quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zie het punt niet... vanaf een 16 kun je ze legaal doppen en dermate ze ouder worden wordt de sex ook beter....
Geloof het of niet. Een sportschool kan je leven als kneus reddenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef Marie30 het volgende:
Wat is er mis met een oudere vrouw als ze er zo goed uit ziet? Wat een non-klacht.
Je lijkt me zelf ook niet de jongste met je jonkvrouw
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef MAHL het volgende:
Besloot vanmiddag naar de sportschool te gaan - was al geweest van de week, maar baas als ik ben ga ik minstens 2 keer. Biceps, triceps, abs, het bekende werk. Anders blijven ze bellen of ik weer eens kom werken.
Afijn, daar aangekomen komt er een prima jonkvrouw me baas aanlopen terwijl ik op de loopband sta. Blond haar, blauwe ogen, mooi slank met ronde borsten een rooie kop. Kortom, het goede werk. 'Maar Bert', zullen jullie nu denken. 'Wat is de klacht hierin? Het is toch mooi dat er niet alle vrouwen dik met kort, pittige kapsels zijn?' je baas je op je lazer gaat geven?.
Welnu kinders, het probleem was dat de leeftijd van de jonkvrouw moeilijk in te schatten was ik m'n derde waarschuwing kreeg. Ze zou zomaar van mijn leeftijd kunnen zijn, in dat geval heb ik een mooie kans laten schieten, maar aan de andere kant zou ze ook een jaar of 25/26 kunnen zijn. Sportschoolvrouwkes letten meestal prima op hun gezondheid, maar het nadeel ervan is dat ze er ook een stuk jonger uit zien dan ze zij - in dat geval zou ik redelijk voor lul staan.
Wat vinden jullie hiervan? Er voor gaan met de kans jezelf voor lul te zetten, of de jonkvrouw m'n baas negeren?
Ja, kan uit ervaring spreken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef Zenato het volgende:
[..]
Geloof het of niet. Een sportschool kan je leven als kneus redden
Omdat ik dan ga met iemand die 6/7 jaar ouder is? Voor een snel neukertje geen problemen, though.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef Marie30 het volgende:
Wat is er mis met een oudere vrouw als ze er zo goed uit ziet? Wat een non-klacht.
Dat merk ik dan wel... Als ze kortaf reageerde was ik gewoon gekapt hoor. Maar ik heb het niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Meloewa het volgende:
Lijkt me niet dat ze interesse erin hebben om te worden aangesproken als ze gaan sporten.
Clichés zijn het meestal niet zonder reden, waarde mede-user.quote:
Dat is dan wel weer zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef MAHL het volgende:
Clichés zijn het meestal niet zonder reden, waarde mede-user.
naarmate...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zie het punt niet... vanaf een jaar of 16 kun je ze legaal doppen en dermate ze ouder worden wordt de sex ook beter....
Verrek, nu je het zegt....quote:
Dit dus, als je een no-life 24/7 online FOK!ker bent kan je liever naar de sportschool gaan om zelfvertrouwen,vrienden, en chickies te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, kan uit ervaring spreken.Was vroeger een magere slungel, tegenwoordig een indrukwekkende, gespierde verschijning
Groet/glimlach van haar, ik groet/glimlach terug. Net genoeg om het te proberen, imo... Maar hoe kijken jullie er tegenaan? Vind je het irritant en wil je gewoon je oefeningen afmaken zonder teveel bs, of stiekem wel leuk en zie je het als een compliment, ook al is de jongen misschien niks?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:03 schreef Sofia90 het volgende:
Als ze vaak naar je kijkt, naar je glimlacht, begroet kan je het wel proberen maar als ze geconcentreerd aan het sporten is zou ik het niet doen, vinden ze alleen maar irritant,
zeg ik uit ervaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |