SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik heb 'm expres als TT gedaan en niet meteen als tag dingetje. Anders zou dat wel zijn denk ik ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lol, kijken hoeveelheid nieuw volk door de TT binnenkomt
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet zo levenloos als u
Ik heb nog iets van 8 uur om 50.000 punten te halendus dat gaat niet lang duren
Je SPM is ook te laag
Vooral het einde is weer goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik zet de dl nu aan, zometeen gucken
Serieus? Rush zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet zo levenloos als u
Ik heb nog iets van 8 uur om 50.000 punten te halendus dat gaat niet lang duren
Je SPM is ook te laag
10000+quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+
Ok, moet ik ff achter de pc zittenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kan em niet vinden? Heb je een naam voor me?
Fringe S04E05 720p HDTV X264-DIMENSIONquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kan em niet vinden? Heb je een naam voor me?
Ja, dat zijn de punten per potjequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
10000+
Ja met alle bonussen er bij.
Downloaded in 10 minutes 43 seconds at an average of 581 KB/squote:Op zaterdag 5 november 2011 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fringe S04E05 720p HDTV X264-DIMENSION
=
fahrinj.405.720p-dimension
doen ze wel vaker van die achterlijke filenames
en als je de HDtv versie wilt :
fringe.405.hdtv-lol
noobs.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:59 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen mensen en kutstudent!
ff ontbijten zo en dan bf3'n! Gister vertelde een teamgenoot mij dat hij ook bf3 had, leuk voor hem... Had ie het er over dat ie al 4/5 lvls had geboost, faalbeer![]()
Zo hebben die mensen dus ook die 10000spm gekregen... Iets met 2 engineers ofzo, eodbot en repairtool, dan moet je de bot kapotschieten en die ander blijft em dan repairen... elke zoveel seconden een ribbon, per 8 ribbons een medal
Psies ja!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Idd! Ik blijf gewoon lekker legit achter een steen liggen met me sniper
KIP!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold, je bent zeker weer koffie drinken? Nja dan ga ik ff kip eten
Normaal moet ik geen poten ofzo, maar deze zijn heerlijkquote:
Geweldig nummer man! Alleen kneus snapt dat nietquote:
Poten zijn juist het lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal moet ik geen poten ofzo, maar deze zijn heerlijk
[..]
Geweldig nummer man! Alleen kneus snapt dat niet
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Post je nou je eigen videos voor meer views?
en soms heb ik haast en wil ik snel weg uit mw3 en dan dashboard ik wattan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Als je de eerste keer dashboard in MW3 wordt je gereset naar level 1 en verlies je alle stats. Dashboard je nog een keer, dan heb je tijdelijk geen toegang meer tot de multiplayer en kan je alleen spelen als je deel uitmaakt van een party.
Stoma...
Eerst de game leaven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en soms heb ik haast en wil ik snel weg uit mw3 en dan dashboard ik wattan?
Waar haal je deze shizzle vandaan mattie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Als je de eerste keer dashboard in MW3 wordt je gereset naar level 1 en verlies je alle stats. Dashboard je nog een keer, dan heb je tijdelijk geen toegang meer tot de multiplayer en kan je alleen spelen als je deel uitmaakt van een party.
Stoma...
YouTubequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Waar haal je deze shizzle vandaan mattie?
Bron? Lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Stoma...
Ik vind het een erg goed idee. Puur omdat het anti-kutkindjes-die-niet-tegen-hun-verlies-kunnen werkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan ook een bug zijn, maar ergens vind ik het wel een goed idee.
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het een erg goed idee. Puur omdat het anti-kutkindjes-die-niet-tegen-hun-verlies-kunnen werkt.
Serieusquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, moeten ze hun spel maar werkend maken. Ik dashboard nooit bij Crysis 2, of Gears 3.
Nja dat is wel klote idd, maar als je dashboard krijg je een andere melding dan dat je leavedquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?
Het is 2 knopjes meer indrukken, maakt dus geen bal uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?
Voor een gemiddelde speler valt misschien niet op hoeveel bullshit er in CoD gebeurt, maar het is veel meer dan in andere games.quote:
Och. Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij wil dat er iets mis mee is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde speler valt misschien niet op hoeveel bullshit er in CoD gebeurt, maar het is veel meer dan in andere games.
Nee, ik wil dat het werkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och. Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij wil dat er iets mis mee is.
Ohhh wacht dashboarden is op die grote knop en dan Y?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is wel klote idd, maar als je dashboard krijg je een andere melding dan dat je leaved
Die grote knop?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh wacht dashboarden is op die grote knop en dan Y?Ik snap.
Oh god, niet Oostblokkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Je moet eens in US kijken. Oostblokker is terug.
Ik heb erboven ook een tatoeage met een pijl naar de grote knop en de tekst 'Try me!'quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die grote knop daar tussen je benen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan trek je die aan als je op mijn schouders zit bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit op mijn borst en buik getattoëerd.
En op je onderrug insert coin met een pijltje?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit op mijn borst en buik getattoëerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dan trek je die aan als je op mijn schouders zit bedoel je?
Vind ik leuk. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En op je onderrug insert coin met een pijltje?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Alsof jij al mijn muscles omhoog kan houden.
quote:
Twente rally? Altijd mooi om te zien, die gasten kunnen wel rijdenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Fiets je naar huis zit je opeens midden in een rallyfucking nice om te zien in het donker.
Kun je een beetje meekomen op de fiets dan? Goed doortrappen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Fiets je naar huis zit je opeens midden in een rallyfucking nice om te zien in het donker.
Goede film idd.quote:
Moet controller 1 nog afmakenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Linkerbumper is dus kapot, dan maar controller 2 overspuiten.
Donkerrood
Netjes!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
Net 19-5 gespeeld met alleen C4.
Only in battlefield.
Wou net beginnen aan een stuk, maar zag al dat ik vergeten was om m te schuren/schoonmaken met alcohol.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet controller 1 nog afmaken. Die is nu geel
Die Co-op shit is echt fucked upquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef Pixell het volgende:
Ik begin nu steeds meer andere classes te spelen, vooral support, je krijgt toch veel meer actie als je er midden inzit ipv op 200m toekijkt met een sniper! Ook heb ik het idee dat je belangrijker kan zijn voor het team, want met alleen enemies spotten kom je er niet.
Ook ben ik wel benieuwd naar co-op, zijn best veel zieke wapens te halen!
Vind sportschool gewoon treurig dus beetje trollen in zulke topics moet kunnen. Ga gewoon normale sporten doen, dat is nog leuker ook.quote:
Welke heb je gekochtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oh yeah, gameplay renderen. [ afbeelding ]
lolquote:
Hater.quote:
Jawel hoor! Maar zoek het niet om commentaar bij te doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hater.![]()
Lekkere score, dus t is het waard.[ afbeelding ] Jij gebruikt de jouwe niet eens.
Hehehe baasquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
Net 19-5 gespeeld met alleen C4.
Only in battlefield.
Kun je hem nu wel kijken dan?! fifa 12 vloog toen straks echt door de kamerquote:Op zondag 6 november 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
Muahahahahah Ajax.![]()
![]()
![]()
Nu hopen dat PSV wel wint.
Controller ziet er nice uit.quote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je hem nu wel kijken dan?! fifa 12 vloog toen straks echt door de kamer
Laat dan zien kerelquote:
Heb je die bumpers ook gespoten? Heb alleen de buitenkant gedaan en die batterijklep.quote:Op zondag 6 november 2011 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat dan zien kerel! Ik had echt een hoop gekut met die bumpers :/
Ja ook gespoten. Maar de RT en LT weer niet, want krijg ze er slecht af en denk ook slecht weer opquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die bumpers ook gespoten? Heb alleen de buitenkant gedaan en die batterijklep.
Aan de rechterkant ga ik nog "mist3r" zetten. :p
[ afbeelding ]
Nice gedaan!quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die bumpers ook gespoten? Heb alleen de buitenkant gedaan en die batterijklep.
[ afbeelding ]
Uh, niks speciaals.quote:Op zondag 6 november 2011 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ook gespoten. Maar de RT en LT weer niet, want krijg ze er slecht af en denk ook slecht weer op
Maar wel tof hoor! Wat voor iets gebruik je om te spuiten?!
Ik heb van die dure shitquote:Op zondag 6 november 2011 17:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uh, niks speciaals.Gewoon spuitbus van de Gamma, sneldrogende shit.
[ afbeelding ]
Sneldrogende, decoratieve lak voor het behandelen van ondergronden van hout,
metaal, aluminium, glas, steen en diverse soorten kunststof.
Trendy Colorline Lak is veegvast, slijtvast en krasvast en is bestand tegen
weersinvloeden.
Tof!quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was 7 of 8 euro. 3 lagen opgespoten. Later of morgen die tekst zetten.quote:Op zondag 6 november 2011 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb van die dure shit. Maar heb nu geel en rood.
Maar heb nu geel en dat had eigenlijk rood moeten zijn.
Wil je een roze?quote:
Ja gelukkig was deze witquote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze was 7 of 8 euro. 3 lagen opgespoten. Later of morgen die tekst zetten.
[..]
Wil je een roze?
Gewoon papier en dan naam eruit gesneden. Dan deppen met een spons.quote:Op zondag 6 november 2011 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gelukkig was deze wit! Was de eerste controller die ik had, maar wil iets met strepen doen
.
Hoe wil je naam gaan doen dan?!
Haha ja!quote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze was 7 of 8 euro. 3 lagen opgespoten. Later of morgen die tekst zetten.
[..]
Wil je een roze?
Nja opzich wel idd, maar tochquote:Op zondag 6 november 2011 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
triggers gaan ook easy staat wel op YouTube
Ben wel bang dat goedkope verf gauw verdwijnt, je kan het beste van die modelbouw verf gebruiken, ik dacht dat ie uitermate geschikt was voor dit soort dingen.quote:
Kom er zo aanquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef KneusTeun het volgende:
Eindelijk tijd voor BF, is er amper iemand online
Ziet er goed uitquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan begrijpen dat die 8 euro wel veel voor jou is.quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom geld uitgeven om je controller te pimpen. Hij doet het zo toch ook.
Dat zijn 160 5 cent muntjes die ik in m'n reet zou kunnen stoppen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan begrijpen dat die 8 euro wel veel voor jou is.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Speciaal voor jou een lekkere DnB-plaat:
Ik heb ook dat dubbele gevoel, maar dan herinner ik me dat ze niets gedaan hebben om de lag en de spawns te verbeteren, dus heb ik weer motivatie om het af te wachtenquote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Begin stiekem wel een beetje zin te krijgen in MW3
Wat is er anders aan het geluid? die P90 in dat filmpje is niks anders, de stem is ook exact hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Geluiden zijn zeker wel anders. Enige wat veranderd is aan de hud, is de notificatie rechts. Dat f-ing lelijk is.
Dat heb jij wel vaker of niet?quote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Vervelend is dat, een betoog moeten schrijven over iets waar je het dus totaal niet mee eens bent
Van sommige wapens is het geluid wel veranderd. UMP, Scar en ACR. Volgens mij nog een paar.quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is er anders aan het geluid? die P90 in dat filmpje is niks anders, de stem is ook exact hetzelfde.
Nu snap ik dat het een jaar duurdequote:Op zondag 6 november 2011 22:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Van sommige wapens is het geluid wel veranderd. UMP, Scar en ACR. Volgens mij nog een paar.
Wat ik eigenlijk nog het treurigste vind in dit filmpje, is dat het enige nieuwe hierin (die gun van hem) er ontzettend karig uit ziet.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef tliciouz het volgende:
Lol. Had het toch iets leuker verwacht. Sowieso met het bekende juggernaut geluidje.
Jij hebt toch commentaar op alles wat met mw3 te maken heeft.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nog het treurigste vind in dit filmpje, is dat het enige nieuwe hierin (die gun van hem) er ontzettend karig uit ziet.
Nee hoor. Wel op veel dingen. Ik vind het gewoon een enorme deceptie dat er zo weinig vernieuwd is.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch commentaar op alles wat met mw3 te maken heeft.
Ik heb dat echt altijd, en het blijft keer op keer ongemakkelijk.quote:
Net of bf3 zoveel verschilt met die daarvoor? En daar hoor ik je nooit over.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Wel op veel dingen. Ik vind het gewoon een enorme deceptie dat er zo weinig vernieuwd is.
Dit is mijn eerste battlefield sinds battlefield 1943, dus ja, er is een hele hoop veranderd.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of bf3 zoveel verschilt met die daarvoor? En daar hoor ik je nooit over.
Verdronken in het bier.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar is onze opperbaas PierreTT eigenlijk gebleven?
Ik zit ook wel te bitchen op MW3, maar BF3 is meer veranderd sinds BF2 dan MW3 is sinds MW1.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of bf3 zoveel verschilt met die daarvoor? En daar hoor ik je nooit over.
Ja oke, maar het ging me meer over kk en zijn reacties hier en in het mw3 topic telkens over mw3. Word er een beetje moe van, maar dat heb ik wel vaker bij hem.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zit ook wel te bitchen op MW3, maar BF3 is meer veranderd sinds BF2 dan MW3 is sinds MW1.
Maar denk dat gewoon de grootste fout van MW is dat ze niet een nieuwe engine hebben gemaakt.
Hoe is dat met de MW3 hyped mensen dan? tili heb jij niet een klein beetje en baal gevoel dat het zo gelijk is aan de voorgangers? heb je niet het idee dat je stiekum meer had willen zien? of ben je 100% tevreden?quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, maar het ging me meer over kk en zijn reacties hier en in het mw3 topic telkens over mw3. Word er een beetje moe van, maar dat heb ik wel vaker bij hem.
Dat komt omdat jij het leuk vind om op mij te haten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, maar het ging me meer over kk en zijn reacties hier en in het mw3 topic telkens over mw3. Word er een beetje moe van, maar dat heb ik wel vaker bij hem.
Begrijp ik, maar wat hadden zij volgens jou meer moeten veranderen? Het is toch een vervolg? Dus dat het lijkt op het vorige deel is wel logisch. Wat gaat Gayarch doen met hun volgende deel? Totaal een nieuw idee uitwerken? Als IW veel verandering zou moeten brengen in de game konden ze net zogoed aan een nieuw serie werken.quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu snap ik dat het een jaar duurde
Nee maar zonder gein, als ik die filmpjes kijk is de hele hype bij mij ineens weg![]()
Het bevestigd alleen maar meer het DLC gevoel bij mij, niet dat dit heel erg is, als ik hem koop vermaak ik me er vast wel mee. Maar had gewoon zo veel liever weer een nieuwe topper in de serie gezien ipv een kloon van een kloon.
Nee ik baal niet hoor, ik kan er ook niets over zeggen want heb mw1 bv nooit gespeeld. Ik vind het niet erg dat mw2 lijkt op mw3. Snap dat andere dat wel hebben maar na 1 keer zeggen snappen we dat ook wel maar kk moet het in elk topic tig keer herhalen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe is dat met de MW3 hyped mensen dan? tili heb jij niet een klein beetje en baal gevoel dat het zo gelijk is aan de voorgangers? heb je niet het idee dat je stiekum meer had willen zien? of ben je 100% tevreden?
Klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij het leuk vind om op mij te haten.
Maar als vervolg kan je dus ook gewoon nieuwe maps als DLC verkopen?quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar wat hadden zij volgens jou meer moeten veranderen? Het is toch een vervolg? Dus dat het lijkt op het vorige deel is wel logisch. Wat gaat Gayarch doen met hun volgende deel? Totaal een nieuw idee uitwerken? Als IW veel verandering zou moeten brengen in de game konden ze net zogoed aan een nieuw serie werken.
Super vetquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voorlopig laat ik m zo. Naam was beetje mislukt, gelukkig kon ik het nog weghalen. Door de flits lijkt het licht, maar hij is donkerrood en geil.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voorlopig laat ik m zo. Naam was beetje mislukt, gelukkig kon ik het nog weghalen. Door de flits lijkt het licht, maar hij is donkerrood en geil.
[ afbeelding ]
Dan hadden ze BF3 ook als DLC van BFBC2 uit kunnen brengen, aangezien alles op de wapens, voertuigen en maps nog nagenoeg hetzelfde is. Met een nieuwe game verdienen ze natuurlijk veel meer, maar als ze het goede van MW2 behouden (en dat was er zeker, want anders hadden we er niet allemaal 20+ dagen aan speeltijd in zitten) en het slechte er uitlaten (OMA, veel te sterke n00btube, Commando) vind ik dat niet erg. BO was wél geheel anders dan MW2, maar zeker niet beter, vind ik.quote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar als vervolg kan je dus ook gewoon nieuwe maps als DLC verkopen?
Aangezien de engine etc toch hetzelfde is vraag ik me af of ze dit niet gewoon als een DLC pack hadden kunnen verkopen, en het niet als compleet nieuwe titel brengen.
Kijk bijvoorbeeld naar BFbc2 vietnam, daar kreeg je ook een "game" als DLC nieuwe maps andere wapens en dat als DLC.
En dan zodra je een nieuwe engine hebt dat je het een vervolg noemt of dat je een compleet andere richting opgaat.
Deze?quote:Op zondag 6 november 2011 23:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice!
Ik wil stiekem nog steeds die van TRON wel hebben.
Is een andere engine. En daar is het HUD anders en BF3 is niet het vervolg van BFBC2quote:Op zondag 6 november 2011 23:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dan hadden ze BF3 ook als DLC van BFBC2 uit kunnen brengen, aangezien alles op de wapens, voertuigen en maps nog nagenoeg hetzelfde is. Met een nieuwe game verdienen ze natuurlijk veel meer, maar als ze het goede van MW2 behouden (en dat was er zeker, want anders hadden we er niet allemaal 20+ dagen aan speeltijd in zitten) en het slechte er uitlaten (OMA, veel te sterke n00btube, Commando) ben ik tevreden. BO was geheel anders dan MW2, maar voor mij wel een flop.
Heel tof pringles! Welke naam zet je er dan op? Deze of van de xbox?quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, alleen gebruikt microsoft torx met een soort beveiliging. Ik heb ze eruit gekregen met een kleine platkop. De helft van die puntjes braken af en ik kon de torx gebruiken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb je zeker wel zo'n torxschroevendraaier voor nodig? Heb hier vier van die kutdingen liggen, omdat bijna ieder apparaat een andere maat schroefjes heeft.
Klopt, maar de site had een fijne tool zodat je kleuren kon zien op de controller. Zo kun je zelf een mooie colorway uitzoeken.quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
90 dollar. En een spuitbus is maar ongeveer 10 euro.
Dan koop je hem toch niet?! Elke keer hetzelfde gezeikquote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef KneusTeun het volgende:
Toch elke keer als ik MW3 filmpjes zie, vind ik het verschil met 2 zo marginaal, de geluiden zijn exact hetzelfde de complete HUD hetzelfde enige wat anders is zijn de maps heb ik het idee en wat wapens.
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?quote:Op maandag 7 november 2011 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan koop je hem toch niet?! Elke keer hetzelfde gezeik
Mister hij is tof geworden hoor
Misschien met een kwast deppen?! En dan dat papier met tape vast zetten, eens kijken of ik er morgen ook mee verder ga.quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.quote:Op maandag 7 november 2011 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien met een kwast deppen?! En dan dat papier met tape vast zetten, eens kijken of ik er morgen ook mee verder ga.
Maar dat van mij was eigenlijk alleen om mee te kutten
Dik karton ofzo?!quote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.
Koop een stukje vinyl, knip je naam eruit en klaar, je kan ook anders doen, je koopt vinyl plak letters en plakt ze op je controller en spuit met de spuitbus er redelijk wat op, wacht tot droog is en trek eraf, beetje druip effect kan leuk zijnquote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Danke. Weet je hoe je goed een naam erop kan verven?
China is een weekje, en US kan als sneller, ligt beetje aan wat je besteld en hoeveel en hoe de douane erover denkt.quote:Op maandag 7 november 2011 01:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Geen nederlandse site? Altijd zo lang wachten bij ebay etc.
Volgens mij kun je het beter ook met een spuitbus doen en dan van een grote afstand sprayen zodat er een klein laagje vormt en je dus geen druppeltjes kan krijgen. Wel de rest je controller goed afdekken natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, zo had ik de mijne ook gedaan, alleen is het rond om de letters uitgelopen. Eigenlijk steviger en dikker papier hebben, of plastic.
Dat is wel iets voor mijquote:
Ik heb precies hetzelfde, en zonder die flares ben je gewoon kansloos tegenwoordig, toch wel jammer dat je zo afhankelijk van upgrades bentquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij
Nog steeds niet meer dan 220 punten gehaald met de jets en dus nog altijd geen flaresGaat hem ook niet meer worden denk ik, aangezien ik bij opstijgen standaard direct gelocket wordt
Ach gelukkig kan ik wel aardig bazen in een heli
Ik heb in totaal iets van een half uur in jets met maar liefst 10! (quote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij
Nog steeds niet meer dan 220 punten gehaald met de jets en dus nog altijd geen flaresGaat hem ook niet meer worden denk ik, aangezien ik bij opstijgen standaard direct gelocket wordt
Ach gelukkig kan ik wel aardig bazen in een heli
Ik heb alleen maar punten omdat ik per ongeluk tegen een heli crashte waar 3 man inzatquote:Op maandag 7 november 2011 09:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb in totaal iets van een half uur in jets met maar liefst 10! () punten!
quote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar punten omdat ik per ongeluk tegen een heli crashte waar 3 man inzat
Veelste koud!quote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Dus, wie gaat er vanavond al in zijn slaapzakje voor de deur van de MM liggen?
Dito, maar dan met DA:2 en forza 4.quote:Op maandag 7 november 2011 10:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Veelste koud!
Denk dat ik zelf eerst skyrim haal en daarna mw3! Vermaak me ondertussen wel met bf3
Ik heb een keer een heel potje zonder flares rondgevlogen. Die flares boeien geen kut, dat is toch maar een laatste redmiddel. Je moet zorgen dat je de betere piloot bent. Als je bijvoorbeeld je snelheid ineens dropt schieten ze je bijna altijd voorbij als ze met de minigun op je aan het schieten waren en als ze je aan het locken waren zijn ze hun lock gegarandeerd kwijt. Meestal worden de rollen dan omgedraaid en naai je ze zo uit de lucht.quote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, en zonder die flares ben je gewoon kansloos tegenwoordig, toch wel jammer dat je zo afhankelijk van upgrades bent
quote:
heb je nu wel een sterke man die je tv en xbox aan het bed eind zet?quote:
Alle 3 niet.quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb je nu wel een sterke man die je tv en xbox aan het bed eind zet?
Beterschap!
quote:Op maandag 7 november 2011 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, je kan ipv de thumbsticks te verven ook nieuwe kopen he, 1 euro nog wat zijn ze en je hebt ze echt in 300 kleurtjes op ebay.
Ik heb ze net ook besteld.
Meh, dat wit met roze is niet echt mooi. Beter verkopen ze gewoon hello kitty hoesjes.quote:
Dat werkt niet zo goed tegen stingers lijkt mequote:Op maandag 7 november 2011 10:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heel potje zonder flares rondgevlogen. Die flares boeien geen kut, dat is toch maar een laatste redmiddel. Je moet zorgen dat je de betere piloot bent. Als je bijvoorbeeld je snelheid ineens dropt schieten ze je bijna altijd voorbij als ze met de minigun op je aan het schieten waren en als ze je aan het locken waren zijn ze hun lock gegarandeerd kwijt. Meestal worden de rollen dan omgedraaid en naai je ze zo uit de lucht.
dm of pm eens een linkjequote:Op maandag 7 november 2011 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, je kan ipv de thumbsticks te verven ook nieuwe kopen he, 1 euro nog wat zijn ze en je hebt ze echt in 300 kleurtjes op ebay.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meh, dat wit met roze is niet echt mooi. Beter verkopen ze gewoon hello kitty hoesjes.
quote:
Stingers worden echt weinig gebruikt. Maar anti stingers is heel hoog, of heel laag vliegen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo goed tegen stingers lijkt me
Duur!quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier vandaan.
http://stores.ebay.nl/Pim(...)trksid=p4634.c0.m322
Ja jezus Teun, die paar cent meer.quote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Duur!
http://www.ebay.nl/itm/Bl(...)&hash=item1e6835f469
Eer dat jij hier bent met paard en wagen ben ik al weer beter.quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Die is eigenlijk best nog wel tof.
[..]
Gezelschap nodig?
en weel zeggen dat je geen geld voor xbox had, je weet hoe dagobert is! en die eend is rijk as fuck!quote:Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jezus Teun, die paar cent meer.
Om je verdriet weg te spelen van een beschamende wedstrijd?quote:
Die eend is een babyboomer. Geld moet rollen, anders was het wel vierkant.quote:Op maandag 7 november 2011 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en weel zeggen dat je geen geld voor xbox had, je weet hoe dagobert is! en die eend is rijk as fuck!
Dit is te nakkelijk.......quote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die eend is een babyboomer. Geld moet rollen, anders was het wel vierkant.
Ik heb wel geld zodra mijn eerste loon binnen is, maar dat is pas de 25e.quote:Op maandag 7 november 2011 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en weel zeggen dat je geen geld voor xbox had, je weet hoe dagobert is! en die eend is rijk as fuck!
Pics?quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat de secretaresse van mijn schoonvader de zus van Yolanthe Bakpao van Geldwolven is
Lekker?quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat de secretaresse van mijn schoonvader de zus van Yolanthe Bakpao van Geldwolven is
Ajaxquote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Om je verdriet weg te spelen van een beschamende wedstrijd?
She has two belly's that are bigger than her boobs!quote:Op maandag 7 november 2011 11:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb wel geld zodra mijn eerste loon binnen is, maar dat is pas de 25e.![]()
Oh wauw.
[ afbeelding ]
Doe die 2e van links maar, die vind ik het leukst.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
En zijn wel allemaal al zenuwachtig voor morgen?????![]()
![]()
![]()
![]()
Is er morgen iets boeiends dan?quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
En zijn wel allemaal al zenuwachtig voor morgen?????![]()
![]()
![]()
![]()
Heb niet gezegd dat ik ze zou verven gekkie. Gewoon loskopen idd.quote:Op maandag 7 november 2011 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Oh dacht zoiets ergens gelezen te hebben. Sorry!quote:Op maandag 7 november 2011 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat ik ze zou verven gekkie. Gewoon loskopen idd.
Wanneer ga je een xbox kopen?quote:Op maandag 7 november 2011 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dacht zoiets ergens gelezen te hebben. Sorry!
Eind deze maand pas. Dus moet nu steeds bij vrienden etc gamen.quote:
Ga je dan echt bij vrienden langs en vragen of je even op hun xbox mag spelen?quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus moet nu steeds bij vrienden etc gamen.![]()
Lol nee, als ik bij hun ben zijn ze 9 van de 10 keer aan het gamen dus dan schuif ik gewoon aan.quote:Op maandag 7 november 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga je dan echt bij vrienden langs en vragen of je even op hun xbox mag spelen?![]()
Niet lullig bedoelt, maar zo duur is zo'n ding toch niet?
Was geen verwijt hoorquote:Op maandag 7 november 2011 13:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol nee, als ik bij hun ben zijn ze 9 van de 10 keer aan het gamen dus dan schuif ik gewoon aan.
En nee dat klopt maar ik heb een tijdje zonder baan gezeten he, dus het geld wat ik nog had ging op aan rekeningen etc. En ik werkte toen ook maar parttime he. Krijg de 25e pas het loon van mijn nieuwe baan. Duidelijk?
Nee weet ik!quote:Op maandag 7 november 2011 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was geen verwijt hoor![]()
Maar vroeg me gewoon af, ik werk ook parttime en houd ook genoeg geld over aan het einde van elke maand.
quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eind deze maand pas. Dus moet nu steeds bij vrienden etc gamen.![]()
Hoezo? Wou je je xbox doneren aan mij?
En wat is dat precies?quote:
Misschien verkoopt Nicklas er wel eentje voor weinâg. Hij heeft er toch 4 of 5 staan volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee weet ik!Bedoelde het ook niet zo. Normaal houd ik ook nog wel wat over maar heb nogal veel geshopt de laatste tijd, als ik geweten had dat ik weer terug ging verhuizen en ik een tijd zonder baan zou zitten had ik dat ook nooit gedaan.
Nu heb je de slim met 250 gb en 2 spellen voor 225.quote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat is dat precies?Daar wou ik jullie nog voor vragen welke ik moet halen, je hebt er een van 4 gb, maar is dat niet een beetje weinig?
Ik hoef geen 2 spellen erbij want die vind ik toch meestal niet leuk. Als ik er maar mw3 op kan spelen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu heb je de slim met 250 gb en 2 spellen voor 225.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |