Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Ja godver, ik net aan het stofzuigen, en ik dacht, wat ruikt het raar in de gang heb ik wéér door de hondenschijt gerend blijkbaar! Kutbaasjes die die zooi niet opzuimen
Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef Guppyfriend het volgende: Ja godver, ik net aan het stofzuigen, en ik dacht, wat ruikt het raar in de gang heb ik wéér door de hondenschijt gerend blijkbaar! Kutbaasjes die die zooi niet opzuimen
Wat al gezegd is, rustig aan. Al vrij snel ga je wel verbetering merken maar wel zorgen dat je voldoende rust pakt zodat alles kan herstellen en aansterken.
Je zou ook kunnen kijken naar wat je nou op een dag eet. Zelf gebruik ik DailyBurn om inzichtelijk te krijgen wat ik nou allemaal eet op een dag. Dit gecombineerd met sporten heeft er bij mij voor gezorgd dat ik nu een kilo of 8-9 kwijt ben.
Ik merk wel dat ik nu beter let op mijn voeding met die DailyBurn, juist doordat het zó makkelijk bij te houden. 'T lijkt wel een spelletje.
Op zaterdag 5 november 2011 14:40 schreef GotC het volgende: Zo. Losjes les 25 gevolgd, 5 km in 34:29 gedaan. Toch een minuut sneller dan 4 dagen geleden
Ik merk wel dat ik nu beter let op mijn voeding met die DailyBurn, juist doordat het zó makkelijk bij te houden. 'T lijkt wel een spelletje.
Echt heel moeilijk is het inderdaad niet. Het is alleen soms even zoeken naar de juiste producten. Heb ondertussen ook zelf al aardig wat dingen toegevoegd en/of verbeterd.
Overigens is het echt verschrikkelijk om te zien hoe ernstig een avond stappen is voor mij. Over het algemeen eet ik dan al veel meer van te voren (samen met vrienden thuis of in de stad), een biertje of wat, in combinatie met nog een keer kaas, bitterballen of andere snacks. En soms ook nog wel eens afsluitende shoarma of Mac/BK.
Echt die calorieën zijn killing...
He didn't set up the rhyme with meaningless words. As you predicted or assumed everything was calculated Every word had purpose just not always on the surface. But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.