quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zie het punt niet... vanaf een 16 kun je ze legaal doppen en dermate ze ouder worden wordt de sex ook beter....
Geloof het of niet. Een sportschool kan je leven als kneus reddenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef Marie30 het volgende:
Wat is er mis met een oudere vrouw als ze er zo goed uit ziet? Wat een non-klacht.
Je lijkt me zelf ook niet de jongste met je jonkvrouw
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef MAHL het volgende:
Besloot vanmiddag naar de sportschool te gaan - was al geweest van de week, maar baas als ik ben ga ik minstens 2 keer. Biceps, triceps, abs, het bekende werk. Anders blijven ze bellen of ik weer eens kom werken.
Afijn, daar aangekomen komt er een prima jonkvrouw me baas aanlopen terwijl ik op de loopband sta. Blond haar, blauwe ogen, mooi slank met ronde borsten een rooie kop. Kortom, het goede werk. 'Maar Bert', zullen jullie nu denken. 'Wat is de klacht hierin? Het is toch mooi dat er niet alle vrouwen dik met kort, pittige kapsels zijn?' je baas je op je lazer gaat geven?.
Welnu kinders, het probleem was dat de leeftijd van de jonkvrouw moeilijk in te schatten was ik m'n derde waarschuwing kreeg. Ze zou zomaar van mijn leeftijd kunnen zijn, in dat geval heb ik een mooie kans laten schieten, maar aan de andere kant zou ze ook een jaar of 25/26 kunnen zijn. Sportschoolvrouwkes letten meestal prima op hun gezondheid, maar het nadeel ervan is dat ze er ook een stuk jonger uit zien dan ze zij - in dat geval zou ik redelijk voor lul staan.
Wat vinden jullie hiervan? Er voor gaan met de kans jezelf voor lul te zetten, of de jonkvrouw m'n baas negeren?
Ja, kan uit ervaring spreken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef Zenato het volgende:
[..]
Geloof het of niet. Een sportschool kan je leven als kneus redden
Omdat ik dan ga met iemand die 6/7 jaar ouder is? Voor een snel neukertje geen problemen, though.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef Marie30 het volgende:
Wat is er mis met een oudere vrouw als ze er zo goed uit ziet? Wat een non-klacht.
Dat merk ik dan wel... Als ze kortaf reageerde was ik gewoon gekapt hoor. Maar ik heb het niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Meloewa het volgende:
Lijkt me niet dat ze interesse erin hebben om te worden aangesproken als ze gaan sporten.
Clichés zijn het meestal niet zonder reden, waarde mede-user.quote:
Dat is dan wel weer zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef MAHL het volgende:
Clichés zijn het meestal niet zonder reden, waarde mede-user.
naarmate...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zie het punt niet... vanaf een jaar of 16 kun je ze legaal doppen en dermate ze ouder worden wordt de sex ook beter....
Verrek, nu je het zegt....quote:
Dit dus, als je een no-life 24/7 online FOK!ker bent kan je liever naar de sportschool gaan om zelfvertrouwen,vrienden, en chickies te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, kan uit ervaring spreken.Was vroeger een magere slungel, tegenwoordig een indrukwekkende, gespierde verschijning
Groet/glimlach van haar, ik groet/glimlach terug. Net genoeg om het te proberen, imo... Maar hoe kijken jullie er tegenaan? Vind je het irritant en wil je gewoon je oefeningen afmaken zonder teveel bs, of stiekem wel leuk en zie je het als een compliment, ook al is de jongen misschien niks?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:03 schreef Sofia90 het volgende:
Als ze vaak naar je kijkt, naar je glimlacht, begroet kan je het wel proberen maar als ze geconcentreerd aan het sporten is zou ik het niet doen, vinden ze alleen maar irritant,
zeg ik uit ervaring.
Daar hoef je niet voor te trainen, gewoon laag in vet zittenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
TS gaat op vrijdagmiddag naar de sportschool
TS gaat naar de sportschool om op de loopband te lopen
TS gaat 2 x per week en denkt dat dit veel is
TS:
[ afbeelding ]
Of gewoon 14 zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te trainen, gewoon laag in vet zitten
Als ik vaak kijk en glimlach dan doe ik dat niet voor niksquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Groet/glimlach van haar, ik groet/glimlach terug. Net genoeg om het te proberen, imo... Maar hoe kijken jullie er tegenaan? Vind je het irritant en wil je gewoon je oefeningen afmaken zonder teveel bs, of stiekem wel leuk en zie je het als een compliment, ook al is de jongen misschien niks?
Maar aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die zoiets uit beleefdheid ofzo doen, en als ik dan ga praten denken van 'ewww ik glimlach een paar keer en nu denkt hij meteen dat ik hem leuk vindquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:52 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Als ik vaak kijk en glimlach dan doe ik dat niet voor niksdus dan wil ik ook dat hij met me komt praten of ik doe het zelf.
Dertien keer per week maar, sukkeltje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:12 schreef Jahr00n het volgende:
2 keer per week sportschool gaan.
ik ga 13 keer per week. soms 3 keer per dag dan gain je tenminste
Daarom juist mijn opmerking. Mensen die zoiets nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef Zenato het volgende:
[..]
Geloof het of niet. Een sportschool kan je leven als kneus redden
LOL. Hater. Sommigen vinden het gewoon leuk om te bankdrukken. Geeft bij mij bijv een relaxed gevoel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom juist mijn opmerking. Mensen die zoiets nodig hebben.
Mijn sporten zijn zwemmen en rugby en dat doe ik omdat ik het leuk vind.Mensen die naar een sportschool gaan.
Mensen die een sport gaan doen omdat ze onzeker zijn.
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand voor z'n plezier een beetje aan gewichten gaat lopen trekken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
LOL. Hater. Sommigen vinden het gewoon leuk om te bankdrukken. Geeft bij mij bijv een relaxed gevoel.
Roeien lijkt me dan ook supertof , maar niet iedereen heeft even zo'n meertje dichtbij, laat staan een roeiboot.
Nee man,quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
TS gaat op vrijdagmiddag naar de sportschool
TS gaat naar de sportschool om op de loopband te lopen
TS gaat 2 x per week en denkt dat dit veel is
TS:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Beter dan mensen die helemaal niet sporten en vies dik worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn sporten zijn zwemmen en rugby en dat doe ik omdat ik het leuk vind.Mensen die naar een sportschool gaan.
Zekers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Beter dan mensen die helemaal niet sporten en vies dik worden.
Dude, na een tijdje wordt het een gewoonte. Alle stress en energie van de dag even van je afslaan. Werkt prima en je krijgt er ook nog eens een goed uitziende lichaam van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand voor z'n plezier een beetje aan gewichten gaat lopen trekken.
WIN!quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dude, na een tijdje wordt het een gewoonte. Alle stress en energie van de dag even van je afslaan. Werkt prima en je krijgt er ook nog eens een goed uitziende lichaam van.
Aan rugby doen maar geen krachttraining ernaast doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet juist de goeie balans hebben tussen snelheid, kracht en gewicht. Je moet dus inderdaad niet teveel trainen want dan wordt je zo'n trage lompe spierbundel, daar heb je geen fuck aan bij het rugbyen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Aan rugby doen maar geen krachttraining ernaast doen.
Ohja vandaar dat die pro rugby spelers allemaal zo klein zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet juist de goeie balans hebben tussen snelheid, kracht en gewicht. Je moet dus inderdaad niet teveel trainen want dan wordt je zo'n trage lompe spierbundel, daar heb je geen fuck aan bij het rugbyen.
Het gaat meer om techniek en gewicht dan om kracht.
Volgens mij mis je het punt een beetje. Kan wel zijn dat ze groot zijn maar die lui lopen echt niet in de sportschool te hangen ofzo. Net alsof ze dat nodig hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ohja vandaar dat die pro rugby spelers allemaal zo klein zijn.
idd gwn beetje renne krijg je sicke quads vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt een beetje. Kan wel zijn dat ze groot zijn maar die lui lopen echt niet in de sportschool te hangen ofzo. Net alsof ze dat nodig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |