Normaal moet ik geen poten ofzo, maar deze zijn heerlijkquote:
Geweldig nummer man! Alleen kneus snapt dat nietquote:
Poten zijn juist het lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal moet ik geen poten ofzo, maar deze zijn heerlijk
[..]
Geweldig nummer man! Alleen kneus snapt dat niet
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Post je nou je eigen videos voor meer views?
en soms heb ik haast en wil ik snel weg uit mw3 en dan dashboard ik wattan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Als je de eerste keer dashboard in MW3 wordt je gereset naar level 1 en verlies je alle stats. Dashboard je nog een keer, dan heb je tijdelijk geen toegang meer tot de multiplayer en kan je alleen spelen als je deel uitmaakt van een party.
Stoma...
Eerst de game leaven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en soms heb ik haast en wil ik snel weg uit mw3 en dan dashboard ik wattan?
Waar haal je deze shizzle vandaan mattie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Als je de eerste keer dashboard in MW3 wordt je gereset naar level 1 en verlies je alle stats. Dashboard je nog een keer, dan heb je tijdelijk geen toegang meer tot de multiplayer en kan je alleen spelen als je deel uitmaakt van een party.
Stoma...
YouTubequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Waar haal je deze shizzle vandaan mattie?
Bron? Lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Stoma...
Ik vind het een erg goed idee. Puur omdat het anti-kutkindjes-die-niet-tegen-hun-verlies-kunnen werkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan ook een bug zijn, maar ergens vind ik het wel een goed idee.
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind het een erg goed idee. Puur omdat het anti-kutkindjes-die-niet-tegen-hun-verlies-kunnen werkt.
Serieusquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, moeten ze hun spel maar werkend maken. Ik dashboard nooit bij Crysis 2, of Gears 3.
Nja dat is wel klote idd, maar als je dashboard krijg je een andere melding dan dat je leavedquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?
Het is 2 knopjes meer indrukken, maakt dus geen bal uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al werd gezegd stel dat de game vastloopt of je moet onverwachts weg?
Voor een gemiddelde speler valt misschien niet op hoeveel bullshit er in CoD gebeurt, maar het is veel meer dan in andere games.quote:
Och. Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij wil dat er iets mis mee is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde speler valt misschien niet op hoeveel bullshit er in CoD gebeurt, maar het is veel meer dan in andere games.
Nee, ik wil dat het werkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och. Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij wil dat er iets mis mee is.
Ohhh wacht dashboarden is op die grote knop en dan Y?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is wel klote idd, maar als je dashboard krijg je een andere melding dan dat je leaved
Die grote knop?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh wacht dashboarden is op die grote knop en dan Y?Ik snap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |