Inmiddels getest, ligt aan mijn telefoon helaas....quote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of je telefoon stuk is of dat het aan je simkaart ligt, heb je toevallig een simkaart liggen of kan je er eentje lenen van iemand om te testen?
ik kan uit ervaring zeggen dat dat heel wat verstandiger is jaquote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef NatteKrant het volgende:
[..]
Inmiddels getest, ligt aan mijn telefoon helaas....
Is het verstandiger (lees: sneller) om HTC te bellen ipv een bezoekje aan de Hi shop te brengen?
Ik synchroniseer mijn contacten en agenda met Google Contacts en Calendar, apps blijven bewaard in de markt, dus je kan zo zien wat je had. Dus eigenlijk blijven alleen je sms'jes over als je het goed doet. Daar is vast wel een app voor.quote:Op maandag 5 december 2011 17:38 schreef NatteKrant het volgende:
Ok bellen met HTC leverde de tip 'softe reset' of anders 'harde reset' op. Voor ik een harde reset uitvoer, wat adviseren jullie vwb het 'veilig stellen' van gegevens op mijn telefoon, alles gewoon overzetten op pc?
Als je in je smsbox zit en op menu drukt, dan staat er een optie om sms'jes te backuppen. Kan handig zijnquote:Op maandag 5 december 2011 19:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik synchroniseer mijn contacten en agenda met Google Contacts en Calendar, apps blijven bewaard in de markt, dus je kan zo zien wat je had. Dus eigenlijk blijven alleen je sms'jes over als je het goed doet. Daar is vast wel een app voor.
Ik heb zelf geen ervaring met b2c, ik heb enkel gezocht naar een bedrijf die ze tegen een redelijke prijs verkocht. Maar Brando's worden door meerdere winkels verkocht maar de prijzen lopen nogal uiteen. Het zijn wel de fijnste die ik tot nu toe heb gehad, ze krassen absoluut niet snel en je ziet totaal niet dat hij op je scherm zit.quote:Op zondag 25 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Bij b2c bestel ik nooit meer iets maar er zijn vast meer sites die die eerste screenprotector verkopen. In ieder geval bedankt voor de tips.
De case die je aangeeft heb je zelf ook? Want hij laat nog wel een stuk aan de.bovenkant vrij lijkt op de foto.
Als je goed kwaliteit oordopjes willen kan je alle goede gebruiken die je wil, die met afstandsbediening komen daar niet bij in de buurt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef NatteKrant het volgende:
De bijgeleverde koptelefoon heeft het begeven dus heb ik nieuwe nodig. Ik zoek goede geluidskwaliteit, evt mét remote en budget max 25 euro.
Iemand tips?
Ik heb Sennheiser oordopjes van 10 euro. Zonder remote, maar goede geluidskwaliteit. Vind het geluid van die HTC dopjes wat blikkerig.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef NatteKrant het volgende:
De bijgeleverde koptelefoon heeft het begeven dus heb ik nieuwe nodig. Ik zoek goede geluidskwaliteit, evt mét remote en budget max 25 euro.
Iemand tips?
Welke Sygic heb je er op staan en wat is het probleem? Het werkt hier namelijk prima en ben ook een zeer tevreden gebruiker.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:07 schreef .Neovo. het volgende:
Gebruikt iemand de navigatie ook die door HTC geleverd wordt? Dan heb ik het over HTC Locations. Er zit ook iets premium bij, maar heb je die beslist nodig dan?
kun je ook navigeren zonder die premium zooi? Want ik vind die app van HTC wel simpel, en over Sygic die ik er nu op heb ben ik niet erg tevreden.
Geeft vaak de verkeerde locatie aan, ik ben dan op een locatie waar ik nog nooit ben geweestquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Welke Sygic heb je er op staan en wat is het probleem? Het werkt hier namelijk prima en ben ook een zeer tevreden gebruiker.
Geen last van, en ook geen lag. Jij draait wel een hele oude versie, ik zit op versie 11.2.2.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Geeft vaak de verkeerde locatie aan, ik ben dan op een locatie waar ik nog nooit ben geweest
Versie: 11.0.1
Heb jij ook dat het menu lagt?
hoe lang is die nieuwste versie al uit dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen last van, en ook geen lag. Jij draait wel een hele oude versie, ik zit op versie 11.2.2.
Nee, wel gehad dat die carrousel wat haperde, maar de laatste tijd heb ik het niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef The_Dean het volgende:
Na het ontgrendelen en de ring slepen duurt het een seconde of drie voordat ik beeld heb... Jullie dit ook gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |