sinds een van de laatste updates? Als het altijd al kon dan faal ik (of mn desire) namelijk
Bij mij is vannacht ook ge-update, en alles is netjes bewaard.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Toch vreemd, bij OTA updates zijn tot nu toe al mijn instellingen bewaard gebleven. Welke versie heb je nu als je kijk bij softwareversie? Ik zit nu op 2.10.401.8.
dat heeft neem ik aan verder geen gevolgen toch? Gewoon hetzelfde als via telefoon zelf?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je kan trouwens ook handmatig updaten naar de laatste ROM, via de computer en de USB kabel. Aangezien je toch alle settings als kwijt bent is het de overweging waard.
http://www.filefactory.co(...)se_225161_signed.exe
Hier zijn trouwens alle ROM's te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002506
ik moest alles opnieuw instellen en apps waren ook wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bij mij is vannacht ook ge-update, en alles is netjes bewaard.
De RUU (ROM Update Utility) versies zijn de complete ROM's, de OTA updates zijn alleen de wijzigingen. Het heeft verder geen gevolgen voor je telefoon, behalve dat hij helemaal leeg gaat. Het zijn de officiële ROM's van HTC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat heeft neem ik aan verder geen gevolgen toch? Gewoon hetzelfde als via telefoon zelf?
[..]
ik moest alles opnieuw instellen en apps waren ook weg
Oke, dan ga ik hem er zelf wel opgooien! Gewoon downloaden en dan op de telefoon zetten of openen via pc? Sorry voor alle vragen, maar heb het nog nooit gedaan hahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De RUU (ROM Update Utility) versies zijn de complete ROM's, de OTA updates zijn alleen de wijzigingen. Het heeft verder geen gevolgen voor je telefoon, behalve dat hij helemaal leeg gaat. Het zijn de officiële ROM's van HTC.
Mja, dat 'all free slots in use' heb ik ook al een tijdje...quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik hem er zelf wel opgooien! Gewoon downloaden en dan op de telefoon zetten of openen via pc? Sorry voor alle vragen, maar heb het nog nooit gedaan haha
"All free download slots are in use". dat wordt wachten
oke, thanks! ben benieuwd. Hij is nu aan het downloaden. 3 kwartierquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, dat 'all free slots in use' heb ik ook al een tijdje...
Gewoon vanaf de PC openen trouwens, het is een .exe en daar kan je niet zoveel mee op Android. Telefoon verbinden met de USB-kabel en gaan met die banaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |