Ja, dat gaat zo werken ja. Gebruik vocaroo.comquote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef xmusicxloverx het volgende:
heey, ik heb al een paar dagen een melodietje in me hoofd waar een nummer me begint maar ik kom maar niet op het nummer![]()
kan iemand mij mischien helpen?
het nummer begint zo;
tu du du du dum tu du du dum tu du du dum... tu du du du dum tu du du dum tu du du dum
dan begint geloof ik de tekst,
en dat is het enige wat ik weet, de tekst weet ik niet meer
alvast heel erg bedankt!
oke bedankt ik hoop dat het zo gaat lukken om het nummer te vindenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat gaat zo werken ja. Gebruik vocaroo.com
Neem het daar op met je microfoon en post de link hier.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:17 schreef xmusicxloverx het volgende:
[..]
oke bedankt ik hoop dat het zo gaat lukken om het nummer te vinden
Ik ken wel een nummer dat gaat zo:quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef xmusicxloverx het volgende:
het nummer begint zo;
tu du du du dum tu du du dum tu du du dum... tu du du du dum tu du du dum tu du du dum
Uhm. Deze misschien?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef xmusicxloverx het volgende:
heey, ik heb al een paar dagen een melodietje in me hoofd waar een nummer me begint maar ik kom maar niet op het nummer![]()
het nummer begint zo;
alvast heel erg bedankt!
Nou, het was best een vrolijk nummer. Het lijkt wel van Jason Mraz te zijn, maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:23 schreef twinkles het volgende:
[..]
Wat voor muziek? Vrolijk? Donker? Snel, langzaam etc. Clipje is handig..
nee dat is um nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat gaat zo werken ja. Gebruik vocaroo.com
nope,denk dat het waarchijnlijk van een meidenband is,waarchijnlijk vanuit de 90'squote:Op woensdag 9 november 2011 02:21 schreef bankrupcy het volgende:
rapnummer waarin een vrouw en een man om beurten een couplet zingen.
De vrouw zingt hoe slecht ze het heeft en de man ook, maar hij wil zijn leven daar niet door laten leiden.
nee,die 2 zijn het ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 07:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Een rapnummer waarin ze zingen of een nummer waarin ze rappen? Twee suggesties heb ik:
Ik zit dus precies met dit zelfde nummer in me hoofd en weet dus ook niet hoe die heet. Ik word gek!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef xmusicxloverx het volgende:
het nummer begint zo;
alvast heel erg bedankt!
waar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
Kun je het niet even neuriën/fluiten ?
Gokjequote:Op woensdag 9 november 2011 02:21 schreef bankrupcy het volgende:
rapnummer waarin een vrouw en een man om beurten een couplet zingen.
De vrouw zingt hoe slecht ze het heeft en de man ook, maar hij wil zijn leven daar niet door laten leiden.
gokjequote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef xmusicxloverx het volgende:
het nummer begint zo;
alvast heel erg bedankt!
quote:
?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef xmusicxloverx het volgende:
het nummer begint zo;
alvast heel erg bedankt!
das een remix (ik weet niet van wie) van Muses of Mayhem - Waterboyquote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef karton2 het volgende:
Iemand die weet hoe het nummer van deze video heet: http://www.liveleak.com/view?i=3c6_1320602259
Ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |