Doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef appelsap het volgende:
Zo en ik ben terug van les 11
Ondanks de buikpijn toch gelopen. Ik merkte dat ik door de buikpijn verkeerd begon te ademen en kreeg daardoor pijn onder mijn sleutelbeen en een irriterend gevoel aan de luchtwegen. Dat loopt toch een stuk minder lekker.
Heb de les wel uitgelopen.
Ik deel die mening.quote:
Ik loop nu nog met Evy, maar ben zeker wel van plan om op een gegeven moment weer met eigen muziek te lopen, of zonderquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik deel die mening.
Even een vraag ten ronde. Lopen jullie met (eigen) muziek? Ikzelf wissel dit af.
Ik loop met eigen muziek, op zo'n volume dat ik mijn omgeving ook kan horenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik deel die mening.
Even een vraag ten ronde. Lopen jullie met (eigen) muziek? Ikzelf wissel dit af.
Gek van haar keuze?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef ICND het volgende:
Loop met Evy, maar zodra ik dat heb voltooid ga ik zo snel mogelijk met eigen muziek rennen.
Wordt na een paar lessen al gek van haar keuze, laat staan straks na 10 weken
Hier hetzelfde. Met muziek kan ik me ook niet goed op mijn ademhaling concentreren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:21 schreef GlenHighland het volgende:
Ik loop ook zonder muziek. Muziek ga ik me veel teveel op concentreren. Zonder muziek krijg ik mijn hoofd heerlijk leeg.
Ik let niet eens op m'n ademhalingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Met muziek kan ik me ook niet goed op mijn ademhaling concentreren.
Hahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik let niet eens op m'n ademhalingAls ik dat wel doe, gaat t volledig mis.
Same herequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik loop het lekkerst als ik aan van alles en nog wat denk, behalve lopen.
Oef ik niet hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
HahaBij mij helpt het juist heel erg. Ik bepaal zeg maar met mijn ademhaling mijn loopritme.
Overleg met je dokter, sport medisch advisch centrum, fysio, etc. Dat is mijn pro-tip.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef koele het volgende:
Hi all,
Ik ben in april begonnen met lopen om afgelopen maand een loop van 10 km te lopen. Helaas gooide Crohn roet in het eten en na een tijdje ziekenhuis en veel medicijnen ben ik er wel weer aan toe om het weer te gaan proberen. Is er hier iemand die ervaring heeft met terugkomen na een lange ziekenhuisopname of tijd van ziekte? Do's en dont's? En waar begin ik weer? Is het echt nodig om weer bij evy week 1 te beginnen, of zal ik ergens in het midden starten?
Natuurlijk weet ik dat het belangrijkste is om naar mn lichaam te luisteren, maar toch zou ik het fijn vinden om ervaringen van anderen te horen...
Rest mij nog te zeggen... Jullie zijn goed bezig!
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
HahaBij mij helpt het juist heel erg. Ik bepaal zeg maar met mijn ademhaling mijn loopritme.
De dokter was uiteraard mijn eerste stap, maar hij heeft alleen verstand van darmen en magen, en ondanks dat hij zelf sportief is kan hij mij daarin niet echt adviseren. Een sport medisch advies centrums is wel eenidee inderdaad. Tnxquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Overleg met je dokter, sport medisch advisch centrum, fysio, etc. Dat is mijn pro-tip.
Succes in ieder geval! Ik hoop dat de terugval meevaltquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef koele het volgende:
[..]
De dokter was uiteraard mijn eerste stap, maar hij heeft alleen verstand van darmen en magen, en ondanks dat hij zelf sportief is kan hij mij daarin niet echt adviseren. Een sport medisch advies centrums is wel eenidee inderdaad. Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |