SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik heb 'm expres als TT gedaan en niet meteen als tag dingetje. Anders zou dat wel zijn denk ik ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lol, kijken hoeveelheid nieuw volk door de TT binnenkomt
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet zo levenloos als u
Ik heb nog iets van 8 uur om 50.000 punten te halendus dat gaat niet lang duren
Je SPM is ook te laag
Vooral het einde is weer goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik zet de dl nu aan, zometeen gucken
Serieus? Rush zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet zo levenloos als u
Ik heb nog iets van 8 uur om 50.000 punten te halendus dat gaat niet lang duren
Je SPM is ook te laag
10000+quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat als gisteren heb je daar 5 potjes voor nodig. Toen had je steeds 10000+ en zelfs een keertje 20000+
Ok, moet ik ff achter de pc zittenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kan em niet vinden? Heb je een naam voor me?
Fringe S04E05 720p HDTV X264-DIMENSIONquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kan em niet vinden? Heb je een naam voor me?
Ja, dat zijn de punten per potjequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
10000+
Ja met alle bonussen er bij.
Downloaded in 10 minutes 43 seconds at an average of 581 KB/squote:Op zaterdag 5 november 2011 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fringe S04E05 720p HDTV X264-DIMENSION
=
fahrinj.405.720p-dimension
doen ze wel vaker van die achterlijke filenames
en als je de HDtv versie wilt :
fringe.405.hdtv-lol
noobs.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:59 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen mensen en kutstudent!
ff ontbijten zo en dan bf3'n! Gister vertelde een teamgenoot mij dat hij ook bf3 had, leuk voor hem... Had ie het er over dat ie al 4/5 lvls had geboost, faalbeer![]()
Zo hebben die mensen dus ook die 10000spm gekregen... Iets met 2 engineers ofzo, eodbot en repairtool, dan moet je de bot kapotschieten en die ander blijft em dan repairen... elke zoveel seconden een ribbon, per 8 ribbons een medal
Psies ja!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Idd! Ik blijf gewoon lekker legit achter een steen liggen met me sniper
KIP!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold, je bent zeker weer koffie drinken? Nja dan ga ik ff kip eten
Normaal moet ik geen poten ofzo, maar deze zijn heerlijkquote:
Geweldig nummer man! Alleen kneus snapt dat nietquote:
Poten zijn juist het lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal moet ik geen poten ofzo, maar deze zijn heerlijk
[..]
Geweldig nummer man! Alleen kneus snapt dat niet
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Post je nou je eigen videos voor meer views?
en soms heb ik haast en wil ik snel weg uit mw3 en dan dashboard ik wattan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Als je de eerste keer dashboard in MW3 wordt je gereset naar level 1 en verlies je alle stats. Dashboard je nog een keer, dan heb je tijdelijk geen toegang meer tot de multiplayer en kan je alleen spelen als je deel uitmaakt van een party.
Stoma...
Eerst de game leaven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en soms heb ik haast en wil ik snel weg uit mw3 en dan dashboard ik wattan?
Waar haal je deze shizzle vandaan mattie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Als je de eerste keer dashboard in MW3 wordt je gereset naar level 1 en verlies je alle stats. Dashboard je nog een keer, dan heb je tijdelijk geen toegang meer tot de multiplayer en kan je alleen spelen als je deel uitmaakt van een party.
Stoma...
YouTubequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Waar haal je deze shizzle vandaan mattie?
Bron? Lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Stoma...
Ik vind het een erg goed idee. Puur omdat het anti-kutkindjes-die-niet-tegen-hun-verlies-kunnen werkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan ook een bug zijn, maar ergens vind ik het wel een goed idee.
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het een erg goed idee. Puur omdat het anti-kutkindjes-die-niet-tegen-hun-verlies-kunnen werkt.
Serieusquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, moeten ze hun spel maar werkend maken. Ik dashboard nooit bij Crysis 2, of Gears 3.
Nja dat is wel klote idd, maar als je dashboard krijg je een andere melding dan dat je leavedquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?
Het is 2 knopjes meer indrukken, maakt dus geen bal uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?
Voor een gemiddelde speler valt misschien niet op hoeveel bullshit er in CoD gebeurt, maar het is veel meer dan in andere games.quote:
Och. Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij wil dat er iets mis mee is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde speler valt misschien niet op hoeveel bullshit er in CoD gebeurt, maar het is veel meer dan in andere games.
Nee, ik wil dat het werkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och. Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij wil dat er iets mis mee is.
Ohhh wacht dashboarden is op die grote knop en dan Y?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is wel klote idd, maar als je dashboard krijg je een andere melding dan dat je leaved
Die grote knop?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh wacht dashboarden is op die grote knop en dan Y?Ik snap.
Oh god, niet Oostblokkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Je moet eens in US kijken. Oostblokker is terug.
Ik heb erboven ook een tatoeage met een pijl naar de grote knop en de tekst 'Try me!'quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die grote knop daar tussen je benen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan trek je die aan als je op mijn schouders zit bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit op mijn borst en buik getattoëerd.
En op je onderrug insert coin met een pijltje?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit op mijn borst en buik getattoëerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dan trek je die aan als je op mijn schouders zit bedoel je?
Vind ik leuk. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En op je onderrug insert coin met een pijltje?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Alsof jij al mijn muscles omhoog kan houden.
quote:
Twente rally? Altijd mooi om te zien, die gasten kunnen wel rijdenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Fiets je naar huis zit je opeens midden in een rallyfucking nice om te zien in het donker.
Kun je een beetje meekomen op de fiets dan? Goed doortrappen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Fiets je naar huis zit je opeens midden in een rallyfucking nice om te zien in het donker.
Goede film idd.quote:
Moet controller 1 nog afmakenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Linkerbumper is dus kapot, dan maar controller 2 overspuiten.
Donkerrood
Netjes!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
Net 19-5 gespeeld met alleen C4.
Only in battlefield.
Wou net beginnen aan een stuk, maar zag al dat ik vergeten was om m te schuren/schoonmaken met alcohol.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet controller 1 nog afmaken. Die is nu geel
Die Co-op shit is echt fucked upquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef Pixell het volgende:
Ik begin nu steeds meer andere classes te spelen, vooral support, je krijgt toch veel meer actie als je er midden inzit ipv op 200m toekijkt met een sniper! Ook heb ik het idee dat je belangrijker kan zijn voor het team, want met alleen enemies spotten kom je er niet.
Ook ben ik wel benieuwd naar co-op, zijn best veel zieke wapens te halen!
Vind sportschool gewoon treurig dus beetje trollen in zulke topics moet kunnen. Ga gewoon normale sporten doen, dat is nog leuker ook.quote:
Welke heb je gekochtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oh yeah, gameplay renderen. [ afbeelding ]
lolquote:
Hater.quote:
Jawel hoor! Maar zoek het niet om commentaar bij te doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hater.![]()
Lekkere score, dus t is het waard.[ afbeelding ] Jij gebruikt de jouwe niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |