quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:56 schreef Mishu het volgende:
Misselijk, ik heb een kater. Altijd leuk om terug te kijken op je dronken bui
Dat klinkt heel fout.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, in my facedat is ff slikken...
Haha, omnomnomquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout.
Hier weer lichtelijk geïrriteerd door omstandigheden.
Hmm mja, edit dan maar. Dat maakt het mailtje van zojuist niet leuker. Maargoed, life goes onquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout.
Hier weer lichtelijk geïrriteerd door omstandigheden.
Ah nee! *knuffel*quote:
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:52 schreef Fredo55 het volgende:
wat kunnen vrouwen hard zijn zeg. werkelijk een klap in mijn gezicht.
Ben je aangereden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef candygirl het volgende:
en geschrokken wat een klap het geeft als iemand vol achter op je auto knalt
+1quote:Op zondag 6 november 2011 01:47 schreef Sephael het volgende:
Kut. Liefdesverdriet en ik kan het niet afsluiten.
stond stil op een kruising, en toen knalde iemand achter op mijn auto.quote:
zolang het hier nog warm is blijven zequote:Op zondag 6 november 2011 05:39 schreef scrub_nurse het volgende:
Moeten die vogels eigenlijk niet al lang naar t warme zuiden gevlogen zijn
Doe voorzichtig ... op die manier zijn er wel eerder huizen afgebrand.quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Houniet het volgende:
Spanning.
De vrouw komt zo thuis en de hele kamer staat voor kaarsjes.
Witte wijn staat klaar, muziekje aan.
Spannend avondje voor de boeg?quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Houniet het volgende:
Spanning.
De vrouw komt zo thuis en de hele kamer staat voor kaarsjes.
Witte wijn staat klaar, muziekje aan.
je bent op dit moment niet de enigste, Same story here!quote:Op zondag 6 november 2011 21:40 schreef Baker_Boy het volgende:
Ik ga nu een depressieve aap lijken maar dat ben ik normaal toch niet.
De pijn in mijn donder (ook wel genoemd liefdesverdr) lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb haar wel 30 keer bijna gebeld en wel 30 keer bijna smsjes verstuurd. Ik weet dat het waarschijnlijk alleen maar erger word als ik contact probeer te zoeken maar de neiging om te bellen of smsen om te praten is zo groot maar ik probeer vol te houden het niet te doen. Wie zegt dat liefde geweldig is? live sucks op dit moment
Fijn om te horen dat het alsnog super leuk geworden is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:15 schreef Høken het volgende:
Dood op, maar zelden zo'n mooie brommermeeting meegemaakt !
Geniet ervan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:51 schreef Houniet het volgende:
Alles onder controle, heb zelfs een blusser.
Alleen de spanning niet onder controle.
Heeeeeeel veel nieuwe jongens leren kennen hahaha.quote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het alsnog super leuk geworden is.
[..]
Geniet ervan.
OT: Beetje teleurgesteld, maar zag het wel aankomen. Ach ja.
haha ik heb alleen maar sexy dromenquote:Op maandag 7 november 2011 06:39 schreef zwartedoos het volgende:
Nachtmerries van dexter, mietje dat ik ben
ha ja daar begon t mee...totdat ie me in stukjes ging snijdenquote:Op maandag 7 november 2011 09:48 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
haha ik heb alleen maar sexy dromen
Dit heb ik ook vaakquote:Op maandag 7 november 2011 07:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Misschien is het luisteren naar Adele ook niet het beste wat ik nu kan doen..
Ik heb nu hetzelfde met Linkin Park.quote:Op maandag 7 november 2011 07:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Misschien is het luisteren naar Adele ook niet het beste wat ik nu kan doen..
Goed idee, Linkin Park helpt bij mij eigenlijk wel.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef dwergplaneet het volgende:
[..]
Ik heb nu hetzelfde met Linkin Park.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik had dit zo niet zien aankomen.. Voel me verslagen..
quote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef patrickpsv het volgende:
Moedeloos, merk geen vooruitgang en het zit dan ook zelden mee. En heb op het moment geen flauw idee wat ik moet doen om vooruit te gaan.
Daar kan je iets aan doen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Voel me ineens ongelofelijk kut dat ik bepaalde vriendschappen heb laten verwateren...
Naam van de film?quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wow, sterke film gezien waarin ik mezelf een beetje in herkende...
Vreemd gevoel eraan overgehouden
Trust... gaat over een meisje op een chatbox die afspreekt met iemand... rest kun je zelf invullen.quote:
Klinkt als een goede film, die ga ik kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Trust... gaat over een meisje op een chatbox die afspreekt met iemand... rest kun je zelf invullen.
Film sprak me aan omdat ik zelf ook veel gechat heb in m'n jongere jaren op een 12-18-jarigen chatroom (ja ik viel zelf ook onder die leeftijd).. Het meisje uit de film had heel veel gedragsovereenkomsten van mensen die ik daar leerde kennen. Vrij naief vaak. Daar schrok ik wel van. Omdat het me allemaal zo bekend voorkwam.
Dit werkt wel echt inderdaad. Maar het kan ook weer kut zijn als je dan geen leuke jongens tegenkomt of dat je met niemand een 'klik' lijkt te hebben. Dan werkt het weer tegen je.quote:Op zondag 6 november 2011 22:30 schreef Høken het volgende:
[..]
Heeeeeeel veel nieuwe jongens leren kennen hahaha.
Daar valt wel wat aan te doen hoorquote:Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef Lithia het volgende:
Oh, ontopic: ik voel me tevreden en horny.
Ik heb hetzelfde. Gelukkig dat ik niet de enige ben. Mijn probleem is alleen ook nog dat ik niks onderneem om vooruitgang te boeken.quote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef patrickpsv het volgende:
Moedeloos, merk geen vooruitgang en het zit dan ook zelden mee. En heb op het moment geen flauw idee wat ik moet doen om vooruit te gaan.
Gecondoleerd nog.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef Muck het volgende:
Heel dubbel:
Mijn vader wordt vandaag 60 (), maar vanavond is de condoleance van mijn oom (
)
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme wat voel ik me goed, zit in de flow die 'Muziek' heet!
kutbaan + geld nodig = werken en niet mekkeren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dilemma...
Ben aangenomen bij een bedrijf waar ik me tijdens het sollicitatiegesprek niet op m'n plek voelde. Bovendien is het een kutbaantje.
Echter ik heb het geld erg hard nodig.
What to do
quote:
Belangrijk detail: morgen sollicitatie met een beter baan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
kutbaan + geld nodig = werken en niet mekkeren.
Nou succes morgen ! Ik heb volgende week een vervolg gesprek op mijn sollicitatiequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Belangrijk detail: morgen sollicitatie met een beter baan.
Verder heb je natuurlijk wel gelijk een beetje
Hoofdpijn schijnt weg te gaan met sex he.. (Dus moeten de meeste dames weer een nieuw excuus verzinnenquote:
Nemen? Als het niet al te erg is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dilemma...
Ben aangenomen bij een bedrijf waar ik me tijdens het sollicitatiegesprek niet op m'n plek voelde. Bovendien is het een kutbaantje.
Echter ik heb het geld erg hard nodig.
What to do
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Care to eleborate?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Zometeen een stuk beter. Nu nog ruk. Nog 75 minuten, ik kan het.
Menneke toch!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
rare vrouwen overal. geen signalen wel signalen halve signalen. wees eens duidelijk mannnn
Ditquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
rare vrouwen overal. geen signalen wel signalen halve signalen. wees eens duidelijk mannnn
Dat betekend meestal negatief halve signalenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
dit, ik ben er ook klaar mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
Do explainquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:56 schreef Windkracht13 het volgende:
Best wel goed ondanks het feit dat een stalker ex weer mijn zoveelste dag probeerde te verkloten met haar zieke geest
Kun je beter een daghengst hebbenquote:
erg herkenbaar de laatste tijd jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef Baker_Boy het volgende:
Nog steeds verdrietig en Lonely.
Ik ga zo maar even happy couples kijken in de stad.
Ja, das mooi kloten. Ik moet nog een paar uur slaap pakken terwijl de zon buiten straaltquote:Op woensdag 9 november 2011 12:45 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Goed. Wat een prachtige november dag! Daar heb je er maar weinig van!
Sterkte met je moeder, en vrienden waarbij jij de enige bent die er voor de ander is, daar heb je niks aan. Moeilijke knoop om door te hakken maar ik heb het ook wel eens moeten doen en ook al is het klote, het is ook heel bevrijdend want zo een vriendschap is alleen maar een last/frustratie.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Balen voelen een fikse jankbui aankomen, zat er ook wel aan te komen na vorige week, raar nieuws horen over je moeder en een vriendschap beeindigen omdat die degene er nooit voor je is als het het er toe doet is niet niks.
Wat?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef Baker_Boy het volgende:
Nog steeds verdrietig en Lonely.
Ik ga zo maar even happy couples kijken in de stad.
Was gezellig. Voel me prima.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:34 schreef Houniet het volgende:
Vanavond maar weer eens ouderwets chillen met een paar chicks.
Tell us op deze manier?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:58 schreef Houniet het volgende:
OH:
Voor alle mannen die vrouwen niet begrijpen, PM mij, heb daar een mooie oplossing voor.
Zonder gein.
Bevat die oplossing alcohol en/of pillen? If not, tell.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:58 schreef Houniet het volgende:
OH:
Voor alle mannen die vrouwen niet begrijpen, PM mij, heb daar een mooie oplossing voor.
Zonder gein.
quote:
Nope het vrolijk niet op maar van binnen zitten word je ook niet vrolijk. Dus ben ik heerlijk de stad in gegaan, frisse lucht opgesnoven, heb wat gedronken en heb mensen gekeken.quote:
Nee, dan gaan we offtopic. Pm of anders niet.quote:
Jmmrjmmrjmmr. Matig om zoiets te horenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Mr.117 het volgende:
Half afgewezen."Nee, als we elkaar in de kerstvakantie zien zien we dan wel, oke?"
Niet zo negatief denken. Geloof in jezelf en laat het niet afhangen aan anderen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:57 schreef zyx1981 het volgende:
Echt godver, helemaal niets kan ik goed doen! Ik schaam voor mijn eigen bestaan
Werkelijk, ik hoop dat ik morgenochtend niet meer wakker wordt. Ben dit eindeloze gezeik en gezeur echt spuugzat! Nooit wordt het beter, hoe hard je er ook aan werkt: alles wordt alleen maar slechter (mijn ervaring althans)
Doet hij alweer aardig?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik ben verdrietig, mijn vriend doet zo gemeen tegen me!
Wat?quote:
wtf, ik wist uberhaupt niet dat dat kon... Wat voor problemen kan je krijgen dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 01:40 schreef Mishu het volgende:
Voelde me opeens heel kut. Weird.
Oja en ik ben er dus weer achtergekomen dat ik bij een bepaalde dosis antidepressiva dus seksuele problemen krijgJa ook vrouwen
Bij mannen wist ik het wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
wtf, ik wist uberhaupt niet dat dat kon... Wat voor problemen kan je krijgen dan?
OT: moe, uit mezelf wakker na 8u slaap is uitzonderlijk. Hongergevoel
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef Baker_Boy het volgende:
Horny en alleen, geen goede combinatie...
Wat een mazzel !quote:Op donderdag 10 november 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Shit shit shit, telefoon laten liggen in de trein.
Maar altruïsme bestaat, iemand heeft mijn telefoon (twv 400 euro) afgegeven op station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |